abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 15:51:53 #201
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89961120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je leest iets wat er niet staat.
Klopt, het stond er immers impliciet.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_89961186
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef kingmob het volgende:

[..]

Klopt, het stond er immers impliciet.
En zelfs impliciet niet, toch een leuke stroman die je neerzet :)
Je moet niet zo zwartwit-denken in termen als 'enkel' en 'alleen maar'
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 15 december 2010 @ 15:53:21 #203
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89961193
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt. Het is maar net wat op dat moment het beste in de kraam te pas komt is denk ik.
Ik ben nog steeds stomverbaasd over de uitspraak van Cohen, zou hij wel helemaal ok zijn in de bovenkamer, of is het puur allochtonen binnenhalen voor zijn partij? Daar zijn er immers meer van dan joden hier in Nederland.
Of misschien ziet hij serieus een gevaar en wil hij daarvoor waarschuwen, had je die mogelijkheid al eens overwogen?
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:55:21 #204
230491 Zith
pls tip
pi_89961268
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt. Het is maar net wat op dat moment het beste in de kraam te pas komt is denk ik.
Ik ben nog steeds stomverbaasd over de uitspraak van Cohen, zou hij wel helemaal ok zijn in de bovenkamer, of is het puur allochtonen binnenhalen voor zijn partij? Daar zijn er immers meer van dan joden hier in Nederland.
Hey die Lavenderr :) O+ Ben je het trouwens eens dat wilders dezelfde soort wetten wilt invoeren als pre-1938 voor Joden golden in nazi-duitsland maar dan nu voor Moslims in nederland?

Zo ja, zou dit dan kunnen beteken dat de Moslims potentieel de nieuwe Joden van voor 1938 in Duitsland kunnen zijn?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89961288
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Frollo het volgende:

[..]

Of misschien ziet hij serieus een gevaar en wil hij daarvoor waarschuwen, had je die mogelijkheid al eens overwogen?
Of hij is gewoon bezig met verkiezingspolitiek en interesseert het hem geen reet, had je die mogelijkheid al eens overwogen?

Wilders ziet ook een gevaar, moeten we hem dan ook maar liefdevol knuffelen als hij weer eens een uitspraak doet die tenenkrommend is ? Nee he. Goed zo.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:56:31 #206
230491 Zith
pls tip
pi_89961312
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of hij is gewoon bezig met verkiezingspolitiek en interesseert het hem geen reet, had je die mogelijkheid al eens overwogen?

Wilders ziet ook een gevaar, moeten we hem dan ook maar liefdevol knuffelen als hij weer eens een uitspraak doet die tenenkrommend is ? Nee he. Goed zo.
Jij post echt zo assertief altijd he ;) ;)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89961323
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Hey die Lavenderr :) O+ Ben je het trouwens eens dat wilders dezelfde soort wetten wilt invoeren als pre-1938 voor Joden golden in nazi-duitsland maar dan nu voor Moslims in nederland?

Zo ja, zou dit dan kunnen beteken dat de Moslims potentieel de nieuwe Joden van voor 1938 in Duitsland kunnen zijn?
Kan je eens een keer opkankeren met je offtopic PVV-geneuzel? Het begint te vervelen.
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 15:57:04 #208
8781 crew  Frutsel
pi_89961338
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat doet Wilders in zijn eigen ogen toch ook?
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:57:42 #209
230491 Zith
pls tip
pi_89961370
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kan je eens een keer opkankeren met je offtopic PVV-geneuzel? Het begint te vervelen.
Hey die scorpie :) Nou, Cerbie opende deze topic over of moslims de nieuwe joden zijn, daar ga ik op in want zoals je leest concludeer ik iets over de stelling die Cohen maakte 'Moslims zijn de nieuwe Joden'dus ik hoop dat dit meehelpt in de discussie nou ok doei :)
  woensdag 15 december 2010 @ 15:57:58 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89961384
Het zal wel als tegenvuur zijn bedoeld op de opmerking van Bolkesteijn dat joden straks beter kunnen gaan emigreren. (Omdat ze weggepest worden)

En Cohen nu:"Moslims zijn de nieuwe joden, die worden ook weggepest hoor" :')

Met alleen dat kleine verschil, dat we van 1 van die 2 bevolkinsgroepen totaal geen overlast ondervinden.
The truth was in here.
pi_89961409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat doet Wilders in zijn eigen ogen toch ook?
Ja maar dat kan niet want <insert vergelijking met Hitler> en <insert vergelijking met NSDAP> en <insert random ad hominem>
pi_89961460
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Hey die scorpie :) Nou, Cerbie opende deze topic over of moslims de nieuwe joden zijn, daar ga ik op in want zoals je leest concludeer ik iets over de stelling die Cohen maakte 'Moslims zijn de nieuwe Joden'dus ik hoop dat dit meehelpt in de discussie nou ok doei :)
Hoi Zith, nou nee dat is niet helemaal waar want Cerbie opende dit topic over Cohen die dat zei dus het helpt niet mee in de discussie als je dan Wilders erbij gaat halen, daar zijn andere topics voor oke doei.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:59:43 #213
230491 Zith
pls tip
pi_89961467
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar dat kan niet want <insert vergelijking met Hitler> en <insert vergelijking met NSDAP> en <insert random ad hominem>
Hoi Scorpie :) Ik lees hierin dat je niet zo gediend bent van ad hominems :) Nou geloof ik dat je in deze topic al verschillende keren op de man bent gaan spelen, wat vind je hiervan? ;)

Even een Edit maken hoor sorry als denkt zo van he dit zag ik net nog niet dan kan dat kloppen ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoi Zith, nou nee dat is niet helemaal waar want Cerbie opende dit topic over Cohen die dat zei dus het helpt niet mee in de discussie als je dan Wilders erbij gaat halen, daar zijn andere topics voor oke doei.
Maar het ging over de stelling toch, en dan kun je gaan discussieren of de stelling van cohen klopt of niet, dit doe je met redeneringen, nou en dat was mijn redenering die dus concludeert dat het niet zo erg is als Cohen denkt ;)
pi_89961508
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Bastard het volgende:
Met alleen dat kleine verschil, dat we van 1 van die 2 bevolkinsgroepen totaal geen overlast ondervinden.
Dus als Joden destijds net zoveel overlast veroorzaakten als Marokkanen nu - heb je geen problemen met een soort holocaust?
pi_89961519
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Hoi Scorpie :) Ik lees hierin dat je niet zo gediend bent van ad hominems :) Nou geloof ik dat je in deze topic al verschillende keren op de man bent gaan spelen, wat vind je hiervan? ;)
O rly, show me :D
  woensdag 15 december 2010 @ 16:03:28 #216
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_89961614
Het feit dat Cohen die vergelijking maak getuigd van zowel gebrek aan historisch inzicht als enorme politieke idioterie.

Wat een grap is die man toch :')
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 16:04:44 #217
8781 crew  Frutsel
pi_89961677
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar de inhoudt van Cohens bericht geeft genoeg voer tot discussie, waarbij de PVV betrokken is en dus ook Wilders. Daar kan je niet omheen.

Laten we het echter tot dat bericht beperken en het niet doordraven in het oneindige en in de eeuwige herhaling van zetten, want dan kunnen we het topic wel weer opdoeken.
pi_89961680
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Hey Zith O+ Nee, ik geloof voor geen moment dat moslims de nieuwe Joden zullen worden. Ik vind de vergelijking zelfs zeer kwalijk.
Cohen moet zich schamen dat hij zich van deze rethoriek bedient, iets waar hij Wilders altijd van beschuldigt :')
Als hij had geschreven: ik maak me zorgen over de toenemende criminaliteit van vele marokkaanse jongeren, dan had hij een punt gehad, maar nee, hij zet liever daders als slachtoffer neer. En ja, dan heb ik zo'n vermoeden dat het om zieltjes winnen voor zijn partij gaat en dat vind ik abject.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:04:57 #219
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89961686
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Cerbie het volgende:

[..]

En zelfs impliciet niet, toch een leuke stroman die je neerzet :)
Je moet niet zo zwartwit-denken in termen als 'enkel' en 'alleen maar'
Waarom ben je anders in hemelsnaam benieuwd of de uitspraken net zo breed worden uitgemeten als bij Wilders?
  woensdag 15 december 2010 @ 16:05:33 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89961701
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey Zith O+ Nee, ik geloof voor geen moment dat moslims de nieuwe Joden zullen worden. Ik vind de vergelijking zelfs zeer kwalijk.
Cohen moet zich schamen dat hij zich van deze rethoriek bedient, iets waar hij Wilders altijd van beschuldigt :')
Als hij had geschreven: ik maak me zorgen over de toenemende criminaliteit van vele marokkaanse jongeren, dan had hij een punt gehad, maar nee, hij zet liever daders als slachtoffer neer. En ja, dan heb ik zo'n vermoeden dat het om zieltjes winnen voor zijn partij gaat en dat vind ik abject.
Met jou, waarom zou ik zelf nog iets tikken? O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 15 december 2010 @ 16:06:24 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89961734
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus als Joden destijds net zoveel overlast veroorzaakten als Marokkanen nu - heb je geen problemen met een soort holocaust?
Want een overdreven gedoe altijd om die holocaust erbij te halen. :D
Ik ga er niet eens op in.
The truth was in here.
pi_89961768
quote:
5s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Waarom ben je anders in hemelsnaam benieuwd of de uitspraken net zo breed worden uitgemeten als bij Wilders?
Omdat, zoals Lavender net zo mooi omschrijft hierboven, Cohen nu precies hetzelfde doet als waar hij Wilders van beschuldigt.
Gewoon een beetje nieuwsgierigheid ;) Moet je niet zoveel achterzoeken, ik heb weinig met Wilders op.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 15 december 2010 @ 16:09:33 #223
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89961867
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Omdat, zoals Lavender net zo mooi omschrijft hierboven, Cohen nu precies hetzelfde doet als waar hij Wilders van beschuldigt.
Gewoon een beetje nieuwsgierigheid ;) Moet je niet zoveel achterzoeken, ik heb weinig met Wilders op.
Ok, dat zou mij werkelijk aan m'n reet roesten, dat zal wel de achterliggende oorzaak zijn geweest dan :P

Vind overigens ook niet dat Cohen precies hetzelfde doet. Het is wellicht een poging tot makkelijk scoren, maar op een compleet andere manier.
pi_89961881
quote:

[..]

:r :r :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:11:04 #225
230491 Zith
pls tip
pi_89961940
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O rly, show me :D
Hey die scorp ;) Ik ontving je DM dat je je afvroeg hoe het ermee zat, ik heb er nu 6 gevonden (al moet ik toegeven dat dit zeker niet de meerderheid van je posts is), maar wil de topic neit te veel verneuken hiermee als je begrijpt wat ik bedoel ;) Wil je ze per DM or PM? :)
pi_89961972
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:r :r :r
Ja, vrij eng.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:12:51 #227
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89962019
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Want een overdreven gedoe altijd om die holocaust erbij te halen. :D
Ik ga er niet eens op in.
Je gebruikt het feit dat er overlast bestaat van 'moslims' als weerwoord. Dan geef je dus aan dat dat het belangrijkste verschil is en dat dan de maatregelen wel acceptabel zijn. You can not have it both ways.
In jouw geval impliceer je dus dat het ok zou zijn om joden weg te pesten als we er overlast van hadden, omdat je dat als het significante verschil aanhaalt.
pi_89962024
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Hey die scorp ;) Ik ontving je DM dat je je afvroeg hoe het ermee zat, ik heb er nu 6 gevonden (al moet ik toegeven dat dit zeker niet de meerderheid van je posts is), maar wil de topic neit te veel verneuken hiermee als je begrijpt wat ik bedoel ;) Wil je ze per DM or PM? :)
Post ze maar hier, kijken welke er voldoen aan de definitie van Ad Hominem :)
pi_89962065
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, vrij eng.
Die vraag alleen al :r serieus waarom ben je naar zoiets benieuwd? :?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 15 december 2010 @ 16:15:04 #230
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89962121
Als de PvdA op een dergelijke manier campagne wil voeren voor de PS-verkiezingen dan zullen ze waarschijnlijk van een koude kermis thuiskomen. En als ik Lilianne Ploumen was zou ik Cohen een spreekverbod opleggen; rare man.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_89962179
quote:

[..]

lol sommigen hebben soms echt moeite om Marokkanen en Moslims uit elkaar te houden he. Cohen heeft het nergens over marokkaanse jongeren die voor overlast zorgen (de daders dus zoals jij dat zegt) maar over de Islamitische gemeenschap ansich. Je weet wel, Pakistanen, Indonesiers, Turken, Marokkanen, bekeerde Nederlanders, Bosniers, Somaliers etc.
Dus veel meer dan alleen de mokertjes zeg maar. Hoe jij erbij komt dat deze gemeenschap daders zijn is mij een zeer groot raadsel. (Marokkaanse jongeren maken tegenwoordig 90% van de Moslims in Nederland uit? of Marokkanen ansich maken 90% van de Islamitische gemeenschap in Nederland uit?)
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:16:25 #232
230491 Zith
pls tip
pi_89962196
quote:

[..]

:) Maar for the sake of the argument, zullen we het stapje per stapje ontleden? Ben je het eens dat Wilders dezelfde soort wetten wilt als Hitler had ingeveort in pre-1938 duitsland, maar dan voor moslims? De vergelijking van standpunten staat eerder in deze topic. Ik geloof toch echt dat je moet concluderen dat dit dezelfde soort wetten zijn, al kan de reden voor deze wetten verschillen (duitsers bang voor dominante joodse cultuur en dat de joden in de toekomst duitsland gingen overnemen bjiv.)

(als je dit niet vindt zeg het even, kunnen we daarop doorgaan als je wilt)

Zo ja, dan valt toch erg makkelijk te concluderen dat moslims van nu potentieel de joden van pre-1938 duitsland kunnen als wilders de ruimte krijgt ooit zijn gewenste wetten in te voeren. Dit hoeft niet te betekenen dat de moslims ook de Joden van na 1938 zullen worden :)
pi_89962240
quote:

[..]

als de definitie van "holocaust" zou zijn dat ze ter plekke criminele kutmarokkanen zouden afschieten totdat ze allemaal dood zijn of ze terug gaan naar eigen land of ze zich gaan gedragen niet nee...
pi_89962448
Kom je weer eens langs in Amsterdam West meneer Cohen of is de thee op?
pi_89962510
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die vraag alleen al :r serieus waarom ben je naar zoiets benieuwd? :?
Omdat men blijkbaar vindt dat het in sommige gevallen gerechtvaardigd is de menswaardigheid op te schorten.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:23:41 #236
230491 Zith
pls tip
pi_89962540
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Post ze maar hier, kijken welke er voldoen aan de definitie van Ad Hominem :)
Prima, als Frutsel het niet wilt hoor ik het wel of delete hij het maar :)

EDIT: dit zijn persoonlijke aanvallen, geen ad hominems, scorpie had gelijk ;)

persoonlijke aanval op Cohen: 1, 2,
directe persoonlijke aanval: 4, 5
persoonlijk aanval impliceren (vaag gebied, ben ik het mee eens ;) ): 2 (impliceren dat user laag niveau heeft), 3 (implicerend at user niet na denkt voor hij post)

Als je denkt dat sommige aanvallen op users of politici toch inhoudelijke arguementen zijn zeg maar even via DM of hier, dan verander ik het als ik het er mee eens ben ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 15-12-2010 16:31:55 ]
pi_89962578
Goh, zou het feit dat een groot deel van de moslims op de pvda stemt hier misschien iets mee te maken hebben?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:26:01 #238
230491 Zith
pls tip
pi_89962649
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Fascination het volgende:
Goh, zou het feit dat een groot deel van de moslims op de pvda stemt hier misschien iets mee te maken hebben?
Dat kan natuurlijk ook omgedraait worden, misschien stemt een groot deel vna de moslims wel op de PVDA omdat deze dit soort dingen denkt? :P

Gevolg - effect, effect - gevolg? :)
pi_89962733
Zithje toch.

1 en 2 zijn geen Ad Hominems, niet eens persoonlijke aanvallen. Het zijn meningen verkondigt door mij over het optreden van Cohen.

4 is geen persoonlijke aanval, eerder een call-to-order van desbetreffende persoon die onjuiste informatie neerplempt. 'Praat niet zo dom' is geen Ad Hominem.

5 is een reactie dat ik niet verder offtopic wilde gaan en een beschuldiging van draaien. Een halve persoonlijke aanval misschien, en al zeer zeker geen Adje Hominem, want ik ontkracht daarmee niks.

Je tweede 2 klopt, maar is wederom geen Ad Hominem, eerder een halve bash richting een user die zelf ook aardig van wanten weet. Niet netjes, maar geen Ad Hominem.

Die laatste is niet eens op een user gericht, dus kan nooit een Ad Hominem zijn.

Kortom, ik tel 0 uit 6. Als ik nou iets had gezegd over Cohen en zijn PvdA-rol en dat gecombineerd met zijn uitspraken, dan had je een punt gehad.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 16:30:23 ]
pi_89962919
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat men blijkbaar vindt dat het in sommige gevallen gerechtvaardigd is de menswaardigheid op te schorten.
Als je toch al weet dat mensen dat in sommige gevallen gerechtvaardigd vinden dan vraag je het toch niet. Echt een nutteloze relvraag, maarja.

Moslims zullen nimmer de nieuwe joden worden.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:31:27 #241
230491 Zith
pls tip
pi_89962923
Hey die Scorpie :)

Nou je hebt gelijk hoor ;) Dit waren geen ad hominems maar gewone aanvallen op de persoon, ik zal het even verbeteren en geef mijn excuses ;)
pi_89962944
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Zith het volgende:
Hey die Scorpie :)

Nou je hebt gelijk hoor ;) Dit waren geen ad hominems maar gewone aanvallen op de persoon, ik zal het even verbeteren en geef mijn excuses ;)
Halve!! aanvallen :P
pi_89962949
moeten de moslims nu elke dag beveiligd worden tegen Wilders?
of moet Wilders beveiligd worden tegen moslims?

heeft van gogh zelfmoord gepleegd.?........nee het was een moslim

wie worden er nou eigenlijk bedrijgt
pi_89962959
Job :')

PvdA is definitief failliet nu.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:36:16 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_89963104
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Job :')

PvdA is definitief failliet nu.
Waarom?

Komt de waarheid zo hard aan?
Yankee go home!
  woensdag 15 december 2010 @ 16:37:58 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89963173
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom?

proest. de waarheid :')
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89963301
Moslims stellen zichzelf buiten de maatschappij, tis hun eigen keuze.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:42:57 #248
230491 Zith
pls tip
pi_89963389
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef Karzai het volgende:
Moslims stellen zichzelf buiten de maatschappij, tis hun eigen keuze.
Anders dan Joden in nazi-duitsland? :P
pi_89963545
De terreur die wordt uitgeoefend door moslimjongeren in wijken kan je niet vergelijken met jodenwijken van voor wo2
  woensdag 15 december 2010 @ 16:48:31 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_89963619
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:46 schreef Karzai het volgende:
De terreur die wordt uitgeoefend door moslimjongeren in wijken kan je niet vergelijken met jodenwijken van voor wo2
Je vergeet "sommige". Derhalve is het onzin om alle moslims daarop aan te kijken.
Yankee go home!
pi_89963666
We kunnen misschien beter naar het Amerikaanse concept waar iedereen zijn eigen wijk heeft.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:50:01 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89963676
het is schandalig dat cohen deze vergelijking maakt. maar dat weet hij ook wel en zijn doel is dan ook om over de lijken van 6 miljoen lijken stemmen te winnen.
pi_89963731
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom?

Elke vergelijking met de Tweede Wereldoorlog vind ik een politiek zwaktebod.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:51:52 #254
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89963765
"Vuile rotmoffen, blijf van onze vuile rotjoden af!"
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_89963778
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Eens. Het ligt niet alleen aan moslims, joden, christenen of wat dan ook. De mate van onverdraagzaamheid is gewoon te groot op dit moment. En eigenlijk slaat het nergens op, wtf boeit het wat voor geloof, sexuele voorkeur of uiterlijk iemand heeft? Leven en laten leven. Op gebied van religie bestaat er geen waar en onwaar, want niemand kan het bewijzen ;)
Vertel dat eens aan al die gelovigen. Je hebt gelijk hoor.
Maar een gelovige heeft geen bewijs nodig, die moet wel geloven dat zijn waarheid de enige waarheid is, anders zet dat de hele fundering van zijn geloof op losse schroeven. En als hij gelijk heeft, hebben al die andere gelovigen het dus automatisch fout.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:52:23 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_89963787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
het is schandalig dat cohen deze vergelijking maakt. maar dat weet hij ook wel en zijn doel is dan ook om over de lijken van 6 miljoen lijken stemmen te winnen.
Juist Cohen mag dit zeggen, vind ik. Omdat ie zelf jood is en zijn ouders zelf de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt.
Yankee go home!
pi_89963839
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Vertel dat eens aan al die gelovigen. Je hebt gelijk hoor.
Maar een gelovige heeft geen bewijs nodig, die moet wel geloven dat zijn waarheid de enige waarheid is, anders zet dat de hele fundering van zijn geloof op losse schroeven. En als hij gelijk heeft, hebben al die andere gelovigen het dus automatisch fout.
Maar wat maakt het uit als anderen het fout hebben? Je kan toch nog wel tolerant zijn naar elkaar? Ik accepteer dat mensen iets anders geloven dan ik, maar als ze me willen bekeren of overlast veroorzaken, dan tolereer ik dat niet.
pi_89963869
'Nederlanders zijn de nieuwe Indianen'
pi_89963890
Hij mag het zeggen, maar ik denk dat hij hiermee een grote fout maakt die hem veel stemmen gaat kosten.
Het zijn gewoon twee totaal verschillende situaties.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:58:29 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_89964040
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef Karzai het volgende:
Hij mag het zeggen, maar ik denk dat hij hiermee een grote fout maakt die hem veel stemmen gaat kosten.
Het zijn gewoon twee totaal verschillende situaties.
Nee, dat zijn het dus niet. Het enige verschil is dat de PVV het nog geen beleid kan maken.
Yankee go home!
pi_89964093
De PVV heeft en krijgt niet de macht zoals de fascisten die hadden
  woensdag 15 december 2010 @ 17:00:42 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_89964143
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef Karzai het volgende:
De PVV heeft en krijgt niet de macht zoals de fascisten die hadden
Ze hebben nu anders al invloed op het regeringsbeleid.
Yankee go home!
pi_89964163
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Juist Cohen mag dit zeggen, vind ik. Omdat ie zelf jood is en zijn ouders zelf de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt.
Wat denkt hij dat er gebeurt, mochten er hier ooit moslims aan de macht komen (persoonlijk zie ik het niet gebeuren, maar stel in theorie)? Dan zijn hij en zijn moeder wrs de eersten die op transport gesteld worden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_89964205
Ze hebben wel invloed en voor een reden, door het wanbeleid van de PVDA en CDA.
pi_89964237
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze hebben nu anders al invloed op het regeringsbeleid.
Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:05:34 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_89964363
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.
Die maatregelen werden pas na 1940 genomen.
Yankee go home!
pi_89964366
Er valt niet te ontkennen dat er in Amsterdam miljoenen integratie subsidies zijn gegeven zonder enig resultaat.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 17:05:43 #268
230491 Zith
pls tip
pi_89964369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De laatste 200 posts gemist? :)
pi_89964406
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Die maatregelen werden pas na 1940 genomen.
Ah, dus wat je zegt is allemaal speculatief. De PVV heeft nog geen beslissingen genomen in het nadeel van de moslims.
pi_89964453
Pure opstokerij van Cohen. Niets meer, niets minder.
pi_89964496
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pure opstokerij van Cohen. Niets meer, niets minder.
En maar klagen dat Wilders dat doet.
pi_89964549
De politiek moet zich niet zo focussen op moslims en ze gewoon behandelen als iedere burger, gewoon de wet hanteren. Je kan ze een inburgeringscursus geven maar het houdt een keer op.
pi_89964999
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Karzai het volgende:
De politiek moet zich niet zo focussen op moslims en ze gewoon behandelen als iedere burger, gewoon de wet hanteren. Je kan ze een inburgeringscursus geven maar het houdt een keer op.
Dit dus. Het op elke buitenlanders een etiket 'is zielig' op te doen werkt ook averrechts voor de buitenlanders zelf.
pi_89965292
quote:
Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef ReplaR het volgende:

Dit dus. Het op elke buitenlanders een etiket 'is zielig' op te doen werkt ook averrechts voor de buitenlanders zelf. Ik ben ook tegen de gesubsidieerde zieligheidsindustrie.
Maar maak dat links maar eens wijs. Links denkt voor alle allochtonen te kunnen beslisen en denkt dat alle allochtonen zielig zijn, daarom moeten allochtonen groeperingen extra subsidies krijgen.

Juist links is de oorzaak van de mislukte integratie en de sociale spanningen die eruit voortkomen.
pi_89965802
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
haha onze janmaat van fok die regelmatig oproept moslims uit europa te trappen en naar dat moment uitkijkt is boos dat cohen zich tegen dat gevaar uitspreekt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 15 december 2010 @ 17:43:14 #276
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_89965879
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah, dus wat je zegt is allemaal speculatief. De PVV heeft nog geen beslissingen genomen in het nadeel van de moslims.
Met de kanttekening dat de PVV dit wel degelijk zou willen doen, en dat ook niet onder stoelen of banken steekt.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Karzai het volgende:
Hier ben ik het mee eens, het probleem is alleen dat aan de ene kant mensen zitten die allochtonen extra hard willen aanpakken en aan de andere kant mensen die voor allochtonen een oogje dicht willen knijpen.
pi_89966954
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Zith het volgende:
Duitsland voor 1938:
Ingevoerde wetten door Hitler's partij:

[..]

Wetten die Wilders' partij wilt invoeren:

[..]

oftewel,

Zouden PVVers het eens zijn met de wetten van Duistland in 1938 wanneer deze voor Moslims zouden gelden?
(Dus zonder gelijk naar genocide en vervolging te gaan!)

Ik geloof van wel :Y
Lekker hypocriet dat je alleen de wetten van Nazi-duitsland eruit haalt die je een klein beetje kan vergelijken met wat de PVV wil invoeren.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_89967154
Waren die ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit? En ondervertegenwoordigd op het hoger onderwijs? Trokken die ook massaal uitkeringen? Spraken ze ook nauwelijks Nederlands?
pi_89967376
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:17 schreef Boekenwurm het volgende:
Waren die ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit? En ondervertegenwoordigd op het hoger onderwijs? Trokken die ook massaal uitkeringen? Spraken ze ook nauwelijks Nederlands?
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, dus als Joden destijds in dezelfde positie zaten als Marokkanen nu - had je het allemaal geen enkel probleem gevonden? Really?
pi_89967457
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Nee. Wat een rare conclusie?
pi_89967497
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het punt dat hij probeert te maken is dat elke vergelijking tussen de behandelingen van deze twee groepen stuk loopt omdat deze twee groepen op verschillende manieren aan de samenleving deelnamen en de vergelijking dus niet zo eenvoudig te maken is als meneer Cohen het nu doet..

Dat jij Boekenwurm probeert neer te zetten als iemand die massamoord goedkeurt, zegt meer over jou dan over hem.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_89967830
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Nee. Wat een rare conclusie?
Oh, hoe is zoiets - anders dan als legitimatie - relevant?
pi_89967917
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik denk dat het punt dat hij probeert te maken is dat elke vergelijking tussen de behandelingen van deze twee groepen stuk loopt omdat deze twee groepen op verschillende manieren aan de samenleving deelnamen en de vergelijking dus niet zo eenvoudig te maken is als meneer Cohen het nu doet..
Ongetwijfeld, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat die waarschuwing niet geheel onterecht is. Zie daarvoor ook de eerdere post van Zith. Hoe men in de maatschappij staat en deelneemt doet er niet toe.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:43:03 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89968053
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Aloulou het volgende:

[..]

haha onze janmaat van fok die regelmatig oproept moslims uit europa te trappen en naar dat moment uitkijkt is boos dat cohen zich tegen dat gevaar uitspreekt.
ik doe die oproep alleen voor moslims die hier zich niet normaal kunnen gedragen. maar dat wist jij wel toch? ouwe zak stront.
pi_89968169
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat die waarschuwing niet geheel onterecht is. Zie daarvoor ook de eerdere post van Zith. Hoe men in de maatschappij staat en deelneemt doet er niet toe.
Dat doet er wel toe. De populariteit van de PVV is toe te schrijven aan de manier waarop deze bevolkingsgroep in het nieuws is gekomen door het gedrag van een deel van deze groep gekoppeld aan het feit dat de politiek hier altijd de zachte heelmeester heeft uitgehangen. Deze uitspraak van meneer Cohen toont alleen maar aan dat hij geen enkel idee heeft wat er leeft in de samenleving, wat wel jammer is aangezien het, volgens mij, een intelligente man is.
pi_89968914
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat doet er wel toe. De populariteit van de PVV is toe te schrijven aan de manier waarop deze bevolkingsgroep in het nieuws is gekomen door het gedrag van een deel van deze groep gekoppeld aan het feit dat de politiek hier altijd de zachte heelmeester heeft uitgehangen.
Ongetwijfeld, maar ik hoop dat je begrijpt dat diezelfde voedingsbodem 80 jaar geleden ook op een dergelijke manier is gecreëerd door diezelfde factoren. Maar hé, nu is ineens alles anders en zijn het geen zielige Joden, maar kut Marokkanen. :r

quote:
Deze uitspraak van meneer Cohen toont alleen maar aan dat hij geen enkel idee heeft wat er leeft in de samenleving, wat wel jammer is aangezien het, volgens mij, een intelligente man is.
Bullshit. Men kan aan het ongenoegen wat tegenwoordig leeft valt op geen enkele manier recht doen. Dat Cohen daarvoor waarschuwt betekent niet dat hij dat niet erkent, maar wellicht iets verder kijkt dan dat.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:05:46 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89969090
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
Ohjee. Kom niet aan de Joden hoor. Dé nieuwe knuffelclub van rechts Nederland. Niet zozeer omdat ze zo van Joden houden (die zouden ze er het liefst ook uitflikkeren) maar meer omdat de Joden óók iets tegen moslims hebben.

:').
QFT. En omdat 'opkomen voor de joden' een legale manier is om verantwoord tegen de moslims tekeer te gaan.
En de moslims gooien olie op hun eigen vuurtje door nog eens tegen de joden in te gaan, waardoor de rechtse knuffelclub hard kan roepen "zie je wel, ze haten de joden!", etc etc
The End Times are wild
  woensdag 15 december 2010 @ 19:08:23 #288
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89969213
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Zith het volgende:

[..]

:) Maar for the sake of the argument, zullen we het stapje per stapje ontleden? Ben je het eens dat Wilders dezelfde soort wetten wilt als Hitler had ingeveort in pre-1938 duitsland, maar dan voor moslims? De vergelijking van standpunten staat eerder in deze topic. Ik geloof toch echt dat je moet concluderen dat dit dezelfde soort wetten zijn, al kan de reden voor deze wetten verschillen (duitsers bang voor dominante joodse cultuur en dat de joden in de toekomst duitsland gingen overnemen bjiv.)

(als je dit niet vindt zeg het even, kunnen we daarop doorgaan als je wilt)

Zo ja, dan valt toch erg makkelijk te concluderen dat moslims van nu potentieel de joden van pre-1938 duitsland kunnen als wilders de ruimte krijgt ooit zijn gewenste wetten in te voeren. Dit hoeft niet te betekenen dat de moslims ook de Joden van na 1938 zullen worden :)
Wilders zal nooit zo ver gaan als Hitler. Die ovens worden echt niet aangestoken hoor. Als we nu al niet eens in staat zijn om illegale, criminele, gewelddadige asielzoekers die hier niks te zoeken hebben uit te zetten, hoe wil Wilders dan ook maar één Marokkaan vergassen?
The End Times are wild
  woensdag 15 december 2010 @ 19:17:59 #289
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_89969649
Job Cohen verdient een heldenstatus
Schijt aan iedereen
pi_89969679
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef Deadre het volgende:
Moslims zijn idd minder dan joden nu, nog minder dan varkens en honden. Nice.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:19:39 #291
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_89969713
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moslims zijn idd minder dan joden nu, nog minder dan varkens en honden. Nice.
waaruit blijkt dat?
Schijt aan iedereen
pi_89969748
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Deadre het volgende:

[..]

waaruit blijkt dat?
Uit jullie slachtofferrol. Jullie zijn zielig, niemand mag jullie, iedereen is tegen jullie, we willen een holocaust plegen op jullie. Boehoehoe :'(
pi_89969790
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar ik hoop dat je begrijpt dat diezelfde voedingsbodem 80 jaar geleden ook op een dergelijke manier is gecreëerd door diezelfde factoren. Maar hé, nu is ineens alles anders en zijn het geen zielige Joden, maar kut Marokkanen. :r

[..]
Nee, de voedingsbodem werd niet op dezelfde manier gecreëerd. De joden maakten al tijden deel uit van de samenleving in Duitsland en waren ook een meerwaarde in de samenleving. Ze werden in de slachtofferrol geduwd door de nazi's die een zondebok nodig hadden om de bevolking tegen op te kunnen zetten en om de Duitse staat van een democratie om te turnen naar een dictatuur.

Een deel van de moslims komen in het nieuws omdat die misdaden plegen en duidelijk laten merken geen deel uit te willen maken van de samenleving en hun cultuur superieur te vinden aan onze cultuur. Dit wordt al tijden ontkend door een groot deel van het politieke bestel. Dus er is nogal wat verschil qua voedingsbodem.

quote:
Bullshit. Men kan aan het ongenoegen wat tegenwoordig leeft valt op geen enkele manier recht doen. Dat Cohen daarvoor waarschuwt betekent niet dat hij dat niet erkent, maar wellicht iets verder kijkt dan dat.
ja hoor, dat kan men wel. Ik denk alleen niet dat de PVV daarvoor de oplossing heeft, en ik weet zeker dat de PvdA daarvoor de oplossing niet heeft. Cohen's 'waarschuwing' is een verdraaiing van de werkelijkheid die wijst op een nogal verwrongen beeld van de samenleving die deze meneer heeft.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:21:42 #294
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_89969800
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Deadre het volgende:

[..]

waaruit blijkt dat?
Job zegt dat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_89969857
quote:
Moslims in Nederland worden buitengesloten zoals de Joden dat rond het begin van de Tweede Wereldoorlog overkwam.
Niet vanuit overheidswege. Ook in mijn omgeving ervaar ik niets van dit alles.
Ik ben erg benieuwd naar voorbeelden van deze 'uitsluiting', want mij komt deze uitspraak nogal populistisch over. Alsof er binnenkort verkiezingen worden gehouden.
Als dit nu voorbeelden zijn die vergelijkbaar zijn met de situatie van niet-moslims in moslimlanden, zoals onder andere de Kopten in Egypte of de christenen in de Gazastrook, dan zou deze meneer een punt kunnen hebben gemaakt.
Ik waag het me dit vooralsnog te betwijfelen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:25:03 #296
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_89969933
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef Deadre het volgende:
Job verdient een eigen boom om in te hangen. Als ere-jood.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 15 december 2010 @ 19:25:14 #297
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_89969943
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uit jullie slachtofferrol. Jullie zijn zielig, niemand mag jullie, iedereen is tegen jullie, we willen een holocaust plegen op jullie. Boehoehoe :'(
Geef ze dan eens ongelijk, jij bent een voorbeeld van islamfobie
Schijt aan iedereen
pi_89969979
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar die man heeft toch wel een beetje gelijk.

Ik denk niet dat ooit zo ver gaat als bij de joden, we hebben hopelijk geleerd van onze fouten. Echter is het wel een feit dat moslims worden buitengesloten.

En ja er zijn een hoop problemen met een gedeelte van de moslims, maar je kunt niet zeggen dat ze het aan zichzelf te danken hebben. Stel je voor als je een moslims was die gewoon normaal doet, en gewoon een normaal leven wilt leiden in een welvarend land. Is het dan terecht als er gezegt wordt het het je eigen schuld is dat je buiten gesloten wordt?
Sisco Certified
pi_89969980
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Ja, eigenlijk wel. En juist dát maakt het verschil.
Joden hebben geen hele wijken geterroriseerd. Joden vielen geen vrouwen aan op straat, jatten hun tasjes of scheldden ze uit voor hoer. Joden beroofden geen juweliers of supermarkten. Joden maakten homo's het leven niet zuur of zorgden ervoor dat mensen hun huis moesten ontvluchten vanwege pesterijen. Moet ik nog meer voorbeelden geven waardoor de vergelijking van Cohen werkelijk een schande is?
pi_89970014
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar die man heeft toch wel een beetje gelijk.

Ik denk niet dat ooit zo ver gaat als bij de joden, we hebben hopelijk geleerd van onze fouten. Echter is het wel een feit dat moslims worden buitengesloten.

En ja er zijn een hoop problemen met een gedeelte van de moslims, maar je kunt niet zeggen dat ze het aan zichzelf te danken hebben. Stel je voor als je een moslims was die gewoon normaal doet, en gewoon een normaal leven wilt leiden in een welvarend land. Is het dan terecht als er gezegt wordt het het je eigen schuld is dat je buiten gesloten wordt?
Buitengesloten waar? En feit? Bron?
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Deadre het volgende:

[..]

Geef ze dan eens ongelijk, jij bent een voorbeeld van islamfobie
Ik geef ze zeker ongelijk. Stelletje vieze jankende wolven zijn het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')