abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89944656
Het vorige deel: Slank # 1271 - ja euh, hoi! *)

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89944784
discreet verpakt vlees zal nooit meer hetzelfde zijn :+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 00:31:50 #3
70532 loveli
N
pi_89944873
Moet nog teruglezen. Zal leuk woren, aan de TT te zien.
crap in = crap out
pi_89944891
Na het zien van die foto, zal niets voor mij meer hetzelfde zijn :D
Hoe kan ik nu nog, mandarijnen, knoflook of uien kopen zonder in huilen uit te barsten? Dankje XM!

Succes loveli! En klik niet op de spoiler van XM!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89945044
Ik ben bezig zwaarder te worden en slanker =)
Vetpercentage omlaag, spiermassa omhoog, dussss wel slanker, maar niet lichter.

Ben nu 1.83m om 85 Kilo.
pi_89945068
Hier nog iemand met moeite met slapen gaan. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89945080
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik slaap zowiezo niet vroeg, zoek nog steeds naar een goede reden om vroeg in bed te stappen =)
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 00:59:04 #8
70532 loveli
N
pi_89945421
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
Nou, ik eet natuurlijk ook nooit karbonade, maar vanaf nu wel, want. Nou ja, jullie weten wel. Diepvries vol.

Iemand nog belang bij zéér biologische karbonade? Slechts een tientje de kilo.
Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 01:09:11 #9
70532 loveli
N
pi_89945536
Oi. Ik lees net dat het bewuste varken als straf voor extreme vraatzucht en voedernijd is geslacht. Dat zal de overblijvers leren!
crap in = crap out
pi_89946329
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Nee, ik heb moeite met in slaap blijven }:| Handig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan :'( Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
pi_89946331
Ik kan natuurlijk ook voortaan wat appelbollen op het nachtkastje klaarleggen!
pi_89946337
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef loveli het volgende:
Oi. Ik lees net dat het bewuste varken als straf voor extreme vraatzucht en voedernijd is geslacht. Dat zal de overblijvers leren!
Ja, ging het met dit kabinet ook maar zo. De ergste graaiers en intimiderende schreeuwers: hop, de worstendraaimachine in!

Leuk hoor, de sucadelappenmeet van co en sigme in de galerie! Ik zie het discreet verpakte pakket al van eigenaar wisselen, onder de ogen van de geschilderde Don Corleone en het varkentje!
pi_89946344
Lijstjes bestaan trouwens de laatste tijd uit :
O: fruit, yoghurt, sap
T: veel cappuccino
L: broodjes kroket
T: chips en een biertje
D: gezond met veel groente
T: wijn en toastjes filet americain en stinkbrie.

Zo, ordinair hoor, 4 op 1 rij.
Nu ga ik maar weeris proberen de slaap te vatten :W
  woensdag 15 december 2010 @ 04:34:47 #14
331 Merel
Be here now.
pi_89946362
quote:
Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik heb moeite met in slaap blijven }:|
Ja dat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 15 december 2010 @ 05:36:34 #15
331 Merel
Be here now.
pi_89946464
quote:
Op woensdag 15 december 2010 04:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja dat.
En vervolgens de slaap niet meer kunnen vatten :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89946534
Mogge!
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?
Stief bevroren :Y. Leuk als je langrijdt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89946535
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 04:23 schreef Laureline het volgende:
Lijstjes bestaan trouwens de laatste tijd uit :
O: fruit, yoghurt, sap
T: veel cappuccino
L: broodjes kroket
T: chips en een biertje
D: gezond met veel groente
T: wijn en toastjes filet americain en stinkbrie.
Wel een redelijke balans, lijkt me?

quote:
Zo, ordinair hoor, 4 op 1 rij.
Nu ga ik maar weeris proberen de slaap te vatten :W
Ik hoop dat je lekker slaapt nu :z
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 december 2010 @ 07:09:58 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89946696
Sorry Faaaiiiizooorzzz!

Twee treintjes eerder vandaag, dankzij Duuf die ook wakker lag. Achja, vroeg thuis :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 15 december 2010 @ 07:11:22 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89946704
Alleen door wat haastwerk net is de kwark komen te vervallen en heb ik een krentenbol in mn tas gepropt. Vanaaf nog maar wat zuivel dan!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89947009
mogge :O
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89947088
mijn username komt goed van te pas vandaag. Ik hoop echt niet dat ik ziek word, want zaterdag vliegen, maar bah, t voelt niet zo lekker vandaag.

Maar goed, wel alweer op het werk..
pi_89947114
Hoi!

Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf :+ .

Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn O+ . Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.

En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89947246
Goedemorgen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89947252
Hoi!

Met de auto naar 't werk met Mr.Mo en die is met de auto door naar Wageningen, dus ik mag met de bus terug naar huis :z kan ik iig eea lezen :+

Heb verdacht weinig zin vandaag :z :@
Ja doei.
pi_89947256
Goodmeuning :)

Ik ben gezond bezig en aan het hardlopen en shizzle dus ik dacht laat ik maar weer eens meeposten want daar heb ik weer steun aan.

En ik miste jullie gewoon een beetje :P

Lijstje voor vandaag komt later, moet zo weg :)
pi_89947267
Lijstje:

O: 2 cracottes met bieslooksmeer
T: 2 mandarijnen
L: 4 boterhammen
D: nasi met pindasaus en atjar

en wakkerworden met bevallingsverhalen op 't werk is écht niet leuk ;(
Ja doei.
pi_89947350
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!

Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf :+ .

Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn O+ . Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.

En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
fijn dat het met je moeder beter gaat en dat ze helder was. Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat het herstel langer gaat duren. Is er dan een kans dat ze naar een ziekenhuis dichter in de buurt mag?

En succes bij de dierenarts...
  woensdag 15 december 2010 @ 09:03:33 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89947731
Goeiemorgen :W.

Zo, rekeningen betaald. Sta er best goed voor (niks gekocht deze maand, niet uit eten geweest), maar ik hoop wel dat ik het voorschot voor de advocaat snel terug krijg, want dat was een flink bedrag (voorschot is 478 euro, maar ik zal, als het goed is, uiteindelijk 100 euro moeten betalen).
Niet meer actief op Fok!
pi_89947946
Mogguh!

SDB :o :W en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?! :P

En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen :( :')

Sterkte straks Phaidra!
  woensdag 15 december 2010 @ 09:16:29 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89947964
En de verzekering heeft mijn verstandskiesextractie niet terugbetaald (vreemde is dat ik de nota ook niet retour heb gekregen oid), dus ik heb daar ook maar eens achteraan gemaild.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 09:17:15 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89947977
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

SDB :o :W en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?! :P

En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen :( :')

Sterkte straks Phaidra!
Waar heeft XM spijt van? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_89948014
Van het tonen van die foto met NIET DISCREET verpakt vlees :D
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 07:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Faaaiiiizooorzzz!
pi_89948180
Aloha!

Dikke kus voor alle slankies, zomaar, omdat ik me blij voel en zin heb om jullie te sjmoetsen :*

Phaidra, sterkte bij de dierenarts straks.
pi_89948281
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted O+

Bill O+

Teddy O+
pi_89948332
Mariaatje, ben je al weer helemaal gewend btw? En ga je nog WoW spelen? :D
Remember: Bloodfeather - Horde ;)

Viking, heb je al iets van de ene vacature gehoord? Ben benieuwd :)

Oh, en XM, bedankt voor het posten van die foto. Nu heb ik ein-de-lijk een ideaal kerstcadeau voor mijn man O+
pi_89948403
Oh, en Syrena, wanneer ben je nou helemaal klaar in je nieuwe huisje?

En Merel, een late reactie: maar trek het jezelf in ieder geval niet te veel aan (ik moest wel gniffelen om je Ho-ho-ho-kerstkaart reactie ^^).

HET IS BIJNA KERSTMIS! HURRAY *O*
pi_89948464
Piefje! Wat leuk van je O+ Met je lenzendoosje-conspiracy-theory, hihi. :*

En verder zou ik zelf heel graag Sigme's vlees willen (gheghe), maar helaas woon in helemaal in Zuid-Limburg, dus dat zal logistiek wel lastig worden.
pi_89948507
MoBlo, heb je trouwens je nieuwe motor gekocht? Zag zoiets op facebook staan, maar weet eigenlijk niet wat de afloop is, zeg maar.
  woensdag 15 december 2010 @ 09:44:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948554
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted O+

Bill O+
[ afbeelding ]

Teddy O+
[ afbeelding ]
Aww, wat een schatjes! O+ O+ O+.

Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.

Je bent op dreef trouwens! :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 09:45:27 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948567
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken :9.

En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89948607
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zo O+ te vinden wanneer ze in je gordijnen hangen :P
Verder alles goed met je hoop ik?
pi_89948713
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen :)
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)

En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
pi_89948756
awh, coco O+
Ja doei.
pi_89948762
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zo O+ te vinden wanneer ze in je gordijnen hangen :P
Verder alles goed met je hoop ik?
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p

Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is :+

En bijna twee weken vakantie *O*
pi_89948835
Gheghe :D

woensdag 15 december 2010 @ 09:57:35 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948872
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen :)
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)

En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.

Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar :P. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen :P.

En thanks voor het duimen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89948890
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:

Waarom mag je niet hardlopen?

Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leuk :D Maar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
  woensdag 15 december 2010 @ 09:58:34 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948899
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p

Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is :+

En bijna twee weken vakantie *O*
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89948917
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige :')

Je man is niet stiekem een feeder Coco?! :P
pi_89948922
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.

Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar :P. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen :P.

En thanks voor het duimen :).
Ik heb ook niks met die invulformulieren hoor. Doe maar maar lekker gewoon e-mail inderdaad.

Zou in ieder geval een mooi kerstcadeautje zijn O+
  woensdag 15 december 2010 @ 09:59:42 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948937
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Waarom mag je niet hardlopen?
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.

quote:
Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leuk :D Maar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
Dat is wel één van de films die zo binnenkomen :P.

Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 10:02:21 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948991
Wel heftig zeg, die hele kindermisbruiktoestanden :{. Het lijkt allemaal nog veel groter te zijn dan ze dachten.
Niet meer actief op Fok!
pi_89949026
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje? :P.
Oh, maar we oefenen nog veilig ^^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het échte oefenen gaat ergens in juni/juli van start (en als ik tot die tijd dikkiger blijf worden... Damn! :X
pi_89949044
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige :')

Je man is niet stiekem een feeder Coco?! :P
Vorige week heeft hij wel twee (ja, twéé) taarten voor me gekocht. Hmmz....
pi_89949071
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.

[..]

Dat is wel één van de films die zo binnenkomen :P.

Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Ah zo, dan mag je idd niet gaan sporten :p

Oh, nou, aanrader dus! Ik vond het een geweldige film :D Je moet uiteraard geen geniaal verhaal verwachten, maar verder: jummie!

Das Leben der Anderen nooit gezien, wel een goed idee voor de vakantie :Y
  woensdag 15 december 2010 @ 10:05:54 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89949078
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen :')!
Niet meer actief op Fok!
pi_89949092
Goedemorgen!
Phaidra, lijkt me lastig om te horen en zien dat je moeder een tracheostoma krijgt. Maar vooral het idee is raar. Het is fijn als je wat kan praten met haar lijkt me.

Dag twee met bank, dag twee van op de bank in slaap vallen :') . Met zo'n fijn bed en kuilloos matras zou dat niet in me op moeten komen -O- .
Gister een hele taaitaaipop gesnaaid :{ omdat ik me verveel en de muis m anders gaat aanvreten :@ .
pi_89949103
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen :')!
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
  woensdag 15 december 2010 @ 10:07:19 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89949123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
Nee precies :P.

Dus ik hoef het ook niet te weten.

Kan me ook niet herinneren of ik het überhaupt wel eens heb gedaan of dat de heer in kwestie dat altijd deed. Memories of a different life :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89949200
Wat een schatjes coco! O+
Zeg Vik, meisjes moeten het óók veilig doen hoor!
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 10:10:42 #61
70532 loveli
N
pi_89949202
vrouwencondoom!!!!
crap in = crap out
pi_89949230
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:10 schreef loveli het volgende:
vrouwencondoom!!!!
Ja, maar, dat hoef je niet óm te doen :P
pi_89949248
Condooms :')

Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan :P

loveli, ook dat gaat niet op voor Vik denk ik...
Beflapjes daarentegen :D
pi_89949250
haha, echt grappig. Een hele bekende professor op m'n vakgebied is nu hier, echt een van de top mensen. Hij ziet er echt heel erg anders uit dan dat ik dacht, en is heel erg verlegen, en veel jonger. Gek!
pi_89949330
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan :P

:D!

Ik zie mezelf al in bed liggen, één blubberende massa met ergens een hoofd erin verstopt ^^
  woensdag 15 december 2010 @ 10:20:50 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89949417
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:

Van wie niet? Van jezelf? Waarom zou je jezelf iets verbieden waar je zin in hebt? Je loopt echt niet meteen je lichaam aan gort als je vandaag weer gaat lopen. Als je het nou maanden achtereen gaat doen....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89949680
Ik heb dorst, maar de kantine is zo ver weg lopen, en ik zit net zo lekker warm te werken ^^
pi_89950145
Phaidra wat moeilijk! :*
Mijn moeder en zus hebben allebei een permanente tracheostoma dus als je iets wilt weten mag je het altijd vragen!

Goedemorgen.. ik ga te laat komen op school :@
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 15 december 2010 @ 11:00:22 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89950475
Yay! Krijg net brief van de Raad voor Rechtsbijstand dat mijn eigen bijdrage idd slechts 100 euro is *O*. Dat moest ook wel, maar toch wel even lekker om te weten dat het overschot weer teruggestort gaat worden. Financiële buffers O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89950602
Wat moeilijk Phaidra, hopelijk gaat het praten nu wel wat makkelijker :*.

Misschien moet ik eens voor het tentamen van maandag gaan leren. Want na morgenmiddag is daar eigenlijk niet zoveel tijd meer voor (weekendje weg met vrienden, wil dan niet continue zitten leren).
pi_89950660
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik heb moeite met in slaap blijven }:| Handig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan :'( Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/

is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
pi_89950775
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef progje het volgende:

[..]

http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/

is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
Zit dat spul niet ook in melk? In (warme) melk zit ook iets waardoor je beter slaapt.
pi_89950941
Tomaten! Daar zit melatonine in.
Alhoewel ook m'n vader (die in ploegendienst werkt) claimt er voordeel bij te hebben, is nooit in grote onderzoeken bewezen dat deze lage dosering helpt. Bij de huisarts is echter een 20x zo hoge dosering verkrijgbaar, daarvan is wel uitgewezen dat het echt effect heeft.

Ik geloof er wel in trouwens :)
pi_89950942
ik had net een stukje kerststol O+ met roomboter, even in de oven O+ :9
Ja doei.
pi_89951012
Hmm kerststol :9

Supermoe vandaag, nauwelijks geslapen na moeilijk gesprek met vriendje. Heb veel voedsel nodig om opgang te blijven. Lijstje gisteren:

O: soyamelk en cornflakes
T: cup a soup, 4 cherrytomaat, ontbijtkoekje
L: zalm, 200 gr spinazie, frietjes
S: 2x 20 minuten fietsen
T: handje pepernoten, 3 handjes chips
D: broccolisoep
pi_89951051
Ja, even over dat melatonine. Ik heb met een potje in mijn handen gestaan, maar weer teruggezet omdat ik bang ben dat ik op den duur niet meer zonder kan en steeds meer nodig heb. Is dat zo? Het is toch een stof die je eigenlijk zelf zou moeten aanmaken?

Ik ben echt als de dood voor dit soort dingen. Ik heb mijn moeder voor ogen, die werkelijk overal een pil voor nodig heeft. Daar heb ik zo geen zin in.
pi_89951098
Ik gebruik het alleen als ik een paar nachten achter elkaar slecht slaap...
En dan gebruik ik het 1 of 2 dagen en dan stop ik er weer mee..
De nachten daarna slaap ik ook gewoon prima door.

Voor mijn gevoel is het totaal niet verslavend / dat je het echt nodig hebt daarna om altijd te kunnen slapen.
pi_89951140
Lijstje!

O: 2 meergranen beschuitjes met boter en muisjes
T: minizakje kruidnootjes (laatste zakje, heb er best lang mee gedaan, had het al ver voor sinterklaas in huis)
L: 2x geroosterd brood met roomkaas, tomaat, prei, komkommer en rucolamelange
T: vla/yoghurt met diepvriesaardbeien
T: peer
S: hardlopen
D: Kliekje van gisteren, of witlof/ham kaas
pi_89951218
Ik vind het trouwens echt superlekker om naar het werk te fietsen. Vanmorgen regende het dus ik ging met het OV maar ik mis de fiets nu al :D

ik heb ook melatonine gebruikt een tijdje, deed niets voor me. Gewoon moe zijn van een lange dag wel. En als ik niet kan slapen drink ik thee of zet ik rustige muziek op.
pi_89951297
Melatonine maakt je lichaam zelf ook in kleine hoeveelheden aan, zodat je in slaap valt als het donkerder wordt. Effect wordt meestal aangetoond bij mensen met een onregelmatig dag/nachtritme, zoals mensen met een jetlag of ploegendiensten.
Het is niet verslavend, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen die effect denken te hebben, er een psychische afhankelijkheid aan beleven. Afhankelijkheid is echter niet aangetoond.
Het is dus geen verslavend of afhankelijk makend slaapmiddel. Je kan het altijd proberen.
De versie van Sleepzz bevat het meeste melatonine qua drogisterijproducten, dus die zou ik nemen om te proberen ^O^.
pi_89951424
he Perruche, het vriendje en jij gaan niet zo lekker he..

Lijstje hier:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: 2,5 chocolate chip cookie
L: geen idee
T: banaan
T: misschien nog iets, honger!
S: anderhalf uur volleyballen
D: 2 tosti's met ham en kaas
T: chocolaatje?
pi_89951481
Ik heb hetzelfde als Lautje. Ik val meestal wel aardig snel in slaap, maar als ik dan wakker word na een paar uur, kan het zo maar voorkomen dat ik pas tegen de ochtend weer in slaap val en aangezien ik er vaak niet per se uit hoef, slaap ik een gat in de dag en is mijn ritme verneukt.
pi_89951491
Voor mensen die 's nachts veel computeren beveel ik trouwens het programmaatje flux aan. Het geeft zachter licht op je scherm op tijden dat de zon onder is en dat is echt rustiger en prettiger voor je ogen. (niet aan te bevelen als je aan het fotobewerken bent, maar voor typen is het echt fijn) :)
pi_89951530
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor mensen die 's nachts veel computeren beveel ik trouwens het programmaatje flux aan. Het geeft zachter licht op je scherm op tijden dat de zon onder is en dat is echt rustiger en prettiger voor je ogen. (niet aan te bevelen als je aan het fotobewerken bent, maar voor typen is het echt fijn) :)
top, ik ga het eens proberen!
pi_89951557
Na niet echt inderdaad. Het is gewoon een lastige situatie. En ik merk dat ik voor niets anders meer energie overhoud. Mijn leven bestaat nu uit werken en vriendje. En dat is echt vermoeiend. En daarnaast maakt hij (of ik doe het zelf) dat ik me over veel dingen schuldig voel. Echt naar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89951620
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Na niet echt inderdaad. Het is gewoon een lastige situatie. En ik merk dat ik voor niets anders meer energie overhoud. Mijn leven bestaat nu uit werken en vriendje. En dat is echt vermoeiend. En daarnaast maakt hij (of ik doe het zelf) dat ik me over veel dingen schuldig voel. Echt naar.

SPOILER
klinkt alsof het tijd is om een beslissing te nemen over de toekomst. Lastig zeg!
pi_89951777
Ja inderdaad lastig.

SPOILER
pi_89951781
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb hetzelfde als Lautje. Ik val meestal wel aardig snel in slaap, maar als ik dan wakker word na een paar uur, kan het zo maar voorkomen dat ik pas tegen de ochtend weer in slaap val en aangezien ik er vaak niet per se uit hoef, slaap ik een gat in de dag en is mijn ritme verneukt.
Dit heb ik ook. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, na 5 uur slaap word ik wakker. Meestal lig ik dan nog een uur/anderhalf wakker en val dan weer in slaap. Als ik echt pech hebt wordt het niks meer, maar dat is tot nu toe maar een keer of twee voorgekomen.

Op mijn vrij dag lig ik dan idd tot een uur of negen/tien als ik niet oppas.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 december 2010 @ 11:42:23 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89951844
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef progje het volgende:

[..]

top, ik ga het eens proberen!
Ik ook!
Niet meer actief op Fok!
pi_89952150
ik ben gewoon zo toe aan vakantie dat ik ook na 8 uur slaap de hele dag nog duf ben. En ik droom zo actief, dat maakt het ook niet veel beter..
pi_89952159
Hmmm, ik begrijp nu ook wat jullie laatst bedoelden met het PM probleem :{ Zo'n boxje onderin maar vervolgens kan je niets lezen?
pi_89952340
* MevrouwPuff luistert regina spektor en ineens kwam 'sailor song' langs :P
LOL!
  woensdag 15 december 2010 @ 12:18:39 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89953103
Mijn laptop is oververhit en wil niks, dus ik zit nu op die van Nachtwacht :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 12:28:56 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89953465
Kittieeeez! Die namen ook, Bill en Ted _O-

Lau's vleesmaffia-idee _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89954064
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kittieeeez! Die namen ook, Bill en Ted _O-

Lau's vleesmaffia-idee _O-
Ja! Ik wist wel dat jij de verwijzing zou begrijpen ^^

Ik heb de vleesmaffia gemist, geloof ik. Even nalezen :D
  woensdag 15 december 2010 @ 12:54:01 #96
331 Merel
Be here now.
pi_89954234
Oh wat een lieve kittens zag ik voorbij komen!! :*

Phaidra, sterkte bij de dierenarts.

Ik heb vannacht dus ook belachelijk slecht geslapen, blugh :{
  woensdag 15 december 2010 @ 13:00:31 #97
331 Merel
Be here now.
pi_89954442
En een knuffel voor Perruche, wat lastig :{
  woensdag 15 december 2010 @ 13:43:14 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89955960
Ik ben gaar en uit m'n hum. Gezanik.

Lijst wordt anders.

O: banaan
T: krentenbol
L: 2 boterhammen zonder beleg
T: 3 mandarijnen
S: RPM
D: andijviestamppot
pi_89956004
hondsmoe -O-

wil slapen, maar moet nog genoeg doen :')

:z
Ja doei.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:50:42 #100
331 Merel
Be here now.
pi_89956258
Iemand enig idee waar ik in de nieuwe layout de link kan vinden naar mijn instellingen, en de link naar mijn profiel? Op m'n werk doen heel veel features het niet omdat we met een oude versie van IE werken en geen javascript hebben, maar als gevolg doet de helft van de site het niet en kan ik dus ook niet instellen dat ik de text only wil :?
pi_89956340
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Phaidra, lijkt me lastig om te horen en zien dat je moeder een tracheostoma krijgt. Maar vooral het idee is raar. Het is fijn als je wat kan praten met haar lijkt me.
Ik denk wel dat het voor haar prettiger is idd. Ik heb het eerder bij mijn vader gezien en ik vond het toen best meevallen, gelukkig!

Nou de hond is niet meer ;( . Maar ik weet zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen. De dierenarts was het er ook direct mee eens. Toen hij het eerste spuitje met alleen slaapmiddel kreeg, was hij daarvan al bijna onder zeil. Dat benadrukte volgens de dierenarts ook wel dat hij er klaar voor was...

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:49 schreef Swietje het volgende:
Phaidra wat moeilijk! :*
Mijn moeder en zus hebben allebei een permanente tracheostoma dus als je iets wilt weten mag je het altijd vragen!
Wat lief! Als ik de komende tijd vragen heb, weet ik je te vinden :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89956688
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Phaidra het volgende:

Nou de hond is niet meer ;( . Maar ik weet zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen. De dierenarts was het er ook direct mee eens. Toen hij het eerste spuitje met alleen slaapmiddel kreeg, was hij daarvan al bijna onder zeil. Dat benadrukte volgens de dierenarts ook wel dat hij er klaar voor was...

He bah, altijd rot zoiets. Maar juiste beslissingen zijn natuurlijk niet per definitie leuk. Alleen extra vervelend dat je dit er nu gewoon óók nog bij krijgt. Gelukkig was het -ook voor de dierenarts- in ieder geval overduidelijk.

/hug
  woensdag 15 december 2010 @ 14:03:11 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89956798
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Phaidra het volgende:

Zo ging het met Taco ook idd. Toch wel een geruststelling dat je het iig niet te vroeg hebt gedaan.

Sterkte! :*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 14:05:02 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89956877
Ik ben naar Los Abrazos Rotos aan het kijken. Wat is Penelope Cruz mooi! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89958133
Ah die film wil ik ook graag zien!

Niuew lijstje voor vandaag:

O: 2x volkoren met vegapate
T: liga evergreen, mandarijn
L: bruin bolletje met kroket, 200 gr salade, bouillon met paddestoelen
T: 150 ml yoghurt
D: weet ik nog niet... misschien pasta carbonara met salade? Er is ook nog wat broccolisoep...
pi_89958250
Omg, ik ben zo'n sukkel... ik dacht de hele dag dat ik m'n lenzen verkeerd om had, dus de linker in m'n rechteroog en andersom, want ik zag zo wazig. Net deed ik m'n lenzendoosje open... heb ik vanochtend alleen m'n linkerlens in gedaan! :')
pi_89958278
Ik vond trouwens Lumen uit de laatste Dexter-serie zo'n mooi meisje O+ .

Hahaha Swietje.. Dat kijkt wel lastig idd :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89959204
Jeej tentamen gehaald waarvan ik zeker wist dat ik hem gefaald had :D!
pi_89959555
Wat goed PF *O* !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89959818
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar Los Abrazos Rotos aan het kijken. Wat is Penelope Cruz mooi! O+.
zo zeg dat :9
pi_89959948
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeej tentamen gehaald waarvan ik zeker wist dat ik hem gefaald had :D!
*O* *O*
pi_89960037
^O^ P.F
  woensdag 15 december 2010 @ 15:42:37 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89960728
O meiden.. ik kan niet meer.

Ik wil helemaal niet drama doen en vergeleken bij Phaidra en VMW heb ik niks te klagen, maar ik ben echt helemaal op.
pi_89960794
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik wil helemaal niet drama doen en vergeleken bij Phaidra en VMW heb ik niks te klagen, maar ik ben echt helemaal op.
XM :* :*

is het niet slim om je even een paar dagen ziek te melden en eens even wat tijd voor jezelf te nemen, voordat je straks met een burn out thuis zit??
pi_89960871
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

Je hoeft niet alles te relativeren hoor, het is niet alsof je zeurt om een gebroken vingernagel. (En zelfs die kunnen vervelend zijn :+ ). Waarom neem je niet een paar daagjes vrij? En niet zeggen dat dat niet kan, want alles kan. Werk is best belangrijk, maar je gezondheid en welzijn belangrijker. :*
pi_89960951
XM denk echt aan jezelf...

Ik heb 1x overspannen thuis gezeten en dat is echt verschrikkelijk erg...
En als je echt niet meer kan, moet je stoppen en rust nemen!!

En dan zodra je weer iets opknapt eens rustig nadenken hoe je hier constructief wat aan kan gaan doen (een andere baan waarbij je beter op je plek zit bijvoorbeeld?)
pi_89961229
XM, neem toch gewoon een paar dagen vrij. :*
Dan kun jij wat bijkomen en heeft hij misschien in de gaten dat hij te ver gaat.
Werkte bij mijn vorige baas ook.
Lees anders mijn PM nog even. ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 16:38:54 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89963207
Oh my, ik heb een boel foto's van toen ik nog een blob was, maar deze slaat alles. Kan amper geloven dat ik er ooit zo uitzag! :o.

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 16:42:19 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89963359
Het kan niet. Sterker nog, ik moet de klantenservice er de komende dagen ook bij doen, want de vader van mn collega is stervende en werkt niet dus. Ik moet nu echt een miljoen dingen tegelijk doen.

Vrij nemen kan niet.
pi_89963394
wow, hulde voor 't verschil!

XM! :*
Ja doei.
pi_89963397
XM, goed voor jezelf blijven zorgen he! Neem je rust!
Eet anders wat goede vis, helpt gigantisch tegen stress. Volgens mij al poos geen vis in je lijstjes voorbij zien komen namelijk.

Vik :o
Wat zie je er nu verschrikkelijk goed uit in vergelijking met die foto! Netjes hoor! _O_
pi_89963412
XM en vis :')!
Ja doei.
pi_89963432
oh, en ik ga dus zaterdag een motor kopen (als hij in orde is) en heb er meteen een mooie kofferset bij gevonden (ook in Den Haag!) dus nu ben ik weer helemaal hyper! O+ *O*
Ja doei.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:44:14 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89963444
ohly moly Vik :o
  woensdag 15 december 2010 @ 16:45:19 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89963487
Als je ziek bent, ben je ziek, XM. Je bent helaas bedeeld met een (te?) groot verantwoordelijkheidsgevoel ;(. Net als ik en net als Mo en net als vast nog meer anderen in dit topic :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89963655
:')!

*joins club*
Ja doei.
pi_89963717
XM hou op hoor! Als je alles moet relativeren mag niemand meer klagen, want er is altijd wel iemand die het (veul) slechter heeft...

En het blijkt op mijn werk dat vrij nemen altijd kan. Het is megadruk de laatste weken in december, veel collega's zijn al vrij en toch kon ik afgelopen week weg als ik dat wilde. De afdeling is zelfs 1 dag onbemand geweest, terwijl dat eigenlijk écht niet kan. Ik bedoel maar. Jij bent belangrijker dan werk }:| .

Wow Vik, echt :o :o ^O^ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89964136
Wat een fantastisch verschil Vik! Je kan echt trots zijn!
XM, wat phaidra zegt, jij bent belangrijker.
pi_89964320
XM, stel jezelf eens op de eerste plaats. Als jij er aan onderdoor gaat hebben ze pas echt een probleem, want dan kun je langer dan een paar daagjes niet komen werken.

Vik, wat goed!! *O*
pi_89964337
en in de bus... geen zin om te koken straks... :X
Ja doei.
pi_89964466
Ik ga vanavond uit eten. Heb ik net besloten. Bij de thai. Met het vriendje.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:09:37 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89964547
Ik ga iig niet sporten.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:09:44 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89964553
Ik heb m'n avondeten al op :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89964638
Lekker perruche! Ik ga curry maken, bijna zo goed als van de thai ;)
pi_89964790
thais! lekker!

Ik heb Mr.Mo gesmst of hij een maandmenu bij de chinees wil halen :@ heb geen tijd en zin om te koken en ben boodschappen vergeten, dus ook niet voor boodschappen :')

slecht excuus, maar /care :P
Ja doei.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:23:45 #136
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89965085
wow Vik, wat een verschil! _O_

ik vind het zó erg altijd om fat-photo's van mezelf terug te zien, ik doe liever alsof ik altijd al dun was :')
  woensdag 15 december 2010 @ 17:25:50 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89965178
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:23 schreef Blurred86 het volgende:
wow Vik, wat een verschil! _O_

ik vind het zó erg altijd om fat-photo's van mezelf terug te zien, ik doe liever alsof ik altijd al dun was :')
Nou ik zie liever fat-foto's als ik dun ben dan dun-foto's als ik dik ben :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89965257
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het kan niet. Sterker nog, ik moet de klantenservice er de komende dagen ook bij doen, want de vader van mn collega is stervende en werkt niet dus. Ik moet nu echt een miljoen dingen tegelijk doen.

Vrij nemen kan niet.
Zolang je uit bed kan komen kan je ook werken en zolang je kan werken kan je ook keihard werken. Wees dankbaar dat je een baan hebt, en je baas verdient dat je je inzet.
Kan je niet op zaterdagen extra werken? Of thuis?
pi_89965652
Beh. Ik ga magnetron voer eten want er is niemand om te helpen met koken. }:|
  woensdag 15 december 2010 @ 17:38:37 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89965682
ik ben hasselback potatoes aan het maken, ben benieuwd :9
  woensdag 15 december 2010 @ 17:44:15 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89965909
Phaidra, je bent een lieve meid! :*

XM, eigenwijs persoontje dat je er bent... Jij bent het belangrijkste hoor maar je moet het wel zelf doen... Als het mis gaat ben je verder van huis he?!

Vik! Wow!

Lijst:
O: 450 kwark
T's: sinaasappel, appel, wortels, komkommer, tomaat, cup a soup kerrie
L: 2 meergranenbollen met osseworst, aspergesoep, beker melk
T's: sinaasappel, blokje choco, boterham kaas
D: Veel broccoli, gekookte wortels, gegrilde kipfilet

Heb eindelijk winterbanden (en tenen)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 december 2010 @ 17:44:51 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89965933
Een goeie vriend van me zegt net op MSN dat we nog een keer moeten zoenen? Huh? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89965953
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
ohly moly Vik :o
Dat! En dan zonder de dyslectie!!
pi_89965977
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben hasselback potatoes aan het maken, ben benieuwd :9
Oh! Die zien er grappig uit! Hoe doe je die?
pi_89966042
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Merel het volgende:
Iemand enig idee waar ik in de nieuwe layout de link kan vinden naar mijn instellingen, en de link naar mijn profiel? Op m'n werk doen heel veel features het niet omdat we met een oude versie van IE werken en geen javascript hebben, maar als gevolg doet de helft van de site het niet en kan ik dus ook niet instellen dat ik de text only wil :?
linksboven zie je een icoontje met een menneke en een potlood er doorheen en eentje met wat gereedschap. Daar kan je de boel veranderen.
pi_89966063
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Een goeie vriend van me zegt net op MSN dat we nog een keer moeten zoenen? Huh? :').
Ach, joh! Doe eens gek!
pi_89966112
(die laatste post deed ik alleen om een kwartet te krijgen, ik geloof dat dat de eerste keer is. :+ )
  woensdag 15 december 2010 @ 17:49:25 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89966116
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach, joh! Doe eens gek!
Hij woont in Groningen :P. En hij heeft een vriendin :P. Maar het is wel een schatje O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 17:59:44 #149
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89966522
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Die zien er grappig uit! Hoe doe je die?
ik gebruik dit 'recept' maar er zijn echt wel een miljoen variaties te vinden! ook een hoop met kruidenbotersausjes :9 maar dat vond ik teveel gedoe voor vandaag. Gewoon insnijden, beetje olijfolie erover en hup de oven in. Ik hoop dat ze lukken! het ziet er iig al veelbelovend uit ^O^
pi_89966786
Wat grappig, nog nooit gezien, ziet er lekker uit! Morgen maar eens proberen!
pi_89966895
Vik, wat kan jij trots op jezelf zijn O+
pi_89967448
Jeetje mijn ouders zijn al 34 jaar getrouwd vandaag en nog steeds verliefd O+

wat dat betreft zijn ze echt mijn grote voorbeeld O+
pi_89967526
wat leuk O+

de mijne waren zondag 30 jaar getrouwd, en volgens mij ook nog wel blij met elkaar :+
Ja doei.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:31:26 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89967630
Onvoorstelbaar, na zo'n lange tijd nog zo blij met de ander zijn alsof je hem of haar net pas kent :P.

De mijne zijn al 46 jaar getrouwd :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:31:53 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89967652
En dank voor de complimentjes! Ik ben ook heel trots en blij! O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:37:32 #156
331 Merel
Be here now.
pi_89967858
Viks foto wil niet laden op m'n mobiel :(

En zulke lange - en gelukkige - huwelijken, wauw, echt goed O+ Maar needless to say dat ik daar voor mezelf niet zo in geloof :+
  woensdag 15 december 2010 @ 18:40:48 #157
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_89967978
Hulde voor Vik!!

en ik wil Phaidra nog een keer sterkte wensen, wat een zware tijd maak je door meis, ik vind dat je je goed staande houdt! :*

En verder wil ik toch graag even mijn goede nieuws delen: Ik heb namelijk een BAAN!! Jawel, een heuse echte! Als ik mijn droombaan zou mogen beschrijven, dan zou het verdomd veel lijken op de baan waarvoor ik zojuist ben aangenomen *)
*O* ik ben zó blij! na al die afwijzingen en eindeloze solliciteren...!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_89968006
Wat geweldig Calimero O+ O+
  woensdag 15 december 2010 @ 18:42:05 #159
331 Merel
Be here now.
pi_89968020
Oh wat tof Cali!! Vertel, wat ga je doen? :)
pi_89968021
Calimero wat goed! Gefeliciteerd!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:42:56 #161
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89968050
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
Wat grappig, nog nooit gezien, ziet er lekker uit! Morgen maar eens proberen!
doen! was echt lekker :9
  woensdag 15 december 2010 @ 18:45:01 #162
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89968126
gefeliciteerd Cali! *O*
  woensdag 15 december 2010 @ 18:46:53 #163
277802 _Calimero_
pi_89968208
Het is de baan waar ik enige tijd geleden over PMde, dat ze mij uitnodigden om te solliciteren :D
pi_89968216
Gefeliciteerd Calimero! *O* En Vik, wat een verschil :o

Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:48:17 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89968263
Gefeliciteerd Cali! Heb het bedrijf nav je Facebookpost even gegoogled en het klinkt idd wel als echt iets voor jou ;).

Beterschap, Ewelina!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:52:51 #166
277802 _Calimero_
pi_89968465
Thanks voor de felicitaties :Y
pi_89968965
Wat leuk Cali *O*.

Het eerste supergoede nieuws is binnen, dat er nog meer mag komen voor de anderen!
pi_89968967
Gefeliciteerd Cali! *O*
pi_89969210
Gefeliciteerd, Cali! Geweldig! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89969234
Cali! Wat tof _O_ gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_89969297
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Hulde voor Vik!!

en ik wil Phaidra nog een keer sterkte wensen, wat een zware tijd maak je door meis, ik vind dat je je goed staande houdt! :*

En verder wil ik toch graag even mijn goede nieuws delen: Ik heb namelijk een BAAN!! Jawel, een heuse echte! Als ik mijn droombaan zou mogen beschrijven, dan zou het verdomd veel lijken op de baan waarvoor ik zojuist ben aangenomen *)
*O* ik ben zó blij! na al die afwijzingen en eindeloze solliciteren...!
wow! Gefeliciteerd! ik hoop dat het mij ook zo afgaat.

Zo, net thuis van volleybal. Lekker gespeeld, maar wel dood en doodop nu. Zo maar eens tosti's maken...
pi_89969391
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wow! Gefeliciteerd! ik hoop dat het mij ook zo afgaat.

Zo, net thuis van volleybal. Lekker gespeeld, maar wel dood en doodop nu. Zo maar eens tosti's maken...
oh, en ik denk steeds als ik in MaT kijk, wie is dat nu in slank, zal wel zo'n sporten moet je -klojo zijn...ben ik het zelf..Identiteitscrisis...
pi_89969436
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik gebruik dit 'recept' maar er zijn echt wel een miljoen variaties te vinden! ook een hoop met kruidenbotersausjes :9 maar dat vond ik teveel gedoe voor vandaag. Gewoon insnijden, beetje olijfolie erover en hup de oven in. Ik hoop dat ze lukken! het ziet er iig al veelbelovend uit ^O^
Thanks! Dat ga ik nu met kerst bij 't hoofdgerecht maken O+
Ja doei.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:17:45 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89969634
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, en ik denk steeds als ik in MaT kijk, wie is dat nu in slank, zal wel zo'n sporten moet je -klojo zijn...ben ik het zelf..Identiteitscrisis...
:D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 19:24:44 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89969917
Feli Cali!!

Ik zit nu pas in de trein naar huis. Mijn functioneringsgesprek net gehad van 17:30-19. Morgen mag ik wel uurtje later beginnen.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:27:52 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89970063
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Cali!!

Ik zit nu pas in de trein naar huis. Mijn functioneringsgesprek net gehad van 17:30-19. Morgen mag ik wel uurtje later beginnen.
En hoe ging het?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 19:37:40 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89970456
quote:
Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Zolang je uit bed kan komen kan je ook werken en zolang je kan werken kan je ook keihard werken. Wees dankbaar dat je een baan hebt, en je baas verdient dat je je inzet.
Kan je niet op zaterdagen extra werken? Of thuis?
Ik ben te moe om goed in te schatten hoe ik dit nu moet interpreteren, maar ik vind eigenlijk wel dat ik genoeg doe. Buiten werktijd zakelijke email checken en beantwoorden is dagelijkse kost... Meer doen is tijdstechnisch niet haalbaar.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:48:13 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89970910
Haaai!

Caliiiiii! O+ *O* Fijn zo, goed nieuws in le topique! O+

Vik :o Je was 2x je huidige jij!

Phaidra :* !!!!! Mooi dat de dierenarts het er wel mee eens was, maakt het iets beter te verkroppen denk ik.

XM: :* hobbel jezelf niet voorbij, daar heeft niemand wat aan.

Verders ben ik sjacherijnig :') gnorf.

Have at thee, topique! Prepare to be brutally slaughtered. >:O

[ Bericht 7% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-12-2010 20:20:12 ]
pi_89972636
Ik heb m'n handen verbrand. Het is echt de dag van de lompe acties. :{
pi_89973190
Cali wat goed *O* de kipcurry is niet doorgegaan want ik moest nog dingen halen en toen hebben we bij de Zweed gegeten :@
Oh, de praxis had geen Supercat. Pietje moet nog maar even wachten.
Lijstje
O: dubbele boterham met pure vlokken
T: wat dropjes
L: 3 koppen zelfgemaakte preisoep
T: wat dropjes
T: mandarijntje
D: zalm met twee stukjes gratin en oranje en gele worteltjes
T: stukje daimtaart
pi_89973309
Is het erg verbrand Swietje?
Ik kijk Matilda O+ !
pi_89973686
Nou ja, erg verbrand.. ik hoef niet naar de spoedeisende hulp ofzo, maar vervelend en rood is 't wel }:| Stomme fluitketel.

Matilda is leuk!! O+
pi_89973990
ik heb bij volleybal zo raar gedoken dat m'n rechterknie nu een ei rijker is, en flink blauw is...Bah!
  woensdag 15 december 2010 @ 20:51:43 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89974130
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het erg verbrand Swietje?
Ik kijk Matilda O+ !
Heb je DaD al gezien? :P.

Ik kijk naar een docu over de slachtoffers van Volendam. Indrukwekkend hoor!
Het laat heel mooi zien hoeveel een mens eigenlijk wel niet hebben kan.
Niet meer actief op Fok!
pi_89974343
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je DaD al gezien? :P.

Ik kijk naar een docu over de slachtoffers van Volendam. Indrukwekkend hoor!
Het laat heel mooi zien hoeveel een mens eigenlijk wel niet hebben kan.
Wat?
  woensdag 15 december 2010 @ 20:56:49 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89974417
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat?
Juf Engel O+
pi_89974457
quote:
Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat?
Ik vermoed dat ze juf engel bedoelt ;)
pi_89974470
definitief lijstje voor vandaag:
O:yoghurt met banaan en muesli
T: 2,5 chocolatechip cookie
L: rijst met kip en groente en wat zoetzure saus
T: mandarijn
T: chocolaatje
S: 1,5 uur volleyballen.
T: banaan
D: 2 tosti's van speltbrood met ham en kaas
T: wat stoofpeertjes

Ik ben tevreden, eigenlijk..
pi_89974471
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Juf Engel O+
Oh ja. O+. Hoe graag ik het ook zou willen, ik ben echt bij lange na geen Juf Engel hoor. ;(.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:04:19 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89974819
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Juf Engel O+
U gaat door voor de koelkast :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_89974840
trut :P, mooi lijstje :Y

Mijn lijstje is minder mooi..

O: boterham gebr. gehakt, halfvolle melk
T: activia start
T: cup a soup goulash
D: hutspot, stukje rookworst, halfvolle melk
T: chocolaatje, warme chocomelk
T: verse sinaasappelsap

:')
  woensdag 15 december 2010 @ 21:07:35 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89975028
Oh ja, mijn lijstje:

O/L (laat ontbijt, vroege lunch): twee boterhammen met twee gekookte eieren
T: twee geroosterde boterhammen met halvarine
T: twee mandarijnen
T: glas jus d'orange
D: bami met vleesch, groenten, satésaus
T: flesje rosébier (hé, daar is 'ie weer :P)
T: twee boterhammen met pindakaas

Morgen wil ik weer even kokkerellen!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:07:54 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89975052
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

U gaat door voor de koelkast :Y.
Qua figuurtje lijkt het wel in ieder geval! :Y
  woensdag 15 december 2010 @ 21:09:09 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89975118
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Huh?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:09:25 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89975138
Oh DaD lijkt qua figuurtje op juffrouw Engel? :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:09:32 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89975148
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh?
DaD en Juffrouw Engel in de film.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:09:50 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89975162
Juffrouw Bulstronk meldt :W :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:10:30 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89975207
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Juffrouw Bulstronk meldt :W :').
Op die ene foto misschien! :P

Waar was je taille?! Echt unbelievable.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:11:12 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89975243
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Op die ene foto misschien! :P

Waar was je taille?! Echt unbelievable.
Ik maakte ook een grapje ;).

M'n taille zat ergens tussen het vet verstopt :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:13:29 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89975377
quote:
18s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gaar en uit m'n hum. Gezanik.

Lijst wordt anders.

O: banaan
T: krentenbol
L: 2 boterhammen zonder beleg
S: RPM
D: andijviestamppot

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 15-12-2010 21:45:14 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 21:13:54 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89975406
Ik ga zo 500 days of summer zien. Had Merel die niet een keer getipt hier? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89975454
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is that a good or a bad thing? :@.
pi_89975492
Oeh oeh! Matilda heb ik zelfs nog gelezen :o en de GVR... Stiekem een stukje belezener dan ik dacht :')
pi_89975494
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
oh die is O+
  woensdag 15 december 2010 @ 21:17:55 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89975642
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Is that a good or a bad thing? :@.

Need you ask?
  woensdag 15 december 2010 @ 21:18:28 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89975673
Jij hebt alleen minder gigantische handen denk ik! :o
  woensdag 15 december 2010 @ 21:20:18 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89975773
Mooie mevroi die juf Engel O+
pi_89975975
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Die is leuk *O*

Lijstje vandaag:

O: boterham pindakaas
T: bakje yoghurt
T: koek (traktatie collega)
L: kom groentesoep, 2 boterhammen sambalkaas, beker verse jus d'orange
T: appel, 2 biscuitjes
D: rijst met gewokte gamba's en groente, appelsap
T: cappuccino en een paar stukjes chocola

Kan beter, zeg maar :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89976197
Zo slank ben ik echt niet! :o. Ik heb wel ook van die rare lange grijpvingers. ;(.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:30:14 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89976349
Ik vind Juffrouw Engel te dun, sorry! Ik houd wel van een beetje curves :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_89976423
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Scarlett Johansson is weer vrijgezel! ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:31:15 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89976429
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
  woensdag 15 december 2010 @ 21:31:38 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89976464
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Scarlett Johansson is weer vrijgezel! ;)
Die is te jong voor mij!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:31:42 #214
331 Merel
Be here now.
pi_89976470
quote:
Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Zou best kunnen! Vind het een leuke film :)

Net m'n kerstboom opgetuigd. Er moeten nog 30 ballen in maar de haakjes zijn op :( En ik ben helemaal geen kerstmens!
pi_89976888
Ms Honey en Scarlett zijn mooi inderdaad.
De mevrouw van de chanel no. 5 reclame is ook mooi O+ is het Audry Tatou?
pi_89976991
Videotheek hier in 't dorp gaat sluiten, verkopen nu DVD's voor 2,50 :D

Buit:
- How High :')
- Eichman
- Donnie Darko
- Butterfly effect
- Harold & Kumar go to White Castle
- Die Hard trilogie :7 'Yippie ka-jee...'
- Superbad
- Fear & Loathing in LV
- Taking Woodstock (tip!)
- Beetlejuice

Morgen nog maar is wat plunderen >:)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:42:18 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89977128
EENS! Niet is! o|O

Ik kan dat echt niet aanzien :@.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:43:54 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89977244
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo slank ben ik echt niet! :o. Ik heb wel ook van die rare lange grijpvingers. ;(.
Wel.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:44:15 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89977275
Ja godverdomme!
Iedereen die het weet en aangesproken voelt, eet godver toch echt beter....
Ach whatever, het is tegen alle godgeklaag in.
Doe maar, alsof dun zijn leuk is :r
Het lost niks op en je krijgt alleen maar praatjes.
Bah, vreten krengen!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 december 2010 @ 21:45:18 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89977344
En Vik: :o :o :o :o Je bent gehalveerd!

XM wilde ik nog zeggen dat ik er van uitga dat sigme de post sarcastisch bedoelde, maar ik ben ook moe en weet het niet zeker :') Verder hoop ik dat je functioneringsgesprek goed is gegaan.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:46:04 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89977391
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Bah, vreten krengen!
Ehh...?
pi_89977417
Ik dacht eigenlijk hetzelfde over sigme haar post... gewoon mega sarcastisch....
  woensdag 15 december 2010 @ 21:46:39 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89977432
Ik doe hier morgen wel ff verslag Tink, want ik wil het vandaag even niet meer over werk hebben... :*.
pi_89977464
Kan niet anders toch? Sigme werkt maar 16u/week...
  woensdag 15 december 2010 @ 21:47:08 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89977466
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
pi_89977561
Gefeliciteerd Cali!

Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup

Niet mijn beste lijstje vrees ik.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:48:37 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89977564
Mijn daglijstje
o. banaan (kreeg mijn boterham niet weg :') )
t. boterham pindakaas + mandarijn + 3 schuimpjes
l. 3 boterhammen met divers beleg
t. mandarijn + mcflurry
d. gepofte aardappel met kruidenkwark + salade + groot bord gebonden kippensoep
s. 4 uurtjes sauna
Volgens mij ben ik nog iets vergeten,maar weet niet meer wat.

Ik werd in de sauna trouwens achtervolgd door een rare man. En er zwom een rat in het natuurbad :X
pi_89977578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel.
Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus. :6.
pi_89977653
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Bah, vreten krengen!
Waar heb je het nou over? :o
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:49:48 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89977661
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Gefeliciteerd Cali!

Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup

Niet mijn beste lijstje vrees ik.
Dat klopt
  woensdag 15 december 2010 @ 21:49:49 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89977662
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Die onder jouw post bijvoorbeeld. Al vind ik die van mij ook aan de grens.
pi_89977667
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef progje het volgende:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde over sigme haar post... gewoon mega sarcastisch....
ja, dat dacht ik ook...
pi_89977674
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus. :6.
Niet te dun, wel dun ;)
pi_89977688
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar heb je het nou over? :o
ja, ik snap het ook niet!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:50:42 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89977729
Uniek bedoelt dat een aantal van jullie structureel echt veel te weinig eten.
pi_89977754
quote:
Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor :)
Ihfc, daar mag inderdaad nog een flinke bak yoghurt met fruit bij!
  woensdag 15 december 2010 @ 21:51:21 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89977768
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe hier morgen wel ff verslag Tink, want ik wil het vandaag even niet meer over werk hebben... :*.
Is goed.
pi_89977791
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Uniek bedoelt dat een aantal van jullie structureel echt veel te weinig eten.
Oh, nou daar schaar ik mezelf niet onder :D

Ik zag even het verband niet tussen haar post en de paar posts daar boven.

Ja mijn lijstje dan misschien, maar daar vond ik (op het snoepen na) niet veel mis mee.
pi_89977829
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor :)
die van XM en Swiet zijn wel behoorlijk mager...Maar goed, steeds hetzelfde verhaal is ook lastig..ik krijg het gevoel dat het [insert spreekwoord over vaak herhalen maar boodschap niet aankomen/niet aan willen nemen] is...
  woensdag 15 december 2010 @ 21:53:44 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89977905
Ik had zo weinig tijd vandaag dat ik mn boterhammen maar zo heb opgegeten ipv ff een laagje pindakaas erop te smeren, want dan zou ik weer de trap op en af moeten en tijdverlies en zulks. Geen pauzes gehad en van 7:30-19 gewerkt... eten schoot erbij in.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:54:19 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89977951
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Degene die ik bedoel weten dat heus wel.
Wat Tink zegt :Y
En ben zelf gefrustreerd dat ik mijn eigen eetlijstjes niet onder controle heb dus het is ook een frustratiepost :')
pi_89978010
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen. :{w Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
pi_89978123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Degene die ik bedoel weten dat heus wel.
Wat Tink zegt :Y
En ben zelf gefrustreerd dat ik mijn eigen eetlijstjes niet onder controle heb dus het is ook een frustratiepost :')
Je hebt prachtige lijstjes dame, je moet jezelf weer wat meer leren gunnen! :*
  woensdag 15 december 2010 @ 21:59:32 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89978311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen. :{w Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Anders misschien maar je hebt ook energie nodig.. En post aub lijstjes, als je echt de weg kwijt raakt dan zeggen we dat :)
  woensdag 15 december 2010 @ 22:01:11 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89978430
Ik heb trouwens trek }:|
pi_89978486
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb trouwens trek }:|
ik ook. ik ga m'n tanden maar poetsen, nog even met de duutser keuvelen en dan slapen.
pi_89978492
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Tja, ik weet niet hoeveel calorieën dat scheelt, maar vast niet een stuk of 1000 toch?

Komt allemaal goed :*
pi_89978577
Vind jouw lijstjes doorgaans erg mooi uniek. Zelf heb ik geen excuus voor mijn slechte lijst, moet alleen zorgen dat het niet te vaak gebeurt.

Oh, en Vik, damn die foto. Wat een verschil zeg!
pi_89978624
Ik ga het er maar even niet over hebben vanavond of uitleggen want ik heb geen zin in een ellenlange discussie, sorry..

Zolang ik niet doodga van de honger is 't wel prima vandaag. ^O^
  woensdag 15 december 2010 @ 22:05:44 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89978738
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef ihatefastcars het volgende:
Vind jouw lijstjes doorgaans erg mooi uniek. Zelf heb ik geen excuus voor mijn slechte lijst, moet alleen zorgen dat het niet te vaak gebeurt.

Oh, en Vik, damn die foto. Wat een verschil zeg!
Jij eet toch best vaak te weinig? :@
pi_89978832
Oja lijstjes!

Nu beetje bang om lijstje zomaar neer te plempen... :X

SPOILER
pi_89978920
Zoveel eet ik niet eens in een week :D
pi_89979029
Zitten dan ook aan twee verschillende einden van het spectrum Swietje ;) oO<

En na gister moest ik gigantisch bijtanken...
  woensdag 15 december 2010 @ 22:11:28 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89979098
Die hoeveelheid vis consumeer ik in een jaar :').
  woensdag 15 december 2010 @ 22:11:47 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89979113
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef Swietje het volgende:
Zoveel eet ik niet eens in een week :D
Ah, je lacht alweer O+

V1, ik heb je gezien en je ziet er goed uit, je bent groot en dit kan je, zeker in combinatie met beweiging, hebben.
En je weet dat je hiermee nog steeds afvalt, heel fijn!
pi_89979214
Die hoeveelheid vis heb ik nog nooit op. 8)7
pi_89979457
quote:
Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij eet toch best vaak te weinig? :@
Oh? Volgens mij zijn de lijstjes die ik hier post toch meestal wel redelijk (als ik niet post is het eerder teveel en ongezond dan te weinig denk ik)? Maar sowieso wel goed om er iets beter op te letten misschien!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:23:52 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89979813
Ik heb nog maar een banaan genomen. En zodirect voor de zekerheid een vitaminepil. Heb voor de eerste keer van mijn leven een aft op de binnenkant van mijn onderlip :{ Auw.
pi_89980478
Weet iemand of reerug algemeen verkrijgbaar is, en of het duur is?
pi_89980815
Ik zou een poelier proberen, of op de markt Chico. En het is wel prijzig ja.

Auw Tink, aften zijn zo pijnlijk! :*

Ik doe geen lijstje vandaag. Het is namelijk buitenproportioneel belachelijk. Maar vanavond eindejaarsfeest gehad op t werk en het was erg gezellig. :)

Oh ja, Cali, gefeliciteerd!! *O* *O* Wat super joh!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89981070
Totaal vis is maar 250gr... Niet alsof ik hele moten zalm tussen het brood gooi :D gewoon stukje voor de smaak! Vis O+

En voor krachttraining ben ik echt een boel energie nodig!

Thx uniek! Val in gewicht eigenlijk al 8mnd niet meer af, zit nog steeds op 105kg... M'n buik is echter van 1 stuk naar 3 gegaan :') Op m'n rug zit maar heel weinig meer en lovehandles worden ook steeds kleiner. Gaat de goede kant op dus!
Maar jij was ook erg slank op de meet :o ! Alle dames trouwens! ^O^ Schrok daarom zo van Vik's foto...

Chico, is erg prijzig! Mag namelijk niet zomaar op gejaagd worden, ondanks het feit dat er bijna maandelijks hier iemand in de buurt een aanrijding ermee heeft :(

Hoe ik er overheen gelezen heb weet ik niet, maar feli Cali!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:46:55 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89981073
Oh het is echt een leuke film! O+. En die gozer kan net zo heerlijk melodramatisch doen als ik soms :').

* Viking84 verder kijken gaat oO< .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:47:03 #263
331 Merel
Be here now.
pi_89981081
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Phaidra!

Hier vrijdag weer een werkfeestje. Ik mik op een alcoholloze avond.
pi_89981172
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Merel het volgende:
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Phaidra!

Hier vrijdag weer een werkfeestje. Ik mik op een alcoholloze avond.
Ik was met de auto, dat scheelt (en alcohol als je de afgelopen week erg weinig hebt gegeten leek me ook allesbehalve verstandig :') ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89981173
Ah reerug valt af dus. Ik ga het mn ouders niet aandoen dat ik megaduur vlees kies. Iemand een idee voor een hoofdgerecht voor een kerstdiner, met vlees, apart maar niet belachelijk duur?
pi_89981179
ik ben denk ik nog dikker dan vik op die foto, alleen is t vet iets anders verdeeld, en de kleding die ze draagt is ook wel érg onflatteus...

ik ben weer thuis, in mn eentje, en ik vind t helemaal niet zo leuk als ik dacht...
Kwak
pi_89981202
Merel, kuisheidsgordel om en gewoon tanken! :P

^O^ Phaidra, je gedachten even verzetten is gewoon nodig soms!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:51:29 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89981294
Joseph Gordon-Levitt O+

Kwak: ja da's volgens mij een probleem voor veel zwaardere mensen - passende kleding uitzoeken. Jij kleedt je inderdaad heel naais :9

Ik ben nu minder sjacherijnig *O* Eetdag is wel om te janken :') Morgen weer braaf doen met eten en sporten!
pi_89981312
XM niemand is onmisbaar. Als jij vrij neemt draait de wereld heus gerust door. Echt. Het heeft niets met verantwoordelijkheidsgevoel te maken, dat is gewoon een positieve draai willen geven aan iets wat een veel negatievere lading heeft: je kan je grenzen niet duidelijk aangeven, of niet delegeren, geen van beide. Ik was vroeger ook zo; ik werkte in Frankrijk ergens en toen ik nadat ik was vertrokken na een jaar nog eens langs ging, hadden ze voor mijn baan nu 3 mensen werken. Drie! Alleen maar omdat ik gewoon altijd alles op me nam. Niet verstandig en niemand die het ook echt op waarde schat, want ze hebben het pas in de gaten als je weg bent en dan heb jij er niks meer aan.

Cali!! Gefeliciteerd!! *O*
pi_89981383
Chico, ben zelf groot liefhebber van fazant! Hoeft niet duur te zijn en met een heerlijke aalbessensaus is het om te watertanden :9~
pi_89981442
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Chicolate het volgende:
Ah reerug valt af dus. Ik ga het mn ouders niet aandoen dat ik megaduur vlees kies. Iemand een idee voor een hoofdgerecht voor een kerstdiner, met vlees, apart maar niet belachelijk duur?
Rosbief uit 1 stuk? Eerst licht aanbraden, daarna in de oven op een lage temperatuur (70-90 graden dacht ik??). Echt heerlijk :9~ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89981514
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Rosbief uit 1 stuk? Eerst licht aanbraden, daarna in de oven op een lage temperatuur (70-90 graden dacht ik??). Echt heerlijk :9~ .
En wat eet je daar normaalgesproken bij? Aardappelwedges? En iets van groen?
pi_89981598
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef V1z0R het volgende:
Merel, kuisheidsgordel om en gewoon tanken! :P

^O^ Phaidra, je gedachten even verzetten is gewoon nodig soms!
Het was echt zo grappig, met een stelletje bieb-mensen fanatiek losgaan op een pub-quiz _O- . Niet gewonnen though, hoewel onze groep een tijdje op de 3e plaats heeft gestaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89981743
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En wat eet je daar normaalgesproken bij? Aardappelwedges? En iets van groen?
Aardappelwedges inderdaad of anders aardappelpuree. Groenten: gegrilde pompoen, salade met (gegrilde) venkel en mandarijnpartjes, verschillende groenten uit de oven (als je de mogelijkheid hebt meerdere ovens te gebruiken - bijv. paprika, cherrytomaatjes, champignons, courgette)? En natuurlijk stoofperen, dat hoort bij kerstdiner. Vind ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89981834
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Aardappelwedges inderdaad of anders aardappelpuree. Groenten: gegrilde pompoen, salade met (gegrilde) venkel en mandarijnpartjes, verschillende groenten uit de oven (als je de mogelijkheid hebt meerdere ovens te gebruiken - bijv. paprika, cherrytomaatjes, champignons, courgette)? En natuurlijk stoofperen, dat hoort bij kerstdiner. Vind ik.
De oven is misschien wel groot genoeg voor tegelijk. En anders neem ik mn eigen oventje mee. Pompoensoep vooraf en stoofperen zitten al in het toetje :P.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:01:11 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89981841
Dat klinkt allemaal lekker luxeee! *watertand*

Wij hebben meestal fondue (met bouillon) of gourmet! Vroegahhh hadden we ook wel eens kalkoen. Met fruit in zn reet en groenten enzo :P Megaspannend!
pi_89981928
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De oven is misschien wel groot genoeg voor tegelijk. En anders neem ik mn eigen oventje mee. Pompoensoep vooraf en stoofperen zitten al in het toetje :P.
Ik weet niet of de oventemperatuur hoog genoeg is voor groenten, ik doe groenten wel op 175-200 graden. En jeej voor pompoensoep en stoofperen *O* . /fan
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89982302
O+ quizen!

Mis de nerd-quiz van m'n oude LAN-parties :') 'Wie heeft write-priveleges met een CHMOD 755...', daarna het geluid van tientallen nerds die tegelijk 'owner' schreeuwen :D

Of de rosbief goed kruiden en anders de bijgerechten wat 'flauwer' laten! Anders proef je de rosbief niet meer ;)
pi_89982377
Dit heb ik net gekopieerd uit een cul topic. Lijkt me een lekker recept. Dat laten rusten is belangrijk! Dan trekken de sappen weer door het vlees.

Rosbief uit de oven met portsaus
ingrediënten:
1 dl zonnebloemolie
1 dl olijfolie
4 el zeer fijn gesneden gemengde kruiden (bijv. basilicum, peterselie, tijm, oregano, bieslook)
1/2 el scherpe mosterd
1 el balsamico-azijn
zout, peper
rosbief van ± 1,2 kg
25 g boter
1 sjalotje, fijngesneden
2 dl rode port
4 dl vleesfond
1 dl slagroom
50 g ijskoude boter, in blokjes
bereiding:
kan 11/2 dag van tevoren, begin minimaal 24 uur van tevoren met marineren:
meng de olie, kruiden, mosterd, azijn, zout en peper tot een marinade en doe dit in een waterdichte plastic zak. Leg de drooggedepte rosbief erin, sluit goed af en rol deze goed door de marinade.
Leg de rosbief tot gebruik in de koelkast en rol de zak regelmatig om. Smelt de boter in een steelpan en bak het sjalotje ± 3 min. zachtjes. Voeg de port toe en laat het ± 1 min. koken. Voeg de fond toe en laat de saus ± 20 min. tot de helft inkoken. Roer de room erdoor, kook nog ± 5 min. zachtjes door en breng op smaak met zout en peper. Zeef de saus, laat afkoelen en zet tot gebruik in de koelkast.

haal de rosbief ± 2 uur van tevoren uit de koelkast. Verwarm de oven voor op 185 °C. Neem de rosbief uit de marinade en bestrooi hem met zout en peper. Verhit 3 el van de marinade in een braadpan en bak de rosbief op hoog vuur rondom bruin. Neem de rosbief uit de pan en leg hem in een ingevette braadslede. Bak de rosbief in de oven in 20-25 min. rosé.
Neem de rosbief uit de braadslede, leg hem op een plank en laat hem afgedekt onder aluminiumfolie 10-15 min. rusten. Verwarm ondertussen de saus, maar laat deze niet koken. Klop de blokjes koude boter krachtig door de saus. Snij de rosbief in dunne plakken en serveer met de saus. Lekker met rode kool en aardappelkroketjes.

Dit heb ik net gekopieerd uit een cul topic. Lijkt me een lekker recept. Dat laten rusten is belangrijk! Dan trekken de sappen weer door het vlees.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:13:20 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89982468
Film is afgelopen. Tijd om te slapen!

Dag slankies! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_89982578
Nighty night Vik!
  woensdag 15 december 2010 @ 23:15:53 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89982621

en

Heb nog nooit nagels gehad!
pi_89982636
0,5 dag neem ik aan, niet 5,5 dagen? Verder klinkt het geniaal :9
pi_89982711
1,5 dag Puff, minimaal 24u van te voren! Lezen :P

Uniek in jurkje :o, staat je goed!
pi_89982794
Klinkt lekker Co! :9 Ga het eens aan mn moeder voorstellen. Wel veel ingredienten, zal daar wel hulp bij nodig gaan hebben.
pi_89982801
klinkt het gek, als ik zeg echt bang te zijn dat t me niet gaat lukken om rustig aan te doen? ik word er helemaal paniekerig van sinds ik vanavond alleen zit en me bedacht wat er allemaal nog moet gebeuren... :@
Kwak
pi_89982898
Kwak! Rustig aandoen hoor! Wat moet er nog gebeuren? En waarom kan het niet wachten? Als je ziek bent kan je beter rustig aandoen met beter worden hè!
quote:
Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef V1z0R het volgende:
1,5 dag Puff, minimaal 24u van te voren! Lezen :P

Uniek in jurkje :o, staat je goed!
Nou ja, ik zag 1/2. 1-2 dacht ik meer, maar misschien is dat smaak.
pi_89983030
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou ja, ik zag 1/2. 1-2 dacht ik meer, maar misschien is dat smaak.
Er stond toch gewoon 1 1/2? Dus 1+1/2?
pi_89983123
Uniek mooi! En leuk zo je nagels O+
pi_89983152
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef kwakz0r het volgende:
klinkt het gek, als ik zeg echt bang te zijn dat t me niet gaat lukken om rustig aan te doen? ik word er helemaal paniekerig van sinds ik vanavond alleen zit en me bedacht wat er allemaal nog moet gebeuren... :@
Ik herken het wel en wat mij helpt is een lijstje te maken met wat er moet en dan het dan in belangrijkheid te waarderen, zodat de onbelangrijkste dingen het laatst komen en dan is dat minder erg als het niet lukt. Waar je voor moet oppassen is dat je denkt dat het te veel is en dan maar niks meer doet. (dat heb ik ook af en toe, dat soort struisvogelbuien, maar da's weinig constructief).
pi_89983198
Oh en Uniek: je geen zorgen maken nog over je eetlijstjes: je bent nog haske slank! ^O^
pi_89983419
zoiets dan:
donderdag
-11 u afspraak dokter in den haag
- congres voorbereiden voor vrijdag en zaterdag op kantoor
- printen treinkaartjes brugge op kantoor
- rekeningen opzoeken in de troep en betalen / geld lenen van broertje om rekeningen te betalen :@
- muziek voor zondag instuderen

vrijdag congresdag
zaterdag congresdag en concert van mn lief
zondag repeteren

het lijkt niet zoveel, maar t voelt als enorm... en ik kan bovendien niet echt iets schrappen...
Kwak
pi_89983587
blah. ik ga slapen. trusten slankies
Kwak
pi_89983651
Kwak, je hebt van die handige to-do lijsten te koop bij boekenhandels. Alles in taken van een half uur noteren en dan afstrepen! Helpt mij gigantisch om op het werk overzicht te houden... En elke keer dat je wat afstreept geeft het je een goed gevoel :D

Knuffel erbij, want ik zag een vlaag van je laatste post (voor de edit dan) :*
pi_89983685
Wat ik geleerd heb voor plannen is het volgende:
- dingen die < 2 minuten kosten, doe je direct
- dingen die > 30 minuten kosten plan je in je agenda
- zaken die hiertussen vallen doe je tijdens de gaten (!) in je agenda. Hou minstens één gat per dag.
pi_89983687
@vizor: ik maak juist altijd teveel todo-lijstjes :P moet het minder doen...
Kwak
pi_89983751
Die melatomine maar eens proberen! Of geen wijn drinken, dan slaap ik ook eigenlijk beter. Maarja, dat is weer zo saai.
Uniek, ziet er goed uit!

Ik ben vanavond in slaap gevallen, direct na een kerstborrel, ook handig: heb ik nu gewoon vast mijn wakkere periode :) En dan op een christelijke tijd naar bed. :P
  woensdag 15 december 2010 @ 23:44:48 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89984040
Uniek :9 Maakt me benieuwd naar de details van dat jurkje!

Kwak :* Goeie tip van Puffel :Y Moet ik ook meer doen :') !
Ik voel me ook ietwat gestresst en ik weet niet goed waarom :')
pi_89984096
To-do lijstjes die overal rondslingeren? Dat ken ik namelijk! Zo was ik tijdens m'n studie, bureau vol met allerhande papierfrummels met wat ik moest doen, dat hielp inderdaad niet :D

Nu thuis een to-do boek, met per dag een lijst wat ik moet doen opgedeeld in halve uren.
Daarnaast whiteboard in slaapkamer met daarop m'n maand-, halfjaar, en jaardoel qua sporten.
Stiekem ook wat zelf-affirmatie woorden :') Fuck it! Het werkt voor me :D
En alle belangrijke data voor de maand,
pi_89984619
fijn gebabbeld met vriendje, nu slapen. trusten, again.
Kwak
pi_89984638
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
fijn gebabbeld met vriendje, nu slapen. trusten, again.
ik hoop dat je lekker kan slapen :^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')