Daar is werkelijk niets te belevenquote:
Inside jokes zijn stomquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef xJillx het volgende:
[..]
das de grap niet
zon meid bij ons in de klas had voor der assessments
der hele serie
op Iso 3200 met een enorm groot diafragma
en ze merkte nog nieteeens die volle bak ruis op
laat staan dat der fotos te donker waren
mja wie koopt er nu een statief voor een les?
Inside jokes zijn grappig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inside jokes zijn stom
Mijn statief heeft me welgeteld een tientje gekochtGewoon een ding via marktplaats regelen, even testen of alles soepel loopt en nog netjes is. Scheelt je veel geld, en het kan toch nauwelijks kapot.
Trusten!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:30 schreef xEefjee het volgende:
Ik moet met pijn in mijn hart mededelen dat ik toch echt naar bed ga.
Ja maar het was gewoon zon domme opmerking xDquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 2 die ik nog NOOIT gebruikt heb.
die zijn voor de heb
Ja, dan ken ik er nog 1 over 4 meisjes en een M standquote:
quote:
Of over een spelletje met je belichtingsmeter; alleen dat naaldje in het midden krijgen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dan ken ik er nog 1 over 4 meisjes en een M stand
Het spiet mie, maar ik snap hem niet volledig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post een tubgirl in ONZ en je kan de komende tijd niet meer 't forum op>bedtijd!
of over stoer doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef xJillx het volgende:
[..]
Of over een spelletje met je belichtingsmeter; alleen dat naaldje in het midden krijgen!
Ik steek meestal mis de eerste keer, maar na een paar keer zittie goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:32 schreef xJillx het volgende:
[..]
Of over een spelletje met je belichtingsmeter; alleen dat naaldje in het midden krijgen!
Dan krijg je per direcht een ban, omdat een tubgirl "nogal" smerig is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Het spiet mie, maar ik snap hem niet volledig.
jij maakt het niet beter voor mequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik steek meestal mis de eerste keer, maar na een paar keer zittie goed
Is dit niet PUB?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef PKfotografie het volgende:
meisjes en inside jokes op dit tijdstip, en dat met verschillende standjes.....
zit echt in het verkeerde subforum
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef PKfotografie het volgende:
meisjes en inside jokes op dit tijdstip, en dat met verschillende standjes.....
zit echt in het verkeerde subforum
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
jij maakt het niet beter voor me
Hangt er vanaf, het meisje die bij mij in de klas zat kon ook geen 10 seconden bij ons zitten voordat we op een sexueel getint onderwerp uitkwamen door haar schuldquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef xEefjee het volgende:
Op de een of andere manier zit er altijd wel seks in een gesprek.
Eerder dan SEX SC, dit is nog niet pikant genoeg voor KPD denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mijn gedachten gaan meer naar het danny forum
hangt van de foto's afquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerder dan SEX SC, dit is nog niet pikant genoeg voor KPD denk ik
Inside jokes, leuk he?quote:
Das waarquote:
Doe je toch iets verkeerd! Vaker oefenenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik steek meestal mis de eerste keer, maar na een paar keer zittie goed
Dat.. + het is hier spekglad begreep ik dus wellicht nog uit bed vannachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef PKfotografie het volgende:
mensen ik ben slapen.
genoeg om over te dromen.
truste
Bij mij altijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:34 schreef xEefjee het volgende:
Op de een of andere manier zit er altijd wel seks in een gesprek.
glad en nat is een goede of slechte combo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat.. + het is hier spekglad begreep ik dus wellicht nog uit bed vannacht
jullie voeden ook het hele gesprek........quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef xJillx het volgende:
[..]
Bij mij altijd.
Ik denk altijd door, dan krijg je zoiets
Toch raar, het is hier aan het regenen dus blijf ik in bedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat.. + het is hier spekglad begreep ik dus wellicht nog uit bed vannacht
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
glad en nat is een goede of slechte combo.
afhankelijk van welke kant je gedachte op gaat
Goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:41 schreef xJillx het volgende:
ik weet niet of een 'dirty mind' hebben nu een goed of slecht iets is..hmpf
ik zou echt eens na bed moeten
Wij zijn gewoon super grappig dat je meteen twee dagen gespreksstof hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
jullie voeden ook het hele gesprek........
Daar heb je toch 5D2's voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef xJillx het volgende:
[..]
das de grap niet
zon meid bij ons in de klas had voor der assessments
der hele serie
op Iso 3200 met een enorm groot diafragma
en ze merkte nog nieteeens die volle bak ruis op
laat staan dat der fotos te donker waren
mja wie koopt er nu een statief voor een les?
Ze heeft nou niet bepaald een 5D2'squote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar heb je toch 5D2's voor?
Hoezo ruis op ISO 3200?
Ik schat dat ze een 400/450D heeftquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoezo ruis op ISO 3200?
Is die pentax k-5 eigenlijk op die iso waardes net zo ruisvrij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoezo ruis op ISO 3200?
Ik schat van niet, die gaan tot 1600 namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik schat dat ze een 400/450D heeft
foto gemaakt bij slecht licht overigens;)
400D gaat niet tot 3200 trouwens. Die ligt hier binnen grijpafstand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:44 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik schat dat ze een 400/450D heeft
foto gemaakt bij slecht licht overigens;)
T zou grappig zijn als ze morgen met een compact camera aankomt ':]quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:46 schreef xEefjee het volgende:
Morgen maar even oplettten welke ze wel heeft dan.
Voor zover ik weet wel ja... Misschien zelfs wel beter, geen idee eigenlijk, heb niet zo snel een fatsoenlijke vergelijking bij de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is die pentax k-5 eigenlijk op die iso waardes net zo ruisvrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |