Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed
Waarom gaat wel?Gaat het niet zo goed?
Die van mij beginnen om 3 uur smiddags al over muziek te zeiken. (wqeet niet waar het bij jouw om gaat)quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu hebben mn buren echt een bloedhekel aan mij
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Die van mij beginnen om 3 uur smiddags al over muziek te zeiken. (wqeet niet waar het bij jouw om gaat)
" ja je zet het smiddags aan, en savonds (s nachts 1 keer gebeurd diep in de nacht), wel een beetje veel hoor.."
Dus de volgende keer een decibel meter mee, voor hun huis gaan staan en zeggen dat het binnen de norm valt en vervolgens de bass weer terug op 0.
ah.. die is wel aardig ja..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggen
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had net mn buurjochie op de motorkap liggen
Men neme een straat vol sneeuw en ander glad spul, een buurjochie dat de tuin uit fietst met het idee dat er toch niemand door de straat rijdt en een huppel die altijd vlak langs hun hek rijdt want auto voor de deur.quote:
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mijquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een straat vol sneeuw en ander glad spul, een buurjochie dat de tuin uit fietst met het idee dat er toch niemand door de straat rijdt en een huppel die altijd vlak langs hun hek rijdt want auto voor de deur.
Wanneer mag ik nou eens je buren komen pesten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mij
De dag dat het mijn buren niet meer zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
[..]
Wanneer mag ik nou eens je buren komen pesten?
pffffieuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed heel langzaam, George heeft niks, buurjochie schrok en moest toen lachen, zn zusje half in paniek en de buurman schelden op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |