Auch.quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een h ertussen lieverdEn nee, jij komt uit Twente
Er is niets interessants te melden vrees ikquote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, laten we het over jou hebben
mja " de andere kant van het land" is nogal een groot (achterstands) gebied...quote:
Ga je nu je hele folder hier dumpen?quote:
En jij hebt niet zo'n hoofd, dus dat jij het niet was wist ik ook alquote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril. Maar ik draag nooit BHs, dat sluit mij ook uit.
ik draag een bril EN bh's.. wat maakt mij dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril. Maar ik draag nooit BHs, dat sluit mij ook uit.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets interessants te melden vrees ik
quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hap ook al niet meerquote:![]()
Interessantquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik draag een bril EN bh's.. wat maakt mij dan?
Morgen ben je jarigquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets interessants te melden vrees ik
een fapper, obviously.quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Doe maar de Achterhoekquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja " de andere kant van het land" is nogal een groot (achterstands) gebied...
Om het af te leren:quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga je nu je hele folder hier dumpen?
Ja, dat zei ik, Twentequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij hebt niet zo'n hoofd, dus dat jij het niet was wist ik ook alNet als dat ik Mart, Wok en Symph uit kan sluiten
Alhoewel, ik weet natuurlijk niet hoe Symph er vroeger uitzag
Maar niet zo dicht als jij deedquote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev komt niet uit de buurt van boer Harms, maar boer Jelmer.
Ga maar door, ik sla wel op wat ik digg.quote:
Dat zou Koekiemonster nooit zeggenquote:
Nee, ik moet de hele dag en avond namelijk werken. Heb overdags wel vrij maar dan werken de meeste mensen die ik ken gewoonquote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen ben je jarigJEEJ
Ga je nog wat leuks doen?
fapper??quote:
Ik kon hem ruiken als hij weer tussen het pasvoer had gewerkt.quote:
Da's toch Twentequote:
Gebruik het like-knopje!quote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga maar door, ik sla wel op wat ik digg.
das bij tubbergen enzo??quote:
Net zo als je zegtquote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kon hem ruiken als hij weer tussen het pasvoer had gewerkt.
Beter als limburgquote:
Ik zal wel even een hyves respect voor dit topic achterlaten.quote:
En je bent rond de 30 he?quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Noem je d'r nu rond?quote:
Hou je nooit voorraad van je medicijnenquote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
SHIT. Pillen vergeten te halen. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik moet de hele dag en avond namelijk werken. Heb overdags wel vrij maar dan werken de meeste mensen die ik ken gewoon
quote:
Ik moest een herhaalrecept ophalen, maar door wat andere zaken geheel vergeten?quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou je nooit voorraad van je medicijnen
Ik dacht dat jij niet meer ging happenquote:
Whahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor
Maar gaat het gezin waar je werkt het nog met je vieren denk je?
OMG!quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
Dat is wel vervelendquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest een herhaalrecept ophalen, maar door wat andere zaken geheel vergeten?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Zij gaat morgen t/m donderdagavond naar Milaan en ze 'weten' het zgn. waarschijnlijk niet eens. Staat natuurlijk wel in mijn CV maar dat kan ze waarschijnlijk geen zak schelen
De Rock Band 3 versie is beterquote:
Soms moet dat gewoonquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging happen
quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest een herhaalrecept ophalen, maar door wat andere zaken geheel vergeten?
Hebben ze Facebook?quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Zij gaat morgen t/m donderdagavond naar Milaan en ze 'weten' het zgn. waarschijnlijk niet eens. Staat natuurlijk wel in mijn CV maar dat kan ze waarschijnlijk geen zak schelen
Klopt, maar deze heb ik net gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Rock Band 3 versie is beterIk weet niet of er filmpjes van me zijn
Zo zijn de meeste hier hoor. Die vorige keken me niet eens aan of schudden me nog niet eens de hand. Nee, ze voelen zich allemaal heel wat hoor, die lui met geldquote:
Nogal. Ik ben nu over mijn slaap heen, maar hopelijk raak ik straks een kussen aan en dan kan ik slapen... Niet dat gewoel zoals gisteren.quote:
kwam jij nou ook de 24ste??quote:
Ik voel me nietsquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste hier hoor. Die vorige keken me niet eens aan of schudden me nog niet eens de hand. Nee, ze voelen zich allemaal heel wat hoor, die lui met geld
Ik kan er niet meer naar kijken. Ook VoH niet meerquote:
Is dit een gevalletje "KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE PIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
Kip door de verbinding gepikt?quote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn internet lag er weer eens uit
Ja, maar ik wil haar niet op FB hebben dus ze is niet mijn 'vriendje'quote:
Neuh, al slaap ik dan ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje "KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE PIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"?
Altijd irritant als dat gebeurdquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn internet lag er weer eens uit
Waarschijnlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaappillenquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Ik ben nu over mijn slaap heen, maar hopelijk raak ik straks een kussen aan en dan kan ik slapen... Niet dat gewoel zoals gisteren.
Nee, maar ik kan haar wel even vertellen dat je morgen jarig bentquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil haar niet op FB hebben dus ze is niet mijn 'vriendje'
quote:
quote:
Neuh, het betere pijnstilgedoe.quote:
idd vooral als je net iets postquote:
Ik heb het over mensen met bonussen van meer dan 1 miljoen pond per jaarquote:
Als aapquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe ga jij als ik dat mag weten?
Zo veel weeg ik nou ook weer nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen met bonussen van meer dan 1 miljoen pond per jaar
Bah bah bahquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste hier hoor. Die vorige keken me niet eens aan of schudden me nog niet eens de hand. Nee, ze voelen zich allemaal heel wat hoor, die lui met geld
quote:
OVquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe ga jij als ik dat mag weten?
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik leuk moet gaan doen met haar op mijn verjaardagquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan haar wel even vertellen dat je morgen jarig bent
Kun jij je elleboog met je neus aanraken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik leuk moet gaan doen met haar op mijn verjaardag
Minder pijnstillers wil wel eens helpenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen met bonussen van meer dan 1 miljoen pond per jaar
Ik zou dat natuurlijk ook nooit vertellen...quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik leuk moet gaan doen met haar op mijn verjaardag
Op dit moment mag het eens pondje meer zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Minder pijnstillers wil wel eens helpen![]()
Als ik mijn arm breekquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun jij je elleboog met je neus aanraken?
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!
trusten trevquote:
Oudere mannen zijn echt zoooooooooooo goedquote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |