Hell yeah, daar mag ik de moderator uithangen zie ikquote:
geblokkeerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet eens... het is geblokkeerd en heb geen cam hier
De gene die er het eerst is, is mod jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah, daar mag ik de moderator uithangen zie ik![]()
Uhu...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
geblokkeerd(proxies
)
ben je op school
Zaterdag 3 verjaardagenquote:
Vanavond ben ik er bijquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Lutte het volgende:
Vanavond wel TinyChat toch? En ik word al rood bij het idee dat NBT gaat kijken of ik rood word.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste echt vrije zaterdag voor mij gaat komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
zaterdag voor de eerste keer in 2 jaar echt vrij
Een klassiekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Open up your eyes, then you'll realize
Here I stand with my, everlasting love
Need you by my side, come and be my pride
You'll never be denied, everlasting love
From the very start, open up your heart
Feel the love you've got, everlasting love
Ikke welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Lutte het volgende:
Vanavond wel TinyChat toch? En ik word al rood bij het idee dat NBT gaat kijken of ik rood word.
Gewoon zorgen dat je op zaterdag niets hoeft te doen, lukt bij mij al aardig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de eerste echt vrije zaterdag voor mij gaat komen
En ik leer scheikunde/biologie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er bijNu niet, werkende allesss
hmm U2... shift+del --> ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Open up your eyes, then you'll realize
Here I stand with my, everlasting love
Need you by my side, come and be my pride
You'll never be denied, everlasting love
From the very start, open up your heart
Feel the love you've got, everlasting love
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doenquote:
Daarvoor heb ik een te druk sociaal levenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je op zaterdag niets hoeft te doen, lukt bij mij al aardig..
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doen
sociale dingen doen is ook vrij zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een te druk sociaal leven
Biologie kan heel interessant zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doen
Niet altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sociale dingen doen is ook vrij zijn..
stukje voortplanting zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biologie kan heel interessant zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |