ik fok tussen het werken doorquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, ik doe tussendoor fok weg klikken i.v.m. baas die rondloopt
eels? welke zender?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
bij mij vandaag net andersom![]()
Eels op de radio!!!
Als Benny maar van mijn vriendin afblijftquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Benny en ik hebben iets, nee Benny heeft mij niet 'gestolen', dat zat al fout voor er ook maar iets speelde tussen Benny en mij.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Benny en ik hebben iets, nee Benny heeft mij niet 'gestolen', dat zat al fout voor er ook maar iets speelde tussen Benny en mij.
moet ik ff met de laptop op pad maar kan uiteraard geregeld worden, er hangen hier ook ergens 2 54" schermen voor videoconference... Ook leuk om op te fokken! scherm 2 voor filmpje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als Benny maar van mijn vriendin afblijft![]()
Gefeliciteerd
heb geen geluid op me pcquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/kinkclassx
Hoe ouderwetsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Teal het volgende:
[..]
heb geen geluid op me pc. heb wel een FM-Stereo walkman
wow! een echte walkman ? 1983 model sony ?? die is wel ultra retro.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Teal het volgende:
[..]
heb geen geluid op me pc. heb wel een FM-Stereo walkman
Ik zou niet durven.... Luttequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als Benny maar van mijn vriendin afblijft![]()
Dankquote:Gefeliciteerd
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
wow! een echte walkman ? 1983 model sony ?? die is wel ultra retro.
Maar ik vroeg of jullie ook al een keer afgesproken hadden?quote:
*Tampon*quote:
Eels!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
bij mij vandaag net andersom![]()
Eels op de radio!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |