Ja, ik weet het. Maar ik kan het malen en piekeren niet uitzetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk afleiding zoeken, is toch het beste.
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexyquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog pumps gekocht
Ja geen, maar thanks voor je advies enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat mensen denken dat je het al druk genoeg hebt ( met de 3 vrienden groepen) en je niet uit (durfen) te vragen..
Hier nietquote:
quote:
Goed zo! Hopelijk kan je snel ergens terechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef RealZeus het volgende:
Pfff, ik ben zooo moe in mijn hoofd. Gelukkig belt de huisarts straks en krijg ik hopelijk een doorverwijzing voor de psycholoog, want dit gaat niet langer zo.
Is alles goed daar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie ook geen hand voor ogen, ze liggen dan ook op het keyboard
[..]
helleuw
Ik kom d'r aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gratis af te halen: irritant kind, 6 jaar, heel boos,
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexy
Daar heb je ook de afleiding voor, dat je wel aan iets anders moet denken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik kan het malen en piekeren niet uitzetten.
nope dus vandaar de stiltequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier niet
[..]Helaas zijn dat mijn ex-cavia's
Heb nu alleen nog 2 poessies
![]()
[..]
Goed zo! Hopelijk kan je snel ergens terecht
[..]
Is alles goed daar?Je was zo stil
[..]
Ik kom d'r aan
Veel leukerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Helaas zijn dat mijn ex-cavia's
Heb nu alleen nog 2 poessies
![]()
rode kaplaarzen in de sneeuw vind ik niet sexy hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
De combi wit met rood is ook wel erg
halloquote:
Goedemorgen plompe loriquote:
Ja, of dat je een kast hebt met laatjes en deurtjes en dat je in ieder laatje of achter ieder deurtje een bepaald probleem stoptquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb je ook de afleiding voor, dat je wel aan iets anders moet denken.
Of probeer te visualiseren, visualiseer dat je het gemaal in een kist stopt en die kist dicht doet.
Ik was van de week aan het werk en zelfs toen stopt het malen en piekeren niet. Bovendien moet ik er echt even met iemand over praten, anders ga ik het posten en dat gaat zeker tegen me werken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb je ook de afleiding voor, dat je wel aan iets anders moet denken.
Of probeer te visualiseren, visualiseer dat je het gemaal in een kist stopt en die kist dicht doet.
quote:
Ja, in sommige opzichten wel jaquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
rode kaplaarzen in de sneeuw vind ik niet sexy hoor
[..]
hallo
Je mag PMen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was van de week aan het werk en zelfs toen stopt het malen en piekeren niet. Bovendien moet ik er echt even met iemand over praten, anders ga ik het posten en dat gaat zeker tegen me werken.
Wauw! Die is gaaf zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam deze gister tegen
Er schijnt in de brede Randstad nu een aangepaste dienstregeling te rijden. Dus minder treinen in de Randstad, om de boel nog enigszins op gang te houden. Dat wordt nog wat als dat tot in de avondspits zo blijft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en jah hoor..
http://www.ns.nl/storingen/index.form
ook een beetje mar maakt niet uit komt goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer je lijf?
[..]
Ja, in sommige opzichten wel jaAlleen waren mijn caafjes speciaal voor me
Dus mis ze soms wel een beetje nog
Nee, ik heb in een ander topic al de naam een zeikerd te zijn, die naam wil ik hier niet,quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag PMen hoorLuisteren kan ik wel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je rode pumps door de sneeuw, omg teh sexy
Ik vind je geen zeikerd dat weet je hopelijk best welquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb in een ander topic al de naam een zeikerd te zijn, die naam wil ik hier niet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |