Hmm.. Dan vindt ik Mozzarella nog beter.quote:
ik laat zo weten wat ik heb gekozen, nu maar eens de sneeuw trotseren.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Dan vindt ik Mozzarella nog beter.
Ik wok dadelijk maar eens een maaltje klaar
Ik wil je wel helpenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is vermakelijk.
[..]
Ach, ik wil ook wel de VVD overnemen en dan fuseren met D66 tot een echte Lib. Dem-partij. Maar dan heb je te maken met partijmastodonten en meer gevestigde machten die steigeren bij verandering.
Maurice de Hond:quote:
GSSGquote:Op donderdag 16 december 2010 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maurice de Hond:
Lijst GSbrder verdubbelt in de peilingen en heeft nu twee keer zoveel stemmen als een half uur geleden.
Het zal voortaan [...] gaan heten.
Voorstel misschien?
Mehh, die SS in het midden allitereert niet prettig.quote:
RdD66quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mehh, die SS in het midden allitereert niet prettig.
quote:
SGGS?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mehh, die SS in het midden allitereert niet prettig.
Heb er hier 1 liggen zonder datumquote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat twee kinderen met je doen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eén kind zonder datumquote:Op donderdag 16 december 2010 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen zonder datum.
Voor de jaartelling gingen dingen niet over de datum heenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén kind zonder datum?
Die is vast niet meer houdbaar.
- Partij voor de Werkgevers.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maurice de Hond:
Lijst GSbrder verdubbelt in de peilingen en heeft nu twee keer zoveel stemmen als een half uur geleden.
Het zal voortaan [...] gaan heten.
Voorstel misschien?
Het stinkt ook watquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén kind zonder datum?
Die is vast niet meer houdbaar.
?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
- Partij voor de Werkgevers.
Een rechtse tegenhanger van de PvdA.quote:
http://www.thisiswhyyourefat.com/quote:Op donderdag 16 december 2010 18:30 schreef Zolcon het volgende:
Zo.
Ontbijtspullen opgeborgen, pizza in de over, krantje erbij en de donuts staan klaar als toetje
Dat impliceert dat geen enkele werkgever PvdA stemt en dat Arbeid tegengesteld is aan het Werkgeverschap. Nee, liever niet, hoef me niet zo nodig te spiegelen aan de sociaaldemocraten.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een rechtse tegenhanger van de PvdA.
Ben niet dikquote:
Toegeven is de eerste stapquote:
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Zolcon het volgende:
Haha Mei Li Vos laat weer van zich horen, blijf dr een irritant dom wijf vinden.
Parool. Ze is het niet eens met de Tweede Kamer. De Kamer vindt dat politici die wachtgeld ontvangen iets voor de samenleving moeten doen (helpen in een bejaardenhuis oid).quote:
Genoeg sportenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je zo door gaat welwacht maar tot je de 30 gepasseerd bent
Irritant wijf... blij dat ze weg is.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Parool. Ze is het niet eens met de Tweede Kamer. De Kamer vindt dat politici die wachtgeld ontvangen iets voor de samenleving moeten doen (helpen in een bejaardenhuis oid).
Er zullen natuurlijk ook wel Arbeiders op de PvdW stemmen. Je hebt gelijk die naam slaat nergens op. De naam PvdA vind ik eigenlijk al uit de tijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat impliceert dat geen enkele werkgever PvdA stemt en dat Arbeid tegengesteld is aan het Werkgeverschap. Nee, liever niet, hoef me niet zo nodig te spiegelen aan de sociaaldemocraten.
Pssst, laat het Remlof niet horen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Zolcon het volgende:
Haha Mei Li Vos laat weer van zich horen, blijf dr een irritant dom wijf vinden.
Eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Irritant wijf... blij dat ze weg is.
Parool is toch het ledenblad van de PvdA?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Parool. Ze is het niet eens met de Tweede Kamer. De Kamer vindt dat politici die wachtgeld ontvangen iets voor de samenleving moeten doen (helpen in een bejaardenhuis oid).
Tweede Kamer heeft gelijk. Wel bijstandsgerechtigden tot vrijwiliggerswerk dwingen maar wachtgeldpolitici lekker laten lanterfanten? Niks daarvan, je bent publiek, daar ging je mee akkoord toen je politicus werd en dat geldt tijdens je werk als tijdens je 'wachttijd'.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er zullen natuurlijk ook wel Arbeiders op de PvdW stemmen. Je hebt gelijk die naam slaat nergens op. De naam PvdA vind ik eigenlijk al uit de tijd.
Ja dat doen de D66ers haar achterban graag geloven.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Parool is toch het ledenblad van de PvdA?
Staat niet op de sitequote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Parool is toch het ledenblad van de PvdA?
Helemaal mee eens, zeker Mei li. die mag wel een jaar of 10 plantsoenendienst hebben. totdat ze een beetje normaal over komtquote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tweede Kamer heeft gelijk. Wel bijstandsgerechtigden tot vrijwiliggerswerk dwingen maar wachtgeldpolitici lekker laten lanterfanten? Niks daarvan, je bent publiek, daar ging je mee akkoord toen je politicus werd en dat geldt tijdens je werk als tijdens je 'wachttijd'.
Ik houd niet van bladen met een duidelijke voorkeur, Televaag is nog ergerquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat doen de D66ers haar achterban graag geloven.
Als je over hebt, stuur maar hierheen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Zolcon het volgende:
Mijn pizza is iets te lang in de oven geweest, toch jammer nu is die minder lekker!
Parool is gewoon Amsterdams, maar ik lees ook liever NRC daar begin ik nu aanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik houd niet van bladen met een duidelijke voorkeur, Televaag is nog erger
Gaat niet gebeuren, je mag een kleine chocolade donut hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je over hebt, stuur maar hierheen.
Ze was een keer bij Dit Was Het Nieuws. Ze kwam toen echt heel dom over.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker Mei li. die mag wel een jaar of 10 plantsoenendienst hebben. totdat ze een beetje normaal over komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Weet ik, maar dingen vallen opquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ze was een keer bij Dit Was Het Nieuws. Ze kwam toen echt heel dom over.
Maar nogmaals:Hoezo moeten we dan oppassen? Hoef het niet altijd eens te zijn met RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van mening dat My Lai vreselijk is.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Oja, zelfs rascistische teksten worden gedoogd. Marokkanen mag je zelfs van de trap gooien.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoezo moeten we dan oppassen? Hoef het niet altijd eens te zijn met Remlof
Ik ben van mening dat My Lai vreselijk is.
Tja ik vind het wel meevallen. Parool legt vooral de nadruk op cultuur heb ik het idee. Ik lees parool altijd om even snel te kijken wat er is gebeurt en hoe het in Amsterdam gaat (Ajaxquote:
Je zou kunnen zeggen dat mijn vergelijking met My Lai ook afschuwelijk is.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oja, zelfs rascistische teksten worden gedoogd. Marokkanen mag je zelfs van de trap gooien.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat mijn vergelijking met My Lai ook afschuwelijk is.
Sorry Father, for I have sinned.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sorry Remlof, ik heb het verkeerd gespeld.
Waar heb je het over? De mediaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
Zou de media haar excuses aanbieden voor het reageren op een stukje dat verwees naar een nog niet gepubliceerd artikel? Lijkt me wel netjes om in het vervolg dat niet meer te doen.
Dat stukje van Cohen dat uit zijn verband is getrokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De mediaWelk artikel?
Ja ik ben dat een beetje kwijt. Is dat het stuk wat jij gepost had? is dat niet compleet ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 18:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat stukje van Cohen dat uit zijn verband is getrokken
Klopt dat was ik postte was een deel van het interview, ik ga niet alles posten. geen zin in gezeur met VN oid.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja ik ben dat een beetje kwijt. Is dat het stuk wat jij gepost had? is dat niet compleet ofzo
Steeds meer mensen komen erachter dat dit kabinet toch niet is wat ze verwachttequote:Winst is er ook voor de PvdA en de Partij voor de Dieren, zij krijgen er allebei een zetel bij en komen uit op respectievelijk 24 en twee.
Vind het een raar mannetje maar zal het wel eens lezen vanavondquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Weer een prima column van Von Der Dunk.
Iets wat dit kabinet wel tot in de puntjes voor elkaar heeft gekregen. Huilreacties uit alle hoeken van het gangbare Nederlandse politieke klimaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Erg goed inderdaad, ik onderschrijf zijn conclusie ook helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
PvdA stijgt gestaag, elke week een zeteltje. Als die trend zich doorzet gaat dit kabinet het moeilijk krijgen bij de verkiezingenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Erg goed inderdaad, ik onderschrijf zijn conclusie ook helemaal.
Het is niet de taak van de oppositie om dit kabinet de helpende hand te bieden, integendeel. Zij moet, ook voor de Statenverkiezingen, maar één doel hebben: Throw the rascals out, zoals de Britten zeggen. Zo snel als het kan. Er valt daarna een wereld van beschaving terug te winnen.
Hee, kom nou. Nou niet opeens rare dingen gaan zeggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef ethiraseth het volgende:
Dit kabinet zorgt er wel voor dat ik de afkeer van libertariers voor overheden soms kan begrijpen.
Ga ik later even lezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Heeft ie weer zijn leren broek aan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft ie weer zijn leren broek aan?
Lijkt me ook wel leuk voor een keertje.. Volgens mij is mijn oom lid. Mogen ze ook introducées meenemen??quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Zolcon het volgende:
Ik zou trouwens ook wel een keertje in Nieuwspoort willen rondhangen. Een beetje borrelen is altijd gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |