Wat maakt het uit joh, ze zijn zo traag met de post normaal gesproken dat je t amper merkt hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/12_december/15/binnenland/medewerkers-tnt-post-staken-opnieuw.xml
AGAIN?
het is al genoeg ren en vliegdag, ik haal ze straks uit school, naar huis, broodje eten, naar judoles, naar huis, dan om half 5 weer weg richting kerk waar de oudste heen moet eerst en dan de jongste meteen naar school brengen en dan om 18.15 moet ik ze beiden weer ophalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha zal ook vast lekker zijn, en anders maar niet
Oh dan wil ik denk ik ook wel weer jaquote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik wil die R&B ook wel een keer proberen.
Ook in Ned. te krijgen? Of alleen via UK? Misschien ga ik met de kerst/nieuwjaarsactie nog wel wat bestellen
Hey Mr. PinkMarkerquote:
Voor de voetjes?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Straks met Samara naar de Podotherapeut. Of naar de peut zoals Samara zegt
Ik ben benieuwd.
Mogguhquote:
Jaquote:
That's mequote:
Als je in UK gaat bestellen doe ik meequote:Op woensdag 15 december 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik wil die R&B ook wel een keer proberen.
Ook in Ned. te krijgen? Of alleen via UK? Misschien ga ik met de kerst/nieuwjaarsactie nog wel wat bestellen
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MogguhSchandalig verslapen vanochtend, en toen stond er nog een monsterfile omdat er een baan dicht was op de A16, net op werk ipv om 0730
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeps!
Flexibele werktijden neem ik aan?
Nou, we hebben ieg kaartjes voor PJ Harvey, dat is stap 1
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MogguhSchandalig verslapen vanochtend, en toen stond er nog een monsterfile omdat er een baan dicht was op de A16, net op werk ipv om 0730
![]()
Neuh ik ga gewoon om 4 uur weg heur, schrijf wel 2,5u minderquote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeps!
Ik moet jou ook wat vragen dus kan je msn niet ff aan of zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Maes het volgende:
Even een kopje thee maken.
Waar is Ing? die moet ik wat vragen.................
Ik heb koffiequote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Maes het volgende:
Even een kopje thee maken.
Waar is Ing? die moet ik wat vragen.................
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 15 december 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet jou ook wat vragen dus kan je msn niet ff aan of zo?
quote:
Autistquote:Op woensdag 15 december 2010 10:19 schreef Qwea het volgende:
ooooooooh heerlijk! Ik heb mijn laptop op het windows klassieke thema gepleurd
Ik heb PJ Harvey kaartjesquote:
Hater.quote:
alsof een verschil in 32 of 64bit je HD kan verneukenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hater.
Ooh, het was niet mijn hdd denk ik. w7 32 bits er weer opgetrapt en hij dut weer.
OS gerelateerd dus. Windows
als ze zo doorgaat komt ze straks aanzetten met de 10 floppy's waar DOS op stondquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea komt bij klant X, klant draait een mooi netwerkje met Windows Server 2008SP2 en Windows 7 PC's, Qwea downgrade alles naar Windows Server 2003 en XP. Nostalgie
Klassiek
En dan Commander Keen spelenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat komt ze straks aanzetten met de 10 floppy's waar DOS op stond
En dan als domain controller een:quote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat komt ze straks aanzetten met de 10 floppy's waar DOS op stond
quote:
quote:
Oh, nou, ik ken het alleen nog van op floppy'squote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat werkt ook op Windows 7 hoor
rom's is where it''s atquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ken het alleen nog van op floppy's
www.dosgames.comquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, ik ken het alleen nog van op floppy's
Ik ken de geluidjes nog zelfsquote:
Misschien maar eens doen, hoewel dat laatste deel dan weer abacadabra is voor mijquote:Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.dosgames.comEn dan moet je ff een dosbox'je downloaden, en in sommige gevallen werkt het wel onder Windows Vista/7/XP als je wat compatibiliteitsopties aanpast
Gewoon rechtermuisknop op de .exe en dan heb je al een tabbladje 'compatibiliteit' waar je wat met vinkjes aan en uit kan spelen en 'm bv. automatisch in kan stellen voor een bepaald OSquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien maar eens doen, hoewel dat laatste deel dan weer abacadabra is voor mij
heej Cool!! Ik hoop echt dat je er heen kan!!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeps!
pakt 'ie niet, helaas, zal toch een dosbox wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon rechtermuisknop op de .exe en dan heb je al een tabbladje 'compatibiliteit' waar je wat met vinkjes aan en uit kan spelen en 'm bv. automatisch in kan stellen voor een bepaald OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |