Ik slaap zowiezo niet vroeg, zoek nog steeds naar een goede reden om vroeg in bed te stappen =)quote:Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Hier nog iemand met moeite met slapen gaan. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
Nou, ik eet natuurlijk ook nooit karbonade, maar vanaf nu wel, want. Nou ja, jullie weten wel. Diepvries vol.
Iemand nog belang bij zéér biologische karbonade? Slechts een tientje de kilo.
Nee, ik heb moeite met in slaap blijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef Chicolate het volgende:
Hier nog iemand met moeite met slapen gaan. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.
Ja, ging het met dit kabinet ook maar zo. De ergste graaiers en intimiderende schreeuwers: hop, de worstendraaimachine in!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef loveli het volgende:
Oi. Ik lees net dat het bewuste varken als straf voor extreme vraatzucht en voedernijd is geslacht. Dat zal de overblijvers leren!
Ja dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met in slaap blijven![]()
En vervolgens de slaap niet meer kunnen vattenquote:
Stief bevrorenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja! Toevallig heb ik rond de kerst een logistieke connectie in Assen! Het is ingevroren gok ik?
Wel een redelijke balans, lijkt me?quote:Op woensdag 15 december 2010 04:23 schreef Laureline het volgende:
Lijstjes bestaan trouwens de laatste tijd uit :
O: fruit, yoghurt, sap
T: veel cappuccino
L: broodjes kroket
T: chips en een biertje
D: gezond met veel groente
T: wijn en toastjes filet americain en stinkbrie.
Ik hoop dat je lekker slaapt nuquote:Zo, ordinair hoor, 4 op 1 rij.
Nu ga ik maar weeris proberen de slaap te vatten
fijn dat het met je moeder beter gaat en dat ze helder was. Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat het herstel langer gaat duren. Is er dan een kans dat ze naar een ziekenhuis dichter in de buurt mag?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!
Mijn D werd gister uiteindelijk stoommaaltijd kip met haricots vert. Dat deel bijna helemaal opgegeten, van de bijgevoegde krieltjes heb ik er maar 4 gegeten. Zo vet! Leek me niet zo verstandig (en niet lekker). Laatste T fruitsalade en 3 koekjes. Best ok nog vind ik zelf.
Mijn moeder was gisteravond echt superhelder, erg fijn. Morgen krijgt ze toch een tracheostoma (beademing direct via hals ipv door mond). Voordeel: gefaseerd afbouwen is mogelijk, praten zou ook beter moeten gaan. Nadeel: het afbouwen gaat veel langzamer, we zijn er waarschijnlijk maanden zoet mee.
En ik moet zo langs de dierenarts. *lood in schoenen heeft.
Waar heeft XM spijt van?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
SDB![]()
en shizzle is die jonge waar je gek op bent/was?!
En terecht dat je spijt hebt XM! Zulke foto's kunnen mijn tere zieltje niet verdragen![]()
Sterkte straks Phaidra!
quote:
Aww, wat een schatjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, volgende week vrijdag gaan we onze nieuwe kittens ophalen. Bill & Ted![]()
Bill![]()
[ afbeelding ]
Teddy![]()
[ afbeelding ]
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Nog niks gehoord van de vacature. Maar sluitingsdatum is 29/12, dus kan nog even duren. Ik hoop wel dat ik iig iets hoor, want anders ben ik wel afgeknapt op die website, ook al is het hun schuld miss niet. Stuur veel liever een mail ipv zo'n formulier in te vullen.
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :pquote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Coco die kittens! Probeer ze nog maar zote vinden wanneer ze in je gordijnen hangen
Verder alles goed met je hoop ik?
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan zul je idd pas iets na die datum horen. Ik zal in ieder geval voor je duimen
Anders kun je misschien wel even bellen of je sollicitatie is aangekomen? (Of is dat raar?)
En op dreef is meer omdat ik sinds dagen weer wat tijd heb, dus moet even inhalen, hehe.
Waarom mag je niet hardlopen?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken.
En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag.
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, lief zijn ze he? En geen probleem, we hebben namelijk geen gordijnen :p
Joa, alles wel ok. Ben nog steeds te dikkig, maar moet eerlijksheidshalve bekennen dat dat ook echt mijn eigen schuld is![]()
En bijna twee weken vakantie
Ik heb ook niks met die invulformulieren hoor. Doe maar maar lekker gewoon e-mail inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die sollicitatie moet wel aangekomen zijn (staat gewoon in het lijstje 'vacatures waar ik op gereageerd heb' op die site en ze plaatsen hun vaca's altijd daar, net als veel andere scholen). Maar toch stuur ik liever m'n brief en cv via e-mail en dat zij dan een mailtje sturen: we hebben hem in goede orde ontvangen.
Wel raar dat de sluitingsdatum 29/12 is en de ingangsdatum 1/1, maar goed: scholen zijn blijkbaar raar. Vorige keer ging het ook zo snel ineens. Gelukkig hoef ik nu niet te verhuizen
.
En thanks voor het duimen.
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom mag je niet hardlopen?
Dat is wel één van de films die zo binnenkomenquote:Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leukMaar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
Oh, maar we oefenen nog veilig ^^quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het échte oefenen gaat ergens in juni/juli van start (en als ik tot die tijd dikkiger blijf worden... Damn!![]()
Vorige week heeft hij wel twee (ja, twéé) taarten voor me gekocht. Hmmz....quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige
Je man is niet stiekem een feeder Coco?!
Ah zo, dan mag je idd niet gaan sporten :pquote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.
[..]
Dat is wel één van de films die zo binnenkomen.
Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :pquote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen!
Nee preciesquote:Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan
Van wie niet? Van jezelf? Waarom zou je jezelf iets verbieden waar je zin in hebt? Je loopt echt niet meteen je lichaam aan gort als je vandaag weer gaat lopen. Als je het nou maanden achtereen gaat doen....quote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken.
En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag.
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/quote:Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met in slaap blijvenHandig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan
Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
Zit dat spul niet ook in melk? In (warme) melk zit ook iets waardoor je beter slaapt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef progje het volgende:
[..]
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/
is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
top, ik ga het eens proberen!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor mensen die 's nachts veel computeren beveel ik trouwens het programmaatje flux aan. Het geeft zachter licht op je scherm op tijden dat de zon onder is en dat is echt rustiger en prettiger voor je ogen. (niet aan te bevelen als je aan het fotobewerken bent, maar voor typen is het echt fijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Na niet echt inderdaad. Het is gewoon een lastige situatie. En ik merk dat ik voor niets anders meer energie overhoud. Mijn leven bestaat nu uit werken en vriendje. En dat is echt vermoeiend. En daarnaast maakt hij (of ik doe het zelf) dat ik me over veel dingen schuldig voel. Echt naar.klinkt alsof het tijd is om een beslissing te nemen over de toekomst. Lastig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik ook. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, na 5 uur slaap word ik wakker. Meestal lig ik dan nog een uur/anderhalf wakker en val dan weer in slaap. Als ik echt pech hebt wordt het niks meer, maar dat is tot nu toe maar een keer of twee voorgekomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb hetzelfde als Lautje. Ik val meestal wel aardig snel in slaap, maar als ik dan wakker word na een paar uur, kan het zo maar voorkomen dat ik pas tegen de ochtend weer in slaap val en aangezien ik er vaak niet per se uit hoef, slaap ik een gat in de dag en is mijn ritme verneukt.
Ja! Ik wist wel dat jij de verwijzing zou begrijpen ^^quote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kittieeeez! Die namen ook, Bill en Ted![]()
Lau's vleesmaffia-idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |