U2quote:
Ik bedoel meer dat ik helemaal nergens naar toe hoef, en gewoon thuis niets zonder ook maar iets nuttigs te hoeven doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
sociale dingen doen is ook vrij zijn..
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Biologie kan heel interessant zijn hoor.
ik vind huppelkind altijd zo meligklinkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.
ooohhhhh zondagquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik helemaal nergens naar toe hoef, en gewoon thuis niets zonder ook maar iets nuttigs te hoeven doen.
Het is ook een melig kindquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind huppelkind altijd zo meligklinken
Ik zit onbetaald bij schoonfamiliequote:
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!quote:
hahaha ja is meestal niet voor de funquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zit onbetaald bij schoonfamilieDie dingen zijn gewoon een verplichting maar daar kom ik echt niet voor m'n vermaak.
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de pa van Huppelkind leren kennen tijdens de biologieles, hoofdstuk voortplanting.
Jazeker. En een Huppelhont.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?
Toevallig, ik ook...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet eerder vrij, ik moet 2 uur lang vergaderen!
Hont. Oh, en een rad.quote:
Ja al 12,5 jaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft echt een Huppelkind?
Gaat al hard hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Whehehe, nee. Ik ben niets meer dan een (goede?) vriend van Hups.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Huppelman bent... maar dat is vast neit zo he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |