Fergie is ranzigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
FergieZe ziet er altijd ranzig en ongewassen uit man
Dan zou je er alsnog wel een truukje op kunnen. Goed douchen daarna, niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
FergieZe ziet er altijd ranzig en ongewassen uit man
Er is een tijd geweest dat ik daar serieus over na heb zitten denkenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou je er alsnog wel een truukje op kunnen. Goed douchen daarna, niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik daar serieus over na heb zitten denken
Ach heb over wel meer zeer foute dingen serieus na zitten denkenquote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
You are soooooooooooo beautiful to meeeeeeeeeeee
Mooie ogenquote:
Nee, vertekend beeld denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
stukken beter dan fergie maar loenst ze nou
+1quote:
Oeh, dat zeker.quote:
That makes 3 of us.quote:
Mja, nogalquote:
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...quote:
Wel hèquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...
Toch was ik erg nieuwsgierig n.a.v. de titel en het plaatje, dus ik naar YouTube...
TE MOOI !
grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...
Toch was ik erg nieuwsgierig n.a.v. de titel en het plaatje, dus ik naar YouTube...
TE MOOI !
Is Benny verliefd?quote:
Valt het op?quote:
Nieuw koppeltje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben iets samen (kwam ik gisteren ook pas achter)
Ik wist niet beter als ene thomasquote:
Joahquote:
Dat was dr vriendjequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wist niet beter als ene thomas
Je hebt er gestolen dusquote:
Ik zou er ook nog een spoiler voor zetten als ik jou wasquote:
Idee voor de volgende keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een spoiler voor zetten als ik jou was
Lenny en Buttequote:
Ben en Lennyquote:
Dat snap ik. Zoveel tinychat/msn relaties overalquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Idee voor de volgende keer![]()
Maar mijn eerste vraag was wel serieus. Ook al is het mijn zaak niet.
Dat is lekker. Ik doe tussen het fokken door ook nog stofzuigen enzquote:
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondlooptquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik doe tussen het fokken door ook nog stofzuigen enz
staat hier gewoon openquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondloopt
ik fok tussen het werken doorquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondloopt
eels? welke zender?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
bij mij vandaag net andersom![]()
Eels op de radio!!!
Als Benny maar van mijn vriendin afblijftquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Benny en ik hebben iets, nee Benny heeft mij niet 'gestolen', dat zat al fout voor er ook maar iets speelde tussen Benny en mij.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Benny en ik hebben iets, nee Benny heeft mij niet 'gestolen', dat zat al fout voor er ook maar iets speelde tussen Benny en mij.
moet ik ff met de laptop op pad maar kan uiteraard geregeld worden, er hangen hier ook ergens 2 54" schermen voor videoconference... Ook leuk om op te fokken! scherm 2 voor filmpje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als Benny maar van mijn vriendin afblijft![]()
Gefeliciteerd
heb geen geluid op me pcquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/kinkclassx
Hoe ouderwetsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Teal het volgende:
[..]
heb geen geluid op me pc. heb wel een FM-Stereo walkman
wow! een echte walkman ? 1983 model sony ?? die is wel ultra retro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Teal het volgende:
[..]
heb geen geluid op me pc. heb wel een FM-Stereo walkman
Ik zou niet durven.... Luttequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als Benny maar van mijn vriendin afblijft![]()
Dankquote:Gefeliciteerd
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
wow! een echte walkman ? 1983 model sony ?? die is wel ultra retro.
Maar ik vroeg of jullie ook al een keer afgesproken hadden?quote:
*Tampon*quote:
Eels!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
bij mij vandaag net andersom![]()
Eels op de radio!!!
Komende week.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik vroeg of jullie ook al een keer afgesproken hadden?![]()
Of wil je daar geen antwoord op geven?
En toch al een "relatie" samen? hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komende week.
We wonen nou niet bij elkaar om de hoek, dus dat is allemaal wat lastig.
Herstel, waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
En toch al een "relatie" samen? hoe doe je dat?
Ik begrijpquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komende week.
We wonen nou niet bij elkaar om de hoek, dus dat is allemaal wat lastig.
Ik, toen ik nog geld hadquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
wie koopt er hier wel eens/vaak dvd's ? (orginele)
www.piratebay.orgquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Vroeger deed ik dat nog wel. Ik doe dat alleen nog als ik de film heel goed vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Alleen als de film echt de moeite is. Blauwe stralen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Ik, heb er zo'n 250 thuis staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Vorige week nog BBC's Planet Earth gekocht, 6 dvd'squote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Teal het volgende:
Wat is tiny chat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
NBT je moet eens op tinychat komen als die 2 er ook op zijn
verkoop je ze ookquote:
Heb ik van iemand ff geleend in BRquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Vorige week nog BBC's Planet Earth gekocht, 6 dvd's
Ik moet dat ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
NBT je moet eens op tinychat komen als die 2 er ook op zijn
doe mij maar een filmquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Heb ik van iemand ff geleend in BRecht supermooi beeld. Mijn BR films liggen bij degene van wie BBC Earth is, even ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |