abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89944656
Het vorige deel: Slank # 1271 - ja euh, hoi! *)

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89944784
discreet verpakt vlees zal nooit meer hetzelfde zijn :+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 00:31:50 #3
70532 loveli
N
pi_89944873
Moet nog teruglezen. Zal leuk woren, aan de TT te zien.
crap in = crap out
pi_89944891
Na het zien van die foto, zal niets voor mij meer hetzelfde zijn :D
Hoe kan ik nu nog, mandarijnen, knoflook of uien kopen zonder in huilen uit te barsten? Dankje XM!

Succes loveli! En klik niet op de spoiler van XM!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89945044
Ik ben bezig zwaarder te worden en slanker =)
Vetpercentage omlaag, spiermassa omhoog, dussss wel slanker, maar niet lichter.

Ben nu 1.83m om 85 Kilo.
pi_89945068
Hier nog iemand met moeite met slapen gaan. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89945080
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik slaap zowiezo niet vroeg, zoek nog steeds naar een goede reden om vroeg in bed te stappen =)
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 00:59:04 #8
70532 loveli
N
pi_89945421
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
Nou, ik eet natuurlijk ook nooit karbonade, maar vanaf nu wel, want. Nou ja, jullie weten wel. Diepvries vol.

Iemand nog belang bij zéér biologische karbonade? Slechts een tientje de kilo.
Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 01:09:11 #9
70532 loveli
N
pi_89945536
Oi. Ik lees net dat het bewuste varken als straf voor extreme vraatzucht en voedernijd is geslacht. Dat zal de overblijvers leren!
crap in = crap out
pi_89946329
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Nee, ik heb moeite met in slaap blijven }:| Handig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan :'( Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
pi_89946331
Ik kan natuurlijk ook voortaan wat appelbollen op het nachtkastje klaarleggen!
pi_89946337
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef loveli het volgende:
Oi. Ik lees net dat het bewuste varken als straf voor extreme vraatzucht en voedernijd is geslacht. Dat zal de overblijvers leren!
Ja, ging het met dit kabinet ook maar zo. De ergste graaiers en intimiderende schreeuwers: hop, de worstendraaimachine in!

Leuk hoor, de sucadelappenmeet van co en sigme in de galerie! Ik zie het discreet verpakte pakket al van eigenaar wisselen, onder de ogen van de geschilderde Don Corleone en het varkentje!
pi_89946344
Lijstjes bestaan trouwens de laatste tijd uit :
O: fruit, yoghurt, sap
T: veel cappuccino
L: broodjes kroket
T: chips en een biertje
D: gezond met veel groente
T: wijn en toastjes filet americain en stinkbrie.

Zo, ordinair hoor, 4 op 1 rij.
Nu ga ik maar weeris proberen de slaap te vatten :W
  woensdag 15 december 2010 @ 04:34:47 #14
331 Merel
Be here now.
pi_89946362
quote:
Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik heb moeite met in slaap blijven }:|
Ja dat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 15 december 2010 @ 05:36:34 #15
331 Merel
Be here now.
pi_89946464
quote:
Op woensdag 15 december 2010 04:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja dat.
En vervolgens de slaap niet meer kunnen vatten :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89946534
Mogge!
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?
Stief bevroren :Y. Leuk als je langrijdt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89946535
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 04:23 schreef Laureline het volgende:
Lijstjes bestaan trouwens de laatste tijd uit :
O: fruit, yoghurt, sap
T: veel cappuccino
L: broodjes kroket
T: chips en een biertje
D: gezond met veel groente
T: wijn en toastjes filet americain en stinkbrie.
Wel een redelijke balans, lijkt me?

quote:
Zo, ordinair hoor, 4 op 1 rij.
Nu ga ik maar weeris proberen de slaap te vatten :W
Ik hoop dat je lekker slaapt nu :z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 december 2010 @ 07:09:58 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89946696
Sorry Faaaiiiizooorzzz!

Twee treintjes eerder vandaag, dankzij Duuf die ook wakker lag. Achja, vroeg thuis :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 15 december 2010 @ 07:11:22 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89946704
Alleen door wat haastwerk net is de kwark komen te vervallen en heb ik een krentenbol in mn tas gepropt. Vanaaf nog maar wat zuivel dan!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89947009
mogge :O
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89947088
mijn username komt goed van te pas vandaag. Ik hoop echt niet dat ik ziek word, want zaterdag vliegen, maar bah, t voelt niet zo lekker vandaag.

Maar goed, wel alweer op het werk..
pi_89947114
Hoi!

Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf :+ .

Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn O+ . Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.

En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89947246
Goedemorgen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89947252
Hoi!

Met de auto naar 't werk met Mr.Mo en die is met de auto door naar Wageningen, dus ik mag met de bus terug naar huis :z kan ik iig eea lezen :+

Heb verdacht weinig zin vandaag :z :@
Ja doei.
pi_89947256
Goodmeuning :)

Ik ben gezond bezig en aan het hardlopen en shizzle dus ik dacht laat ik maar weer eens meeposten want daar heb ik weer steun aan.

En ik miste jullie gewoon een beetje :P

Lijstje voor vandaag komt later, moet zo weg :)
pi_89947267
Lijstje:

O: 2 cracottes met bieslooksmeer
T: 2 mandarijnen
L: 4 boterhammen
T: 2 mandarijnen
D: nasi met pindasaus en atjar

en wakkerworden met bevallingsverhalen op 't werk is écht niet leuk ;(
Ja doei.
pi_89947350
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!

Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf :+ .

Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn O+ . Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.

En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
fijn dat het met je moeder beter gaat en dat ze helder was. Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat het herstel langer gaat duren. Is er dan een kans dat ze naar een ziekenhuis dichter in de buurt mag?

En succes bij de dierenarts...
  woensdag 15 december 2010 @ 09:03:33 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89947731
Goeiemorgen :W.

Zo, rekeningen betaald. Sta er best goed voor (niks gekocht deze maand, niet uit eten geweest), maar ik hoop wel dat ik het voorschot voor de advocaat snel terug krijg, want dat was een flink bedrag (voorschot is 478 euro, maar ik zal, als het goed is, uiteindelijk 100 euro moeten betalen).
Niet meer actief op Fok!
pi_89947946
Mogguh!

SDB :o :W en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?! :P

En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen :( :')

Sterkte straks Phaidra!
  woensdag 15 december 2010 @ 09:16:29 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89947964
En de verzekering heeft mijn verstandskiesextractie niet terugbetaald (vreemde is dat ik de nota ook niet retour heb gekregen oid), dus ik heb daar ook maar eens achteraan gemaild.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 09:17:15 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89947977
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

SDB :o :W en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?! :P

En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen :( :')

Sterkte straks Phaidra!
Waar heeft XM spijt van? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_89948014
Van het tonen van die foto met NIET DISCREET verpakt vlees :D
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 07:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Faaaiiiizooorzzz!
pi_89948180
Aloha!

Dikke kus voor alle slankies, zomaar, omdat ik me blij voel en zin heb om jullie te sjmoetsen :*

Phaidra, sterkte bij de dierenarts straks.
pi_89948281
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted O+

Bill O+

Teddy O+
pi_89948332
Mariaatje, ben je al weer helemaal gewend btw? En ga je nog WoW spelen? :D
Remember: Bloodfeather - Horde ;)

Viking, heb je al iets van de ene vacature gehoord? Ben benieuwd :)

Oh, en XM, bedankt voor het posten van die foto. Nu heb ik ein-de-lijk een ideaal kerstcadeau voor mijn man O+
pi_89948403
Oh, en Syrena, wanneer ben je nou helemaal klaar in je nieuwe huisje?

En Merel, een late reactie: maar trek het jezelf in ieder geval niet te veel aan (ik moest wel gniffelen om je Ho-ho-ho-kerstkaart reactie ^^).

HET IS BIJNA KERSTMIS! HURRAY *O*
pi_89948464
Piefje! Wat leuk van je O+ Met je lenzendoosje-conspiracy-theory, hihi. :*

En verder zou ik zelf heel graag Sigme's vlees willen (gheghe), maar helaas woon in helemaal in Zuid-Limburg, dus dat zal logistiek wel lastig worden.
pi_89948507
MoBlo, heb je trouwens je nieuwe motor gekocht? Zag zoiets op facebook staan, maar weet eigenlijk niet wat de afloop is, zeg maar.
  woensdag 15 december 2010 @ 09:44:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948554
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted O+

Bill O+
[ afbeelding ]

Teddy O+
[ afbeelding ]
Aww, wat een schatjes! O+ O+ O+.

Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.

Je bent op dreef trouwens! :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 09:45:27 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948567
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken :9.

En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89948607
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zo O+ te vinden wanneer ze in je gordijnen hangen :P
Verder alles goed met je hoop ik?
pi_89948713
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen :)
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)

En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
pi_89948756
awh, coco O+
Ja doei.
pi_89948762
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zo O+ te vinden wanneer ze in je gordijnen hangen :P
Verder alles goed met je hoop ik?
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p

Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is :+

En bijna twee weken vakantie *O*
pi_89948835
Gheghe :D

woensdag 15 december 2010 @ 09:57:35 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948872
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen :)
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)

En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.

Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar :P. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen :P.

En thanks voor het duimen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89948890
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:

Waarom mag je niet hardlopen?

Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leuk :D Maar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
  woensdag 15 december 2010 @ 09:58:34 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948899
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p

Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is :+

En bijna twee weken vakantie *O*
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89948917
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige :')

Je man is niet stiekem een feeder Coco?! :P
pi_89948922
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.

Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar :P. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen :P.

En thanks voor het duimen :).
Ik heb ook niks met die invulformulieren hoor. Doe maar maar lekker gewoon e-mail inderdaad.

Zou in ieder geval een mooi kerstcadeautje zijn O+
  woensdag 15 december 2010 @ 09:59:42 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948937
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Waarom mag je niet hardlopen?
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.

quote:
Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leuk :D Maar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
Dat is wel één van de films die zo binnenkomen :P.

Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 10:02:21 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89948991
Wel heftig zeg, die hele kindermisbruiktoestanden :{. Het lijkt allemaal nog veel groter te zijn dan ze dachten.
Niet meer actief op Fok!
pi_89949026
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje? :P.
Oh, maar we oefenen nog veilig ^^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het échte oefenen gaat ergens in juni/juli van start (en als ik tot die tijd dikkiger blijf worden... Damn! :X
pi_89949044
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige :')

Je man is niet stiekem een feeder Coco?! :P
Vorige week heeft hij wel twee (ja, twéé) taarten voor me gekocht. Hmmz....
pi_89949071
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.

[..]

Dat is wel één van de films die zo binnenkomen :P.

Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Ah zo, dan mag je idd niet gaan sporten :p

Oh, nou, aanrader dus! Ik vond het een geweldige film :D Je moet uiteraard geen geniaal verhaal verwachten, maar verder: jummie!

Das Leben der Anderen nooit gezien, wel een goed idee voor de vakantie :Y
  woensdag 15 december 2010 @ 10:05:54 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89949078
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen :')!
Niet meer actief op Fok!
pi_89949092
Goedemorgen!
Phaidra, lijkt me lastig om te horen en zien dat je moeder een tracheostoma krijgt. Maar vooral het idee is raar. Het is fijn als je wat kan praten met haar lijkt me.

Dag twee met bank, dag twee van op de bank in slaap vallen :') . Met zo'n fijn bed en kuilloos matras zou dat niet in me op moeten komen -O- .
Gister een hele taaitaaipop gesnaaid :{ omdat ik me verveel en de muis m anders gaat aanvreten :@ .
pi_89949103
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen :')!
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
  woensdag 15 december 2010 @ 10:07:19 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89949123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
Nee precies :P.

Dus ik hoef het ook niet te weten.

Kan me ook niet herinneren of ik het überhaupt wel eens heb gedaan of dat de heer in kwestie dat altijd deed. Memories of a different life :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89949200
Wat een schatjes coco! O+
Zeg Vik, meisjes moeten het óók veilig doen hoor!
  Vis een optie? woensdag 15 december 2010 @ 10:10:42 #61
70532 loveli
N
pi_89949202
vrouwencondoom!!!!
crap in = crap out
pi_89949230
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:10 schreef loveli het volgende:
vrouwencondoom!!!!
Ja, maar, dat hoef je niet óm te doen :P
pi_89949248
Condooms :')

Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan :P

loveli, ook dat gaat niet op voor Vik denk ik...
Beflapjes daarentegen :D
pi_89949250
haha, echt grappig. Een hele bekende professor op m'n vakgebied is nu hier, echt een van de top mensen. Hij ziet er echt heel erg anders uit dan dat ik dacht, en is heel erg verlegen, en veel jonger. Gek!
pi_89949330
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan :P

:D!

Ik zie mezelf al in bed liggen, één blubberende massa met ergens een hoofd erin verstopt ^^
  woensdag 15 december 2010 @ 10:20:50 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89949417
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:

Van wie niet? Van jezelf? Waarom zou je jezelf iets verbieden waar je zin in hebt? Je loopt echt niet meteen je lichaam aan gort als je vandaag weer gaat lopen. Als je het nou maanden achtereen gaat doen....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89949680
Ik heb dorst, maar de kantine is zo ver weg lopen, en ik zit net zo lekker warm te werken ^^
pi_89950145
Phaidra wat moeilijk! :*
Mijn moeder en zus hebben allebei een permanente tracheostoma dus als je iets wilt weten mag je het altijd vragen!

Goedemorgen.. ik ga te laat komen op school :@
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 15 december 2010 @ 11:00:22 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89950475
Yay! Krijg net brief van de Raad voor Rechtsbijstand dat mijn eigen bijdrage idd slechts 100 euro is *O*. Dat moest ook wel, maar toch wel even lekker om te weten dat het overschot weer teruggestort gaat worden. Financiële buffers O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89950602
Wat moeilijk Phaidra, hopelijk gaat het praten nu wel wat makkelijker :*.

Misschien moet ik eens voor het tentamen van maandag gaan leren. Want na morgenmiddag is daar eigenlijk niet zoveel tijd meer voor (weekendje weg met vrienden, wil dan niet continue zitten leren).
pi_89950660
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik heb moeite met in slaap blijven }:| Handig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan :'( Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/

is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
pi_89950775
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef progje het volgende:

[..]

http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/

is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
Zit dat spul niet ook in melk? In (warme) melk zit ook iets waardoor je beter slaapt.
pi_89950941
Tomaten! Daar zit melatonine in.
Alhoewel ook m'n vader (die in ploegendienst werkt) claimt er voordeel bij te hebben, is nooit in grote onderzoeken bewezen dat deze lage dosering helpt. Bij de huisarts is echter een 20x zo hoge dosering verkrijgbaar, daarvan is wel uitgewezen dat het echt effect heeft.

Ik geloof er wel in trouwens :)
pi_89950942
ik had net een stukje kerststol O+ met roomboter, even in de oven O+ :9
Ja doei.
pi_89951012
Hmm kerststol :9

Supermoe vandaag, nauwelijks geslapen na moeilijk gesprek met vriendje. Heb veel voedsel nodig om opgang te blijven. Lijstje gisteren:

O: soyamelk en cornflakes
T: cup a soup, 4 cherrytomaat, ontbijtkoekje
L: zalm, 200 gr spinazie, frietjes
S: 2x 20 minuten fietsen
T: handje pepernoten, 3 handjes chips
D: broccolisoep
pi_89951051
Ja, even over dat melatonine. Ik heb met een potje in mijn handen gestaan, maar weer teruggezet omdat ik bang ben dat ik op den duur niet meer zonder kan en steeds meer nodig heb. Is dat zo? Het is toch een stof die je eigenlijk zelf zou moeten aanmaken?

Ik ben echt als de dood voor dit soort dingen. Ik heb mijn moeder voor ogen, die werkelijk overal een pil voor nodig heeft. Daar heb ik zo geen zin in.
pi_89951098
Ik gebruik het alleen als ik een paar nachten achter elkaar slecht slaap...
En dan gebruik ik het 1 of 2 dagen en dan stop ik er weer mee..
De nachten daarna slaap ik ook gewoon prima door.

Voor mijn gevoel is het totaal niet verslavend / dat je het echt nodig hebt daarna om altijd te kunnen slapen.
pi_89951140
Lijstje!

O: 2 meergranen beschuitjes met boter en muisjes
T: minizakje kruidnootjes (laatste zakje, heb er best lang mee gedaan, had het al ver voor sinterklaas in huis)
L: 2x geroosterd brood met roomkaas, tomaat, prei, komkommer en rucolamelange
T: vla/yoghurt met diepvriesaardbeien
T: peer
S: hardlopen
D: Kliekje van gisteren, of witlof/ham kaas
pi_89951218
Ik vind het trouwens echt superlekker om naar het werk te fietsen. Vanmorgen regende het dus ik ging met het OV maar ik mis de fiets nu al :D

ik heb ook melatonine gebruikt een tijdje, deed niets voor me. Gewoon moe zijn van een lange dag wel. En als ik niet kan slapen drink ik thee of zet ik rustige muziek op.
pi_89951297
Melatonine maakt je lichaam zelf ook in kleine hoeveelheden aan, zodat je in slaap valt als het donkerder wordt. Effect wordt meestal aangetoond bij mensen met een onregelmatig dag/nachtritme, zoals mensen met een jetlag of ploegendiensten.
Het is niet verslavend, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen die effect denken te hebben, er een psychische afhankelijkheid aan beleven. Afhankelijkheid is echter niet aangetoond.
Het is dus geen verslavend of afhankelijk makend slaapmiddel. Je kan het altijd proberen.
De versie van Sleepzz bevat het meeste melatonine qua drogisterijproducten, dus die zou ik nemen om te proberen ^O^.
pi_89951424
he Perruche, het vriendje en jij gaan niet zo lekker he..

Lijstje hier:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: 2,5 chocolate chip cookie
L: geen idee
T: banaan
T: misschien nog iets, honger!
S: anderhalf uur volleyballen
D: 2 tosti's met ham en kaas
T: chocolaatje?
pi_89951481
Ik heb hetzelfde als Lautje. Ik val meestal wel aardig snel in slaap, maar als ik dan wakker word na een paar uur, kan het zo maar voorkomen dat ik pas tegen de ochtend weer in slaap val en aangezien ik er vaak niet per se uit hoef, slaap ik een gat in de dag en is mijn ritme verneukt.
pi_89951491
Voor mensen die 's nachts veel computeren beveel ik trouwens het programmaatje flux aan. Het geeft zachter licht op je scherm op tijden dat de zon onder is en dat is echt rustiger en prettiger voor je ogen. (niet aan te bevelen als je aan het fotobewerken bent, maar voor typen is het echt fijn) :)
pi_89951530
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor mensen die 's nachts veel computeren beveel ik trouwens het programmaatje flux aan. Het geeft zachter licht op je scherm op tijden dat de zon onder is en dat is echt rustiger en prettiger voor je ogen. (niet aan te bevelen als je aan het fotobewerken bent, maar voor typen is het echt fijn) :)
top, ik ga het eens proberen!
pi_89951557
Na niet echt inderdaad. Het is gewoon een lastige situatie. En ik merk dat ik voor niets anders meer energie overhoud. Mijn leven bestaat nu uit werken en vriendje. En dat is echt vermoeiend. En daarnaast maakt hij (of ik doe het zelf) dat ik me over veel dingen schuldig voel. Echt naar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89951620
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Na niet echt inderdaad. Het is gewoon een lastige situatie. En ik merk dat ik voor niets anders meer energie overhoud. Mijn leven bestaat nu uit werken en vriendje. En dat is echt vermoeiend. En daarnaast maakt hij (of ik doe het zelf) dat ik me over veel dingen schuldig voel. Echt naar.

SPOILER
klinkt alsof het tijd is om een beslissing te nemen over de toekomst. Lastig zeg!
pi_89951777
Ja inderdaad lastig.

SPOILER
pi_89951781
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb hetzelfde als Lautje. Ik val meestal wel aardig snel in slaap, maar als ik dan wakker word na een paar uur, kan het zo maar voorkomen dat ik pas tegen de ochtend weer in slaap val en aangezien ik er vaak niet per se uit hoef, slaap ik een gat in de dag en is mijn ritme verneukt.
Dit heb ik ook. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, na 5 uur slaap word ik wakker. Meestal lig ik dan nog een uur/anderhalf wakker en val dan weer in slaap. Als ik echt pech hebt wordt het niks meer, maar dat is tot nu toe maar een keer of twee voorgekomen.

Op mijn vrij dag lig ik dan idd tot een uur of negen/tien als ik niet oppas.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 december 2010 @ 11:42:23 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89951844
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef progje het volgende:

[..]

top, ik ga het eens proberen!
Ik ook!
Niet meer actief op Fok!
pi_89952150
ik ben gewoon zo toe aan vakantie dat ik ook na 8 uur slaap de hele dag nog duf ben. En ik droom zo actief, dat maakt het ook niet veel beter..
pi_89952159
Hmmm, ik begrijp nu ook wat jullie laatst bedoelden met het PM probleem :{ Zo'n boxje onderin maar vervolgens kan je niets lezen?
pi_89952340
* MevrouwPuff luistert regina spektor en ineens kwam 'sailor song' langs :P
LOL!
  woensdag 15 december 2010 @ 12:18:39 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89953103
Mijn laptop is oververhit en wil niks, dus ik zit nu op die van Nachtwacht :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 december 2010 @ 12:28:56 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89953465
Kittieeeez! Die namen ook, Bill en Ted _O-

Lau's vleesmaffia-idee _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89954064
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kittieeeez! Die namen ook, Bill en Ted _O-

Lau's vleesmaffia-idee _O-
Ja! Ik wist wel dat jij de verwijzing zou begrijpen ^^

Ik heb de vleesmaffia gemist, geloof ik. Even nalezen :D
  woensdag 15 december 2010 @ 12:54:01 #96
331 Merel
Be here now.
pi_89954234
Oh wat een lieve kittens zag ik voorbij komen!! :*

Phaidra, sterkte bij de dierenarts.

Ik heb vannacht dus ook belachelijk slecht geslapen, blugh :{
  woensdag 15 december 2010 @ 13:00:31 #97
331 Merel
Be here now.
pi_89954442
En een knuffel voor Perruche, wat lastig :{
  woensdag 15 december 2010 @ 13:43:14 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89955960
Ik ben gaar en uit m'n hum. Gezanik.

Lijst wordt anders.

O: banaan
T: krentenbol
L: 2 boterhammen zonder beleg
T: 3 mandarijnen
S: RPM
D: andijviestamppot
pi_89956004
hondsmoe -O-

wil slapen, maar moet nog genoeg doen :')

:z
Ja doei.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:50:42 #100
331 Merel
Be here now.
pi_89956258
Iemand enig idee waar ik in de nieuwe layout de link kan vinden naar mijn instellingen, en de link naar mijn profiel? Op m'n werk doen heel veel features het niet omdat we met een oude versie van IE werken en geen javascript hebben, maar als gevolg doet de helft van de site het niet en kan ik dus ook niet instellen dat ik de text only wil :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')