haha, oh-oh zit vol met Greysquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, newsflash!
Die Full of Grace is nog veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saving Grace![]()
![]()
Ik zeg nixquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Elies, newsflash!
Die Full of Grace is nog veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan die Saving Grace![]()
![]()
Had jij ze alletwee of alleen die die ik ook had?quote:
Ik ben nog nooit full of Grace geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Had jij ze alletwee of alleen die die ik ook had?
Echt, die full of Grace is nog veel heerlijker
Oh arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit full of Grace geweest![]()
![]()
![]()
jepquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Shit shit shit, nou ben ik helemaal die R&B voor mn haar vergeten door die roze markers![]()
![]()
Zwab, Inecto jij ook nog steeds?
Nooit mee stoppen hea cocoboyquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Curly Wurly moet je trouwens ECHT nooit nemen, ik krijg die frutsels die daar in zitten al amper uit mijn krullen gespoeld, jij hebt megaveelmeer haar en megaveelmeer krul
ik ben misleidquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh Curly wurly zou zo lekker zijn voor jouw haaaaaaaaar
jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Choc.![]()
Slag.![]()
![]()
Het markermystery is onthuLLd zie ik?
jij ook trouwens!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Choc.![]()
Slag.![]()
![]()
Het markermystery is onthuLLd zie ik?
valse adviezen!quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat jij zou moeten doen?
Curly Wurly gebruiken! Doet wonderen voor je krullen.
Ja, he! Ik heb geen krullen en hoorde alleen maar enthousiaste verhalen over dat spul.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij ook trouwens!
[..]
valse adviezen!
quote:
ja, maar oh-oh zegt nu hele andere dingen, dat is het punt nu juistquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, he! Ik heb geen krullen en hoorde alleen maar enthousiaste verhalen over dat spul.![]()
En je weet toch: als oh-oh het zegt, dan is het WAAR.
Dan zijn die dingen nu waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar oh-oh zegt nu hele andere dingen, dat is het punt nu juist
Ingelding!quote:
Fotooooo!quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:
Da's liefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuchlijstjekuch.
En wilde je nog een recept voor arretjescake of ga je die van F_r maken? Is ongeveer gelijk aan het mijne.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |