haha, oh-oh zit vol met Greysquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, newsflash!
Die Full of Grace is nog veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saving Grace![]()
![]()
Ik zeg nixquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, newsflash!
Die Full of Grace is nog veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saving Grace![]()
![]()
Had jij ze alletwee of alleen die die ik ook had?quote:
Ik ben nog nooit full of Grace geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Had jij ze alletwee of alleen die die ik ook had?
Echt, die full of Grace is nog veel heerlijker
Oh arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit full of Grace geweest![]()
![]()
![]()
jepquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Shit shit shit, nou ben ik helemaal die R&B voor mn haar vergeten door die roze markers![]()
![]()
Zwab, Inecto jij ook nog steeds?
Nooit mee stoppen hea cocoboyquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Curly Wurly moet je trouwens ECHT nooit nemen, ik krijg die frutsels die daar in zitten al amper uit mijn krullen gespoeld, jij hebt megaveelmeer haar en megaveelmeer krul
ik ben misleidquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh Curly wurly zou zo lekker zijn voor jouw haaaaaaaaar
jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Choc.![]()
Slag.![]()
![]()
Het markermystery is onthuLLd zie ik?
jij ook trouwens!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Choc.![]()
Slag.![]()
![]()
Het markermystery is onthuLLd zie ik?
valse adviezen!quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat jij zou moeten doen?
Curly Wurly gebruiken! Doet wonderen voor je krullen.
Ja, he! Ik heb geen krullen en hoorde alleen maar enthousiaste verhalen over dat spul.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij ook trouwens!
[..]
valse adviezen!
quote:
ja, maar oh-oh zegt nu hele andere dingen, dat is het punt nu juistquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, he! Ik heb geen krullen en hoorde alleen maar enthousiaste verhalen over dat spul.![]()
En je weet toch: als oh-oh het zegt, dan is het WAAR.
Dan zijn die dingen nu waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar oh-oh zegt nu hele andere dingen, dat is het punt nu juist
Ingelding!quote:
Fotooooo!quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:
Da's liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuchlijstjekuch.
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Morgenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's liefde.
Ik heb je gemaildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuchlijstjekuch.
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.
En ja, doe maar evengoedKijken wat er anders is
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die gekke Frieschen ook altijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb een opblaaspoot
Zo'n laars met lucht erin
Zou mij ook overkomenquote:
Die had jij alquote:
Oh, dat excelding?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had jij alen je hebt hem doorgestuurd ook volgens mij
Zover was ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild
Ik was het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ing, ik heb vandaag met een dozige collega van jou in de clinch gelegen.
Tuulk niet.quote:
jaquote:
Dus je gaat eerst roepen en dan pas kijken of ik het al gedaan heb?quote:
Ik verwachtte een PM.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
[..]
Dus je gaat eerst roepen en dan pas kijken of ik het al gedaan heb?![]()
Als ik zeg dat ik mail is dat wel onlogisch iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verwachtte een PM.![]()
Waarom weet ik eigenlijk niet.Want isnie logisch.
![]()
Kusje d'rop?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk niet.![]()
Gedoe met medicatie, ik bel apotheek -> recept moet via huisarts.
Ik bel huisarts -> Jamaar, wij weten toch niet wat mevrouw gebruikt?
-Uhm... ik dacht dat jullie de recepten schreven en alle medicatie bijhielden voor haar?
-Jamaar ze krijgt blisters en dan weet alleen de apotheek wat erin zit. Dus bel die maar over wat ze gebruikt en bel me dan maar terug voor het recept.
-Ik dacht het niet.Via 2 schijven, dat moet fout lopen. Ideetje, zomaar: bel jij de apotheek, vraag na wat er in de blister zit en regel dat recept.
![]()
Nou, schoorvoetend ging mevrouw accoord. En goh, het werkte!![]()
Ben ik een uur mee bezig geweest terwijl ik in 10 minuten klaar had moeten zijn.
Bij het koor vanavond voelde ik me super women, nu sta ik weer met beide pootjes op de grond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik mail is dat wel onlogisch idd
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Bamba en Q: Beterschap met al dan niet opblaasbare pijnlijke lichaamsdelen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij het koor vanavond voelde ik me super women, nu sta ik weer met beide pootjes op de grond.
Moet ik jou nog iets PMmen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?quote:
Vergietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet netjes Cat, da's idd hun taak heur![]()
Ik ga afsluiten, vanmiddag weer een rondje zkh gedaan en dit keer zit m'n rechterbeen tot aan de lies in een drukverband.![]()
Dus nu zere poot en moe![]()
He bah! Nog van je ingreep of hebben ze nu je andere been te grazen genomen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet netjes Cat, da's idd hun taak heur![]()
Ik ga afsluiten, vanmiddag weer een rondje zkh gedaan en dit keer zit m'n rechterbeen tot aan de lies in een drukverband.![]()
Dus nu zere poot en moe![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?
Beterschapquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Eerste dag is altijd het meest vervelend, morgen ook nog ff en is het alleen lastig ivm drukverband.
Morgen dus dagje thuis
Sterktequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Eerste dag is altijd het meest vervelend, morgen ook nog ff en is het alleen lastig ivm drukverband.
Morgen dus dagje thuis
Whehehe, *herrie schopt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eindelijk liggen jullie een keer vroeg in jullie respectievelijke mandjes. MammaElisaB is trots op jullie
Arm Ing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all...
Cat, dit is het andere been, die heeft vanmiddag tig injecties in de aderen gehad die nu lekker gaan ontsteken, dus ik voel me niet echt happy atm![]()
Maar niets wat een nachtje lekker slapen niet verhelpen kan
Dan ga je niet trots op mij zijn!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eindelijk liggen jullie een keer vroeg in jullie respectievelijke mandjes. MammaElisaB is trots op jullie
Trusten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Nouhou! Hier is het saai.
Ik ga slapen.
Spannend! Eh... waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb een opblaaspoot
Zo'n laars met lucht erin
Omdat ik toch met dance valley ( 7 aug ) door mijn enkelbanden geklapt was? Nou, daar bleef het dus niet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 07:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spannend! Eh... waarom eigenlijk*edit: al even opgezocht, stoer ding!
Mogge!
* Rewimo rest gaat bijlezen
Hoezo heb je buikpijn in je rug? Heb je dan niet gewoon rugpijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Balen Q, zo kom je er nooit vanaf. Maar zo'n ding lijkt me op zich prettiger dan gips.
Succes met alle pootjes vandaag (inclusief het mijne). Het had hier weer een beetje gesneeuwd vannacht trouwens.
Zometeen weer werken, ik moet vandaag een uur langer, kijken hoe het gaat. Mijn rug doet nu al zeer (ik heb buikpijn in mijn rug) en mijn been wil ook nog steeds niet. Hoera
Nee, 't zit in mijn darm, aan de binnenkant zeg maar. 't Heeft niks met mijn rug zelf te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:42 schreef Oognip het volgende:
Hoezo heb je buikpijn in je rug? Heb je dan niet gewoon rugpijn?
Ow wat vervelendquote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, 't zit in mijn darm, aan de binnenkant zeg maar. 't Heeft niks met mijn rug zelf te maken.
Ja, als we dat eens wistenquote:
Thnx babe! Hij loopt weer eens uitquote:Op woensdag 15 december 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Succes Q, bij de internist!
Ing, hoop dat het meevalt met je pootje vandaag
Bah wat naarquote:Op woensdag 15 december 2010 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, als we dat eens wistenIk had een darmontsteking, ik had verklevingen in mijn buik (aan geopereerd), dat is over maar ik heb nog steeds pijn. Dus volgens mij zit er nog steeds iets maar ik weet niet wat. Volgende week weer naar de dokter.
Nah ga er vanuit dat ik toch een operatie moet. Die vacoped is ook vet kut. Nou ja, de rust eigenlijk. Mag niks doen met die poot maar ik zal toch echt naar het ziekenhuis moeten rijden enzulks.:Pquote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef Ynske het volgende:
moggeh
@Q hopen dat t helpt
bah, k kan echt niet ontbijten sochtends
stop maar een boterham in mn tas voor na het gesprek zometeen
Oeh lekker is ' ie he? Ik heb 'm zelf niet nodig, maar mijn nichtje gebruikt 'm en als ze voorbij komt ruik ik 'm iedere keerquote:Op woensdag 15 december 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Oeh mededeling voor mijn medelushies, die R&B is echt heeeeeheeerlijk
Haha ja iedereen komt aan me ruiken vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 08:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oeh lekker is ' ie he? Ik heb 'm zelf niet nodig, maar mijn nichtje gebruikt 'm en als ze voorbij komt ruik ik 'm iedere keer
Mogguh trouwens
Dat zeg ik toch?quote:
In mn krullenquote:
Even dat spul opzoeken op de sitequote:
Oh het is echt ZOOOOOO heerlijkquote:
Nu word ik wel nieuwsgierig, waar kun je dat spul bestellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook veel meer krullen dan normaal
Ik heb geen krullen, gelukkig zeggen ze dat het ook voor pluizige punten goed isquote:Op woensdag 15 december 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook veel meer krullen dan normaal
Dat is je nog niet duidelijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu word ik wel nieuwsgierig, waar kun je dat spul bestellen?
Ja die had ik dan weer nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen krullen, gelukkig zeggen ze dat het ook voor pluizige punten goed is
Nou opletten danquote:Op woensdag 15 december 2010 09:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het spijt me, ik let ook een beetje op tijdens college.
Dat zijn twee zaken die geen bal met elkaar te maken hebben alhoewel het een wel bij het ander van pas zou kunnen komenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef Oognip het volgende:
Overigens snap ik niks van dat hele SeSa en lush gedoeIk weet niet of dat er iets mee te maken heeft
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Belana het volgende:
Qwea, je loopt nog steeds met je poot ellendejeetje joh! sterkte ermee!
en rewimo ook, want dat is ook balen
Hier is voor de 2e keer de boom om gegaan omdat Noes achter een kat aan zat
en ze is wat groot en onhandig zeg maar...
Wat ben je toch een fijn mens, je gunt me niksquote:Op woensdag 15 december 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn twee zaken die geen bal met elkaar te maken hebben alhoewel het een wel bij het ander van pas zou kunnen komen
Lush, maar pas het is verslavendquote:Op woensdag 15 december 2010 09:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het spijt me, ik let ook een beetje op tijdens college.
Oeh leuk! Wat ga je maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef Belana het volgende:
ja, het jachtseizoen is geopend ja
pfff...ik moet zo vanalles gaan doen en heb geen zin.
De kinderen hebben kerstdiner en de ouders moeten dus voor eten zorgen, dus ik moet heel nodig van mijn luie reet afkomen en boodschappen gaan doen.
Hier ookquote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef Belana het volgende:
ja, het jachtseizoen is geopend ja
pfff...ik moet zo vanalles gaan doen en heb geen zin.
De kinderen hebben kerstdiner en de ouders moeten dus voor eten zorgen, dus ik moet heel nodig van mijn luie reet afkomen en boodschappen gaan doen.
duurt gewoon al 3 maandenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Belana het volgende:
Qwea, je loopt nog steeds met je poot ellendejeetje joh! sterkte ermee!
en rewimo ook, want dat is ook balen
Hier is voor de 2e keer de boom om gegaan omdat Noes achter een kat aan zat
en ze is wat groot en onhandig zeg maar...
quote:
Huuu die moeten in de oven Maesjequote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier ookik doe makkelijk en koop worstenbroodjes die R dan op school zelf in microwave moet stoppen
Niet mijn probleemquote:
Gatverdamme, evil stiefmoederquote:Op woensdag 15 december 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet mijn probleemik hoef ze niet te eten
Haha zal ook vast lekker zijn, en anders maar nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:55 schreef Belana het volgende:
Oognip, ik maak helemaal niksluie moeder
Ik koop hartige taartjes van http://www.pieman.nl/ voor de 1 en knekwursten voor de ander.
Wat maakt het uit joh, ze zijn zo traag met de post normaal gesproken dat je t amper merkt hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/12_december/15/binnenland/medewerkers-tnt-post-staken-opnieuw.xml
AGAIN?
het is al genoeg ren en vliegdag, ik haal ze straks uit school, naar huis, broodje eten, naar judoles, naar huis, dan om half 5 weer weg richting kerk waar de oudste heen moet eerst en dan de jongste meteen naar school brengen en dan om 18.15 moet ik ze beiden weer ophalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha zal ook vast lekker zijn, en anders maar niet
Oh dan wil ik denk ik ook wel weer jaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik wil die R&B ook wel een keer proberen.
Ook in Ned. te krijgen? Of alleen via UK? Misschien ga ik met de kerst/nieuwjaarsactie nog wel wat bestellen
Hey Mr. PinkMarkerquote:
Voor de voetjes?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Straks met Samara naar de Podotherapeut. Of naar de peut zoals Samara zegt
Ik ben benieuwd.
Mogguhquote:
Jaquote:
That's mequote:
Als je in UK gaat bestellen doe ik meequote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik wil die R&B ook wel een keer proberen.
Ook in Ned. te krijgen? Of alleen via UK? Misschien ga ik met de kerst/nieuwjaarsactie nog wel wat bestellen
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MogguhSchandalig verslapen vanochtend, en toen stond er nog een monsterfile omdat er een baan dicht was op de A16, net op werk ipv om 0730
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeps!
Flexibele werktijden neem ik aan?
Nou, we hebben ieg kaartjes voor PJ Harvey, dat is stap 1
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MogguhSchandalig verslapen vanochtend, en toen stond er nog een monsterfile omdat er een baan dicht was op de A16, net op werk ipv om 0730
![]()
Neuh ik ga gewoon om 4 uur weg heur, schrijf wel 2,5u minderquote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeps!
Ik moet jou ook wat vragen dus kan je msn niet ff aan of zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Maes het volgende:
Even een kopje thee maken.
Waar is Ing? die moet ik wat vragen.................
Ik heb koffiequote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Maes het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 15 december 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet jou ook wat vragen dus kan je msn niet ff aan of zo?
quote:
Autistquote:Op woensdag 15 december 2010 10:19 schreef Qwea het volgende:
ooooooooh heerlijk! Ik heb mijn laptop op het windows klassieke thema gepleurd
Ik heb PJ Harvey kaartjesquote:
Hater.quote:
alsof een verschil in 32 of 64bit je HD kan verneukenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hater.
Ooh, het was niet mijn hdd denk ik. w7 32 bits er weer opgetrapt en hij dut weer.
OS gerelateerd dus. Windows
als ze zo doorgaat komt ze straks aanzetten met de 10 floppy's waar DOS op stondquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea komt bij klant X, klant draait een mooi netwerkje met Windows Server 2008SP2 en Windows 7 PC's, Qwea downgrade alles naar Windows Server 2003 en XP. Nostalgie
Klassiek
En dan Commander Keen spelenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat komt ze straks aanzetten met de 10 floppy's waar DOS op stond
En dan als domain controller een:quote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat komt ze straks aanzetten met de 10 floppy's waar DOS op stond
quote:
quote:
Oh, nou, ik ken het alleen nog van op floppy'squote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat werkt ook op Windows 7 hoor
rom's is where it''s atquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ken het alleen nog van op floppy's
www.dosgames.comquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ken het alleen nog van op floppy's
Ik ken de geluidjes nog zelfsquote:
Misschien maar eens doen, hoewel dat laatste deel dan weer abacadabra is voor mijquote:Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.dosgames.comEn dan moet je ff een dosbox'je downloaden, en in sommige gevallen werkt het wel onder Windows Vista/7/XP als je wat compatibiliteitsopties aanpast
Gewoon rechtermuisknop op de .exe en dan heb je al een tabbladje 'compatibiliteit' waar je wat met vinkjes aan en uit kan spelen en 'm bv. automatisch in kan stellen voor een bepaald OSquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien maar eens doen, hoewel dat laatste deel dan weer abacadabra is voor mij
heej Cool!! Ik hoop echt dat je er heen kan!!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeps!
pakt 'ie niet, helaas, zal toch een dosbox wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon rechtermuisknop op de .exe en dan heb je al een tabbladje 'compatibiliteit' waar je wat met vinkjes aan en uit kan spelen en 'm bv. automatisch in kan stellen voor een bepaald OS
Ja ik ook, das toch echt net wat toffer dan Prince hoor, PJ Harvey in Paradisoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef Belana het volgende:
[..]
heej Cool!! Ik hoop echt dat je er heen kan!!
ik kan er niet over oordelen, maar ik heb inmiddels van alles gedownload en ga het horenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, das toch echt net wat toffer dan Prince hoor, PJ Harvey in Paradiso
Volgens mij werkte Keen bij mij zonder dosboxquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pakt 'ie niet, helaas, zal toch een dosbox worden
Ah je kent dr niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef Belana het volgende:
[..]
ik kan er niet over oordelen, maar ik heb inmiddels van alles gedownload en ga het horen
Ik zoek zo nog ff wat voor jequote:
Jaaaaaaaaaaaaa Belaaaaaaaan?quote:
OOOOOOOOOOOOOOH heb je ook kaartjes???????quote:
Nu hoop ik helemaal dat ik kan gaanquote:
Ja ik ook dame! Vooral voor jou hoop ik dat overigens!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu hoop ik helemaal dat ik kan gaan![]()
![]()
In een half jaar valt een hoop te regelen misschienquote:Op woensdag 15 december 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar oh-oh, waar ga je die mormels laten dangister kon je daarom nog zeker weten niet en nu hebbie kaartjes, ik snapputnie
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea komt bij klant X, klant draait een mooi netwerkje met Windows Server 2008SP2 en Windows 7 PC's, Qwea downgrade alles naar Windows Server 2003 en XP. Nostalgie
Klassiek
ja, verkocht. dat eerste nummer bezorgt me kippevelquote:
Nee, mijn comp kan 64 bits aan. Maar ik denk dus niet dat het aan de HD ligt, maar aan w7 64 bits zelf. Zodra ik die install kom/kwam ik in een bsod trip van jewelste.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
alsof een verschil in 32 of 64bit je HD kan verneukenMisschien moet je es goeie spullen kopen dan? Of ging je 64bit op een systeem pleuren wat het niet ondersteund?
wat is je resolutie dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Poepig he?
Maar ff zonder grapjes, ik vind dit zoveel fijner werkenklassiek, en never!!!! combine
en ook nog "gebruik kleine pictogrammen"
Ik woon ook een beetje in de buurt van Amsterdam!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het punt was dat de oppas mss zelf een concert heeft in Engeland dus dan heb ik geen doggysit. Maar dat weten we nu nog niet.
Mocht dat zo zijn dan is mijn kaartje zo verpatst hoor.
Mss wil APK wel oppassen, die woont in de buurt van Paradiso
1366 x 768quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is je resolutie dan?
als ik kleine pictogrammen aanvink zijn ze veels te klein
http://www.groupon.nl/deals/den_haagquote:Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
In een half jaar valt een hoop te regelen misschien
Iemand kan toch een avondje bij jou thuis zitten? Er is na zo'n concert toch nog wel van Amsterdam naar Maastricht te komen?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het punt was dat de oppas mss zelf een concert heeft in Engeland dus dan heb ik geen doggysit. Maar dat weten we nu nog niet.
Mocht dat zo zijn dan is mijn kaartje zo verpatst hoor.
Mss wil APK wel oppassen, die woont in de buurt van Paradiso
Nou nee, das net niet te doen met de trein en bovendien werken al mijn vrienden hier en liggen ze allemaal bijtijds in bed , en zou ik dan pas na enen thuis zijn op zn vroegst.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand kan toch een avondje bij jou thuis zitten? Er is na zo'n concert toch nog wel van Amsterdam naar Maastricht te komen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, das net niet te doen met de trein en bovendien werken al mijn vrienden hier en liggen ze allemaal bijtijds in bed , en zou ik dan pas na enen thuis zijn op zn vroegst.
Ik logeer dan gewoon in Delft, als ik ga, en dan past de man van die vriend op terwijl wij weg gaan.
Ik pas toch ook altijd op die pokkepesthondjes van hun
Leer nou es klikkenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het verbaast me wel dat je haar niet kende hoor!
Toen mijn honden the Devil voor het eerst hoorden jankten ze allemaal mee
Leuk he, met jezelf kletsenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het verbaast me wel dat je haar niet kende hoor!
Toen mijn honden the Devil voor het eerst hoorden jankten ze allemaal mee
Dat is die stomme autorefresh als je nog in het topic zitquote:
Maar daar was je toch helegaar klaar mee na het Prince debacle?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, das net niet te doen met de trein en bovendien werken al mijn vrienden hier en liggen ze allemaal bijtijds in bed , en zou ik dan pas na enen thuis zijn op zn vroegst.
Ik logeer dan gewoon in Delft, als ik ga, en dan past de man van die vriend op terwijl wij weg gaan.
Ik pas toch ook altijd op die pokkepesthondjes van hun
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Belana het volgende:
dat down by the water is briljant!! kolere, waarom kende ik haar niet inderdaad? Echt een gemis! Ik kende haar naam wel trouwens
*wijst*quote:
Naja, hijs mn beste vriend, ik vond het toch erg harsh om het om 1 Prince concertje maar helemaal uit te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar was je toch helegaar klaar mee na het Prince debacle?
Wijzen is zo fuckin rude!quote:
Ach, als je naar iemand wijst wijs je altijd met drie vingers naar jezelfquote:
Hierquote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Maes het volgende:
Dat bedoelde ik wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al weer gespoten?Of bedoelde men dat niet met je '2e been'
Maar wel lekkah!quote:
Hoe voel je je?quote:
Mn moeder is een vieze vuile gehaaide feeks die me altijd belt op mn werk net als het druk is en dan drama gaat schoppenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Haha oh-oh is eigenlijk een mietje dat toch weer op die hondjes past en lekker burgerlijk kerst met haar ouders gaat vieren.
Net wakker en nu lach ik alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
GOOOOOOOOD ik ben echt veel te soft hoor
![]()
Heb ik net mn ouders toch maar uitgenodigd voor tweede kerstdag omdat mn ma zielig zat te snikken dat mn zusje weer liever kerst met dr schoonfamilie ging vieren.
Ik baal echt van mezelf![]()
Oh ja en ze wilde geen eten bestellen, ik moest wel lekker koken.
Here we go again
Ik kan wel janken, ik haat mezelf echtquote:
Ik snap dan niet goed dat je het niet omdraait:quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder is een vieze vuile gehaaide feeks die me altijd belt op mn werk net als het druk is en dan drama gaat schoppen![]()
En ze weet het zo mooi in te leiden ook.
Ja je zus dit en dat, en wat doen we toch verkeerd, en we zijn toch best goede ouders, waarom doen we nooit iets samen?
Huil huil huil.
En nu huil ik dat ik straks verdomme mn hele weekend kan gaan staan koken voor die lui die binnen komen, op de bank gaan liggen, mongolentv willen kijken de hele dag, en mij laten rennen en niet 1 vinger uitsteken.
Ze nodigt ons ook niet uit thuis hoor, want ze heeft geen zin in rommel.
En ze zijn alletwee met fucking pensioen, luie uitvreters![]()
Naja, kerst is bedoelt om kut te zijn, dat gaat weer lukken dit jaar
En waarom kap je het dan niet af en zeg je dat je later wel terugbelt? Ze belt je verdorie op je werk! Mijn ouders zouden dat nooit doen, tenzij noodgeval. Kwestie van opvoeden.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
En eigenlijk was het gewoon zo dat ik geen zin meer had in dat gesprek en van dr af wilde en daarom maar kapituleerde
Heb jij ook al zo heerlijk uitgeslapen?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Been zit er nog aan, gaat al beter dan gisteren, dus nu maar watdoor het huis scharrelen.
En als het goed is, is m'n auto vandaag ook weer klaar
Ja, de wekker stond om 9.45quote:Op woensdag 15 december 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo heerlijk uitgeslapen?
[..]
en
Oh, dan snap ik het op zich welquote:Op woensdag 15 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit met 7 honden, en die kunnen niet mee , want hun hond wil geen andere honden in huis.
En ik vertik het dan ook weer om die beesten die dag ook weer de hele dag alleen te laten want die zijn al 5 dagen in de week 10 uur per dag alleen thuis, die chiwallies dan.
Nou dat was ook mijn eigen schuld, mn moeder zei al bel me vanavond.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarom kap je het dan niet af en zeg je dat je later wel terugbelt? Ze belt je verdorie op je werk! Mijn ouders zouden dat nooit doen, tenzij noodgeval. Kwestie van opvoeden.
Tja, dan is dit dus de consequentie. Succes ermee!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat was ook mijn eigen schuld, mn moeder zei al bel me vanavond.
Maar ik zit al de hele dag te bellen en het laatste waar ik zin in heb is dat ik de hele dag tegen zo een gesprek aan zit te hikken want bellen met mn moeder is mn hobby echt niet, dus ik dacht, let's get it over en done with right here right now
Naja zoals ik al zei, dat weet die gehaaide moeder van me ook best wel hoor, zij had ook vanavond kunnen bellen, uiteindelijk had ik heus wel opgenomen, misschienquote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, dan is dit dus de consequentie. Succes ermee!
Ik had geen wekker.quote:
Naja, dat kan dus niet want 7 hondenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zou idd mezelf dan ook daar uitnodigenLaat ze het lekker bekijken
Iets in me zegt dat je dat toch niet gaat doen. Softie.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga denk ik gewoon echt es heel vies koken.
Ik ga tips vragen aan mn zusje en mn tante
Ze wil zuurvlees.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat je dat toch niet gaat doen. Softie.
Dan zou ik toch fijn eten halen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, dat kan dus niet want 7 honden
KOM NAAR MIJ DAN ZEG IK ZE AF!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Kerst![]()
Mijn moeder hing ook al aan de telefoon gister 'wat nou het plan is'.
ER!
IS!
GEEN!
PLAN!
Maar ik vind haar heel lief, dus dat zei ik niet
Maak je dan zuurvlees?quote:
Voor jou maak ik het met liefde maar ik weet ook zeker dat jij niet op de bank zou gaan liggen en dat je ff zou helpen met de afwasquote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je dan zuurvlees?
()
Nee maar ik ga 2e Kerstdag sowieso *iets* met mijn ouders afspreken.
Zij hier of ik daar, dat zien we nog wel. Maar kans bestaat dat zus d'r nieuwe rambo meeneemt en die moet ik even keuren natuurlijk
Ze kan nog meer willen toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Dus ze wil dan zondag wel echt zelfgemaakt eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja das ook waar. Ach hier lekker burgerlijk eerste kerstdag schoonouders en 2e kerstdag eten uit kleine pannetjes bij mijn oudersquote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, dat kan dus niet want 7 honden
Die kleine pannetjes wat is dat toch? Dat doen ze bij mij thuis niet, hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook waar. Ach hier lekker burgerlijk eerste kerstdag schoonouders en 2e kerstdag eten uit kleine pannetjes bij mijn ouders
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Kerst![]()
ER!
IS!
GEEN!
PLAN!
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan nog meer willen toch?
Hoewel ik de vorige keer voor mijn ouders ook een rosbief heb staan braden, stoofperen gemaakt, gevuld kalkoentje uit de oven enzoJe wilt die lui dan toch een beetje verwennen
En nadat ALLES geregeld en klaar was, bleek mijn vader ziek en kwamen ze niet.
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor jou maak ik het met liefde maar ik weet ook zeker dat jij niet op de bank zou gaan liggen en dat je ff zou helpen met de afwas
Mijn ouders en broertje zijn daar vrij makkelijk in.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ja ik zou me te bezwaard voelen om te blijven liggen. Snap ook nooit dat er mensen zijn die dat wel durven.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik had 2 jaar geleden of zo twee dagen eters, mega rijsttafel gekookt, 3 dagen in de keuken, en ik was zoooooooo ziek, ik heb zelf geen hap kunnen eten en huilend de afwas gedaan.
En wat is er mis met eten met kleine pannetjes?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Maes het volgende:
Ik ga 2e kerstdag naar schoonzus (want hele familie meneer Maes zit daar) en moet gezellig doen en waarschijnlijk eten met kleine pannetjes
Erg he?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Kerst![]()
ER!
IS!
GEEN!
PLAN!
Nee, we moeten voortaan maar samen kersten, met toastjesquote:
Ziek is ziek, maar wel ontzettend balen ja, als je er zoveel tijd en werk aan besteed hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan nog meer willen toch?
Hoewel ik de vorige keer voor mijn ouders ook een rosbief heb staan braden, stoofperen gemaakt, gevuld kalkoentje uit de oven enzoJe wilt die lui dan toch een beetje verwennen
En nadat ALLES geregeld en klaar was, bleek mijn vader ziek en kwamen ze niet.
Toen ik nog schoonfamilie had had ik daar altijd hele leuke kerstenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:22 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die kerst gewoon LEUK vindt?![]()
Komt vast door het gebrek aan schoonfamilie.![]()
Ow nee, want dat is ook zo voor oh-oh.
Nee meer als je eten haalt en zoiets hebt van dat is me te duur.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
@Ml:
Nou dat was mijn eerste voorstel, maar nee nee, want zaterdag gaan ze bij mn tante eten, en dan halen ze chinees, want mn tante kan net als mn moeder echt niet koken en ze denken alletwee van wel.
Dus ze wil dan zondag wel echt zelfgemaakt eten![]()
En om de kosten gaat het me niet hoor, wat kost nou wat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |