Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom mag je niet hardlopen?
Dat is wel één van de films die zo binnenkomenquote:Oh, en ik vond Scott Pilgrim vs the world erg leukMaar ik vermoed dat dat niet jouw soort film is :p
Oh, maar we oefenen nog veilig ^^quote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit dat je te dikkig bent als jullie aan het oefenen zijn voor een klein cocootje?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het échte oefenen gaat ergens in juni/juli van start (en als ik tot die tijd dikkiger blijf worden... Damn!![]()
Vorige week heeft hij wel twee (ja, twéé) taarten voor me gekocht. Hmmz....quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n gevoel dat dit topic al net zo gaat worden als de vorige
Je man is niet stiekem een feeder Coco?!
Ah zo, dan mag je idd niet gaan sporten :pquote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik gisteren al geweest ben en niet elke dag mag. Ik ga nu al vaker dan officieel mag volgens mijn schema.
[..]
Dat is wel één van de films die zo binnenkomen.
Ik wil Das Leben der Anderen ook weer eens zien, want toen ik hem zag, had ik m'n hoofd er niet bij en iedereen zegt dat het zo'n geweldige film is.
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :pquote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik een condoom om moet doen!
Nee preciesquote:Op woensdag 15 december 2010 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wáár jij 'm omheen zou moeten doen :p
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Wees erop verdacht Coco! Straks heb je het pas door wanneer je niet meer op eigen kracht kan opstaan
Van wie niet? Van jezelf? Waarom zou je jezelf iets verbieden waar je zin in hebt? Je loopt echt niet meteen je lichaam aan gort als je vandaag weer gaat lopen. Als je het nou maanden achtereen gaat doen....quote:Op woensdag 15 december 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wat films aan het regelen nu; straks maar even kijken.
En ik baal dat ik niet mag hardlopen vandaag.
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/quote:Op woensdag 15 december 2010 04:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik heb moeite met in slaap blijvenHandig hoor, iedere nacht halverwege klaarwakker worden. En dan de volgende ochtend diep in slaap zijn, als je op moet staan
Net nu ik het zo druk heb, en m'n energie zo goed zou kunnen gebruiken! En in de keuken vriest het, dus ik heb ook geen moed om wat te eten te maken (dat deed conleche geloof ik altijd om weer in slaap te komen).
Zit dat spul niet ook in melk? In (warme) melk zit ook iets waardoor je beter slaapt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef progje het volgende:
[..]
http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/
is gewoon natuurlijk.. helpt mij goed in perioden dat ik slechter slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |