Als iets zich goed leent voor BR is het die docureeks wel... Helaas heb ik de ''gewone'' dvds.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Heb ik van iemand ff geleend in BRecht supermooi beeld. Mijn BR films liggen bij degene van wie BBC Earth is, even ruilen.
Het was ook niet helemaal de bedoeling dat het zo snel naar buiten kwam en alles, alleen zo'n beetje iedereen had het wel voort door, en als mensen (zoals tdrone dus) er naar vragen en dan liegen is ook niet goed.quote:
Oasisquote:
zo'n chatprogramma op een site met webcams enzo en als lutte ne benny erbij zijn zitten ze de hele tijd te gniffelen en word lutte zo rood als een tomaatquote:
Neuken?quote:
Ik wou zeggen 'dat valt best mee', maar dat heeft toch geen zin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo'n chatprogramma op een site met webcams enzo en als lutte ne benny erbij zijn zitten ze de hele tijd te gniffelen en word lutte zo rood als een tomaat
Ik wil lutte ook zien gniffelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo'n chatprogramma op een site met webcams enzo en als lutte ne benny erbij zijn zitten ze de hele tijd te gniffelen en word lutte zo rood als een tomaat
Dit...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal de bedoeling dat het zo snel naar buiten kwam en alles, alleen zo'n beetje iedereen had het wel voort door, en als mensen (zoals tdrone dus) er naar vragen en dan liegen is ook niet goed.
http://tinychat.com/grtdojwquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil lutte ook zien gniffelenHebben we daar een channel ofzo?
quote:
heb een partij geen zin meer vandaag... voor hier op het werk dan.quote:
Hell yeah, daar mag ik de moderator uithangen zie ikquote:
geblokkeerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet eens... het is geblokkeerd en heb geen cam hier
De gene die er het eerst is, is mod jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah, daar mag ik de moderator uithangen zie ik![]()
Uhu...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
geblokkeerd(proxies
)
ben je op school
Zaterdag 3 verjaardagenquote:
Vanavond ben ik er bijquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Lutte het volgende:
Vanavond wel TinyChat toch? En ik word al rood bij het idee dat NBT gaat kijken of ik rood word.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste echt vrije zaterdag voor mij gaat komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
zaterdag voor de eerste keer in 2 jaar echt vrij
Een klassiekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Open up your eyes, then you'll realize
Here I stand with my, everlasting love
Need you by my side, come and be my pride
You'll never be denied, everlasting love
From the very start, open up your heart
Feel the love you've got, everlasting love
Ikke welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Lutte het volgende:
Vanavond wel TinyChat toch? En ik word al rood bij het idee dat NBT gaat kijken of ik rood word.
Gewoon zorgen dat je op zaterdag niets hoeft te doen, lukt bij mij al aardig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de eerste echt vrije zaterdag voor mij gaat komen
En ik leer scheikunde/biologie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er bijNu niet, werkende allesss
hmm U2... shift+del --> ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Open up your eyes, then you'll realize
Here I stand with my, everlasting love
Need you by my side, come and be my pride
You'll never be denied, everlasting love
From the very start, open up your heart
Feel the love you've got, everlasting love
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doenquote:
Daarvoor heb ik een te druk sociaal levenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je op zaterdag niets hoeft te doen, lukt bij mij al aardig..
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doen
sociale dingen doen is ook vrij zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een te druk sociaal leven
Biologie kan heel interessant zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
lutte wtf voor mijn gevoel ben jij al een week alleen maar biologie aan het doen
Niet altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sociale dingen doen is ook vrij zijn..
stukje voortplanting zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biologie kan heel interessant zijn hoor.
U2quote:
Ik bedoel meer dat ik helemaal nergens naar toe hoef, en gewoon thuis niets zonder ook maar iets nuttigs te hoeven doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sociale dingen doen is ook vrij zijn..
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biologie kan heel interessant zijn hoor.
ik vind huppelkind altijd zo meligklinkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.
ooohhhhh zondagquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik helemaal nergens naar toe hoef, en gewoon thuis niets zonder ook maar iets nuttigs te hoeven doen.
Het is ook een melig kindquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind huppelkind altijd zo meligklinken
Ik zit onbetaald bij schoonfamiliequote:
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!quote:
hahaha ja is meestal niet voor de funquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zit onbetaald bij schoonfamilieDie dingen zijn gewoon een verplichting maar daar kom ik echt niet voor m'n vermaak.
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.
Jazeker. En een Huppelhont.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?
Toevallig, ik ook...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!
Hont. Oh, en een rad.quote:
Ja al 12,5 jaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?
Gaat al hard hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Whehehe, nee. Ik ben niets meer dan een (goede?) vriend van Hups.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Huppelman bent... maar dat is vast neit zo he?
ow sorry...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef tdrone het volgende:
huppel als je echt geen geld meer hebt kun je altijd de rat nog aan je hond voeren dat is dan weer 2 monden minder te voedenEn zelf de hont opeten zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dankjewel, gaat wel lukken hoop ik!quote:
Zekerquote:
Aha... ook IRL?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehehe, nee. Ik ben niets meer dan een (goede?) vriend van Hups.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Huppelman bent... maar dat is vast neit zo he?
Jaquote:
We hebben elkaar al een paar keer gezien ja. En dat was ook in het bijzijn van de echte Huppelmanquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nee hoor, haal maar rustig adem
Ik zit een heel end bij je vandaan. Bij iedereen trouwens..
Dude!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die er nu niet meer isquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een paar keer gezien ja. En dat was ook in het bijzijn van de echte Huppelman
Wtf?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
Shit
De docent was net aan het uitleggen met dingen aan andere leerlingen. Maar die zijn nu net weg. Ik zit dus alleen in de klas, maar ze heeft net de deur op slot gedaan![]()
![]()
Friends with benefits ftw!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
whahahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer de receptie te bellen of ze ff de deur open kunnen doen. Ze nemen alleen niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |