fijn dat het met je moeder beter gaat en dat ze helder was. Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat het herstel langer gaat duren. Is er dan een kans dat ze naar een ziekenhuis dichter in de buurt mag?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!
Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf.
Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn. Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.
En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
Waar heeft XM spijt van?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
SDB![]()
en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?!
En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen![]()
Sterkte straks Phaidra!
quote:
Aww, wat een schatjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted![]()
Bill![]()
[ afbeelding ]
Teddy![]()
[ afbeelding ]
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :pquote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zote vinden wanneer ze in je gordijnen hangen
Verder alles goed met je hoop ik?
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)
En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
Waarom mag je niet hardlopen?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken.
En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag.
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p
Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is![]()
En bijna twee weken vakantie
Ik heb ook niks met die invulformulieren hoor. Doe maar maar lekker gewoon e-mail inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.
Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen
.
En thanks voor het duimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |