Politici beoordeel je niet op woorden, jongemanquote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
We hebben meer partijen die dat doen.
D66 heeft nergens in haar uitgangspunten uit 2000 expliciet staan dat ze streeft naar het scheppen van gelijke kansen. Dus wat mij betreft roepen ze het wel maar doen is wat anders.
Boris van der Hamquote:
Ik bedoel inhoudelijk.quote:
No offence, maar jij trapt in het campagneverhaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik bedoel inhoudelijk.
In mijn ogen is D'66 een partij zonder echte visie. Ik kan me absoluut vinden in het vrijzinnige karakter alleen verder vind ik dat ze te veel open laten over de invulling ervan, niet consequent zijn.
Wat voor visie heeft PvdA volgens jou als trotse PvdA stemmer dan? Een samenleving waarin iedereen met elkaar hand in hand loopt en een roos geeft? Interessante visie, maar als dat de visie is dan kun je beter geen visie hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik bedoel inhoudelijk.
In mijn ogen is D'66 een partij zonder echte visie. Ik kan me absoluut vinden in het vrijzinnige karakter alleen verder vind ik dat ze te veel open laten over de invulling ervan, niet consequent zijn.
Bij gebrek aan beter; jazeker.quote:
Voor een deel. maar een tijd heb ik geneigd naar D66. Heb zelfs op ze gestemd voor Europese Verkiezingen. Toch mis ik iets bij die partij maar dat kan ook aan mij persoonlijk liggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
No offence, maar jij trapt in het campagneverhaal.
Persoonlijke vrijheid en ik vind de VVD gewoon te conservatief en teveel uit op het afpakken van mijn privacy. Liever dat de D66 een beetje de internetvrijheid bewaakt dan hardere straffen voor criminelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik bedoel inhoudelijk.
In ruil voor minder partijen op links wel jaquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Voor een deel. maar een tijd heb ik geneigd naar D66. Heb zelfs op ze gestemd voor Europese Verkiezingen. Toch mis ik iets bij die partij maar dat kan ook aan mij persoonlijk liggen.
ik zou graag een nieuwe partij zien op links.
Niet weten wie Oum Kalthoum is, GeenStijl/Powned maakt weer duidelijk dat ze absoluut geen kennis hebben op die redactie van 20/30 jarige.quote:En op zich zitten daar liedjes tussen die in de computer staan. De Vlieger van André Hazes bijvoorbeeld of The One van U2. Maar Marcouch heeft ook een aantal artiesten meegestuurd zonder liedje. Van zijn assistent mogen we zelf een nummer uitkiezen. Bij Phil Collins lukt dat nog wel, ook Mozart moet geen probleem zijn en we zijn zelfs multicul genoeg om te weten dat de grootste hit van Khaled Aicha was.
Maar Oum Kalthoum en Fairuz zijn artiesten voor wie we toch echt YouTube moeten raadplegen om erachter te komen wie het zijn. En het spijt ons zeer, maar in de muziekcomputer van 3FM zijn ze niet te vinden. Dus we hebben weer een stemadvies voor u: De Vlieger van André Hazes. Gewoon, omdat Marcouch een Amsterdammer is.
Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje. In ieder geval maakt het voor mij niet veel uit of ik VVD of D66 stem. Met beide ben ik het voor 50% eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheid en ik vind de VVD gewoon te conservatief en teveel uit op het afpakken van mijn privacy. Liever dat de D66 een beetje de internetvrijheid bewaakt dan hardere straffen voor criminelen.
Oh, zei ik homo? Mijn excuses.quote:
Hihi, nu kan ik achterhalen waar je morgen bentquote:
Kom je me opzoeken?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hihi, nu kan ik achterhalen waar je morgen bent
Welk stuk?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:27 schreef Tem het volgende:
[..]
waar had jij nou dat stuk geplaatst?
Nieuwe partij oprichten dan maar?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje. In ieder geval maakt het voor mij niet veel uit of ik VVD of D66 stem. Met beide ben ik het voor 50% eens.
Nog meer partijenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nieuwe partij oprichten dan maar?
Rechtser dan het GL-gedeelte van D66 maar liberaler dan crimefighter Teeven en de PVV-adepten?
Dat interview met Cohen was dat in het vorige CS topic of ergens anders?...ik kijk zelf wel ff laat maarquote:
Uiteraard, ik hecht alleen wel aan mijn anonimiteit.quote:
Hij is vermakelijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef betyar het volgende:
Vanavond naar de New Kids, kijken of het huilen van het lachen is of huilen van geldverspilling.
Ach, ik wil ook wel de VVD overnemen en dan fuseren met D66 tot een echte Lib. Dem-partij. Maar dan heb je te maken met partijmastodonten en meer gevestigde machten die steigeren bij verandering.quote:
We hebben nog twee bioscoopbonnen liggen die voor 31 december op moetenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:33 schreef JoaC het volgende:
Ik ben niet zo van de New Kids meer, is uitgewerkt
Kortings, of waardebonnen?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:33 schreef betyar het volgende:
[..]
We hebben nog twee bioscoopbonnen liggen die voor 31 december op moeten
Je had allang kunnen weten waar ik morgen was. Niet zo moeilijk als je weet welk jaar en welke studiequote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hecht alleen wel aan mijn anonimiteit.
[ afbeelding ]
Ken jij de roosters van de andere jaren?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je had allang kunnen weten waar ik morgen was. Niet zo moeilijk als je weet welk jaar en welke studie
Ik wel, maar ik ging flink aangeschoten met drie vrienden... Het was al raak bij het openingsshot.quote:
Nee maar je had het kunnen opzoeken, dat moet je nu namelijk ookquote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ken jij de roosters van de andere jaren?
Stoer !!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef du_ke het volgende:
Ga zaterdag naar die film maar vast ook niet volledig nuchter op het moment dat we de bios instappen
Weet ik, maar ik ben niet zo obsessief rond dhr Zolconquote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee maar je had het kunnen opzoeken, dat moet je nu namelijk ook
Mooi zo, ik wil graag anoniem blijvenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben niet zo obsessief rond dhr Zolcon
Wie niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi zo, ik wil graag anoniem blijven
Whiskers?quote:
Ik kan meestal wel lachen om dat soort humor, lekker grof nat als Hans Teeuwen je vindt hem goed of je haat hem.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ging flink aangeschoten met drie vrienden... Het was al raak bij het openingsshot.
Tip; kijk op JewTube even de afleveringen im Deutsch. Ik ging stuk om de synchronisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |