Nou ik zie liever fat-foto's als ik dun ben dan dun-foto's als ik dik benquote:Op woensdag 15 december 2010 17:23 schreef Blurred86 het volgende:
wow Vik, wat een verschil!![]()
ik vind het zó erg altijd om fat-photo's van mezelf terug te zien, ik doe liever alsof ik altijd al dun was
Zolang je uit bed kan komen kan je ook werken en zolang je kan werken kan je ook keihard werken. Wees dankbaar dat je een baan hebt, en je baas verdient dat je je inzet.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het kan niet. Sterker nog, ik moet de klantenservice er de komende dagen ook bij doen, want de vader van mn collega is stervende en werkt niet dus. Ik moet nu echt een miljoen dingen tegelijk doen.
Vrij nemen kan niet.
Oh! Die zien er grappig uit! Hoe doe je die?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben hasselback potatoes aan het maken, ben benieuwd
linksboven zie je een icoontje met een menneke en een potlood er doorheen en eentje met wat gereedschap. Daar kan je de boel veranderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Merel het volgende:
Iemand enig idee waar ik in de nieuwe layout de link kan vinden naar mijn instellingen, en de link naar mijn profiel? Op m'n werk doen heel veel features het niet omdat we met een oude versie van IE werken en geen javascript hebben, maar als gevolg doet de helft van de site het niet en kan ik dus ook niet instellen dat ik de text only wil
Ach, joh! Doe eens gek!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Een goeie vriend van me zegt net op MSN dat we nog een keer moeten zoenen? Huh?.
Hij woont in Groningenquote:
ik gebruik dit 'recept' maar er zijn echt wel een miljoen variaties te vinden! ook een hoop met kruidenbotersausjesquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Die zien er grappig uit! Hoe doe je die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |