Is that a good or a bad thing?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Qua figuurtje lijkt het wel in ieder geval!
oh die isquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo 500 days of summer zien. Had Merel die niet een keer getipt hier?.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is that a good or a bad thing?.
Die is leukquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Scarlett Johansson is weer vrijgezel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Juffrouw Engel te dun, sorry! Ik houd wel van een beetje curves.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Juffrouw Engel te dun, sorry! Ik houd wel van een beetje curves.
Die is te jong voor mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scarlett Johansson is weer vrijgezel!
Zou best kunnen! Vind het een leuke filmquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo slank ben ik echt niet!. Ik heb wel ook van die rare lange grijpvingers.
.
Ehh...?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Iedereen die het weet en aangesproken voelt, eet godver toch echt beter....
Ach whatever, het is tegen alle godgeklaag in.
Doe maar, alsof dun zijn leuk is
Het lost niks op en je krijgt alleen maar praatjes.
Bah, vreten krengen!
Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus.quote:
Waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Iedereen die het weet en aangesproken voelt, eet godver toch echt beter....
Ach whatever, het is tegen alle godgeklaag in.
Doe maar, alsof dun zijn leuk is
Het lost niks op en je krijgt alleen maar praatjes.
Bah, vreten krengen!
Dat kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Gefeliciteerd Cali!
Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup
Niet mijn beste lijstje vrees ik.
Die onder jouw post bijvoorbeeld. Al vind ik die van mij ook aan de grens.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
ja, dat dacht ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef progje het volgende:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde over sigme haar post... gewoon mega sarcastisch....
Niet te dun, wel dunquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus..
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
Is goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe hier morgen wel ff verslag Tink, want ik wil het vandaag even niet meer over werk hebben....
Oh, nou daar schaar ik mezelf niet onderquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Uniek bedoelt dat een aantal van jullie structureel echt veel te weinig eten.
die van XM en Swiet zijn wel behoorlijk mager...Maar goed, steeds hetzelfde verhaal is ook lastig..ik krijg het gevoel dat het [insert spreekwoord over vaak herhalen maar boodschap niet aankomen/niet aan willen nemen] is...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor
Degene die ik bedoel weten dat heus wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor
Je hebt prachtige lijstjes dame, je moet jezelf weer wat meer leren gunnen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Degene die ik bedoel weten dat heus wel.
Wat Tink zegt
En ben zelf gefrustreerd dat ik mijn eigen eetlijstjes niet onder controle heb dus het is ook een frustratiepost
Anders misschien maar je hebt ook energie nodig.. En post aub lijstjes, als je echt de weg kwijt raakt dan zeggen we datquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen.Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Tja, ik weet niet hoeveel calorieën dat scheelt, maar vast niet een stuk of 1000 toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen.Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Jij eet toch best vaak te weinig?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef ihatefastcars het volgende:
Vind jouw lijstjes doorgaans erg mooi uniek. Zelf heb ik geen excuus voor mijn slechte lijst, moet alleen zorgen dat het niet te vaak gebeurt.
Oh, en Vik, damn die foto. Wat een verschil zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ah, je lacht alweerquote:
Oh? Volgens mij zijn de lijstjes die ik hier post toch meestal wel redelijk (als ik niet post is het eerder teveel en ongezond dan te weinig denk ik)? Maar sowieso wel goed om er iets beter op te letten misschien!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij eet toch best vaak te weinig?
Ik was met de auto, dat scheelt (en alcohol als je de afgelopen week erg weinig hebt gegeten leek me ook allesbehalve verstandigquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Merel het volgende:
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Phaidra!
Hier vrijdag weer een werkfeestje. Ik mik op een alcoholloze avond.
Rosbief uit 1 stuk? Eerst licht aanbraden, daarna in de oven op een lage temperatuur (70-90 graden dacht ik??). Echt heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Chicolate het volgende:
Ah reerug valt af dus. Ik ga het mn ouders niet aandoen dat ik megaduur vlees kies. Iemand een idee voor een hoofdgerecht voor een kerstdiner, met vlees, apart maar niet belachelijk duur?
En wat eet je daar normaalgesproken bij? Aardappelwedges? En iets van groen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Rosbief uit 1 stuk? Eerst licht aanbraden, daarna in de oven op een lage temperatuur (70-90 graden dacht ik??). Echt heerlijk.
Het was echt zo grappig, met een stelletje bieb-mensen fanatiek losgaan op een pub-quizquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef V1z0R het volgende:
Merel, kuisheidsgordel om en gewoon tanken!Phaidra, je gedachten even verzetten is gewoon nodig soms!
Aardappelwedges inderdaad of anders aardappelpuree. Groenten: gegrilde pompoen, salade met (gegrilde) venkel en mandarijnpartjes, verschillende groenten uit de oven (als je de mogelijkheid hebt meerdere ovens te gebruiken - bijv. paprika, cherrytomaatjes, champignons, courgette)? En natuurlijk stoofperen, dat hoort bij kerstdiner. Vind ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wat eet je daar normaalgesproken bij? Aardappelwedges? En iets van groen?
De oven is misschien wel groot genoeg voor tegelijk. En anders neem ik mn eigen oventje mee. Pompoensoep vooraf en stoofperen zitten al in het toetjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aardappelwedges inderdaad of anders aardappelpuree. Groenten: gegrilde pompoen, salade met (gegrilde) venkel en mandarijnpartjes, verschillende groenten uit de oven (als je de mogelijkheid hebt meerdere ovens te gebruiken - bijv. paprika, cherrytomaatjes, champignons, courgette)? En natuurlijk stoofperen, dat hoort bij kerstdiner. Vind ik.
Ik weet niet of de oventemperatuur hoog genoeg is voor groenten, ik doe groenten wel op 175-200 graden. En jeej voor pompoensoep en stoofperenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De oven is misschien wel groot genoeg voor tegelijk. En anders neem ik mn eigen oventje mee. Pompoensoep vooraf en stoofperen zitten al in het toetje.
Nou ja, ik zag 1/2. 1-2 dacht ik meer, maar misschien is dat smaak.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef V1z0R het volgende:
1,5 dag Puff, minimaal 24u van te voren! Lezen
Uniek in jurkje, staat je goed!
Er stond toch gewoon 1 1/2? Dus 1+1/2?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag 1/2. 1-2 dacht ik meer, maar misschien is dat smaak.
Ik herken het wel en wat mij helpt is een lijstje te maken met wat er moet en dan het dan in belangrijkheid te waarderen, zodat de onbelangrijkste dingen het laatst komen en dan is dat minder erg als het niet lukt. Waar je voor moet oppassen is dat je denkt dat het te veel is en dan maar niks meer doet. (dat heb ik ook af en toe, dat soort struisvogelbuien, maar da's weinig constructief).quote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef kwakz0r het volgende:
klinkt het gek, als ik zeg echt bang te zijn dat t me niet gaat lukken om rustig aan te doen? ik word er helemaal paniekerig van sinds ik vanavond alleen zit en me bedacht wat er allemaal nog moet gebeuren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |