Ik slaap zowiezo niet vroeg, zoek nog steeds naar een goede reden om vroeg in bed te stappen =)quote:Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Hier nog iemand met moeite met slapen gaan. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
Nou, ik eet natuurlijk ook nooit karbonade, maar vanaf nu wel, want. Nou ja, jullie weten wel. Diepvries vol.
Iemand nog belang bij zéér biologische karbonade? Slechts een tientje de kilo.
Nee, ik heb moeite met in slaap blijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Hier nog iemand met moeite met slapen gaan. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
Ja, ging het met dit kabinet ook maar zo. De ergste graaiers en intimiderende schreeuwers: hop, de worstendraaimachine in!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef loveli het volgende:
Oi. Ik lees net dat het bewuste varken als straf voor extreme vraatzucht en voedernijd is geslacht. Dat zal de overblijvers leren!
Ja dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met in slaap blijven![]()
En vervolgens de slaap niet meer kunnen vattenquote:
Stief bevrorenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?
Wel een redelijke balans, lijkt me?quote:Op woensdag 15 december 2010 04:23 schreef Laureline het volgende:
Lijstjes bestaan trouwens de laatste tijd uit :
O: fruit, yoghurt, sap
T: veel cappuccino
L: broodjes kroket
T: chips en een biertje
D: gezond met veel groente
T: wijn en toastjes filet americain en stinkbrie.
Ik hoop dat je lekker slaapt nuquote:Zo, ordinair hoor, 4 op 1 rij.
Nu ga ik maar weeris proberen de slaap te vatten
fijn dat het met je moeder beter gaat en dat ze helder was. Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat het herstel langer gaat duren. Is er dan een kans dat ze naar een ziekenhuis dichter in de buurt mag?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!
Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf.
Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn. Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.
En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
Waar heeft XM spijt van?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
SDB![]()
en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?!
En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen![]()
Sterkte straks Phaidra!
quote:
Aww, wat een schatjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted![]()
Bill![]()
[ afbeelding ]
Teddy![]()
[ afbeelding ]
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :pquote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zote vinden wanneer ze in je gordijnen hangen
Verder alles goed met je hoop ik?
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)
En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
Waarom mag je niet hardlopen?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken.
En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag.
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p
Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is![]()
En bijna twee weken vakantie
Ik heb ook niks met die invulformulieren hoor. Doe maar maar lekker gewoon e-mail inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.
Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen
.
En thanks voor het duimen.
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom mag je niet hardlopen?
Dat is wel één van de films die zo binnenkomenquote:Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leukMaar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
Oh, maar we oefenen nog veilig ^^quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het échte oefenen gaat ergens in juni/juli van start (en als ik tot die tijd dikkiger blijf worden... Damn!![]()
Vorige week heeft hij wel twee (ja, twéé) taarten voor me gekocht. Hmmz....quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige
Je man is niet stiekem een feeder Coco?!
Ah zo, dan mag je idd niet gaan sporten :pquote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.
[..]
Dat is wel één van de films die zo binnenkomen.
Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :pquote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen!
Nee preciesquote:Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan
Van wie niet? Van jezelf? Waarom zou je jezelf iets verbieden waar je zin in hebt? Je loopt echt niet meteen je lichaam aan gort als je vandaag weer gaat lopen. Als je het nou maanden achtereen gaat doen....quote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken.
En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag.
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/quote:Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met in slaap blijvenHandig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan
Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
Zit dat spul niet ook in melk? In (warme) melk zit ook iets waardoor je beter slaapt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef progje het volgende:
[..]
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/
is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
top, ik ga het eens proberen!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor mensen die 's nachts veel computeren beveel ik trouwens het programmaatje flux aan. Het geeft zachter licht op je scherm op tijden dat de zon onder is en dat is echt rustiger en prettiger voor je ogen. (niet aan te bevelen als je aan het fotobewerken bent, maar voor typen is het echt fijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Na niet echt inderdaad. Het is gewoon een lastige situatie. En ik merk dat ik voor niets anders meer energie overhoud. Mijn leven bestaat nu uit werken en vriendje. En dat is echt vermoeiend. En daarnaast maakt hij (of ik doe het zelf) dat ik me over veel dingen schuldig voel. Echt naar.klinkt alsof het tijd is om een beslissing te nemen over de toekomst. Lastig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik ook. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, na 5 uur slaap word ik wakker. Meestal lig ik dan nog een uur/anderhalf wakker en val dan weer in slaap. Als ik echt pech hebt wordt het niks meer, maar dat is tot nu toe maar een keer of twee voorgekomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb hetzelfde als Lautje. Ik val meestal wel aardig snel in slaap, maar als ik dan wakker word na een paar uur, kan het zo maar voorkomen dat ik pas tegen de ochtend weer in slaap val en aangezien ik er vaak niet per se uit hoef, slaap ik een gat in de dag en is mijn ritme verneukt.
Ja! Ik wist wel dat jij de verwijzing zou begrijpen ^^quote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kittieeeez! Die namen ook, Bill en Ted![]()
Lau's vleesmaffia-idee
Ik denk wel dat het voor haar prettiger is idd. Ik heb het eerder bij mijn vader gezien en ik vond het toen best meevallen, gelukkig!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Phaidra, lijkt me lastig om te horen en zien dat je moeder een tracheostoma krijgt. Maar vooral het idee is raar. Het is fijn als je wat kan praten met haar lijkt me.
Wat lief! Als ik de komende tijd vragen heb, weet ik je te vindenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:49 schreef Swietje het volgende:
Phaidra wat moeilijk!![]()
Mijn moeder en zus hebben allebei een permanente tracheostoma dus als je iets wilt weten mag je het altijd vragen!
He bah, altijd rot zoiets. Maar juiste beslissingen zijn natuurlijk niet per definitie leuk. Alleen extra vervelend dat je dit er nu gewoon óók nog bij krijgt. Gelukkig was het -ook voor de dierenarts- in ieder geval overduidelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Phaidra het volgende:
Nou de hond is niet meer. Maar ik weet zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen. De dierenarts was het er ook direct mee eens. Toen hij het eerste spuitje met alleen slaapmiddel kreeg, was hij daarvan al bijna onder zeil. Dat benadrukte volgens de dierenarts ook wel dat hij er klaar voor was...
Zo ging het met Taco ook idd. Toch wel een geruststelling dat je het iig niet te vroeg hebt gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Phaidra het volgende:
Nou de hond is niet meer. Maar ik weet zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen. De dierenarts was het er ook direct mee eens. Toen hij het eerste spuitje met alleen slaapmiddel kreeg, was hij daarvan al bijna onder zeil. Dat benadrukte volgens de dierenarts ook wel dat hij er klaar voor was...
zo zeg datquote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar Los Abrazos Rotos aan het kijken. Wat is Penelope Cruz mooi!.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeej tentamen gehaald waarvan ik zeker wist dat ik hem gefaald had!
XMquote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
O meiden.. ik kan niet meer.
Ik wil helemaal niet drama doen en vergeleken bij Phaidra en VMW heb ik niks te klagen, maar ik ben echt helemaal op.
Je hoeft niet alles te relativeren hoor, het is niet alsof je zeurt om een gebroken vingernagel. (En zelfs die kunnen vervelend zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
O meiden.. ik kan niet meer.
Ik wil helemaal niet drama doen en vergeleken bij Phaidra en VMW heb ik niks te klagen, maar ik ben echt helemaal op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nou ik zie liever fat-foto's als ik dun ben dan dun-foto's als ik dik benquote:Op woensdag 15 december 2010 17:23 schreef Blurred86 het volgende:
wow Vik, wat een verschil!![]()
ik vind het zó erg altijd om fat-photo's van mezelf terug te zien, ik doe liever alsof ik altijd al dun was
Zolang je uit bed kan komen kan je ook werken en zolang je kan werken kan je ook keihard werken. Wees dankbaar dat je een baan hebt, en je baas verdient dat je je inzet.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het kan niet. Sterker nog, ik moet de klantenservice er de komende dagen ook bij doen, want de vader van mn collega is stervende en werkt niet dus. Ik moet nu echt een miljoen dingen tegelijk doen.
Vrij nemen kan niet.
Oh! Die zien er grappig uit! Hoe doe je die?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben hasselback potatoes aan het maken, ben benieuwd
linksboven zie je een icoontje met een menneke en een potlood er doorheen en eentje met wat gereedschap. Daar kan je de boel veranderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Merel het volgende:
Iemand enig idee waar ik in de nieuwe layout de link kan vinden naar mijn instellingen, en de link naar mijn profiel? Op m'n werk doen heel veel features het niet omdat we met een oude versie van IE werken en geen javascript hebben, maar als gevolg doet de helft van de site het niet en kan ik dus ook niet instellen dat ik de text only wil
Ach, joh! Doe eens gek!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Een goeie vriend van me zegt net op MSN dat we nog een keer moeten zoenen? Huh?.
Hij woont in Groningenquote:
ik gebruik dit 'recept' maar er zijn echt wel een miljoen variaties te vinden! ook een hoop met kruidenbotersausjesquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Die zien er grappig uit! Hoe doe je die?
doen! was echt lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
Wat grappig, nog nooit gezien, ziet er lekker uit! Morgen maar eens proberen!
wow! Gefeliciteerd! ik hoop dat het mij ook zo afgaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Hulde voor Vik!!
en ik wil Phaidra nog een keer sterkte wensen, wat een zware tijd maak je door meis, ik vind dat je je goed staande houdt!
En verder wil ik toch graag even mijn goede nieuws delen: Ik heb namelijk een BAAN!! Jawel, een heuse echte! Als ik mijn droombaan zou mogen beschrijven, dan zou het verdomd veel lijken op de baan waarvoor ik zojuist ben aangenomen![]()
ik ben zó blij! na al die afwijzingen en eindeloze solliciteren...!
oh, en ik denk steeds als ik in MaT kijk, wie is dat nu in slank, zal wel zo'n sporten moet je -klojo zijn...ben ik het zelf..Identiteitscrisis...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wow! Gefeliciteerd! ik hoop dat het mij ook zo afgaat.
Zo, net thuis van volleybal. Lekker gespeeld, maar wel dood en doodop nu. Zo maar eens tosti's maken...
Thanks! Dat ga ik nu met kerst bij 't hoofdgerecht makenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik gebruik dit 'recept' maar er zijn echt wel een miljoen variaties te vinden! ook een hoop met kruidenbotersausjesmaar dat vond ik teveel gedoe voor vandaag. Gewoon insnijden, beetje olijfolie erover en hup de oven in. Ik hoop dat ze lukken! het ziet er iig al veelbelovend uit
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik denk steeds als ik in MaT kijk, wie is dat nu in slank, zal wel zo'n sporten moet je -klojo zijn...ben ik het zelf..Identiteitscrisis...
En hoe ging het?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Cali!!
Ik zit nu pas in de trein naar huis. Mijn functioneringsgesprek net gehad van 17:30-19. Morgen mag ik wel uurtje later beginnen.
Ik ben te moe om goed in te schatten hoe ik dit nu moet interpreteren, maar ik vind eigenlijk wel dat ik genoeg doe. Buiten werktijd zakelijke email checken en beantwoorden is dagelijkse kost... Meer doen is tijdstechnisch niet haalbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Zolang je uit bed kan komen kan je ook werken en zolang je kan werken kan je ook keihard werken. Wees dankbaar dat je een baan hebt, en je baas verdient dat je je inzet.
Kan je niet op zaterdagen extra werken? Of thuis?
Heb je DaD al gezien?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het erg verbrand Swietje?
Ik kijk Matilda!
Wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je DaD al gezien?.
Ik kijk naar een docu over de slachtoffers van Volendam. Indrukwekkend hoor!
Het laat heel mooi zien hoeveel een mens eigenlijk wel niet hebben kan.
Oh ja.quote:
Qua figuurtje lijkt het wel in ieder geval!quote:
Huh?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Qua figuurtje lijkt het wel in ieder geval!
DaD en Juffrouw Engel in de film.quote:
Op die ene foto misschien!quote:
Ik maakte ook een grapjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op die ene foto misschien!
Waar was je taille?! Echt unbelievable.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gaar en uit m'n hum. Gezanik.
Lijst wordt anders.
O: banaan
T: krentenbol
L: 2 boterhammen zonder beleg
T: 2 mandarijnen
S: RPM
D: andijviestamppot
Is that a good or a bad thing?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Qua figuurtje lijkt het wel in ieder geval!
oh die isquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo 500 days of summer zien. Had Merel die niet een keer getipt hier?.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is that a good or a bad thing?.
Die is leukquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Scarlett Johansson is weer vrijgezel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Juffrouw Engel te dun, sorry! Ik houd wel van een beetje curves.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Juffrouw Engel te dun, sorry! Ik houd wel van een beetje curves.
Die is te jong voor mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scarlett Johansson is weer vrijgezel!
Zou best kunnen! Vind het een leuke filmquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo slank ben ik echt niet!. Ik heb wel ook van die rare lange grijpvingers.
.
Ehh...?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Iedereen die het weet en aangesproken voelt, eet godver toch echt beter....
Ach whatever, het is tegen alle godgeklaag in.
Doe maar, alsof dun zijn leuk is
Het lost niks op en je krijgt alleen maar praatjes.
Bah, vreten krengen!
Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus.quote:
Waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Iedereen die het weet en aangesproken voelt, eet godver toch echt beter....
Ach whatever, het is tegen alle godgeklaag in.
Doe maar, alsof dun zijn leuk is
Het lost niks op en je krijgt alleen maar praatjes.
Bah, vreten krengen!
Dat kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Gefeliciteerd Cali!
Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup
Niet mijn beste lijstje vrees ik.
Die onder jouw post bijvoorbeeld. Al vind ik die van mij ook aan de grens.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
ja, dat dacht ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef progje het volgende:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde over sigme haar post... gewoon mega sarcastisch....
Niet te dun, wel dunquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus..
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
Is goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe hier morgen wel ff verslag Tink, want ik wil het vandaag even niet meer over werk hebben....
Oh, nou daar schaar ik mezelf niet onderquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Uniek bedoelt dat een aantal van jullie structureel echt veel te weinig eten.
die van XM en Swiet zijn wel behoorlijk mager...Maar goed, steeds hetzelfde verhaal is ook lastig..ik krijg het gevoel dat het [insert spreekwoord over vaak herhalen maar boodschap niet aankomen/niet aan willen nemen] is...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor
Degene die ik bedoel weten dat heus wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor
Je hebt prachtige lijstjes dame, je moet jezelf weer wat meer leren gunnen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Degene die ik bedoel weten dat heus wel.
Wat Tink zegt
En ben zelf gefrustreerd dat ik mijn eigen eetlijstjes niet onder controle heb dus het is ook een frustratiepost
Anders misschien maar je hebt ook energie nodig.. En post aub lijstjes, als je echt de weg kwijt raakt dan zeggen we datquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen.Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Tja, ik weet niet hoeveel calorieën dat scheelt, maar vast niet een stuk of 1000 toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen.Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Jij eet toch best vaak te weinig?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef ihatefastcars het volgende:
Vind jouw lijstjes doorgaans erg mooi uniek. Zelf heb ik geen excuus voor mijn slechte lijst, moet alleen zorgen dat het niet te vaak gebeurt.
Oh, en Vik, damn die foto. Wat een verschil zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ah, je lacht alweerquote:
Oh? Volgens mij zijn de lijstjes die ik hier post toch meestal wel redelijk (als ik niet post is het eerder teveel en ongezond dan te weinig denk ik)? Maar sowieso wel goed om er iets beter op te letten misschien!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij eet toch best vaak te weinig?
Ik was met de auto, dat scheelt (en alcohol als je de afgelopen week erg weinig hebt gegeten leek me ook allesbehalve verstandigquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Merel het volgende:
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Phaidra!
Hier vrijdag weer een werkfeestje. Ik mik op een alcoholloze avond.
Rosbief uit 1 stuk? Eerst licht aanbraden, daarna in de oven op een lage temperatuur (70-90 graden dacht ik??). Echt heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Chicolate het volgende:
Ah reerug valt af dus. Ik ga het mn ouders niet aandoen dat ik megaduur vlees kies. Iemand een idee voor een hoofdgerecht voor een kerstdiner, met vlees, apart maar niet belachelijk duur?
En wat eet je daar normaalgesproken bij? Aardappelwedges? En iets van groen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Rosbief uit 1 stuk? Eerst licht aanbraden, daarna in de oven op een lage temperatuur (70-90 graden dacht ik??). Echt heerlijk.
Het was echt zo grappig, met een stelletje bieb-mensen fanatiek losgaan op een pub-quizquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef V1z0R het volgende:
Merel, kuisheidsgordel om en gewoon tanken!Phaidra, je gedachten even verzetten is gewoon nodig soms!
Aardappelwedges inderdaad of anders aardappelpuree. Groenten: gegrilde pompoen, salade met (gegrilde) venkel en mandarijnpartjes, verschillende groenten uit de oven (als je de mogelijkheid hebt meerdere ovens te gebruiken - bijv. paprika, cherrytomaatjes, champignons, courgette)? En natuurlijk stoofperen, dat hoort bij kerstdiner. Vind ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wat eet je daar normaalgesproken bij? Aardappelwedges? En iets van groen?
De oven is misschien wel groot genoeg voor tegelijk. En anders neem ik mn eigen oventje mee. Pompoensoep vooraf en stoofperen zitten al in het toetjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aardappelwedges inderdaad of anders aardappelpuree. Groenten: gegrilde pompoen, salade met (gegrilde) venkel en mandarijnpartjes, verschillende groenten uit de oven (als je de mogelijkheid hebt meerdere ovens te gebruiken - bijv. paprika, cherrytomaatjes, champignons, courgette)? En natuurlijk stoofperen, dat hoort bij kerstdiner. Vind ik.
Ik weet niet of de oventemperatuur hoog genoeg is voor groenten, ik doe groenten wel op 175-200 graden. En jeej voor pompoensoep en stoofperenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De oven is misschien wel groot genoeg voor tegelijk. En anders neem ik mn eigen oventje mee. Pompoensoep vooraf en stoofperen zitten al in het toetje.
Nou ja, ik zag 1/2. 1-2 dacht ik meer, maar misschien is dat smaak.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef V1z0R het volgende:
1,5 dag Puff, minimaal 24u van te voren! Lezen
Uniek in jurkje, staat je goed!
Er stond toch gewoon 1 1/2? Dus 1+1/2?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag 1/2. 1-2 dacht ik meer, maar misschien is dat smaak.
Ik herken het wel en wat mij helpt is een lijstje te maken met wat er moet en dan het dan in belangrijkheid te waarderen, zodat de onbelangrijkste dingen het laatst komen en dan is dat minder erg als het niet lukt. Waar je voor moet oppassen is dat je denkt dat het te veel is en dan maar niks meer doet. (dat heb ik ook af en toe, dat soort struisvogelbuien, maar da's weinig constructief).quote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef kwakz0r het volgende:
klinkt het gek, als ik zeg echt bang te zijn dat t me niet gaat lukken om rustig aan te doen? ik word er helemaal paniekerig van sinds ik vanavond alleen zit en me bedacht wat er allemaal nog moet gebeuren...![]()
ik hoop dat je lekker kan slapen :^quote:Op woensdag 15 december 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
fijn gebabbeld met vriendje, nu slapen. trusten, again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |