Sorry Father, for I have sinned.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sorry Remlof, ik heb het verkeerd gespeld.
Waar heb je het over? De mediaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
Zou de media haar excuses aanbieden voor het reageren op een stukje dat verwees naar een nog niet gepubliceerd artikel? Lijkt me wel netjes om in het vervolg dat niet meer te doen.
Dat stukje van Cohen dat uit zijn verband is getrokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De mediaWelk artikel?
Ja ik ben dat een beetje kwijt. Is dat het stuk wat jij gepost had? is dat niet compleet ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 18:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat stukje van Cohen dat uit zijn verband is getrokken
Klopt dat was ik postte was een deel van het interview, ik ga niet alles posten. geen zin in gezeur met VN oid.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja ik ben dat een beetje kwijt. Is dat het stuk wat jij gepost had? is dat niet compleet ofzo
Steeds meer mensen komen erachter dat dit kabinet toch niet is wat ze verwachttequote:Winst is er ook voor de PvdA en de Partij voor de Dieren, zij krijgen er allebei een zetel bij en komen uit op respectievelijk 24 en twee.
Vind het een raar mannetje maar zal het wel eens lezen vanavondquote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Weer een prima column van Von Der Dunk.
Iets wat dit kabinet wel tot in de puntjes voor elkaar heeft gekregen. Huilreacties uit alle hoeken van het gangbare Nederlandse politieke klimaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Erg goed inderdaad, ik onderschrijf zijn conclusie ook helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
PvdA stijgt gestaag, elke week een zeteltje. Als die trend zich doorzet gaat dit kabinet het moeilijk krijgen bij de verkiezingenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Erg goed inderdaad, ik onderschrijf zijn conclusie ook helemaal.
Het is niet de taak van de oppositie om dit kabinet de helpende hand te bieden, integendeel. Zij moet, ook voor de Statenverkiezingen, maar één doel hebben: Throw the rascals out, zoals de Britten zeggen. Zo snel als het kan. Er valt daarna een wereld van beschaving terug te winnen.
Hee, kom nou. Nou niet opeens rare dingen gaan zeggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef ethiraseth het volgende:
Dit kabinet zorgt er wel voor dat ik de afkeer van libertariers voor overheden soms kan begrijpen.
Ga ik later even lezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Heeft ie weer zijn leren broek aan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft ie weer zijn leren broek aan?
Lijkt me ook wel leuk voor een keertje.. Volgens mij is mijn oom lid. Mogen ze ook introducées meenemen??quote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Zolcon het volgende:
Ik zou trouwens ook wel een keertje in Nieuwspoort willen rondhangen. Een beetje borrelen is altijd gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |