Fapfapfapfapfapquote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef Zolcon het volgende:
Elk bericht op twitter ziet er hetzelfde uit. Hoe intellectueel iemand ook is, op twitter komt iedereen over als een 30 jarige eenzame dame
?? mijn vrouw zei dat ie dit jaar moeten verbruiken.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Die bevat is inwisselbaar voor geldbedrag, en mag wettelijk niet verlopen
Die wil gewoon een avondje weg...of dat jij ff weg bentquote:Op donderdag 16 december 2010 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
?? mijn vrouw zei dat ie dit jaar moeten verbruiken.
Nee, je vrouw zei dat je HAAR dit jaar nog moest gebruiken. Daarbij verwees ze naar de overgebleven bioscoopbonnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
hoaxquote:Op donderdag 16 december 2010 17:46 schreef betyar het volgende:
Ik heb hem nu voor me:
Deze bon is inwisselbaar tot 31 december 2010. Daarna verliest hij onherroepelijk zijn geldigheid.
Staat rechts langs die bolletjes
quote:Mijn bioscoopkaartje is goedkoper dan de waarde van mijn Nationale Bioscoopbon. Krijg ik geld terug?
Ja, de Nationale Bioscoopbon is een waardepapier. Is uw bioscoopkaartje echter duurder dan de waarde van uw Nationale Bioscoopbon dan moet het verschil worden bijbetaald.
Hij is sowieso 4 jaar geldigquote:Op donderdag 16 december 2010 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Hansje Teeuwenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel lachen om dat soort humor, lekker grof nat als Hans Teeuwen je vindt hem goed of je haat hem.
Ristorantequote:Op donderdag 16 december 2010 17:52 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga even eten kopen, wat gaat het worden?
Diepvriespizza of Diepvriespizza?
Joe snep it !quote:
Probeer eens Casa di Mamaquote:
Ik wissel altijd af. maar die ristorante vind ik net ietsje lekkerder. Ik neem er wel twee mee vandaag, kan ik thuis nog kiezen en heb ik morgen lunchquote:
Quattro Formaggi en Hawaii = combokiller.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik wissel altijd af. maar die ristorante vind ik net ietsje lekkerder. Ik neem er wel twee mee vandaag, kan ik thuis nog kiezen en heb ik morgen lunch
Killt die een combo?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Quattro Formaggi en Hawaii = combokiller.
Jepp.. Die twee matchen niet goed.. Los zijn ze heerlijk, maar samen krijg je zoete kaasquote:
Hmm.. Let me guess.. Je neemt er een Proscuitto bij?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:00 schreef Zolcon het volgende:
Hawaii doe ik niet aan. Quattro Formaggi wel !
Denk dat ik voor de Funghi gaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Let me guess.. Je neemt er een Proscuitto bij?
Hmm.. Dan vindt ik Mozzarella nog beter.quote:
ik laat zo weten wat ik heb gekozen, nu maar eens de sneeuw trotseren.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. Dan vindt ik Mozzarella nog beter.
Ik wok dadelijk maar eens een maaltje klaar
Ik wil je wel helpenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is vermakelijk.
[..]
Ach, ik wil ook wel de VVD overnemen en dan fuseren met D66 tot een echte Lib. Dem-partij. Maar dan heb je te maken met partijmastodonten en meer gevestigde machten die steigeren bij verandering.
Maurice de Hond:quote:
GSSGquote:Op donderdag 16 december 2010 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maurice de Hond:
Lijst GSbrder verdubbelt in de peilingen en heeft nu twee keer zoveel stemmen als een half uur geleden.
Het zal voortaan [...] gaan heten.
Voorstel misschien?
Mehh, die SS in het midden allitereert niet prettig.quote:
RdD66quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mehh, die SS in het midden allitereert niet prettig.
quote:
SGGS?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mehh, die SS in het midden allitereert niet prettig.
Heb er hier 1 liggen zonder datumquote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat twee kinderen met je doen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eén kind zonder datumquote:Op donderdag 16 december 2010 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er hier 1 liggen zonder datum.
Voor de jaartelling gingen dingen niet over de datum heenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén kind zonder datum?
Die is vast niet meer houdbaar.
- Partij voor de Werkgevers.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maurice de Hond:
Lijst GSbrder verdubbelt in de peilingen en heeft nu twee keer zoveel stemmen als een half uur geleden.
Het zal voortaan [...] gaan heten.
Voorstel misschien?
Het stinkt ook watquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén kind zonder datum?
Die is vast niet meer houdbaar.
?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
- Partij voor de Werkgevers.
Een rechtse tegenhanger van de PvdA.quote:
http://www.thisiswhyyourefat.com/quote:Op donderdag 16 december 2010 18:30 schreef Zolcon het volgende:
Zo.
Ontbijtspullen opgeborgen, pizza in de over, krantje erbij en de donuts staan klaar als toetje
Dat impliceert dat geen enkele werkgever PvdA stemt en dat Arbeid tegengesteld is aan het Werkgeverschap. Nee, liever niet, hoef me niet zo nodig te spiegelen aan de sociaaldemocraten.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een rechtse tegenhanger van de PvdA.
Ben niet dikquote:
Toegeven is de eerste stapquote:
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Zolcon het volgende:
Haha Mei Li Vos laat weer van zich horen, blijf dr een irritant dom wijf vinden.
Parool. Ze is het niet eens met de Tweede Kamer. De Kamer vindt dat politici die wachtgeld ontvangen iets voor de samenleving moeten doen (helpen in een bejaardenhuis oid).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |