Achja... geduld is een schone zaak maar daarom ben ik ook vergeten vandaag te douchenquote:
You need fucking helpquote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
Wat een k*t topictitel....![]()
![]()
5 minuten gewacht... De die-hard MMA fans zitten ook niet de hele dag hier![]()
Ik zal het topic enigszins redden door de Kerstmis pic van Gina nog een keer te posten:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 15 december 2010 07:54 schreef Paxlie het volgende:
Brock komt wel terug. Het is alleen wel echt pijnlijk duidelijk geworden dat hij harder moet gaan sparren zodat hij gewend raakt aan het krijgen van stoten. Zat laatst Ultimate Heavyweights te kijken (dvd van UFC) en daarin zie je dat hij ook in Lesnar - Mir 2 gewoon echt verkeerd reageert als Mir hem raakt.
Surequote:
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sure![]()
Weet je überhaupt wel wie Gina is?
Jezus gast doe chill manquote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..
Wat Litmanen zegt. Hoe vaak hebben we jou gezien in de MMA topics?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..
Hoelang ben ik lid van fok? En ik wist niet eens dat er een MMA topic was eigenlijk, tot ik topic #52 tegenkwam. Dus praat nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat Litmanen zegt. Hoe vaak hebben we jou gezien in de MMA topics?
Randy Couture....quote:Thanks to everybody who's been tweeting about seeing my fights I must have missed the memoI think I'm at the end of it Yall . It's time.
13 hours ago via HTC Peep Favorite Retweet Reply
is al ontkent.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ok... Shocker?
[..]
Randy Couture....
Geen idee!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zijn er trouwens niet meer foto's van Gina van dat feest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Tommy: las het al eerder, maar er wordt nogal getwijfeld of het wel echt zo is. Ik hoop alleen niet dat we weer een soortgelijk gezeur krijgen als eerder tussen Randy vs de UFC...
Zie: http://mmajunkie.com/news(...)MAjunkie.com+Feed%29
Hoe dan ook: Randy
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
UFC..... beslist meer dan je denkt. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Dat is toch zijn eigen account?
Mja ok als je het zo gaat bekijken, maar ik denk ook wel dat Randy de status heeft om te kunnen stoppen... Denk dat als hij dan de put open trekt het meer schade doet dan hem nu gewoon nog keer een ring in laten lopen om afscheid te nemen ipv een gevecht...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
UFC..... beslist meer dan je denkt. Ik ben benieuwd.
Vraag me alleen af waarom hij destijds zo'n multi fight contract heeft getekend.. volgens mijquote:"I think Im done. The time is right. Id fight Machida or Shogun but outside of that, I wanna focus on other things in my life. If the UFC offered me Shogun or Machida, Id take the fight. Otherwise, I think Im done. [Im] gonna focus on acting and the businesses."
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Fyodor het volgende:
Gina Carano zegt: Merry Christmas!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaahhh heerlijk![]()
![]()
![]()
, was mijn beeldscherm aan het likken, maar er zat een laag stof op
Tja, met zo'n slechte UFC record... Ik had al verwacht dat hij na zijn laatste gevecht gecut zou worden maar hij moest nog even een contractje uitzitten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Daarnaast is Joe Doerksen ontslagen n.a.v. zijn loss @ UFC 124 tegen Miller. Persoonlijk vind ik het wel terecht.. hij is 2-7 in de UFC en 0-1 in de WEC.
Denk overigens dat ook niemand er echt wakker van zal liggen.
Dit:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef 2dope het volgende:
Weet iemand al hoe het met Koscheck is afgelopen? Fractured orbital? Ik kreeg bijna medelijden met hem
quote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef n00cL30n het volgende:
Zo ziet Josh Koscheck's oog er uit 24 uur na gevecht met GSP:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nieuws over Kos....
UFC welterweight contender Josh Koscheck suffered a broken orbital bone during the first round of his championship fight versus Georges St. Pierre Saturday night in Montreal, a source told ESPN.com.
Koscheck was released from a Montreal-area hospital Sunday afternoon. He cannot fly home to San Jose, Calif., because an air pocket formed behind the broken orbital bone, making air travel dangerous. UFC officials arranged for Koscheck and trainer 'Crazy' Bob Cook to drive Sunday afternoon from Montreal to Boston, where the 33-year-old fighter is expected to undergo surgery Monday or Tuesday.
Ah, thanks. As expected.quote:
Mee eens. Wat vooral erg nasty op me overkwam is hoe zijn hoek vergeefs iedere keer een zak ijs erop wilde drukken, maar dit schijnbaar te pijnlijk was gezien Kos z'n geagiteerde reacties.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Paxlie het volgende:
Diep respect dat hij nog zolang doorgevochten heeft. Ene Bob Sapp ging toen huilend op de grond liggen.
Bizar inderdaad, zeker tussen ronde 4 & 5. Toen trok ie dat echt niet meer. Vervolgens toch kwaad worden op de dokter omdat die het gevecht wilt stoppen. Ik mag de gast absoluut niet, maar daar heb ik wel respect voorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mee eens. Wat vooral erg nasty op me overkwam is hoe zijn hoek vergeefs iedere keer een zak ijs erop wilde drukken, maar dit schijnbaar te pijnlijk was gezien Kos z'n geagiteerde reacties.
idd, moeten we overlaten aan diegene die hem altijd opent!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
![]()
Ik zal het topic enigszins redden door de Kerstmis pic van Gina nog een keer te posten:
[ afbeelding ]
zo stamp ik knoflook, dat zijn geen slagen,maar duwtjes. kijk maar eens naar Gilber Yvel zijn laatste SF gevecht, dat is pas meppen. ik dacht echt, hij heeft hem vermoord.quote:
quote:
Chael Sonnenquote:Submit your e-mail at greenlightdaily.com to be entered in contest to be my corneman. Not you Wand, if requires an ability to type.
Thanks dude! Zal binnenkort even kijken als ik de tijd hebquote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef roepdeman het volgende:
3 kwartier durende recap van de World MMA Awards. Voor de liefhebber van slechte grappen en alle fans van "Dear Wandy" natuurlijk!
Omg wat een lame photoshops.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef roepdeman het volgende:
3 kwartier durende recap van de World MMA Awards. Voor de liefhebber van slechte grappen en alle fans van "Dear Wandy" natuurlijk!
Failquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Submit your e-mail at greenlightdaily.com to be entered in contest to be my corneman. Not you Wand, if requires an ability to type.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zal voor ons wel niet gelden...
[..]
Chael Sonnen
jammer van de term hanengevechten, maar verder een redelijk objectief artikel. Nice!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Artikel in het NRC (tot eind dit jaar gratis te lezen) over MMA en de GSP vs Koscheck partij.
http://digitaleeditie.nrc(...)/full_page_1_15.html
Weinig nieuwe informatie maar toch wel grappig dat het opgepikt wordt door een kwaliteitskrant.
Top, heel positief artikel!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Artikel in het NRC (tot eind dit jaar gratis te lezen) over MMA en de GSP vs Koscheck partij.
Weinig nieuwe informatie maar toch wel grappig dat het opgepikt wordt door een kwaliteitskrant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door n00cL30n op 17-12-2010 15:05:40 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef n00cL30n het volgende:
Iemand trouwens de kick van Pettis gezien?Holy fuck awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Iemand trouwens de kick van Pettis gezien?Ja, zieke trap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd mooie gevechten om te zien in de WEC, dit was dus de laatste WEC!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Iemand trouwens de kick van Pettis gezien?Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Octagoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
maarrrrrr...... was deze beter dan henderson vs cerrone (wec 43)???????quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
JA, deze title fight had echt alles! Wat een gevecht...(zoek en klik en je kunt hem ook zien.)
De 'beste' vechters van UFC 124 kregen ieder $100,000 aan bonusgeld, wat een verschilquote:The fight was also awarded as Fight of the Night which won Henderson and Pettis an extra $10,000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Hooidraad op 17-12-2010 21:42:57 ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De 'beste' vechters van UFC 124 kregen ieder $100,000 aan bonusgeld, wat een verschil
Btw,Je zou je afvragen of het terecht is he.. ik vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
Wat een stem heeft die Bonnar trouwens ook he?quote:
GET TO THE CHOPPAH!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een stem heeft die Bonnar trouwens ook he?
Ik had echt continnu het idee dat hij Ahnold Schwahtzeneggah nadeed.
[ Bericht 0% gewijzigd door n00cL30n op 19-12-2010 00:51:37 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dat is geen Gina Carano, het gezicht klopt niet helemaal. En sowieso zou het voor Gina's geloofwaardigheid als stoere knokker slecht zijn om zich zo te laten fotograferen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Verderop had ik dat ook in een spoiler gepostquote:Op zondag 19 december 2010 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is geen Gina Carano, het gezicht klopt niet helemaal. En sowieso zou het voor Gina's geloofwaardigheid als stoere knokker slecht zijn om zich zo te laten fotograferen.
Ja, BJJ skillz als een mofoquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Denken jullie dat pettis veel kans heeft tegen een van deze wrestling machines?
quote:Damon Martin brings word that Dustin Hazelett has been released from the UFC after a submission loss to Mark Bocek at UFC 124 back on Dec. 11.
The loss was "McLovin's" third straight inside the Octagon.
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
Brendan Schaub vs. Frank Mir targeted for early-2011 UFC event
Was van beide wel benieuwd wat hun volgende partij zou zijn.
Wordt dus waarschijnlijk tijdens UFC 128 op 19 maart.
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Dat zou niet fraai zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijken
Och die battle is al heeeeeel erg lang gaande op twitter. Ben benieuwd of dat ooit nog wel eens gaat gebeuren. Ik denk namelijk dat Kos dan echt hard gestrafd gaat worden.quote:
Ik denk dat Struve de winnaar krijgt uit dit gevecht. Schaub schaal ik nu in onder Struve maar na een winst over Mir wordt het interessant om te tegenover elkaar te zetten. Als Mir wint; hij is een gevestigde naam. Neemt niet weg dat Struve dit gevecht meer verdiend had.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Nicequote:Alistair Overeem vs. Todd Duffee at FieLDS Dynamite!! 2010
Idd. Hij heeft daar nog lang niet de spiermassa, de striking en defense voor om Brock partij te bieden. Is ook niet erg, hij is nog super jong.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijken
Lesnar is dan wel overrated, maar alsnog een dikke maat te groot voor Struve. Maar wie weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft daar nog lang niet de spiermassa, de striking en defense voor om Brock partij te bieden. Is ook niet erg, hij is nog super jong.
Waar ik me wel een beetje aan erger is zijn houding na de partijen. Tegen Morecraft zei hij na de wedstrijd dat hij geen moment in de problemen was, terwijl je duidelijk kon horen aan het einde van de 1e ronde dat hij tegen zijn coach zei dat hij bijna ging flauwvallen en dat zijn coach "maakt niet uit, ga door" zei. En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
Ik luister vaak naar the mma hour en de podcast van mmajunkie. Daar komt hij ook soms geinterviewed. Daarin is hij altijd heel nonchalant over de mindere kanten van z'n gevechten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Brawler het volgende:
[..]
Lesnar is dan wel overrated, maar alsnog een dikke maat te groot voor Struve. Maar wie weet
Verder ben ik het niet zo met je eens. Ik heb die woordenwisseling tussen Struve en zijn coach in het gevecht tegen Morecraft gemist, maar dat ga ik zo dan wel even terugkijkenIk heb ook niet Struve's reactie na het gevecht gehoord, dus dat weet ik niet.
Maar volgens mij wist Struve wel degelijk dat hij niet al te erg in gevaar was, omdat hij tegen de rand van de Octagon aan lag.
Hhmm, als dat echt zo is, dan moet Stefan wel goed op zijn ego lettenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik luister vaak naar the mma hour en de podcast van mmajunkie. Daar komt hij ook soms geinterviewed. Daarin is hij altijd heel nonchalant over de mindere kanten van z'n gevechten.
Ik heb de beelden hier niet van z'n laatste gevecht, maar volgens mij lag hij in het begin nog niet tegen de octagon aan, maar sloop hij daar langzaam naartoe. Pas toen hij daar was was het gevaar geweken (ook omdat McCorkle uitgeblust was). Tot die tijd had McCorkle de kimura er vol op en dat was ook wel aan Stefan z'n gezicht te zien.
vandaar dat ie tegen Mir geen kans heeft, ik zie Mir nl niet verliezen van Brendan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
Go get a world title, you couldn't even get a roundquote:
Ik vind die Struve zo'n onhandige houte klaas.. doet me denken aan Sem schilt maar dan de slanke versie. Hij doet het best aardig, maar ik zie hem binnenkort tegen de grotere / betere vechters toch snel een 3 of 4 lose streak krijgen en kan hij ze boeltje inpakken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben het wel met Ronald-Koeman eens. Hij was van plan McCorkle knock-out te slaan maar werd al heel snel naar de grond gewerkt, en die kimura was echt op het randje.
Voor Struve zou het wel fijn zijn als er een cruiserweight klasse zou komen, daar zou hij wat meer kans maken om te klimmen in de rankings.
quote:
quote:Crash Landing on Earth
Stays in Cave for 10000 years
Decides to Wake Up
Puts on make up
Immediately eats ice cream
Decides to fight too
Ik geloof er geen zak van maar hoop het van harte. Het gevecht tegen Mir zal ik niet snel vergeten. Wellicht een mooie tegenstander voor Struve?quote:
[/quote] Zijn er toch meer dan 5 ;-)quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog post: Sum up fighters career so far under 5 images
Hier een leuke over Fedor:
[QUOTE=Spoken;47197677]Crash Landing on Earth
[ afbeelding ]
Stays in Cave for 10000 years
[ afbeelding ]
Decides to Wake Up
[ afbeelding ]
Puts on make up
[ afbeelding ]
Immediately eats ice cream
[ afbeelding ]
Decides to fight too
[ afbeelding ]
Op oudjaarsavond tegen Kyotaro met K-1 regels in Japan. Moet geen probleem voor hem zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze goede vriend Gegard Mousasi?
Zou een goede tegenstander voor Struve zijn ja. Stefan heeft toch wel een win tegen een grote naam nodig. En na het debakel tegen Mir heeft Cro Cop een spectaculaire wedstrijd nog en dat heb je met Stefan bijna altijd. Als Cro Cop wint dan laat hij zien dat hij nog mee kan met de jeugd. Win win voor beide vechters.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van maar hoop het van harte. Het gevecht tegen Mir zal ik niet snel vergeten. Wellicht een mooie tegenstander voor Struve?
Ik zoek op zondagmiddag altijd even op de torrents of de nieuwsgroepen en sleur zo het hele event in HD binnen. En tot ik het gezien heb, mijdt ik de vechtblogs, want ik wil geen spoilersquote:Op maandag 27 december 2010 04:11 schreef Rivalo het volgende:
Hoe kijken jullie UFC, zijn er ook apps/streaming sites om het op de ipod te kijken?
Mooie match up. De UFC houdt dus vast aan het plan om Stefan rustig te brengen en niet te vroeg voor de leeuwen te gooien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef roepdeman het volgende:
Schaub tegen Struve in maart dusBeter. Zo heeft hij al wat meer kans. MMA+ Android wordt geweldig!
quote:Tito Ortiz Signs Bout Agreement to Face Antonio Rogerio Nogueira.
quote:Chris Horodecki is the latest fighter to be released from Zuffa's lightweight roster.
The 23-year-old London, Ontario, Canada, native was submitted by Donald Cerrone at WEC 53 in the promotion's final event before ceding its talent to the UFC.
"One door closes and another one opens," Horodecki today told MMAjunkie.com. "I'll be back sooner than later."
Over niet zien aankomen gesprokenquote:Two-time UFC veteran Jamie Varner (16-5-2 MMA, 4-3-1 WEC) will have to wait to make his triumphant return to the octagon.
Following a recent four-fight winless streak, the former WEC champion was released by Zuffa officials.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Jamie Varner zien we niet in de UFC vrees ik, niet één van zijn laatste 4 gevechten weten te winnen.
quote:
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Clean Up Continues: Jamie Varner released from promotion
[..]
Over niet zien aankomen gesproken
Ik snap het anders best wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!
Mogen van mij beide gecut worden alleen Kongo is redelijk populair geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!
Ze kunnen allemaal niks, tactisch is het om te huilen,worden vaak op hun rug geslagen/aangevallen omdat ze elkaar nooit dekken.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond was ik dus druk aan de cardio in de gym
En keek uiteraard naar Operation Repo op hetzelfde moment op een wat te klein LCD scherm
Toen ik wederom een partij matten/sleuren zag moest ik lachen, toen ik een lilliputter een volwassen man in een houdgreep zag nemen moest ik even stoppen met trainen van hetnatuurlijk
Graag verneem ik van jullie of zowel de kale en de kleine man een beetje kaas hebben gegeten van grepen en of het BJJ is waar zij gebruik van maken
Rond 4.00 begint het moois
Zou het écht een special announcement zijn?quote:I have a special announcement at the conf. (1 PM) that I am VERY pumped about so if you can be there, cool. If not watch on UFC.com.
Veel geruchten deze week dat hij WM zou main eventen en de MMA wereld achter zich laten.quote:Lance Pugmire of The Los Angeles Times posted the following on his Twitter page: "UFC boss Lorenzo Fertitta says flatly Brock Lesnar cannot participate in WWE event. "He's under exclusive contract with us."
Nou toch best wel:quote:
Mooi dat ze hem in ieder geval wel behouden en beschermen!quote:@danawhite's announcement - Chuck Liddell will retire but become the new executive vp of business development for the @ufc
Dat klopt wel inderdaad, maar ik vind het wel een "mooie" aankondigingquote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind dat geen "special announcement" om eerlijk te zijn. Dat Liddell niet meer topfit was wisten we al langer dan een jaar. Dana heeft meermaals gezegd dat hij hem liever niet meer in de ring zag en hem altijd een plek zou geven in de UFC. Als dit de eerste keer was dat dit werd gezegd zou ik het specialer vinden.
Liddell had al veel eerder zelf moeten stoppen en niet zijn prachtige carrière te grabbel gooien, zoals hij de laatste 6 gevechten heeft gedaan, om nu gedwongen te stoppen.
Te grabbel te gooien. Kijk even naar de namen waar die van verloren heeft en ook de manier waarop. Franklin had hij zo goed als verslagen alleen pakte die hem met een perfecte counter. Als dat de tweede ronde in was gegaan met een gebroken arm voor Franklin dan is het klaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind dat geen "special announcement" om eerlijk te zijn. Dat Liddell niet meer topfit was wisten we al langer dan een jaar. Dana heeft meermaals gezegd dat hij hem liever niet meer in de ring zag en hem altijd een plek zou geven in de UFC. Als dit de eerste keer was dat dit werd gezegd zou ik het specialer vinden.
Liddell had al veel eerder zelf moeten stoppen en niet zijn prachtige carrière te grabbel gooien, zoals hij de laatste 6 gevechten heeft gedaan, om nu gedwongen te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |