Met de kanttekening dat de PVV dit wel degelijk zou willen doen, en dat ook niet onder stoelen of banken steekt.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, dus wat je zegt is allemaal speculatief. De PVV heeft nog geen beslissingen genomen in het nadeel van de moslims.
Hier ben ik het mee eens, het probleem is alleen dat aan de ene kant mensen zitten die allochtonen extra hard willen aanpakken en aan de andere kant mensen die voor allochtonen een oogje dicht willen knijpen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Karzai het volgende:
De politiek moet zich niet zo focussen op moslims en ze gewoon behandelen als iedere burger, gewoon de wet hanteren. Je kan ze een inburgeringscursus geven maar het houdt een keer op.
Lekker hypocriet dat je alleen de wetten van Nazi-duitsland eruit haalt die je een klein beetje kan vergelijken met wat de PVV wil invoeren.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Zith het volgende:
Duitsland voor 1938:
Ingevoerde wetten door Hitler's partij:
[..]
Wetten die Wilders' partij wilt invoeren:
[..]
oftewel,
Zouden PVVers het eens zijn met de wetten van Duistland in 1938 wanneer deze voor Moslims zouden gelden?
(Dus zonder gelijk naar genocide en vervolging te gaan!)
Ik geloof van wel
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:17 schreef Boekenwurm het volgende:
Waren die ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit? En ondervertegenwoordigd op het hoger onderwijs? Trokken die ook massaal uitkeringen? Spraken ze ook nauwelijks Nederlands?
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, dus als Joden destijds in dezelfde positie zaten als Marokkanen nu - had je het allemaal geen enkel probleem gevonden? Really?
Ik denk dat het punt dat hij probeert te maken is dat elke vergelijking tussen de behandelingen van deze twee groepen stuk loopt omdat deze twee groepen op verschillende manieren aan de samenleving deelnamen en de vergelijking dus niet zo eenvoudig te maken is als meneer Cohen het nu doet..quote:
Ongetwijfeld, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat die waarschuwing niet geheel onterecht is. Zie daarvoor ook de eerdere post van Zith. Hoe men in de maatschappij staat en deelneemt doet er niet toe.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt dat hij probeert te maken is dat elke vergelijking tussen de behandelingen van deze twee groepen stuk loopt omdat deze twee groepen op verschillende manieren aan de samenleving deelnamen en de vergelijking dus niet zo eenvoudig te maken is als meneer Cohen het nu doet..
ik doe die oproep alleen voor moslims die hier zich niet normaal kunnen gedragen. maar dat wist jij wel toch? ouwe zak stront.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
haha onze janmaat van fok die regelmatig oproept moslims uit europa te trappen en naar dat moment uitkijkt is boos dat cohen zich tegen dat gevaar uitspreekt.
Dat doet er wel toe. De populariteit van de PVV is toe te schrijven aan de manier waarop deze bevolkingsgroep in het nieuws is gekomen door het gedrag van een deel van deze groep gekoppeld aan het feit dat de politiek hier altijd de zachte heelmeester heeft uitgehangen. Deze uitspraak van meneer Cohen toont alleen maar aan dat hij geen enkel idee heeft wat er leeft in de samenleving, wat wel jammer is aangezien het, volgens mij, een intelligente man is.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat die waarschuwing niet geheel onterecht is. Zie daarvoor ook de eerdere post van Zith. Hoe men in de maatschappij staat en deelneemt doet er niet toe.
Ongetwijfeld, maar ik hoop dat je begrijpt dat diezelfde voedingsbodem 80 jaar geleden ook op een dergelijke manier is gecreëerd door diezelfde factoren. Maar hé, nu is ineens alles anders en zijn het geen zielige Joden, maar kut Marokkanen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat doet er wel toe. De populariteit van de PVV is toe te schrijven aan de manier waarop deze bevolkingsgroep in het nieuws is gekomen door het gedrag van een deel van deze groep gekoppeld aan het feit dat de politiek hier altijd de zachte heelmeester heeft uitgehangen.
Bullshit. Men kan aan het ongenoegen wat tegenwoordig leeft valt op geen enkele manier recht doen. Dat Cohen daarvoor waarschuwt betekent niet dat hij dat niet erkent, maar wellicht iets verder kijkt dan dat.quote:Deze uitspraak van meneer Cohen toont alleen maar aan dat hij geen enkel idee heeft wat er leeft in de samenleving, wat wel jammer is aangezien het, volgens mij, een intelligente man is.
QFT. En omdat 'opkomen voor de joden' een legale manier is om verantwoord tegen de moslims tekeer te gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
Ohjee. Kom niet aan de Joden hoor. Dé nieuwe knuffelclub van rechts Nederland. Niet zozeer omdat ze zo van Joden houden (die zouden ze er het liefst ook uitflikkeren) maar meer omdat de Joden óók iets tegen moslims hebben..
Wilders zal nooit zo ver gaan als Hitler. Die ovens worden echt niet aangestoken hoor. Als we nu al niet eens in staat zijn om illegale, criminele, gewelddadige asielzoekers die hier niks te zoeken hebben uit te zetten, hoe wil Wilders dan ook maar één Marokkaan vergassen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Zith het volgende:
[..]Maar for the sake of the argument, zullen we het stapje per stapje ontleden? Ben je het eens dat Wilders dezelfde soort wetten wilt als Hitler had ingeveort in pre-1938 duitsland, maar dan voor moslims? De vergelijking van standpunten staat eerder in deze topic. Ik geloof toch echt dat je moet concluderen dat dit dezelfde soort wetten zijn, al kan de reden voor deze wetten verschillen (duitsers bang voor dominante joodse cultuur en dat de joden in de toekomst duitsland gingen overnemen bjiv.)
(als je dit niet vindt zeg het even, kunnen we daarop doorgaan als je wilt)
Zo ja, dan valt toch erg makkelijk te concluderen dat moslims van nu potentieel de joden van pre-1938 duitsland kunnen als wilders de ruimte krijgt ooit zijn gewenste wetten in te voeren. Dit hoeft niet te betekenen dat de moslims ook de Joden van na 1938 zullen worden
Moslims zijn idd minder dan joden nu, nog minder dan varkens en honden. Nice.quote:
waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moslims zijn idd minder dan joden nu, nog minder dan varkens en honden. Nice.
Uit jullie slachtofferrol. Jullie zijn zielig, niemand mag jullie, iedereen is tegen jullie, we willen een holocaust plegen op jullie. Boehoehoequote:
Nee, de voedingsbodem werd niet op dezelfde manier gecreëerd. De joden maakten al tijden deel uit van de samenleving in Duitsland en waren ook een meerwaarde in de samenleving. Ze werden in de slachtofferrol geduwd door de nazi's die een zondebok nodig hadden om de bevolking tegen op te kunnen zetten en om de Duitse staat van een democratie om te turnen naar een dictatuur.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik hoop dat je begrijpt dat diezelfde voedingsbodem 80 jaar geleden ook op een dergelijke manier is gecreëerd door diezelfde factoren. Maar hé, nu is ineens alles anders en zijn het geen zielige Joden, maar kut Marokkanen.
[..]
ja hoor, dat kan men wel. Ik denk alleen niet dat de PVV daarvoor de oplossing heeft, en ik weet zeker dat de PvdA daarvoor de oplossing niet heeft. Cohen's 'waarschuwing' is een verdraaiing van de werkelijkheid die wijst op een nogal verwrongen beeld van de samenleving die deze meneer heeft.quote:Bullshit. Men kan aan het ongenoegen wat tegenwoordig leeft valt op geen enkele manier recht doen. Dat Cohen daarvoor waarschuwt betekent niet dat hij dat niet erkent, maar wellicht iets verder kijkt dan dat.
Niet vanuit overheidswege. Ook in mijn omgeving ervaar ik niets van dit alles.quote:Moslims in Nederland worden buitengesloten zoals de Joden dat rond het begin van de Tweede Wereldoorlog overkwam.
Job verdient een eigen boom om in te hangen. Als ere-jood.quote:
Geef ze dan eens ongelijk, jij bent een voorbeeld van islamfobiequote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uit jullie slachtofferrol. Jullie zijn zielig, niemand mag jullie, iedereen is tegen jullie, we willen een holocaust plegen op jullie. Boehoehoe
Ja, eigenlijk wel. En juist dát maakt het verschil.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik hoop dat je begrijpt dat diezelfde voedingsbodem 80 jaar geleden ook op een dergelijke manier is gecreëerd door diezelfde factoren. Maar hé, nu is ineens alles anders en zijn het geen zielige Joden, maar kut Marokkanen.
[..]
Bullshit. Men kan aan het ongenoegen wat tegenwoordig leeft valt op geen enkele manier recht doen. Dat Cohen daarvoor waarschuwt betekent niet dat hij dat niet erkent, maar wellicht iets verder kijkt dan dat.
Buitengesloten waar? En feit? Bron?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar die man heeft toch wel een beetje gelijk.
Ik denk niet dat ooit zo ver gaat als bij de joden, we hebben hopelijk geleerd van onze fouten. Echter is het wel een feit dat moslims worden buitengesloten.
En ja er zijn een hoop problemen met een gedeelte van de moslims, maar je kunt niet zeggen dat ze het aan zichzelf te danken hebben. Stel je voor als je een moslims was die gewoon normaal doet, en gewoon een normaal leven wilt leiden in een welvarend land. Is het dan terecht als er gezegt wordt het het je eigen schuld is dat je buiten gesloten wordt?
Ik geef ze zeker ongelijk. Stelletje vieze jankende wolven zijn het.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Deadre het volgende:
[..]
Geef ze dan eens ongelijk, jij bent een voorbeeld van islamfobie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |