Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus.quote:
Waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja godverdomme!
Iedereen die het weet en aangesproken voelt, eet godver toch echt beter....
Ach whatever, het is tegen alle godgeklaag in.
Doe maar, alsof dun zijn leuk is
Het lost niks op en je krijgt alleen maar praatjes.
Bah, vreten krengen!
Dat kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Gefeliciteerd Cali!
Lijstje
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen pindakaas
d heeeel groot bord macaroni met hamblokjes, kaas en ketchup
Niet mijn beste lijstje vrees ik.
Die onder jouw post bijvoorbeeld. Al vind ik die van mij ook aan de grens.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
ja, dat dacht ik ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef progje het volgende:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde over sigme haar post... gewoon mega sarcastisch....
Niet te dun, wel dunquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baardmans vindt haar te dun en mij niet. Dus..
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Boos...
Hier worden soms lijstjes gepost.,.,.,
Is goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe hier morgen wel ff verslag Tink, want ik wil het vandaag even niet meer over werk hebben....
Oh, nou daar schaar ik mezelf niet onderquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Uniek bedoelt dat een aantal van jullie structureel echt veel te weinig eten.
die van XM en Swiet zijn wel behoorlijk mager...Maar goed, steeds hetzelfde verhaal is ook lastig..ik krijg het gevoel dat het [insert spreekwoord over vaak herhalen maar boodschap niet aankomen/niet aan willen nemen] is...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor
Degene die ik bedoel weten dat heus wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wie dan? Vandaag lijkt t juist mee te vallen...
Die van GB en Trut (jaa, eigen schuld) zien er in elk geval smakelijk en voldoende uit hoor
Je hebt prachtige lijstjes dame, je moet jezelf weer wat meer leren gunnen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Degene die ik bedoel weten dat heus wel.
Wat Tink zegt
En ben zelf gefrustreerd dat ik mijn eigen eetlijstjes niet onder controle heb dus het is ook een frustratiepost
Anders misschien maar je hebt ook energie nodig.. En post aub lijstjes, als je echt de weg kwijt raakt dan zeggen we datquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen.Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Tja, ik weet niet hoeveel calorieën dat scheelt, maar vast niet een stuk of 1000 toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Swietje het volgende:
Mijn situatie is gewoon anders dan die van 'n gezond persoon/jullie en ik heb geen zin om mezelf telkens te moeten verdedigen.Maar goed, dan kan ik ook beter geen lijstjes meer posten.
Jij eet toch best vaak te weinig?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef ihatefastcars het volgende:
Vind jouw lijstjes doorgaans erg mooi uniek. Zelf heb ik geen excuus voor mijn slechte lijst, moet alleen zorgen dat het niet te vaak gebeurt.
Oh, en Vik, damn die foto. Wat een verschil zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |