Verrek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:48 schreef xEefjee het volgende:
Ze heeft wel haar cupmaat op hyves.. maar welke camera ze heeft niet.
Geen HI ISO? 1600 -> HI1 (3200) ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
400D gaat niet tot 3200 trouwens. Die ligt hier binnen grijpafstand.
Pics?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EOS_500Dquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen HI ISO? 1600 -> HI1 (3200) ofzo?
Nee, zou je ook niet moeten willen op die body. 1600 is al een ruiskanon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen HI ISO? 1600 -> HI1 (3200) ofzo?
Ruiscanonquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nee, zou je ook niet moeten willen op die body. 1600 is al een ruiskanon.
Kennis van me, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef xEefjee het volgende:
Zeg, heeft er iemand hier een Nikon D90?
Ik zeik ook m'n eigen 450D af hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:51 schreef kanovinnie het volgende:
Niet zo haten op mijn mooie sjieke 400D wil je?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikon_D90quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef xEefjee het volgende:
Maar nou hoef je me niet die specificatie lijst op te gaan noemen, maar hoe die int echt is.
Geloof wel dat hier in FOT mensen met een D90 rondlopen, heb alleen geen idee wie precies. Moet in het Nikon-topic wel te vinden zijn denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef kanovinnie het volgende:
D90 is toch vergelijkbaar met de xxxd versie's van canon? De meeste mensen hier hebben xxd, of xd camera's van canon (of vergelijkbaar van andere merken). Dus ik denk niet dat er iemand is met een D90 die hier post.
Wat is er zo fout aan sony? Ik heb liever mijn samsung E900 bij me om een foto te maken dan geen 1ds mark 2 met een 70-200 2.8 IS lens.quote:
Ah, dan had ik het foutquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Geloof wel dat hier in FOT mensen met een D90 rondlopen, heb alleen geen idee wie precies. Moet in het Nikon-topic wel te vinden zijn denk ik.
Eerder vergelijkbaar met de xxD trouwens... De Canon 50D laat zich aardig met de D90 vergelijken in ieder geval.
Morgen eens kijken naar de pentax mogelijkheden qua lenzen, de ruisvretende K5 is toch wel interessant gewordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zeik ook m'n eigen 450D af hoor.
Wil echt van dat ding af eigenlijk, maar ja, nog eventjes doorsparen.
Mits je analoog wilt focussen weet ik dat er een gigantische hoeveelheid aan 2dehands lenzen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Morgen eens kijken naar de pentax mogelijkheden qua lenzen, de ruisvretende K5 is toch wel interessant geworden..
Geen tijd voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mits je analoog wilt focussen weet ik dat er een gigantische hoeveelheid aan 2dehands lenzen zijn.
Ik heb er ook al serieus naar zitten te kijken (en eigenlijk nog steeds wel), maar Pentax heeft voor mij te weinig interessante lenzen. Canon des te meer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Morgen eens kijken naar de pentax mogelijkheden qua lenzen, de ruisvretende K5 is toch wel interessant geworden..
Tja, dan niet hequote:
Misschien komt canon binnenkort ook wel met wat nieuws uit met een megagiga isowaardequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus naar zitten te kijken (en eigenlijk nog steeds wel), maar Pentax heeft voor mij te weinig interessante lenzen. Canon des te meer.
Kan op KE niet eens een tele vinden die lichtsterk is..quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb er ook al serieus naar zitten te kijken (en eigenlijk nog steeds wel), maar Pentax heeft voor mij te weinig interessante lenzen. Canon des te meer.
Tja, de 5D3 is de eerste kandidaat gok ik zo, maar die gaat bij de introductie toch veel te duur zijn voor mij. De 5D2 is qua prijs op 't moment al een stuk beter te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:57 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien komt canon binnenkort ook wel met wat nieuws uit met een megagiga isowaarde
Ik zou liever ook rondlopen met een 5D2, maar als je lang moet sparen voor je spullen geeft het wel meer voldoening dan dat je er meteen veel geld inpompt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:00 schreef xEefjee het volgende:
Ik word op school altijd helemaal de grond in geboord met m'n Sony.
Je telt ook alleen mee als je een canon of nikon hebt, liever een canon natuurlijk;)quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:00 schreef xEefjee het volgende:
Ik word op school altijd helemaal de grond in geboord met m'n Sony.
Ik ging om 1 uur slapen. Echt waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef xEefjee het volgende:
Jullie zijn opzich toch best gezellig hoor. Ik spreek de helt tijd met mezelf af: om half 1 ga ik slapen, om kwart voor 1 ga ik slapen.
En op de groene stand foto's maakt, want groen=goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef xJillx het volgende:
[..]
Je telt ook alleen mee als je een canon of nikon hebt, liever een canon natuurlijk;)
haha grapje.
Je moet gewoon om de opmerkingen heen kijken ':] xDquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ging om 1 uur slapen. Echt waar.
En zie je wel dat we eigenlijk heel lief zijn? Zodra je ons kent dan.
Ik ga je nog bijna echt lief vinden ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ging om 1 uur slapen. Echt waar.
En zie je wel dat we eigenlijk heel lief zijn? Zodra je ons kent dan.
Vriendelijker voor het milieu!quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op de groene stand foto's maakt, want groen=goed
Beter een bal in de mond dan twee in de hand?quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik ben ook lief! Vraag maar in PUBquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:02 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Ik ga je nog bijna echt lief vinden ook nog
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben ook lief! Vraag maar in PUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |