abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89963666
We kunnen misschien beter naar het Amerikaanse concept waar iedereen zijn eigen wijk heeft.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:50:01 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89963676
het is schandalig dat cohen deze vergelijking maakt. maar dat weet hij ook wel en zijn doel is dan ook om over de lijken van 6 miljoen lijken stemmen te winnen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89963731
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom?

Komt de waarheid zo hard aan?
Elke vergelijking met de Tweede Wereldoorlog vind ik een politiek zwaktebod.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:51:52 #254
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89963765
"Vuile rotmoffen, blijf van onze vuile rotjoden af!"
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_89963778
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Eens. Het ligt niet alleen aan moslims, joden, christenen of wat dan ook. De mate van onverdraagzaamheid is gewoon te groot op dit moment. En eigenlijk slaat het nergens op, wtf boeit het wat voor geloof, sexuele voorkeur of uiterlijk iemand heeft? Leven en laten leven. Op gebied van religie bestaat er geen waar en onwaar, want niemand kan het bewijzen ;)
Vertel dat eens aan al die gelovigen. Je hebt gelijk hoor.
Maar een gelovige heeft geen bewijs nodig, die moet wel geloven dat zijn waarheid de enige waarheid is, anders zet dat de hele fundering van zijn geloof op losse schroeven. En als hij gelijk heeft, hebben al die andere gelovigen het dus automatisch fout.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:52:23 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_89963787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
het is schandalig dat cohen deze vergelijking maakt. maar dat weet hij ook wel en zijn doel is dan ook om over de lijken van 6 miljoen lijken stemmen te winnen.
Juist Cohen mag dit zeggen, vind ik. Omdat ie zelf jood is en zijn ouders zelf de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt.
Yankee go home!
pi_89963839
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Vertel dat eens aan al die gelovigen. Je hebt gelijk hoor.
Maar een gelovige heeft geen bewijs nodig, die moet wel geloven dat zijn waarheid de enige waarheid is, anders zet dat de hele fundering van zijn geloof op losse schroeven. En als hij gelijk heeft, hebben al die andere gelovigen het dus automatisch fout.
Maar wat maakt het uit als anderen het fout hebben? Je kan toch nog wel tolerant zijn naar elkaar? Ik accepteer dat mensen iets anders geloven dan ik, maar als ze me willen bekeren of overlast veroorzaken, dan tolereer ik dat niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89963869
'Nederlanders zijn de nieuwe Indianen'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89963890
Hij mag het zeggen, maar ik denk dat hij hiermee een grote fout maakt die hem veel stemmen gaat kosten.
Het zijn gewoon twee totaal verschillende situaties.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:58:29 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_89964040
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef Karzai het volgende:
Hij mag het zeggen, maar ik denk dat hij hiermee een grote fout maakt die hem veel stemmen gaat kosten.
Het zijn gewoon twee totaal verschillende situaties.
Nee, dat zijn het dus niet. Het enige verschil is dat de PVV het nog geen beleid kan maken.
Yankee go home!
pi_89964093
De PVV heeft en krijgt niet de macht zoals de fascisten die hadden
  woensdag 15 december 2010 @ 17:00:42 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_89964143
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef Karzai het volgende:
De PVV heeft en krijgt niet de macht zoals de fascisten die hadden
Ze hebben nu anders al invloed op het regeringsbeleid.
Yankee go home!
pi_89964163
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Juist Cohen mag dit zeggen, vind ik. Omdat ie zelf jood is en zijn ouders zelf de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt.
Wat denkt hij dat er gebeurt, mochten er hier ooit moslims aan de macht komen (persoonlijk zie ik het niet gebeuren, maar stel in theorie)? Dan zijn hij en zijn moeder wrs de eersten die op transport gesteld worden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_89964205
Ze hebben wel invloed en voor een reden, door het wanbeleid van de PVDA en CDA.
pi_89964237
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze hebben nu anders al invloed op het regeringsbeleid.
Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:05:34 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_89964363
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.
Die maatregelen werden pas na 1940 genomen.
Yankee go home!
pi_89964366
Er valt niet te ontkennen dat er in Amsterdam miljoenen integratie subsidies zijn gegeven zonder enig resultaat.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 17:05:43 #268
230491 Zith
pls tip
pi_89964369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De laatste 200 posts gemist? :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89964406
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Die maatregelen werden pas na 1940 genomen.
Ah, dus wat je zegt is allemaal speculatief. De PVV heeft nog geen beslissingen genomen in het nadeel van de moslims.
pi_89964453
Pure opstokerij van Cohen. Niets meer, niets minder.
pi_89964496
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pure opstokerij van Cohen. Niets meer, niets minder.
En maar klagen dat Wilders dat doet.
pi_89964549
De politiek moet zich niet zo focussen op moslims en ze gewoon behandelen als iedere burger, gewoon de wet hanteren. Je kan ze een inburgeringscursus geven maar het houdt een keer op.
pi_89964999
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Karzai het volgende:
De politiek moet zich niet zo focussen op moslims en ze gewoon behandelen als iedere burger, gewoon de wet hanteren. Je kan ze een inburgeringscursus geven maar het houdt een keer op.
Dit dus. Het op elke buitenlanders een etiket 'is zielig' op te doen werkt ook averrechts voor de buitenlanders zelf.
pi_89965292
quote:
Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef ReplaR het volgende:

Dit dus. Het op elke buitenlanders een etiket 'is zielig' op te doen werkt ook averrechts voor de buitenlanders zelf. Ik ben ook tegen de gesubsidieerde zieligheidsindustrie.
Maar maak dat links maar eens wijs. Links denkt voor alle allochtonen te kunnen beslisen en denkt dat alle allochtonen zielig zijn, daarom moeten allochtonen groeperingen extra subsidies krijgen.

Juist links is de oorzaak van de mislukte integratie en de sociale spanningen die eruit voortkomen.
pi_89965802
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
haha onze janmaat van fok die regelmatig oproept moslims uit europa te trappen en naar dat moment uitkijkt is boos dat cohen zich tegen dat gevaar uitspreekt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')