quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het gaat wel wat beter, nog verre van optimaal, maar afgelopen weekend lag ik echt als een vaatdoek in bed...
ohh.. echt???quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het gaat wel wat beter, nog verre van optimaal, maar afgelopen weekend lag ik echt als een vaatdoek in bed...
quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stiekem ookMaar dat wist je al
allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
lees je dan in 1 keer door, zonder slaap??quote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de ontdekking van de hemel heb ik 2x in 2 dagen uitgelezen, en hij ligt er weer voor de kerstvakantie
GADVER DE GADVER!quote:
ik heb de boeken van Dan Brown en John Grisham allemaal in het Engels gelezenquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
Overigens lees ik uitsluitend Engelstalige boeken
Ja, dus wat viel er nog op te schieten? Hm?quote:
Geen ideequote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GADVER DE GADVER!![]()
Welke Fok!ker is dat?
Zoals het hoortquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de boeken van Dan Brown en John Grisham allemaal in het Engels gelezen
Neh, want ik val op ouder dan waar jij op val en aangezien er al iets thuiszit nu voor jou is er geen enkel probleemquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel onhandig hoor, hadden we beter om en om kunnen doen
quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef wel.o.k het volgende:
allemaal![]()
met zon jong ding als jij heb ik mijn handen vol![]()
en zal ik me niet snel vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me serieus af eh Pheno?
Sla je zoiets dan op onder je favorieten onder het idee. Wie weet kan ik het over 2 jaar gebruiken om een forumer op Fok ermee te trollen?
naar??quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is hier zeker niet naar
heheh.. ik heb 3 topic van voor naar achter kunnen lezen totdat de FiPo van je kwamquote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus wat viel er nog op te schieten? Hm?
Volgens mij ben jij een jokkebrokquote:
Klikt je vriendin het aan...quote:
Jij zei dat het hier een nare buurt is maar dat is het helemaal nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar??
[..]
heheh.. ik heb 3 topic van voor naar achter kunnen lezen totdat de FiPo van je kwam
Ik draag geen brilquote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een jokkebrok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |