Dat bedoelde ik wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al weer gespoten?Of bedoelde men dat niet met je '2e been'
Maar wel lekkah!quote:
Hoe voel je je?quote:
Mn moeder is een vieze vuile gehaaide feeks die me altijd belt op mn werk net als het druk is en dan drama gaat schoppenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Haha oh-oh is eigenlijk een mietje dat toch weer op die hondjes past en lekker burgerlijk kerst met haar ouders gaat vieren.
Net wakker en nu lach ik alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
GOOOOOOOOD ik ben echt veel te soft hoor
![]()
Heb ik net mn ouders toch maar uitgenodigd voor tweede kerstdag omdat mn ma zielig zat te snikken dat mn zusje weer liever kerst met dr schoonfamilie ging vieren.
Ik baal echt van mezelf![]()
Oh ja en ze wilde geen eten bestellen, ik moest wel lekker koken.
Here we go again
Ik kan wel janken, ik haat mezelf echtquote:
Ik snap dan niet goed dat je het niet omdraait:quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder is een vieze vuile gehaaide feeks die me altijd belt op mn werk net als het druk is en dan drama gaat schoppen![]()
En ze weet het zo mooi in te leiden ook.
Ja je zus dit en dat, en wat doen we toch verkeerd, en we zijn toch best goede ouders, waarom doen we nooit iets samen?
Huil huil huil.
En nu huil ik dat ik straks verdomme mn hele weekend kan gaan staan koken voor die lui die binnen komen, op de bank gaan liggen, mongolentv willen kijken de hele dag, en mij laten rennen en niet 1 vinger uitsteken.
Ze nodigt ons ook niet uit thuis hoor, want ze heeft geen zin in rommel.
En ze zijn alletwee met fucking pensioen, luie uitvreters![]()
Naja, kerst is bedoelt om kut te zijn, dat gaat weer lukken dit jaar
En waarom kap je het dan niet af en zeg je dat je later wel terugbelt? Ze belt je verdorie op je werk! Mijn ouders zouden dat nooit doen, tenzij noodgeval. Kwestie van opvoeden.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
En eigenlijk was het gewoon zo dat ik geen zin meer had in dat gesprek en van dr af wilde en daarom maar kapituleerde
Heb jij ook al zo heerlijk uitgeslapen?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Been zit er nog aan, gaat al beter dan gisteren, dus nu maar watdoor het huis scharrelen.
En als het goed is, is m'n auto vandaag ook weer klaar
Ja, de wekker stond om 9.45quote:Op woensdag 15 december 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo heerlijk uitgeslapen?
[..]
en
Oh, dan snap ik het op zich welquote:Op woensdag 15 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit met 7 honden, en die kunnen niet mee , want hun hond wil geen andere honden in huis.
En ik vertik het dan ook weer om die beesten die dag ook weer de hele dag alleen te laten want die zijn al 5 dagen in de week 10 uur per dag alleen thuis, die chiwallies dan.
Nou dat was ook mijn eigen schuld, mn moeder zei al bel me vanavond.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarom kap je het dan niet af en zeg je dat je later wel terugbelt? Ze belt je verdorie op je werk! Mijn ouders zouden dat nooit doen, tenzij noodgeval. Kwestie van opvoeden.
Tja, dan is dit dus de consequentie. Succes ermee!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat was ook mijn eigen schuld, mn moeder zei al bel me vanavond.
Maar ik zit al de hele dag te bellen en het laatste waar ik zin in heb is dat ik de hele dag tegen zo een gesprek aan zit te hikken want bellen met mn moeder is mn hobby echt niet, dus ik dacht, let's get it over en done with right here right now
Naja zoals ik al zei, dat weet die gehaaide moeder van me ook best wel hoor, zij had ook vanavond kunnen bellen, uiteindelijk had ik heus wel opgenomen, misschienquote:Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, dan is dit dus de consequentie. Succes ermee!
Ik had geen wekker.quote:
Naja, dat kan dus niet want 7 hondenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zou idd mezelf dan ook daar uitnodigenLaat ze het lekker bekijken
Iets in me zegt dat je dat toch niet gaat doen. Softie.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga denk ik gewoon echt es heel vies koken.
Ik ga tips vragen aan mn zusje en mn tante
Ze wil zuurvlees.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat je dat toch niet gaat doen. Softie.
Dan zou ik toch fijn eten halen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, dat kan dus niet want 7 honden
KOM NAAR MIJ DAN ZEG IK ZE AF!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Kerst![]()
Mijn moeder hing ook al aan de telefoon gister 'wat nou het plan is'.
ER!
IS!
GEEN!
PLAN!
Maar ik vind haar heel lief, dus dat zei ik niet
Maak je dan zuurvlees?quote:
Voor jou maak ik het met liefde maar ik weet ook zeker dat jij niet op de bank zou gaan liggen en dat je ff zou helpen met de afwasquote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je dan zuurvlees?
()
Nee maar ik ga 2e Kerstdag sowieso *iets* met mijn ouders afspreken.
Zij hier of ik daar, dat zien we nog wel. Maar kans bestaat dat zus d'r nieuwe rambo meeneemt en die moet ik even keuren natuurlijk
Ze kan nog meer willen toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Dus ze wil dan zondag wel echt zelfgemaakt eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja das ook waar. Ach hier lekker burgerlijk eerste kerstdag schoonouders en 2e kerstdag eten uit kleine pannetjes bij mijn oudersquote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, dat kan dus niet want 7 honden
Die kleine pannetjes wat is dat toch? Dat doen ze bij mij thuis niet, hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook waar. Ach hier lekker burgerlijk eerste kerstdag schoonouders en 2e kerstdag eten uit kleine pannetjes bij mijn ouders
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Kerst![]()
ER!
IS!
GEEN!
PLAN!
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan nog meer willen toch?
Hoewel ik de vorige keer voor mijn ouders ook een rosbief heb staan braden, stoofperen gemaakt, gevuld kalkoentje uit de oven enzoJe wilt die lui dan toch een beetje verwennen
En nadat ALLES geregeld en klaar was, bleek mijn vader ziek en kwamen ze niet.
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor jou maak ik het met liefde maar ik weet ook zeker dat jij niet op de bank zou gaan liggen en dat je ff zou helpen met de afwas
Mijn ouders en broertje zijn daar vrij makkelijk in.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ja ik zou me te bezwaard voelen om te blijven liggen. Snap ook nooit dat er mensen zijn die dat wel durven.
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik had 2 jaar geleden of zo twee dagen eters, mega rijsttafel gekookt, 3 dagen in de keuken, en ik was zoooooooo ziek, ik heb zelf geen hap kunnen eten en huilend de afwas gedaan.
En wat is er mis met eten met kleine pannetjes?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Maes het volgende:
Ik ga 2e kerstdag naar schoonzus (want hele familie meneer Maes zit daar) en moet gezellig doen en waarschijnlijk eten met kleine pannetjes
Erg he?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
Kerst![]()
ER!
IS!
GEEN!
PLAN!
Nee, we moeten voortaan maar samen kersten, met toastjesquote:
Ziek is ziek, maar wel ontzettend balen ja, als je er zoveel tijd en werk aan besteed hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan nog meer willen toch?
Hoewel ik de vorige keer voor mijn ouders ook een rosbief heb staan braden, stoofperen gemaakt, gevuld kalkoentje uit de oven enzoJe wilt die lui dan toch een beetje verwennen
En nadat ALLES geregeld en klaar was, bleek mijn vader ziek en kwamen ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |