Ja ik ook, das toch echt net wat toffer dan Prince hoor, PJ Harvey in Paradisoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef Belana het volgende:
[..]
heej Cool!! Ik hoop echt dat je er heen kan!!
ik kan er niet over oordelen, maar ik heb inmiddels van alles gedownload en ga het horenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, das toch echt net wat toffer dan Prince hoor, PJ Harvey in Paradiso
Volgens mij werkte Keen bij mij zonder dosboxquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pakt 'ie niet, helaas, zal toch een dosbox worden
Ah je kent dr niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef Belana het volgende:
[..]
ik kan er niet over oordelen, maar ik heb inmiddels van alles gedownload en ga het horen
Ik zoek zo nog ff wat voor jequote:
Jaaaaaaaaaaaaa Belaaaaaaaan?quote:
OOOOOOOOOOOOOOH heb je ook kaartjes???????quote:
Nu hoop ik helemaal dat ik kan gaanquote:
Ja ik ook dame! Vooral voor jou hoop ik dat overigens!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu hoop ik helemaal dat ik kan gaan![]()
![]()
In een half jaar valt een hoop te regelen misschienquote:Op woensdag 15 december 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar oh-oh, waar ga je die mormels laten dangister kon je daarom nog zeker weten niet en nu hebbie kaartjes, ik snapputnie
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea komt bij klant X, klant draait een mooi netwerkje met Windows Server 2008SP2 en Windows 7 PC's, Qwea downgrade alles naar Windows Server 2003 en XP. Nostalgie
Klassiek
ja, verkocht. dat eerste nummer bezorgt me kippevelquote:
Nee, mijn comp kan 64 bits aan. Maar ik denk dus niet dat het aan de HD ligt, maar aan w7 64 bits zelf. Zodra ik die install kom/kwam ik in een bsod trip van jewelste.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
alsof een verschil in 32 of 64bit je HD kan verneukenMisschien moet je es goeie spullen kopen dan? Of ging je 64bit op een systeem pleuren wat het niet ondersteund?
wat is je resolutie dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Poepig he?
Maar ff zonder grapjes, ik vind dit zoveel fijner werkenklassiek, en never!!!! combine
en ook nog "gebruik kleine pictogrammen"
Ik woon ook een beetje in de buurt van Amsterdam!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het punt was dat de oppas mss zelf een concert heeft in Engeland dus dan heb ik geen doggysit. Maar dat weten we nu nog niet.
Mocht dat zo zijn dan is mijn kaartje zo verpatst hoor.
Mss wil APK wel oppassen, die woont in de buurt van Paradiso
1366 x 768quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is je resolutie dan?
als ik kleine pictogrammen aanvink zijn ze veels te klein
http://www.groupon.nl/deals/den_haagquote:Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
In een half jaar valt een hoop te regelen misschien
Iemand kan toch een avondje bij jou thuis zitten? Er is na zo'n concert toch nog wel van Amsterdam naar Maastricht te komen?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het punt was dat de oppas mss zelf een concert heeft in Engeland dus dan heb ik geen doggysit. Maar dat weten we nu nog niet.
Mocht dat zo zijn dan is mijn kaartje zo verpatst hoor.
Mss wil APK wel oppassen, die woont in de buurt van Paradiso
Nou nee, das net niet te doen met de trein en bovendien werken al mijn vrienden hier en liggen ze allemaal bijtijds in bed , en zou ik dan pas na enen thuis zijn op zn vroegst.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand kan toch een avondje bij jou thuis zitten? Er is na zo'n concert toch nog wel van Amsterdam naar Maastricht te komen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, das net niet te doen met de trein en bovendien werken al mijn vrienden hier en liggen ze allemaal bijtijds in bed , en zou ik dan pas na enen thuis zijn op zn vroegst.
Ik logeer dan gewoon in Delft, als ik ga, en dan past de man van die vriend op terwijl wij weg gaan.
Ik pas toch ook altijd op die pokkepesthondjes van hun
Leer nou es klikkenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het verbaast me wel dat je haar niet kende hoor!
Toen mijn honden the Devil voor het eerst hoorden jankten ze allemaal mee
Leuk he, met jezelf kletsenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het verbaast me wel dat je haar niet kende hoor!
Toen mijn honden the Devil voor het eerst hoorden jankten ze allemaal mee
Dat is die stomme autorefresh als je nog in het topic zitquote:
Maar daar was je toch helegaar klaar mee na het Prince debacle?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee, das net niet te doen met de trein en bovendien werken al mijn vrienden hier en liggen ze allemaal bijtijds in bed , en zou ik dan pas na enen thuis zijn op zn vroegst.
Ik logeer dan gewoon in Delft, als ik ga, en dan past de man van die vriend op terwijl wij weg gaan.
Ik pas toch ook altijd op die pokkepesthondjes van hun
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Belana het volgende:
dat down by the water is briljant!! kolere, waarom kende ik haar niet inderdaad? Echt een gemis! Ik kende haar naam wel trouwens
*wijst*quote:
Naja, hijs mn beste vriend, ik vond het toch erg harsh om het om 1 Prince concertje maar helemaal uit te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar was je toch helegaar klaar mee na het Prince debacle?
Wijzen is zo fuckin rude!quote:
Ach, als je naar iemand wijst wijs je altijd met drie vingers naar jezelfquote:
Hierquote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Maes het volgende:
Even een kopje thee maken.
Waar is Ing? die moet ik wat vragen.................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |