als het maar met scherp isquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga voortaan op standje sport schieten.
das toch 95% of niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Ik schiet altijd met scherpquote:
Regent het weer dan?quote:
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef Ynske het volgende:
Enfin, probeer iig niet te hoge verwachtingen te hebben richting een baan na je opleiding. k ken verschillende mensen die geen werk kunnen krijgen in die richting, en zich maar omscholen
Je begint het al te lerenquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
ik gebruikte de flitsers alleen maar buiten de deur.quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Ynske het volgende:
@p dat is idd lastig. K weet er hierkog wel een, lekker goedkoop
@pk waarom hebben jullie m weggedaan?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb nog niet zoveel standjes uitgeprobeerd.. ik ben pas 16 maar ik geef toch de voorkeur aan automatisch
quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar ik leer ook van internetquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je begint het al te leren.. Goedzo.. En dat terwijl je niet eens op school bent
met praktisch vakken is hetvele malen ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geldt sowieso voor elke studie/opleiding wel eigenlijk. Meerderheid van de mensen die ik ken komt zeker in eerste instantie niet te werken in de richting waarvoor ze gestudeerd hebben.
Dat was serieus xDquote:
Wat dacht je zelf dan?quote:
de vermelding dat een 400d een digitale camera is.quote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, (echtg 100% serieus)
Wat is de toegevoegde waarde in deze foto?
[ afbeelding ]
Mijne, standje M heb ik nog niet helemaal door.quote:
nu ja, maar zodra je ervan moet leven, zul je aardig wat moeten ronddraaien om je vaste lasten te kunnen dekken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Hoe komen ze nou niet aan werk? Bedoel je vast werk?
Want zelfs ik wordt doodgegooid met requests van wil je fotos maken--> NEE
Ik heb het druk genoeg:P
Hmm ik probeerde te vragen wat de M daar voor toegevoegde waarde zou hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de vermelding dat een 400d een digitale camera is.
echt dat had ik nooit verwacht. een camera met d in het type wat ook voor digitaal staal.
T kentekenquote:Op maandag 13 december 2010 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, (echtg 100% serieus)
Wat is de toegevoegde waarde in deze foto?
[ afbeelding ]
Daar moet je JA op antwoorden en er dan een leuk prijskaartje aan vasthangenquote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef xJillx het volgende:
Eensch. Van zulke ervaringen leer je echt.. No kiddingquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar moet je JA op antwoorden en er dan een leuk prijskaartje aan vasthangenAls ze echt willen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En zo niet, dan zijn ze ook weg
Nee, ik vroeg me af wat de M daar voor toegevoegde waarde was.quote:
vast niet,quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieWeer mijn voornemen om hier niet te posten gebroken
*hand opsteekt*quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vast niet,
komt door die vervelende mensen die naast hun baan kiekjes schieten en die betaalde opdrachten doen voor een paar tientjes
quote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieWeer mijn voornemen om hier niet te posten gebroken
Ja dan mogen ze komenquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu ja, maar zodra je ervan moet leven, zul je aardig wat moeten ronddraaien om je vaste lasten te kunnen dekken.
Als ik ze flink wat vraag vast...quote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook zoveel geld voor dat je er netto een aardig uurloon van overhood?
geen tijd gok ik, huiswerk.quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom neem je ze nu nog niet aan?
quote:
Ik zeg net; ik heb er geen tijd voor en ik vind mezelf nog niet goed genoegquote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waarom neem je ze nu nog niet aan?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen tijd gok ik, huiswerk.
sorry kan geen foto's komen maken omdat ik foto's ga maken
Eerder: heuvelevents.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Ons leuk klein lief dorpje heeft een groepje genaamd Bergevents (even allemaal lachen) en die organiseren dus hardcore feesten in dezelfde zaal dat de ouderen bingo spelen.
Nou wilden de beste mannen graag fototjes hebben, en daar wil ik me met enige tegenzin toch wel voor inzetten want 55 euro voor een puber is toch best veel. Ik gemaild de 28ste van november.. en nou krijg ik zojuist een mailtje terug (lekker optijd, de zin is me eigenlijk nu al helemaal over)
Nou had ik voor de 55 euro in gedachte voor 3 uurtjes. Nou wil meneer van berg events dat ik vanaf 9 uur naar die lelijke herrie kom luisteren want ze willen alle dj's op de foto hebben.... dus ik neem aan tot het voorbij is. Voor maar liefst 5 euro meer.
en toch blijf jequote:
Wel weer lichtomstandigheden die leerzaam kunnen zijn voor je..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Nou had ik voor de 55 euro in gedachte voor 3 uurtjes. Nou wil meneer van berg events dat ik vanaf 9 uur naar die lelijke herrie kom luisteren want ze willen alle dj's op de foto hebben.... dus ik neem aan tot het voorbij is. Voor maar liefst 5 euro meer.
Moet je gewoon een uurloon vragen, of een bepaald bedrag voor foto's afspreken met minimaal X aantal afnames.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Ons leuk klein lief dorpje heeft een groepje genaamd Bergevents (even allemaal lachen) en die organiseren dus hardcore feesten in dezelfde zaal dat de ouderen bingo spelen.
Nou wilden de beste mannen graag fototjes hebben, en daar wil ik me met enige tegenzin toch wel voor inzetten want 55 euro voor een puber is toch best veel. Ik gemaild de 28ste van november.. en nou krijg ik zojuist een mailtje terug (lekker optijd, de zin is me eigenlijk nu al helemaal over)
Moet je de photostream van dark_angelus/photocero eens bekijken. Die zet alles wat op een podium beweegt op de foto.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef xEefjee het volgende:
Dat wel ja.. maar dan leer ik dat liever bij een ander feest dan zon feest.
Dat soort feesten zijn echt de beste oefening die je kunt hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef xEefjee het volgende:
Soms zijn er dingen waar je geen zin in hebt.. Zoals met een flink aantal kakkers in een te kleine kamer zitten voor een ondertekening.. Had ik ook weinig zin inquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef xEefjee het volgende:
Dat wel ja.. maar dan leer ik dat liever bij een ander feest dan zon feest.
Zolang het geld oplevert.....quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Soms zijn er dingen waar je geen zin in hebt.. Zoals met een flink aantal kakkers in een te kleine kamer zitten voor een ondertekening.. Had ik ook weinig zin in
schat iets met dromen n bedrogquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef xJillx het volgende:
[..]
Eerder: heuvelevents.
Damn bejaardenbingo & hardcore optredens, leuke combo
Wat een afzetters
Ik vind dat je zeker 35euro p/u moet vragen!
haha mees grapje zeker
Uberhaupt voor zo'n feest 35 EUR per uur betalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat iets met dromen n bedrog
Een 16jarige met weinig ervaring ¤35 per uur betalen
ook voor 100 in het uur ga ik niet naar zo iets toequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uberhaupt voor zo'n feest 35 EUR per uur betalen![]()
![]()
Wantquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar dat soort feesten zijn ook degen waar ik een grootste hekel aan heb. 3 uur kon ik nog wel volhouden.. en ik moet een shitload of batterijen gaan kopen.
Ik heb leuke duracels,quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef xEefjee het volgende:
Ja maar dat soort feesten zijn ook degen waar ik een grootste hekel aan heb. 3 uur kon ik nog wel volhouden.. en ik moet een shitload of batterijen gaan kopen.
Dat vind ik dan domquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook voor 100 in het uur ga ik niet naar zo iets toe
Als ik iets nieuws koop, zou hij het dan twee dagen later ook hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef xEefjee het volgende:
@Ynske Dat was een grapje.. een jongen van onze klas vraagt zich 35 per uur.
ik niet. blijft een hobby.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vind ik dan domVoor 100 /u ga ik daar wel rondlopen hoor
bamboo is nice, gebruik ik voor het ondertekenen van de contracten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef xJillx het volgende:
[..]
Als ik iets nieuws koop, zou hij het dan twee dagen later ook hebben?
Ik wilde Bamboo kopen, heeft hij volgende week dan een tweede?
Ik heb ook een hekel aan kou en regen.. Maar elk jaar weer tot op de boxershort nat voor een foto, of met blauwe klauwen terug naar huis staan en een pijnlijke ass van het vallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef xEefjee het volgende:
Stuur mij dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ook voor 100 in het uur ga ik niet naar zo iets toe
Mijn onboardflitser (quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:07 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik heb leuke duracels,
je kunt er zelfs op drukken om te zien hoe vol ze zijn!![]()
Nee echt het zijn shit dingen, mn flitser hield het laatst niet bij.
Tis toch alleen voor je flitser, makkelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:08 schreef xEefjee het volgende:
Red ik het daar mee van 9 tot 3 dan?
Aangezien ik geen ervaring met dit soort.. fotografie heb, neem ik aan dat ik toch wel wat extra foto's moet maken wil dr iets fatsoenlijks uit komen.
Zie je dat we best gezellig kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef xEefjee het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken dat ik om 10 uur naar bed ging.
nog even en je zit hier 24/7quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef xEefjee het volgende:
Heb je mijn scherpschietfoto nog gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nog even en je zit hier 24/7
ik hou ook van flitsen, maar dan moet ik wel 220 op locatie hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef Ynske het volgende:
* Ynske loves niet flitsen, maar goed theater is dan ook mijn grootste
Nachtje doorhalen? Doe je toch niet.quote:
Waren mijn lichtomstandigheden maar altijd zo dat ik niet moet flitsenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef Ynske het volgende:
* Ynske loves niet flitsen, maar goed theater is dan ook mijn grootste
Check, dito, succesquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek, ik zou ook vroeg naar bed gaan
Makkelijk.. Alleen niet op fok! danquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen? Doe je toch niet.
Jij ook! Ik hoef gelukkig pas om 1 uurquote:
Stom forum, het houd me van mn slaapquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef xEefjee het volgende:
ik neem nooit mijn flitsers mee naar opdracht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Waren mijn lichtomstandigheden maar altijd zo dat ik niet moet flitsen
Morgen en woensdag beide om 10 uur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij ook! Ik hoef gelukkig pas om 1 uur
Of je moet je eigen generator meenemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik hou ook van flitsen, maar dan moet ik wel 220 op locatie hebben.
die opzet flitsers schiet niet op.
2 a 3 keer 1000W dan doe je nog iets
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:13 schreef xEefjee het volgende:
Zeg Jill, zou Laurens zin hebben om dat te doen? lekker hardcore mensjes fotograferen.
Ik mag veel bij de brandweer maar als ze bezig zijn met een slachtoffer ga ik dat niet doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem nooit mijn flitsers mee naar opdracht.
als er te weinig licht is loop ik naar de opdracht gever dat hij of niets heeft of moet zorgen voor meer licht.
flitsen is killing voor de sfeer
ik denk dat ze die generator nog voor lief nemen. maar de modellen vinden het vast niet tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of je moet je eigen generator meenemen.
waterquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik spuugde bijna mn water over het beeldscherm xD
Vandaag.. hihihihihihihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef xEefjee het volgende:
Mees krijg ik wel zo gek haha.
Ja morgen half 7 gaat de wekker weer..
Ik alleen morgen. Ik hoop echt dat het wat wordt, want na een week of 7 thuis wordt de bank ook saai.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Morgen en woensdag beide om 10 uur.
Jij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
heb zin om weer eens met mijn portragon te spelen.
wie organiseert er op korte termijn een simpelveld meet?
Volgens mij is dat bij iedereen die organiseerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als ik iets organiseer zijn er 30 fotografen en 3 modellen.
is geen suc-6
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
heb zin om weer eens met mijn portragon te spelen.
wie organiseert er op korte termijn een simpelveld meet?
Ik zou 't nu zo kunnen doen, maar als ik nog enigzins representatief wil overkomen is dat niet zo handigquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Makkelijk.. Alleen niet op fok! dan
we leren haar wel een ander standje danquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:22 schreef xEefjee het volgende:
Ik weet nog wel een model hahahahahahhahaha ze kent wel maar een pose.
21 en 16 moet kunnen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we leren haar wel een ander standje dan
komt door het bier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg PKfotograaf, je negeert mijn berichten nogal!
Je weet dat de nieuwe pentax k-5 tot 51200 gaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef xJillx het volgende:
![]()
zoiets blijft best lang leuk.
net zoals ISO 3200.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
en aangezien ik denk ik de meeste meets georganiseerd heb de afgelopen 4 jaar mag wel iemand anders het doen voor de verandering
Er zitten ronde vormen in! vorige pagina!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
komt door het bier.
alles zonder ronde vormen op de juiste plek zie ik over het hoofd
linkje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten ronde vormen in! vorige pagina!
ja, slecht model welquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je mijn scherpschietfoto nog gezien?
Dit heb ik ook in pub, ik ben langer op fok dan de meeste, maar nooit actief geweest. Of toen alleen in klb/onz/gc. Daarom weet ik al die over vorige meets enzo nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef Ynske het volgende:
[..]simpelveld was leuk. K weet nog wel wat locaties maar geloof nooit dat we nog zo'n opkomst krijgen in t zuiden van t land als toen.
Doe maar Zuid-Westquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:25 schreef Ynske het volgende:
[..]simpelveld was leuk. K weet nog wel wat locaties maar geloof nooit dat we nog zo'n opkomst krijgen in t zuiden van t land als toen.
K weet hoe het voeltquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik alleen morgen. Ik hoop echt dat het wat wordt, want na een week of 7 thuis wordt de bank ook saai.
Het is anders als je niet weet wanneer je weer aan de slag kan, en al je vrienden wel aan het werk zijn of op school zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef xEefjee het volgende:
Ik was het na 3 maanden nog niet zat.
Of telt vakantie niet?
Wil je echt bergop zul je naar het buitenland moeten gaan..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
pfff simpelveld... daarna was alles bergaf.....
t zwin, rond hemelvaart/pinksteren komt wel uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe maar Zuid-West.. Zeeland is ook tof
*Ahum*
das de grap nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet dat de nieuwe pentax k-5 tot 51200 gaat?
hebben we geprobeert, maar was ook niet wat we wildenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wil je echt bergop zul je naar het buitenland moeten gaan..
ik heb er zelfs 2 die ik nog NOOIT gebruikt heb.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef xJillx het volgende:
[..]
das de grap niet
zon meid bij ons in de klas had voor der assessments
der hele serie
op Iso 3200 met een enorm groot diafragma
en ze merkte nog nieteeens die volle bak ruis op
laat staan dat der fotos te donker waren
mja wie koopt er nu een statief voor een les?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef Ynske het volgende:
Zuidwest echt niet genoeg geweest daarom rondom denhaag. De kliek is groter dan alleen de lui daar![]()
[..]
t zwin, rond hemelvaart/pinksteren komt wel uit
Daar is werkelijk niets te belevenquote:
Inside jokes zijn stomquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef xJillx het volgende:
[..]
das de grap niet
der hele serie
Inside jokes zijn grappig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inside jokes zijn stom
Mijn statief heeft me welgeteld een tientje gekochtGewoon een ding via marktplaats regelen, even testen of alles soepel loopt en nog netjes is. Scheelt je veel geld, en het kan toch nauwelijks kapot.
Trusten!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:30 schreef xEefjee het volgende:
Ik moet met pijn in mijn hart mededelen dat ik toch echt naar bed ga.
Ja maar het was gewoon zon domme opmerking xDquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 2 die ik nog NOOIT gebruikt heb.
die zijn voor de heb
Ja, dan ken ik er nog 1 over 4 meisjes en een M standquote:
quote:
Of over een spelletje met je belichtingsmeter; alleen dat naaldje in het midden krijgen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dan ken ik er nog 1 over 4 meisjes en een M stand
Het spiet mie, maar ik snap hem niet volledig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post een tubgirl in ONZ en je kan de komende tijd niet meer 't forum op>bedtijd!
of over stoer doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef xJillx het volgende:
[..]
Of over een spelletje met je belichtingsmeter; alleen dat naaldje in het midden krijgen!
Ik steek meestal mis de eerste keer, maar na een paar keer zittie goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef xJillx het volgende:
[..]
Of over een spelletje met je belichtingsmeter; alleen dat naaldje in het midden krijgen!
Dan krijg je per direcht een ban, omdat een tubgirl "nogal" smerig is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Het spiet mie, maar ik snap hem niet volledig.
jij maakt het niet beter voor mequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik steek meestal mis de eerste keer, maar na een paar keer zittie goed
Is dit niet PUB?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef PKfotografie het volgende:
meisjes en inside jokes op dit tijdstip, en dat met verschillende standjes.....
zit echt in het verkeerde subforum
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef PKfotografie het volgende:
meisjes en inside jokes op dit tijdstip, en dat met verschillende standjes.....
zit echt in het verkeerde subforum
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
jij maakt het niet beter voor me
Hangt er vanaf, het meisje die bij mij in de klas zat kon ook geen 10 seconden bij ons zitten voordat we op een sexueel getint onderwerp uitkwamen door haar schuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef xEefjee het volgende:
Op de een of andere manier zit er altijd wel seks in een gesprek.
Eerder dan SEX SC, dit is nog niet pikant genoeg voor KPD denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mijn gedachten gaan meer naar het danny forum
hangt van de foto's afquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerder dan SEX SC, dit is nog niet pikant genoeg voor KPD denk ik
Inside jokes, leuk he?quote:
Das waarquote:
Doe je toch iets verkeerd! Vaker oefenenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik steek meestal mis de eerste keer, maar na een paar keer zittie goed
Dat.. + het is hier spekglad begreep ik dus wellicht nog uit bed vannachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef PKfotografie het volgende:
mensen ik ben slapen.
genoeg om over te dromen.
truste
Bij mij altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef xEefjee het volgende:
Op de een of andere manier zit er altijd wel seks in een gesprek.
glad en nat is een goede of slechte combo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat.. + het is hier spekglad begreep ik dus wellicht nog uit bed vannacht
jullie voeden ook het hele gesprek........quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef xJillx het volgende:
[..]
Bij mij altijd.
Ik denk altijd door, dan krijg je zoiets
Toch raar, het is hier aan het regenen dus blijf ik in bedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat.. + het is hier spekglad begreep ik dus wellicht nog uit bed vannacht
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
glad en nat is een goede of slechte combo.
afhankelijk van welke kant je gedachte op gaat
Goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef xJillx het volgende:
ik weet niet of een 'dirty mind' hebben nu een goed of slecht iets is..hmpf
ik zou echt eens na bed moeten
Wij zijn gewoon super grappig dat je meteen twee dagen gespreksstof hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
jullie voeden ook het hele gesprek........
Daar heb je toch 5D2's voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef xJillx het volgende:
[..]
das de grap niet
der hele serie
Ze heeft nou niet bepaald een 5D2'squote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar heb je toch 5D2's voor?
Hoezo ruis op ISO 3200?
Ik schat dat ze een 400/450D heeftquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoezo ruis op ISO 3200?
Is die pentax k-5 eigenlijk op die iso waardes net zo ruisvrij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoezo ruis op ISO 3200?
Ik schat van niet, die gaan tot 1600 namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik schat dat ze een 400/450D heeft
foto gemaakt bij slecht licht overigens;)
400D gaat niet tot 3200 trouwens. Die ligt hier binnen grijpafstand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik schat dat ze een 400/450D heeft
foto gemaakt bij slecht licht overigens;)
T zou grappig zijn als ze morgen met een compact camera aankomt ':]quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:46 schreef xEefjee het volgende:
Morgen maar even oplettten welke ze wel heeft dan.
Voor zover ik weet wel ja... Misschien zelfs wel beter, geen idee eigenlijk, heb niet zo snel een fatsoenlijke vergelijking bij de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is die pentax k-5 eigenlijk op die iso waardes net zo ruisvrij?
Verrek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef xEefjee het volgende:
Ze heeft wel haar cupmaat op hyves.. maar welke camera ze heeft niet.
Geen HI ISO? 1600 -> HI1 (3200) ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
400D gaat niet tot 3200 trouwens. Die ligt hier binnen grijpafstand.
Pics?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EOS_500Dquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen HI ISO? 1600 -> HI1 (3200) ofzo?
Nee, zou je ook niet moeten willen op die body. 1600 is al een ruiskanon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen HI ISO? 1600 -> HI1 (3200) ofzo?
Ruiscanonquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nee, zou je ook niet moeten willen op die body. 1600 is al een ruiskanon.
Kennis van me, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef xEefjee het volgende:
Zeg, heeft er iemand hier een Nikon D90?
Ik zeik ook m'n eigen 450D af hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef kanovinnie het volgende:
Niet zo haten op mijn mooie sjieke 400D wil je?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikon_D90quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef xEefjee het volgende:
Maar nou hoef je me niet die specificatie lijst op te gaan noemen, maar hoe die int echt is.
Geloof wel dat hier in FOT mensen met een D90 rondlopen, heb alleen geen idee wie precies. Moet in het Nikon-topic wel te vinden zijn denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef kanovinnie het volgende:
D90 is toch vergelijkbaar met de xxxd versie's van canon? De meeste mensen hier hebben xxd, of xd camera's van canon (of vergelijkbaar van andere merken). Dus ik denk niet dat er iemand is met een D90 die hier post.
Wat is er zo fout aan sony? Ik heb liever mijn samsung E900 bij me om een foto te maken dan geen 1ds mark 2 met een 70-200 2.8 IS lens.quote:
Ah, dan had ik het foutquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geloof wel dat hier in FOT mensen met een D90 rondlopen, heb alleen geen idee wie precies. Moet in het Nikon-topic wel te vinden zijn denk ik.
Eerder vergelijkbaar met de xxD trouwens... De Canon 50D laat zich aardig met de D90 vergelijken in ieder geval.
Morgen eens kijken naar de pentax mogelijkheden qua lenzen, de ruisvretende K5 is toch wel interessant gewordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zeik ook m'n eigen 450D af hoor.
Wil echt van dat ding af eigenlijk, maar ja, nog eventjes doorsparen.
Mits je analoog wilt focussen weet ik dat er een gigantische hoeveelheid aan 2dehands lenzen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Morgen eens kijken naar de pentax mogelijkheden qua lenzen, de ruisvretende K5 is toch wel interessant geworden..
Geen tijd voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mits je analoog wilt focussen weet ik dat er een gigantische hoeveelheid aan 2dehands lenzen zijn.
Ik heb er ook al serieus naar zitten te kijken (en eigenlijk nog steeds wel), maar Pentax heeft voor mij te weinig interessante lenzen. Canon des te meer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Morgen eens kijken naar de pentax mogelijkheden qua lenzen, de ruisvretende K5 is toch wel interessant geworden..
Tja, dan niet hequote:
Misschien komt canon binnenkort ook wel met wat nieuws uit met een megagiga isowaardequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus naar zitten te kijken (en eigenlijk nog steeds wel), maar Pentax heeft voor mij te weinig interessante lenzen. Canon des te meer.
Kan op KE niet eens een tele vinden die lichtsterk is..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus naar zitten te kijken (en eigenlijk nog steeds wel), maar Pentax heeft voor mij te weinig interessante lenzen. Canon des te meer.
Tja, de 5D3 is de eerste kandidaat gok ik zo, maar die gaat bij de introductie toch veel te duur zijn voor mij. De 5D2 is qua prijs op 't moment al een stuk beter te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:57 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien komt canon binnenkort ook wel met wat nieuws uit met een megagiga isowaarde
Ik zou liever ook rondlopen met een 5D2, maar als je lang moet sparen voor je spullen geeft het wel meer voldoening dan dat je er meteen veel geld inpompt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:00 schreef xEefjee het volgende:
Ik word op school altijd helemaal de grond in geboord met m'n Sony.
Je telt ook alleen mee als je een canon of nikon hebt, liever een canon natuurlijk;)quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:00 schreef xEefjee het volgende:
Ik word op school altijd helemaal de grond in geboord met m'n Sony.
Ik ging om 1 uur slapen. Echt waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef xEefjee het volgende:
Jullie zijn opzich toch best gezellig hoor. Ik spreek de helt tijd met mezelf af: om half 1 ga ik slapen, om kwart voor 1 ga ik slapen.
En op de groene stand foto's maakt, want groen=goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef xJillx het volgende:
[..]
Je telt ook alleen mee als je een canon of nikon hebt, liever een canon natuurlijk;)
haha grapje.
Je moet gewoon om de opmerkingen heen kijken ':] xDquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ging om 1 uur slapen. Echt waar.
En zie je wel dat we eigenlijk heel lief zijn? Zodra je ons kent dan.
Ik ga je nog bijna echt lief vinden ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ging om 1 uur slapen. Echt waar.
En zie je wel dat we eigenlijk heel lief zijn? Zodra je ons kent dan.
Vriendelijker voor het milieu!quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op de groene stand foto's maakt, want groen=goed
Beter een bal in de mond dan twee in de hand?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik ben ook lief! Vraag maar in PUBquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Ik ga je nog bijna echt lief vinden ook nog
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben ook lief! Vraag maar in PUB
Dat is wel arrogant zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben ook lief! Vraag maar in PUB
Ik mag ook vast wel wat hea!quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:06 schreef xEefjee het volgende:
Ik heb trouwes appeltaart gemaakt voor lana
Zoals elke jongen ben ik hyvesspecialistquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef xJillx het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn hyves meneertje?:O
hoho, die ander is 18!quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zeg, zit jij nu op de hyvespagina's van 16-jarige meisjes te gluren?
Ik ben donderdag jarig, ik mag sowieso een stukje(A)quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef xEefjee het volgende:
Hij stalkt ons.
En ik heb serieus appeltaart gemaakt.
Dat ik daar niet aan gedacht heb ': ]quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoals elke jongen ben ik hyvesspecialist
Fotovakschool hyves> namen filteren op eef, werkte niet, ev, klaar.
Doable, teminste, voor mij.quote:
Ze zijn 8-14 jaar, vooral die jongste kinderen snappen niet dat je een voornaam hebt. Je staat in een gymzaal training te geven, dus ben je meester.quote:
Sorry heurrrquote:
Die was zeker of 13, of 28?quote:
En dan neig ik naar het laatstequote:
quote:
Hij is zo iemand waar mensen op af lopen en zeggen: Pedobear does NOT approvequote:
Holy shit, ik realiseer me nu pas dat deze SC in anderhalf uur tijd al bijna is volgeluld.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:12 schreef kanovinnie het volgende:
Als dit topic vol is ga ik naar bed
Je kent dikke collin gewoon ofwatquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:12 schreef xEefjee het volgende:
Voor meester blijkbaar ook niet
Dikke Collin ging toen zeggen dat Boy een pedobear was
Hijs zelf vies
En tel je haar dan mee bij de kinderen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef xEefjee het volgende:
een meisje uit mn straat heeft een vriend van 30 met twee kinderen, ze is zelf 17.s
Hoe triestquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef xJillx het volgende:
[..]
[..]
Hij is zo iemand waar mensen op af lopen en zeggen: Pedobear does NOT approve
en hij heeft een ziekte, genaamd patholgische leugenaar
altijd vermalijk zon mensen als je ziet waar ze mee komen
Sick man, sick.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef xEefjee het volgende:
een meisje uit mn straat heeft een vriend van 30 met twee kinderen, ze is zelf 17.s
hahahahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
En tel je haar dan mee bij de kinderen?
We hebben skillz. geeft toe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Holy shit, ik realiseer me nu pas dat deze SC in anderhalf uur tijd al bijna is volgeluld.
Tijdje geleden geloof ik voor een FOT SC.
't zijn er gelukkig maar 2 die hier postenquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef xEefjee het volgende:
Dat krijg je dr van he! Met een invasie van de FVS.
wie kent dikke collin niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef xJillx het volgende:
[..]
Je kent dikke collin gewoon ofwat
die dude is zelf pedo, rand meisjes aan en slaat ze vervolgens ook nog ': ]
Tja, das nog traag voor een PUB scquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Holy shit, ik realiseer me nu pas dat deze SC in anderhalf uur tijd al bijna is volgeluld.
Tijdje geleden geloof ik voor een FOT SC.
En waarom gelukkig :w? zijn we niet gezellig danquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't zijn er gelukkig maar 2 die hier posten
Nahquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe triest
Sowieso, internetdingen in het dagelijkse leven gebruiken is al aardig triest.
Die probeer ik dan ook te vermijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, das nog traag voor een PUB sc
Jawel hoor, maar met 4 heb ik niet genoeg foute moppen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:15 schreef xEefjee het volgende:
[..]
En waarom gelukkig :w? zijn we niet gezellig dan?
Ben je ook al te oud voor! D_A spamt er wel zo af en toe nog is rond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die probeer ik dan ook te vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |