quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zeg je maar omdat je weet dat ik het toch niet kan bewijzen
Nee, zwanger.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn buik doet au. Ben ik nu ongesteld?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
Condoomsquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we het veilig moesten doen!![]()
van een ongestelde Ez?quote:
Dan mag je lang wachten. Ik huil nooit.quote:
Neger watquote:
Iets met godenkindquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ijskoud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag je lang wachten. Ik huil nooit.Echt, de laatste keer was op de begrafenis van mijn opa, en dat is alweer 5 jaar geleden..
Je weet dat als de eerste letter van een woord de IJ is, dat je ze allebei als hoofdletter moet doenquote:
Nee, anders had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat als de eerste letter van een woord de IJ is, dat je ze allebei als hoofdletter moet doen
Can't help it..quote:
Dan weet je het nuquote:
01 01 2011 weer van de brievenbus afquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
Zo even een NEE/NEE stikker halen bij de gemeente, anders heb je inderdaad al die kranten en folder sloebers aan de deur, "fijne kerstdagen, geef me een fooi"
Gelukkig doet mijn deurbel het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
Zo even een NEE/NEE stikker halen bij de gemeente, anders heb je inderdaad al die kranten en folder sloebers aan de deur, "fijne kerstdagen, geef me een fooi"
Hoe is het?quote:
Misschien laat ik hem wel hangen ook, ik hou niet van folders en kranten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
01 01 2011 weer van de brievenbus af
Bij mij komen ze niet eens aan de deur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
heb er al 2 gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet eens aan de deur.
Wat je dan moet doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef NBT het volgende:
Dat durf ik niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat je dan moet doen...
"Wat fijn dat jullie er zijn! Ik zit al de hele dag te wachten en ik begreep dat jullie langs de deuren gaan en geld collecteren. Gisteren ben ik ontslagen en er is ingebroken vannacht... (cue zielige gezichten en een traantje hier of daar), maar gelukkig zijn jullie er om mij wat geld te geven, want jullie zullen wel heel wat bij mekaar hebben gesprokkeld met dat gebedel" (cue sentimentele glimlach)
Het zou wel een bazenactie zijn... Als je ze dan ook nog wijsmaakt dat je bijnaam 'Tiny Tim' is zie je ze nooit meer terug!quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed
Waarom gaat wel?Gaat het niet zo goed?
Die van mij beginnen om 3 uur smiddags al over muziek te zeiken. (wqeet niet waar het bij jouw om gaat)quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu hebben mn buren echt een bloedhekel aan mij
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Die van mij beginnen om 3 uur smiddags al over muziek te zeiken. (wqeet niet waar het bij jouw om gaat)
" ja je zet het smiddags aan, en savonds (s nachts 1 keer gebeurd diep in de nacht), wel een beetje veel hoor.."
Dus de volgende keer een decibel meter mee, voor hun huis gaan staan en zeggen dat het binnen de norm valt en vervolgens de bass weer terug op 0.
ah.. die is wel aardig ja..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggen
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggen
Men neme een straat vol sneeuw en ander glad spul, een buurjochie dat de tuin uit fietst met het idee dat er toch niemand door de straat rijdt en een huppel die altijd vlak langs hun hek rijdt want auto voor de deur.quote:
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mijquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een straat vol sneeuw en ander glad spul, een buurjochie dat de tuin uit fietst met het idee dat er toch niemand door de straat rijdt en een huppel die altijd vlak langs hun hek rijdt want auto voor de deur.
Wanneer mag ik nou eens je buren komen pesten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mij
De dag dat het mijn buren niet meer zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
[..]
Wanneer mag ik nou eens je buren komen pesten?
pffffieuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mij
Sowieso The Black Eyed Peasquote:
Waren op zich wel leuk op Werchter vorig jaar.. maar om het nou zelf op te zetten,.. neequote:
Ik kan wel een trucje op fergie hoorquote:
Dat liet ik gemakshalve even buiten beschouwing. Hoewel die Fergie op zich redelijk raakbaar is.quote:
Heeft die het niet met die knul uit Las Vegas?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel een trucje op fergie hoor
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat liet ik gemakshalve even buiten beschouwing. Hoewel die Fergie op zich redelijk raakbaar is.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel een trucje op fergie hoor
Geloof het wel ja. Daar kan ik ook wel trucjes op DAMNquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft die het niet met die knul uit Las Vegas?
Top 1000 aller tijden staat op hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Biffkoffie het volgende:
Now Playing:
Deep Purple
Smoke On The water
Combichrist - A New Form Of Silence.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Biffkoffie het volgende:
Now Playing:
Deep Purple
Smoke On The water
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:19 schreef Lutte het volgende:
Als ik weg ben, is ons mam tegen het internet aan gestofzuigd.
Dat lichaam jongequote:
http://www.kinkfm.com/kinkclassxquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top 1000 aller tijden staat op hier
Nee Radio Veronicaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:22 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/kinkclassx
the Who is wel prettigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Radio Veronica![]()
Straks komt The Who
Ik wil ook zo'n figuurquote:
Fergie is ranzigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
FergieZe ziet er altijd ranzig en ongewassen uit man
Dan zou je er alsnog wel een truukje op kunnen. Goed douchen daarna, niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
FergieZe ziet er altijd ranzig en ongewassen uit man
Er is een tijd geweest dat ik daar serieus over na heb zitten denkenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou je er alsnog wel een truukje op kunnen. Goed douchen daarna, niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik daar serieus over na heb zitten denken
Ach heb over wel meer zeer foute dingen serieus na zitten denkenquote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
You are soooooooooooo beautiful to meeeeeeeeeeee
Mooie ogenquote:
Nee, vertekend beeld denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
stukken beter dan fergie maar loenst ze nou
+1quote:
Oeh, dat zeker.quote:
That makes 3 of us.quote:
Mja, nogalquote:
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...quote:
Wel hèquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...
Toch was ik erg nieuwsgierig n.a.v. de titel en het plaatje, dus ik naar YouTube...
TE MOOI !
grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik wilde deze dus luisteren, maar dat mocht niet van Sony...
Toch was ik erg nieuwsgierig n.a.v. de titel en het plaatje, dus ik naar YouTube...
TE MOOI !
Is Benny verliefd?quote:
Valt het op?quote:
Nieuw koppeltje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hebben iets samen (kwam ik gisteren ook pas achter)
Ik wist niet beter als ene thomasquote:
Joahquote:
Dat was dr vriendjequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wist niet beter als ene thomas
Je hebt er gestolen dusquote:
Ik zou er ook nog een spoiler voor zetten als ik jou wasquote:
Idee voor de volgende keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een spoiler voor zetten als ik jou was
Lenny en Buttequote:
Ben en Lennyquote:
Dat snap ik. Zoveel tinychat/msn relaties overalquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Idee voor de volgende keer![]()
Maar mijn eerste vraag was wel serieus. Ook al is het mijn zaak niet.
Dat is lekker. Ik doe tussen het fokken door ook nog stofzuigen enzquote:
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondlooptquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik doe tussen het fokken door ook nog stofzuigen enz
staat hier gewoon openquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |