Vergietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet netjes Cat, da's idd hun taak heur![]()
Ik ga afsluiten, vanmiddag weer een rondje zkh gedaan en dit keer zit m'n rechterbeen tot aan de lies in een drukverband.![]()
Dus nu zere poot en moe![]()
He bah! Nog van je ingreep of hebben ze nu je andere been te grazen genomen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet netjes Cat, da's idd hun taak heur![]()
Ik ga afsluiten, vanmiddag weer een rondje zkh gedaan en dit keer zit m'n rechterbeen tot aan de lies in een drukverband.![]()
Dus nu zere poot en moe![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is net een... hoe heet dat ding met gaatjes ook alweer?
Beterschapquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Eerste dag is altijd het meest vervelend, morgen ook nog ff en is het alleen lastig ivm drukverband.
Morgen dus dagje thuis
Sterktequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Eerste dag is altijd het meest vervelend, morgen ook nog ff en is het alleen lastig ivm drukverband.
Morgen dus dagje thuis
Whehehe, *herrie schopt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eindelijk liggen jullie een keer vroeg in jullie respectievelijke mandjes. MammaElisaB is trots op jullie
Arm Ing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all...
Cat, dit is het andere been, die heeft vanmiddag tig injecties in de aderen gehad die nu lekker gaan ontsteken, dus ik voel me niet echt happy atm![]()
Maar niets wat een nachtje lekker slapen niet verhelpen kan
Dan ga je niet trots op mij zijn!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eindelijk liggen jullie een keer vroeg in jullie respectievelijke mandjes. MammaElisaB is trots op jullie
Trusten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Nouhou! Hier is het saai.
Ik ga slapen.
Spannend! Eh... waarom eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb een opblaaspoot
Zo'n laars met lucht erin
Omdat ik toch met dance valley ( 7 aug ) door mijn enkelbanden geklapt was? Nou, daar bleef het dus niet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 07:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spannend! Eh... waarom eigenlijk*edit: al even opgezocht, stoer ding!
Mogge!
* Rewimo rest gaat bijlezen
Hoezo heb je buikpijn in je rug? Heb je dan niet gewoon rugpijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Balen Q, zo kom je er nooit vanaf. Maar zo'n ding lijkt me op zich prettiger dan gips.
Succes met alle pootjes vandaag (inclusief het mijne). Het had hier weer een beetje gesneeuwd vannacht trouwens.
Zometeen weer werken, ik moet vandaag een uur langer, kijken hoe het gaat. Mijn rug doet nu al zeer (ik heb buikpijn in mijn rug) en mijn been wil ook nog steeds niet. Hoera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |