quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zeg je maar omdat je weet dat ik het toch niet kan bewijzen
Nee, zwanger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn buik doet au. Ben ik nu ongesteld?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
Condoomsquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we het veilig moesten doen!![]()
van een ongestelde Ez?quote:
Dan mag je lang wachten. Ik huil nooit.quote:
Neger watquote:
Iets met godenkindquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ijskoud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag je lang wachten. Ik huil nooit.Echt, de laatste keer was op de begrafenis van mijn opa, en dat is alweer 5 jaar geleden..
Je weet dat als de eerste letter van een woord de IJ is, dat je ze allebei als hoofdletter moet doenquote:
Nee, anders had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat als de eerste letter van een woord de IJ is, dat je ze allebei als hoofdletter moet doen
Can't help it..quote:
Dan weet je het nuquote:
01 01 2011 weer van de brievenbus afquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
Zo even een NEE/NEE stikker halen bij de gemeente, anders heb je inderdaad al die kranten en folder sloebers aan de deur, "fijne kerstdagen, geef me een fooi"
Gelukkig doet mijn deurbel het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
Zo even een NEE/NEE stikker halen bij de gemeente, anders heb je inderdaad al die kranten en folder sloebers aan de deur, "fijne kerstdagen, geef me een fooi"
Hoe is het?quote:
Misschien laat ik hem wel hangen ook, ik hou niet van folders en kranten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
01 01 2011 weer van de brievenbus af
Bij mij komen ze niet eens aan de deur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
heb er al 2 gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet eens aan de deur.
Wat je dan moet doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
Dat durf ik niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat je dan moet doen...
"Wat fijn dat jullie er zijn! Ik zit al de hele dag te wachten en ik begreep dat jullie langs de deuren gaan en geld collecteren. Gisteren ben ik ontslagen en er is ingebroken vannacht... (cue zielige gezichten en een traantje hier of daar), maar gelukkig zijn jullie er om mij wat geld te geven, want jullie zullen wel heel wat bij mekaar hebben gesprokkeld met dat gebedel" (cue sentimentele glimlach)
Het zou wel een bazenactie zijn... Als je ze dan ook nog wijsmaakt dat je bijnaam 'Tiny Tim' is zie je ze nooit meer terug!quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed
Waarom gaat wel?Gaat het niet zo goed?
Die van mij beginnen om 3 uur smiddags al over muziek te zeiken. (wqeet niet waar het bij jouw om gaat)quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu hebben mn buren echt een bloedhekel aan mij
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Die van mij beginnen om 3 uur smiddags al over muziek te zeiken. (wqeet niet waar het bij jouw om gaat)
" ja je zet het smiddags aan, en savonds (s nachts 1 keer gebeurd diep in de nacht), wel een beetje veel hoor.."
Dus de volgende keer een decibel meter mee, voor hun huis gaan staan en zeggen dat het binnen de norm valt en vervolgens de bass weer terug op 0.
ah.. die is wel aardig ja..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggen
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggen
Men neme een straat vol sneeuw en ander glad spul, een buurjochie dat de tuin uit fietst met het idee dat er toch niemand door de straat rijdt en een huppel die altijd vlak langs hun hek rijdt want auto voor de deur.quote:
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mijquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een straat vol sneeuw en ander glad spul, een buurjochie dat de tuin uit fietst met het idee dat er toch niemand door de straat rijdt en een huppel die altijd vlak langs hun hek rijdt want auto voor de deur.
Wanneer mag ik nou eens je buren komen pesten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mij
De dag dat het mijn buren niet meer zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
[..]
Wanneer mag ik nou eens je buren komen pesten?
pffffieuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mij
Sowieso The Black Eyed Peasquote:
Waren op zich wel leuk op Werchter vorig jaar.. maar om het nou zelf op te zetten,.. neequote:
Ik kan wel een trucje op fergie hoorquote:
Dat liet ik gemakshalve even buiten beschouwing. Hoewel die Fergie op zich redelijk raakbaar is.quote:
Heeft die het niet met die knul uit Las Vegas?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel een trucje op fergie hoor
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat liet ik gemakshalve even buiten beschouwing. Hoewel die Fergie op zich redelijk raakbaar is.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel een trucje op fergie hoor
Geloof het wel ja. Daar kan ik ook wel trucjes op DAMNquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft die het niet met die knul uit Las Vegas?
Top 1000 aller tijden staat op hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Biffkoffie het volgende:
Now Playing:
Deep Purple
Smoke On The water
Combichrist - A New Form Of Silence.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Biffkoffie het volgende:
Now Playing:
Deep Purple
Smoke On The water
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:19 schreef Lutte het volgende:
Als ik weg ben, is ons mam tegen het internet aan gestofzuigd.
Dat lichaam jongequote:
http://www.kinkfm.com/kinkclassxquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top 1000 aller tijden staat op hier
Nee Radio Veronicaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:22 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/kinkclassx
the Who is wel prettigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Radio Veronica![]()
Straks komt The Who
Ik wil ook zo'n figuurquote:
Fergie is ranzigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
FergieZe ziet er altijd ranzig en ongewassen uit man
Dan zou je er alsnog wel een truukje op kunnen. Goed douchen daarna, niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
FergieZe ziet er altijd ranzig en ongewassen uit man
Er is een tijd geweest dat ik daar serieus over na heb zitten denkenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou je er alsnog wel een truukje op kunnen. Goed douchen daarna, niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik daar serieus over na heb zitten denken
Ach heb over wel meer zeer foute dingen serieus na zitten denkenquote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
You are soooooooooooo beautiful to meeeeeeeeeeee
Mooie ogenquote:
Nee, vertekend beeld denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
stukken beter dan fergie maar loenst ze nou
+1quote:
Oeh, dat zeker.quote:
That makes 3 of us.quote:
Mja, nogalquote:
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...quote:
Wel hèquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...
Toch was ik erg nieuwsgierig n.a.v. de titel en het plaatje, dus ik naar YouTube...
TE MOOI !
grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...
Toch was ik erg nieuwsgierig n.a.v. de titel en het plaatje, dus ik naar YouTube...
TE MOOI !
Is Benny verliefd?quote:
Valt het op?quote:
Nieuw koppeltje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben iets samen (kwam ik gisteren ook pas achter)
Ik wist niet beter als ene thomasquote:
Joahquote:
Dat was dr vriendjequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wist niet beter als ene thomas
Je hebt er gestolen dusquote:
Ik zou er ook nog een spoiler voor zetten als ik jou wasquote:
Idee voor de volgende keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een spoiler voor zetten als ik jou was
Lenny en Buttequote:
Ben en Lennyquote:
Dat snap ik. Zoveel tinychat/msn relaties overalquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Idee voor de volgende keer![]()
Maar mijn eerste vraag was wel serieus. Ook al is het mijn zaak niet.
Dat is lekker. Ik doe tussen het fokken door ook nog stofzuigen enzquote:
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondlooptquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik doe tussen het fokken door ook nog stofzuigen enz
staat hier gewoon openquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondloopt
ik fok tussen het werken doorquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondloopt
eels? welke zender?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
bij mij vandaag net andersom![]()
Eels op de radio!!!
Als Benny maar van mijn vriendin afblijftquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Benny en ik hebben iets, nee Benny heeft mij niet 'gestolen', dat zat al fout voor er ook maar iets speelde tussen Benny en mij.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Benny en ik hebben iets, nee Benny heeft mij niet 'gestolen', dat zat al fout voor er ook maar iets speelde tussen Benny en mij.
moet ik ff met de laptop op pad maar kan uiteraard geregeld worden, er hangen hier ook ergens 2 54" schermen voor videoconference... Ook leuk om op te fokken! scherm 2 voor filmpje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als Benny maar van mijn vriendin afblijft![]()
Gefeliciteerd
heb geen geluid op me pcquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/kinkclassx
Hoe ouderwetsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Teal het volgende:
[..]
heb geen geluid op me pc. heb wel een FM-Stereo walkman
wow! een echte walkman ? 1983 model sony ?? die is wel ultra retro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Teal het volgende:
[..]
heb geen geluid op me pc. heb wel een FM-Stereo walkman
Ik zou niet durven.... Luttequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als Benny maar van mijn vriendin afblijft![]()
Dankquote:Gefeliciteerd
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
wow! een echte walkman ? 1983 model sony ?? die is wel ultra retro.
Maar ik vroeg of jullie ook al een keer afgesproken hadden?quote:
*Tampon*quote:
Eels!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
bij mij vandaag net andersom![]()
Eels op de radio!!!
Komende week.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik vroeg of jullie ook al een keer afgesproken hadden?![]()
Of wil je daar geen antwoord op geven?
En toch al een "relatie" samen? hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komende week.
We wonen nou niet bij elkaar om de hoek, dus dat is allemaal wat lastig.
Herstel, waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
En toch al een "relatie" samen? hoe doe je dat?
Ik begrijpquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komende week.
We wonen nou niet bij elkaar om de hoek, dus dat is allemaal wat lastig.
Ik, toen ik nog geld hadquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
wie koopt er hier wel eens/vaak dvd's ? (orginele)
www.piratebay.orgquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Vroeger deed ik dat nog wel. Ik doe dat alleen nog als ik de film heel goed vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Alleen als de film echt de moeite is. Blauwe stralen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Ik, heb er zo'n 250 thuis staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Vorige week nog BBC's Planet Earth gekocht, 6 dvd'squote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Wat is tiny chat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
NBT je moet eens op tinychat komen als die 2 er ook op zijn
verkoop je ze ookquote:
Heb ik van iemand ff geleend in BRquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Vorige week nog BBC's Planet Earth gekocht, 6 dvd's
Ik moet dat ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
NBT je moet eens op tinychat komen als die 2 er ook op zijn
doe mij maar een filmquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Heb ik van iemand ff geleend in BRecht supermooi beeld. Mijn BR films liggen bij degene van wie BBC Earth is, even ruilen.
Als iets zich goed leent voor BR is het die docureeks wel... Helaas heb ik de ''gewone'' dvds.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Heb ik van iemand ff geleend in BRecht supermooi beeld. Mijn BR films liggen bij degene van wie BBC Earth is, even ruilen.
Het was ook niet helemaal de bedoeling dat het zo snel naar buiten kwam en alles, alleen zo'n beetje iedereen had het wel voort door, en als mensen (zoals tdrone dus) er naar vragen en dan liegen is ook niet goed.quote:
Oasisquote:
zo'n chatprogramma op een site met webcams enzo en als lutte ne benny erbij zijn zitten ze de hele tijd te gniffelen en word lutte zo rood als een tomaatquote:
Neuken?quote:
Ik wou zeggen 'dat valt best mee', maar dat heeft toch geen zin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo'n chatprogramma op een site met webcams enzo en als lutte ne benny erbij zijn zitten ze de hele tijd te gniffelen en word lutte zo rood als een tomaat
Ik wil lutte ook zien gniffelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo'n chatprogramma op een site met webcams enzo en als lutte ne benny erbij zijn zitten ze de hele tijd te gniffelen en word lutte zo rood als een tomaat
Dit...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal de bedoeling dat het zo snel naar buiten kwam en alles, alleen zo'n beetje iedereen had het wel voort door, en als mensen (zoals tdrone dus) er naar vragen en dan liegen is ook niet goed.
http://tinychat.com/grtdojwquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil lutte ook zien gniffelenHebben we daar een channel ofzo?
quote:
heb een partij geen zin meer vandaag... voor hier op het werk dan.quote:
Hell yeah, daar mag ik de moderator uithangen zie ikquote:
geblokkeerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet eens... het is geblokkeerd en heb geen cam hier
De gene die er het eerst is, is mod jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah, daar mag ik de moderator uithangen zie ik![]()
Uhu...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
geblokkeerd(proxies
)
ben je op school
Zaterdag 3 verjaardagenquote:
Vanavond ben ik er bijquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Lutte het volgende:
Vanavond wel TinyChat toch? En ik word al rood bij het idee dat NBT gaat kijken of ik rood word.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste echt vrije zaterdag voor mij gaat komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
zaterdag voor de eerste keer in 2 jaar echt vrij
Een klassiekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Open up your eyes, then you'll realize
Here I stand with my, everlasting love
Need you by my side, come and be my pride
You'll never be denied, everlasting love
From the very start, open up your heart
Feel the love you've got, everlasting love
Ikke welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Lutte het volgende:
Vanavond wel TinyChat toch? En ik word al rood bij het idee dat NBT gaat kijken of ik rood word.
Gewoon zorgen dat je op zaterdag niets hoeft te doen, lukt bij mij al aardig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de eerste echt vrije zaterdag voor mij gaat komen
En ik leer scheikunde/biologie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er bijNu niet, werkende allesss
hmm U2... shift+del --> ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Open up your eyes, then you'll realize
Here I stand with my, everlasting love
Need you by my side, come and be my pride
You'll never be denied, everlasting love
From the very start, open up your heart
Feel the love you've got, everlasting love
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doenquote:
Daarvoor heb ik een te druk sociaal levenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je op zaterdag niets hoeft te doen, lukt bij mij al aardig..
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doen
sociale dingen doen is ook vrij zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een te druk sociaal leven
Biologie kan heel interessant zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doen
Niet altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sociale dingen doen is ook vrij zijn..
stukje voortplanting zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biologie kan heel interessant zijn hoor.
U2quote:
Ik bedoel meer dat ik helemaal nergens naar toe hoef, en gewoon thuis niets zonder ook maar iets nuttigs te hoeven doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sociale dingen doen is ook vrij zijn..
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biologie kan heel interessant zijn hoor.
ik vind huppelkind altijd zo meligklinkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.
ooohhhhh zondagquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik helemaal nergens naar toe hoef, en gewoon thuis niets zonder ook maar iets nuttigs te hoeven doen.
Het is ook een melig kindquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind huppelkind altijd zo meligklinken
Ik zit onbetaald bij schoonfamiliequote:
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!quote:
hahaha ja is meestal niet voor de funquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zit onbetaald bij schoonfamilieDie dingen zijn gewoon een verplichting maar daar kom ik echt niet voor m'n vermaak.
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.
Jazeker. En een Huppelhont.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?
Toevallig, ik ook...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!
Hont. Oh, en een rad.quote:
Ja al 12,5 jaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?
Gaat al hard hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Whehehe, nee. Ik ben niets meer dan een (goede?) vriend van Hups.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Huppelman bent... maar dat is vast neit zo he?
ow sorry...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
huppel als je echt geen geld meer hebt kun je altijd de rat nog aan je hond voeren dat is dan weer 2 monden minder te voedenEn zelf de hont opeten zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dankjewel, gaat wel lukken hoop ik!quote:
Zekerquote:
Aha... ook IRL?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehehe, nee. Ik ben niets meer dan een (goede?) vriend van Hups.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Huppelman bent... maar dat is vast neit zo he?
Jaquote:
We hebben elkaar al een paar keer gezien ja. En dat was ook in het bijzijn van de echte Huppelmanquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nee hoor, haal maar rustig adem
Ik zit een heel end bij je vandaan. Bij iedereen trouwens..
Dude!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die er nu niet meer isquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een paar keer gezien ja. En dat was ook in het bijzijn van de echte Huppelman
Wtf?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
Shit
De docent was net aan het uitleggen met dingen aan andere leerlingen. Maar die zijn nu net weg. Ik zit dus alleen in de klas, maar ze heeft net de deur op slot gedaan![]()
![]()
Friends with benefits ftw!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
whahahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer de receptie te bellen of ze ff de deur open kunnen doen. Ze nemen alleen niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |