niet MegaMindy?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit nog een kat neem met zo'n duidelijk M op zijn kop gaat hij Mickey heten.
Ja, dat gaat echt veel te snel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar 12 per seizoen natuurlijkStraks ben je nog klaar vóór Californication begint
quote:
Da's de M van Miauwquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit nog een kat neem met zo'n duidelijk M op zijn kop gaat hij Mickey heten.
Het werd toch nog wel een beetje spannend met Miguel aan het eind?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt veel te snel.
Naja 3 heb ik expres heel snel gekeken omdat ik dr niet zo superveel aan vond eigenlijk, en graag door wilde naar 4
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een HIJ geen ZIJ
Arme kat zal nog een identiteitscrisis krijgen.
De laatste twee afleveringen waren wel spannend, maar niet echt vergeleken met seizoen 1 en 2 hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het werd toch nog wel een beetje spannend met Miguel aan het eind?![]()
Maar season 4 is nog steeds de beste vind ikook na het einde van 5
Jewaaaaidsquote:
goh was dat laatst neit oook bij iemand met een bestelling van Zooplus?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens had die mongol van een postbode hier een pakketje voor de (dichte) deur gezet. Terwijl niemand thuis was
In een flat. In Rotterdam Zuid. Op een plek waar iedereen die op 'mijn' verdieping moet zijn langsloopt.
Heb laatst ook al iets besteld wat nooit aankwam, wel geld terug gehad van verzender, en volgens mij had m'n vriendin ook iets van bol.com wat ze nooit gehad heeft.
Begin nu een beetje te snappen waarom...![]()
Morgen es ff uitzoeken en dikke vette klacht indienen
wtfquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens had die mongol van een postbode hier een pakketje voor de (dichte) deur gezet. Terwijl niemand thuis was
In een flat. In Rotterdam Zuid. Op een plek waar iedereen die op 'mijn' verdieping moet zijn langsloopt.
Heb laatst ook al iets besteld wat nooit aankwam, wel geld terug gehad van verzender, en volgens mij had m'n vriendin ook iets van bol.com wat ze nooit gehad heeft.
Ja bij jou toch? Maar ik denk niet dat het dezelfde postbode is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh was dat laatst neit oook bij iemand met een bestelling van Zooplus?
Kut zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
nne, ik heb niets besteld bij zooplus, was bij iemand andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij jou toch? Maar ik denk niet dat het dezelfde postbode is?
Pfff dat ze dat bij ons nu doen is al niet blij van te worden maar bij julliequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook. In een flat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |