Elke vergelijking met de Tweede Wereldoorlog vind ik een politiek zwaktebod.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom?
Komt de waarheid zo hard aan?
Vertel dat eens aan al die gelovigen. Je hebt gelijk hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eens. Het ligt niet alleen aan moslims, joden, christenen of wat dan ook. De mate van onverdraagzaamheid is gewoon te groot op dit moment. En eigenlijk slaat het nergens op, wtf boeit het wat voor geloof, sexuele voorkeur of uiterlijk iemand heeft? Leven en laten leven. Op gebied van religie bestaat er geen waar en onwaar, want niemand kan het bewijzen
Juist Cohen mag dit zeggen, vind ik. Omdat ie zelf jood is en zijn ouders zelf de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
het is schandalig dat cohen deze vergelijking maakt. maar dat weet hij ook wel en zijn doel is dan ook om over de lijken van 6 miljoen lijken stemmen te winnen.
Maar wat maakt het uit als anderen het fout hebben? Je kan toch nog wel tolerant zijn naar elkaar? Ik accepteer dat mensen iets anders geloven dan ik, maar als ze me willen bekeren of overlast veroorzaken, dan tolereer ik dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan al die gelovigen. Je hebt gelijk hoor.
Maar een gelovige heeft geen bewijs nodig, die moet wel geloven dat zijn waarheid de enige waarheid is, anders zet dat de hele fundering van zijn geloof op losse schroeven. En als hij gelijk heeft, hebben al die andere gelovigen het dus automatisch fout.
Nee, dat zijn het dus niet. Het enige verschil is dat de PVV het nog geen beleid kan maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef Karzai het volgende:
Hij mag het zeggen, maar ik denk dat hij hiermee een grote fout maakt die hem veel stemmen gaat kosten.
Het zijn gewoon twee totaal verschillende situaties.
Ze hebben nu anders al invloed op het regeringsbeleid.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef Karzai het volgende:
De PVV heeft en krijgt niet de macht zoals de fascisten die hadden
Wat denkt hij dat er gebeurt, mochten er hier ooit moslims aan de macht komen (persoonlijk zie ik het niet gebeuren, maar stel in theorie)? Dan zijn hij en zijn moeder wrs de eersten die op transport gesteld worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist Cohen mag dit zeggen, vind ik. Omdat ie zelf jood is en zijn ouders zelf de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt.
Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben nu anders al invloed op het regeringsbeleid.
Die maatregelen werden pas na 1940 genomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.
De laatste 200 posts gemist?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moslims moeten nu herkenningstekens dragen op hun kleren en ze mogen hier de supermarkt en de drogisterij al niet meer binnen.
Ah, dus wat je zegt is allemaal speculatief. De PVV heeft nog geen beslissingen genomen in het nadeel van de moslims.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die maatregelen werden pas na 1940 genomen.
En maar klagen dat Wilders dat doet.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pure opstokerij van Cohen. Niets meer, niets minder.
Dit dus. Het op elke buitenlanders een etiket 'is zielig' op te doen werkt ook averrechts voor de buitenlanders zelf.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Karzai het volgende:
De politiek moet zich niet zo focussen op moslims en ze gewoon behandelen als iedere burger, gewoon de wet hanteren. Je kan ze een inburgeringscursus geven maar het houdt een keer op.
Maar maak dat links maar eens wijs. Links denkt voor alle allochtonen te kunnen beslisen en denkt dat alle allochtonen zielig zijn, daarom moeten allochtonen groeperingen extra subsidies krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef ReplaR het volgende:
Dit dus. Het op elke buitenlanders een etiket 'is zielig' op te doen werkt ook averrechts voor de buitenlanders zelf. Ik ben ook tegen de gesubsidieerde zieligheidsindustrie.
haha onze janmaat van fok die regelmatig oproept moslims uit europa te trappen en naar dat moment uitkijkt is boos dat cohen zich tegen dat gevaar uitspreekt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
het is schandalig dat cohen deze vergelijking maakt. maar dat weet hij ook wel en zijn doel is dan ook om over de lijken van 6 miljoen lijken stemmen te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |