haha, oh-oh zit vol met Greysquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, newsflash!
Die Full of Grace is nog veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saving Grace![]()
![]()
Ik zeg nixquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, newsflash!
Die Full of Grace is nog veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saving Grace![]()
![]()
Had jij ze alletwee of alleen die die ik ook had?quote:
Ik ben nog nooit full of Grace geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Had jij ze alletwee of alleen die die ik ook had?
Echt, die full of Grace is nog veel heerlijker
Oh arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit full of Grace geweest![]()
![]()
![]()
jepquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Shit shit shit, nou ben ik helemaal die R&B voor mn haar vergeten door die roze markers![]()
![]()
Zwab, Inecto jij ook nog steeds?
Nooit mee stoppen hea cocoboyquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Curly Wurly moet je trouwens ECHT nooit nemen, ik krijg die frutsels die daar in zitten al amper uit mijn krullen gespoeld, jij hebt megaveelmeer haar en megaveelmeer krul
ik ben misleidquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh Curly wurly zou zo lekker zijn voor jouw haaaaaaaaar
jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Choc.![]()
Slag.![]()
![]()
Het markermystery is onthuLLd zie ik?
jij ook trouwens!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Choc.![]()
Slag.![]()
![]()
Het markermystery is onthuLLd zie ik?
valse adviezen!quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat jij zou moeten doen?
Curly Wurly gebruiken! Doet wonderen voor je krullen.
Ja, he! Ik heb geen krullen en hoorde alleen maar enthousiaste verhalen over dat spul.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij ook trouwens!
[..]
valse adviezen!
quote:
ja, maar oh-oh zegt nu hele andere dingen, dat is het punt nu juistquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, he! Ik heb geen krullen en hoorde alleen maar enthousiaste verhalen over dat spul.![]()
En je weet toch: als oh-oh het zegt, dan is het WAAR.
Dan zijn die dingen nu waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar oh-oh zegt nu hele andere dingen, dat is het punt nu juist
Ingelding!quote:
Fotooooo!quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:
Da's liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuchlijstjekuch.
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Morgenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's liefde.
Ik heb je gemaildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuchlijstjekuch.
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.
En ja, doe maar evengoedKijken wat er anders is
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die gekke Frieschen ook altijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb een opblaaspoot
Zo'n laars met lucht erin
Zou mij ook overkomenquote:
Die had jij alquote:
Oh, dat excelding?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die had jij alen je hebt hem doorgestuurd ook volgens mij
Zover was ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild
Ik was het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ing, ik heb vandaag met een dozige collega van jou in de clinch gelegen.
Tuulk niet.quote:
jaquote:
Dus je gaat eerst roepen en dan pas kijken of ik het al gedaan heb?quote:
Ik verwachtte een PM.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
[..]
Dus je gaat eerst roepen en dan pas kijken of ik het al gedaan heb?![]()
Als ik zeg dat ik mail is dat wel onlogisch iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verwachtte een PM.![]()
Waarom weet ik eigenlijk niet.Want isnie logisch.
![]()
Kusje d'rop?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk niet.![]()
Gedoe met medicatie, ik bel apotheek -> recept moet via huisarts.
Ik bel huisarts -> Jamaar, wij weten toch niet wat mevrouw gebruikt?
-Uhm... ik dacht dat jullie de recepten schreven en alle medicatie bijhielden voor haar?
-Jamaar ze krijgt blisters en dan weet alleen de apotheek wat erin zit. Dus bel die maar over wat ze gebruikt en bel me dan maar terug voor het recept.
-Ik dacht het niet.Via 2 schijven, dat moet fout lopen. Ideetje, zomaar: bel jij de apotheek, vraag na wat er in de blister zit en regel dat recept.
![]()
Nou, schoorvoetend ging mevrouw accoord. En goh, het werkte!![]()
Ben ik een uur mee bezig geweest terwijl ik in 10 minuten klaar had moeten zijn.
Bij het koor vanavond voelde ik me super women, nu sta ik weer met beide pootjes op de grond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik mail is dat wel onlogisch idd
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Bamba en Q: Beterschap met al dan niet opblaasbare pijnlijke lichaamsdelen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij het koor vanavond voelde ik me super women, nu sta ik weer met beide pootjes op de grond.
Moet ik jou nog iets PMmen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?quote:
Vergietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet netjes Cat, da's idd hun taak heur![]()
Ik ga afsluiten, vanmiddag weer een rondje zkh gedaan en dit keer zit m'n rechterbeen tot aan de lies in een drukverband.![]()
Dus nu zere poot en moe![]()
He bah! Nog van je ingreep of hebben ze nu je andere been te grazen genomen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet netjes Cat, da's idd hun taak heur![]()
Ik ga afsluiten, vanmiddag weer een rondje zkh gedaan en dit keer zit m'n rechterbeen tot aan de lies in een drukverband.![]()
Dus nu zere poot en moe![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?
Beterschapquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Eerste dag is altijd het meest vervelend, morgen ook nog ff en is het alleen lastig ivm drukverband.
Morgen dus dagje thuis
Sterktequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Eerste dag is altijd het meest vervelend, morgen ook nog ff en is het alleen lastig ivm drukverband.
Morgen dus dagje thuis
Whehehe, *herrie schopt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eindelijk liggen jullie een keer vroeg in jullie respectievelijke mandjes. MammaElisaB is trots op jullie
Arm Ing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all...
Cat, dit is het andere been, die heeft vanmiddag tig injecties in de aderen gehad die nu lekker gaan ontsteken, dus ik voel me niet echt happy atm![]()
Maar niets wat een nachtje lekker slapen niet verhelpen kan
Dan ga je niet trots op mij zijn!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eindelijk liggen jullie een keer vroeg in jullie respectievelijke mandjes. MammaElisaB is trots op jullie
Trusten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Nouhou! Hier is het saai.
Ik ga slapen.
Spannend! Eh... waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb een opblaaspoot
Zo'n laars met lucht erin
Omdat ik toch met dance valley ( 7 aug ) door mijn enkelbanden geklapt was? Nou, daar bleef het dus niet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 07:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spannend! Eh... waarom eigenlijk*edit: al even opgezocht, stoer ding!
Mogge!
* Rewimo rest gaat bijlezen
Hoezo heb je buikpijn in je rug? Heb je dan niet gewoon rugpijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Balen Q, zo kom je er nooit vanaf. Maar zo'n ding lijkt me op zich prettiger dan gips.
Succes met alle pootjes vandaag (inclusief het mijne). Het had hier weer een beetje gesneeuwd vannacht trouwens.
Zometeen weer werken, ik moet vandaag een uur langer, kijken hoe het gaat. Mijn rug doet nu al zeer (ik heb buikpijn in mijn rug) en mijn been wil ook nog steeds niet. Hoera
Nee, 't zit in mijn darm, aan de binnenkant zeg maar. 't Heeft niks met mijn rug zelf te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:42 schreef Oognip het volgende:
Hoezo heb je buikpijn in je rug? Heb je dan niet gewoon rugpijn?
Ow wat vervelendquote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, 't zit in mijn darm, aan de binnenkant zeg maar. 't Heeft niks met mijn rug zelf te maken.
Ja, als we dat eens wistenquote:
Thnx babe! Hij loopt weer eens uitquote:Op woensdag 15 december 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Succes Q, bij de internist!
Ing, hoop dat het meevalt met je pootje vandaag
Bah wat naarquote:Op woensdag 15 december 2010 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, als we dat eens wistenIk had een darmontsteking, ik had verklevingen in mijn buik (aan geopereerd), dat is over maar ik heb nog steeds pijn. Dus volgens mij zit er nog steeds iets maar ik weet niet wat. Volgende week weer naar de dokter.
Nah ga er vanuit dat ik toch een operatie moet. Die vacoped is ook vet kut. Nou ja, de rust eigenlijk. Mag niks doen met die poot maar ik zal toch echt naar het ziekenhuis moeten rijden enzulks.:Pquote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef Ynske het volgende:
moggeh
@Q hopen dat t helpt
bah, k kan echt niet ontbijten sochtends
stop maar een boterham in mn tas voor na het gesprek zometeen
Oeh lekker is ' ie he? Ik heb 'm zelf niet nodig, maar mijn nichtje gebruikt 'm en als ze voorbij komt ruik ik 'm iedere keerquote:Op woensdag 15 december 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Oeh mededeling voor mijn medelushies, die R&B is echt heeeeeheeerlijk
Haha ja iedereen komt aan me ruiken vandaagquote:Op woensdag 15 december 2010 08:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oeh lekker is ' ie he? Ik heb 'm zelf niet nodig, maar mijn nichtje gebruikt 'm en als ze voorbij komt ruik ik 'm iedere keer
Mogguh trouwens
Dat zeg ik toch?quote:
In mn krullenquote:
Even dat spul opzoeken op de sitequote:
Oh het is echt ZOOOOOO heerlijkquote:
Nu word ik wel nieuwsgierig, waar kun je dat spul bestellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook veel meer krullen dan normaal
Ik heb geen krullen, gelukkig zeggen ze dat het ook voor pluizige punten goed isquote:Op woensdag 15 december 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook veel meer krullen dan normaal
Dat is je nog niet duidelijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu word ik wel nieuwsgierig, waar kun je dat spul bestellen?
Ja die had ik dan weer nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen krullen, gelukkig zeggen ze dat het ook voor pluizige punten goed is
Nou opletten danquote:Op woensdag 15 december 2010 09:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het spijt me, ik let ook een beetje op tijdens college.
Dat zijn twee zaken die geen bal met elkaar te maken hebben alhoewel het een wel bij het ander van pas zou kunnen komenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef Oognip het volgende:
Overigens snap ik niks van dat hele SeSa en lush gedoeIk weet niet of dat er iets mee te maken heeft
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Belana het volgende:
Qwea, je loopt nog steeds met je poot ellendejeetje joh! sterkte ermee!
en rewimo ook, want dat is ook balen
Hier is voor de 2e keer de boom om gegaan omdat Noes achter een kat aan zat
en ze is wat groot en onhandig zeg maar...
Wat ben je toch een fijn mens, je gunt me niksquote:Op woensdag 15 december 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn twee zaken die geen bal met elkaar te maken hebben alhoewel het een wel bij het ander van pas zou kunnen komen
Lush, maar pas het is verslavendquote:Op woensdag 15 december 2010 09:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het spijt me, ik let ook een beetje op tijdens college.
Oeh leuk! Wat ga je maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef Belana het volgende:
ja, het jachtseizoen is geopend ja
pfff...ik moet zo vanalles gaan doen en heb geen zin.
De kinderen hebben kerstdiner en de ouders moeten dus voor eten zorgen, dus ik moet heel nodig van mijn luie reet afkomen en boodschappen gaan doen.
Hier ookquote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef Belana het volgende:
ja, het jachtseizoen is geopend ja
pfff...ik moet zo vanalles gaan doen en heb geen zin.
De kinderen hebben kerstdiner en de ouders moeten dus voor eten zorgen, dus ik moet heel nodig van mijn luie reet afkomen en boodschappen gaan doen.
duurt gewoon al 3 maandenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:46 schreef Belana het volgende:
Qwea, je loopt nog steeds met je poot ellendejeetje joh! sterkte ermee!
en rewimo ook, want dat is ook balen
Hier is voor de 2e keer de boom om gegaan omdat Noes achter een kat aan zat
en ze is wat groot en onhandig zeg maar...
quote:
Huuu die moeten in de oven Maesjequote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier ookik doe makkelijk en koop worstenbroodjes die R dan op school zelf in microwave moet stoppen
Niet mijn probleemquote:
Gatverdamme, evil stiefmoederquote:Op woensdag 15 december 2010 09:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet mijn probleemik hoef ze niet te eten
Haha zal ook vast lekker zijn, en anders maar nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:55 schreef Belana het volgende:
Oognip, ik maak helemaal niksluie moeder
Ik koop hartige taartjes van http://www.pieman.nl/ voor de 1 en knekwursten voor de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |