Waarom zijn jullie gestopt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
Typisch... toen ik een sms-bundel van 25 per maand had, kwam ik daar ruim overheen de laatste maanden. Toen stopte ik met sms'en met één persoon, precies op het moment dat mijn bundel naar 100 sms'jes per maand ging, en nu zit ik weer onder die 25.
Jep, en hier in de straat is niet gestrooid nogquote:
cm of 3 hier, denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ligt echt maar een wit laagje... Helemaal niet zoveel
Ik wil wel met je smsen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
Typisch... toen ik een sms-bundel van 25 per maand had, kwam ik daar ruim overheen de laatste maanden. Toen stopte ik met sms'en met één persoon, precies op het moment dat mijn bundel naar 100 sms'jes per maand ging, en nu zit ik weer onder die 25.
lekker dan... kan ik wel parkeren voor de deur?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie gestopt?![]()
[..]
Jep, en hier in de straat is niet gestrooid nog
Aan de overkant wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker dan... kan ik wel parkeren voor de deur?
Heb jij een nieuw nummer dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef Pien85 het volgende:
Oh, dat doet me er aan denken... Mart, heb je mijn nieuwe nummer al?
Juhquote:
Wtf? E? En waarom gestopt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
zitten er leuek bij?quote:
Dat hadden mijn ouders op hun vaste nummer. Klacht ingediend bij KPN en sindsdien zijn ze niet meer gebeld...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JuhNieuwe foon gekocht, wilde nummer laten overzetten, maar toen werd ik opeens op mijn oude nummer constant door een anoniem nummer gebeld, en als ik dan opneem hoor ik niks... En dan werd nogal vervelend 30 keer per dag
hahahaha kwartje valt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
zitten er leuek bij?
zo ja dan kun je ze verkopen op marktplaats
Vodafone kán er iets aan doen, maar "dat heeft geen prioriteit mevrouw".quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hadden mijn ouders op hun vaste nummer. Klacht ingediend bij KPN en sindsdien zijn ze niet meer gebeld...
ooh zulke telefoontjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hahahaha kwartje valt.
Nee geen leuke bellers alleen maar erg vervelende mensen.
Dat kan helaas niet want anders verlies wij klanten en dan verlies ik mijn baan.quote:
iemand ander sop laten nemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet want anders verlies wij klanten en dan verlies ik mijn baan.
Ja 1 staat in de oven, die wordt wel mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooooi LLHoe is hettt?
En met je taarten?
quote:
ik ben scheel en half wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan waarom jij geen hoi tegen mij zegt?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
* Giertje zet gebak neer voor iedereen
buuh blerg mijn hoofd en zulksquote:
ligt ergens, weet niet waar te brak om te zoeken en die is voor veraf niet dichtbijquote:
Feliiiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
Weinig slaap, voel me soms beetje eenzaamquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
buuh blerg mijn hoofd en zulks![]()
hoesie met jou
[..]
ligt ergens, weet niet waar te brak om te zoeken en die is voor veraf niet dichtbij
Feliquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
griet gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
eenzaamquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig slaap, voel me soms beetje eenzaamverder goed.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
griet?quote:
ja zo lees en typ ik je naam al 2 jaarquote:
de derde jarige op een rij!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
ik wil mijn naam veranderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo lees en typ ik je naam al 2 jaar
Jaquote:
maar je bent juist zo'n sociale flapuit hier op fok, hoe kan dat danquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaGewoon alsof ik niemand heb zeg maar
![]()
en dan bedoel ik nog niet eens in de zin van relatie etc.
feliquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hoooi ik ben jarig
Dat is FOK! hequote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je bent juist zo'n sociale flapuit hier op fok, hoe kan dat dan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig slaap, voel me soms beetje eenzaamverder goed.
hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]eenzaam... dan had je dinsdag maar niet voorbij moeten laten gaan
ja maar ik bedoel ook dat je overkomt als zo iemand komt als zo iemandquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is FOK! heirl is het altijd anders
mwah... wat later dan gepland... vrouwlief was ziek en moest dus nog even voor haar zorgen... dus was pas om half 11 in Almelo...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaNog beetje goed kunnen reizen?
Ik zit helaas alleen tot 14:00quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand ander sop laten nemen![]()
gewoon lief vragen en panda schattig ogen opzetten
Ik ben wel sociaal enzo, alleen nooit het gevoel dat ik echt ergens bij hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel ook dat je overkomt als zo iemand komt als zo iemand
dat is stomzquote:
oohw das minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wel sociaal enzo, alleen nooit het gevoel dat ik echt ergens bij hoor
3 verschillende uitgaansgroepen, verschillende vriendengroepen etc.
o verrek jaquote:
ja het is glahadquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o verrek ja![]()
en ik moet straks door dat pokke weer heen
ga je huis uit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is FOK! heirl is het altijd anders
Wees blij dat je het zo verdeeld hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
*edit vorige post *quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hier ligt al 15 cm!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
het begint opeens freaking hard te sneeuwen, zie niks dan sneeuw buiten
Ja mja maar ik hoor er nooit echt bij. Op vakantie gaan word ik niet meegevraagd, uitgaan moet ik zelf vaak naar vragen van gohquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat je het zo verdeeld heb![]()
het kan ook zijn dat mensen denken dat je het al druk genoeg hebt ( met de 3 vrienden groepen) en je niet uit (durfen) te vragen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mja maar ik hoor er nooit echt bij. Op vakantie gaan word ik niet meegevraagd, uitgaan moet ik zelf vaak naar vragen van gohNiet dat ik daarvoor beroerd ben, maar om eens meegevraagd te worden
hier lag al een pak, nu nog meerquote:
Hierr is nog heul weinigquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
het begint opeens freaking hard te sneeuwen, zie niks dan sneeuw buiten
Ohja heel herkenbaar ... ik ben daar mee gestopt op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mja maar ik hoor er nooit echt bij. Op vakantie gaan word ik niet meegevraagd, uitgaan moet ik zelf vaak naar vragen van gohNiet dat ik daarvoor beroerd ben, maar om eens meegevraagd te worden
ik wou gisteren nog snowboots kopen, ik baal dat ik dat niet heb gedaan, nu heb ik alleen maar glijschoenenquote:
en jah hoor..quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
OHnee!!
Het wisselverwarmkastje is bevroren..
*voorspelt geen trein verkeer tussen A'dam en Den haag/r'dam*
ik wou vandaag naar adam of wat kleren schoeneen te scoren maar dat plan valt inde sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
OHnee!!
Het wisselverwarmkastje is bevroren..
*voorspelt geen trein verkeer tussen A'dam en Den haag/r'dam*
Dat werkt ook zo voor mannen hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*edit vorige post *
Zie het zo: verschillende mensen vinden het heel leuk om bij je in de omgeving te zijn..
en een tip:
ik heb gemerkt dat als je een beetje geeft ( iets persoonlijks deelt met iemand) dat je daar heeeeel veel voor terug krijgt.. je haalt een oppervlakkige band meteen op naar een goede band...
( maar ikweet niet hoe dat voor mannen werkt)
12 uur?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe laat eigk? Want dan kan ik daar rekening mee houden
Mogguh caviagirlquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer, vriendinnetje kwam onverwacht langs voor thee
Morgen PeZu en Prik!![]()
ik zie ook geen hand voor ogen, ze liggen dan ook op het keyboardquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik zie hier geen hand voor ogen. Ik ga nu maar, misschien kom ik dan op tijd...not.
helleuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer, vriendinnetje kwam onverwacht langs voor thee
Morgen PeZu en Prik!![]()
Zoveel mogelijk afleiding zoeken, is toch het beste.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef RealZeus het volgende:
Pfff, ik ben zooo moe in mijn hoofd. Gelukkig belt de huisarts straks en krijg ik hopelijk een doorverwijzing voor de psycholoog, want dit gaat niet langer zo.
Ik heb van de week nog pumps gekochtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou gisteren nog snowboots kopen, ik baal dat ik dat niet heb gedaan, nu heb ik alleen maar glijschoenen
Ja, ik weet het. Maar ik kan het malen en piekeren niet uitzetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk afleiding zoeken, is toch het beste.
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexyquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog pumps gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |