Slaap ze kerel.quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Geen 8000 gehaald, morgen ochtend dan maar!
Want dat is toch dezelfde dagquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word heel gelukkig als er nu een digitale catfight over mij gevoerd gaat worden.
Alleen als een Oom van WW en mij er ook bij magquote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Maar mag mijn pappie er dan ook bij?
De 24ste was toch allang besproken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Graag, maar als ze dat weten gaan ze er ook met jou vandoor, dus dan doen we het stilletjes en stiekem.
Jij blijquote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word heel gelukkig als er nu een digitale catfight over mij gevoerd gaat worden.
ik doe ook nog wel eens andere dingen en heb niet altijd door dat ik de lapo hebquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm.. dan wel in den haag he.. niet die nare buurt van jou
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
die is tofquote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil een Shiba inu
[ afbeelding ]
whehehequote:
Ja ik ook, ik baal ervan dat mijn concentratie nog zo verdomde slecht isquote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lezen is goed
Zou ik ook meer moeten doen, ik heb vroeger bizar veel gelezen en nu bijna nooit meer
dat welquote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe ook nog wel eens andere dingen en heb niet altijd door dat ik de lapo heb![]()
wel een mooie lapo he?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Blijf van WW af Suikertaart!
Ja joh, hij is jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben klaar met jong![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Een stijfjequote:
Niet van dat meisje nee.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef Barretje80 het volgende:
ST.. schiet eens op met dat topic!!
[..]Hier is het lekker rustig, maar ik kom bij jou dus waar jij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm.. dan wel in den haag he.. niet die nare buurt van jou![]()
van wie precies?quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met jou altijd![]()
* wel.o.k gaat scheiding aanvragen
Ik stiekem ookquote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, hij is jong.
Ik ben klaar met jong![]()
Ja het gaat wel wat beter, nog verre van optimaal, maar afgelopen weekend lag ik echt als een vaatdoek in bed...quote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want dat is toch dezelfde dagDus geen extra ruimte
En voel jij je al weer ietsiepietsie beter?
daaaaag, snuitjequote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga van de laptop, nog een paar uurtje lezen![]()
dagsels lieve bokkepootjes van me![]()
ik ben 25 januari jarig!quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Tijd voor een verjaardagskalender in de OP
quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet van dat meisje nee.
Maar het is altijd goed voor mijn reputatie als e-player als vrouwen om mij catfighten.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef Barretje80 het volgende:
ST.. schiet eens op met dat topic!!
[..]Ehm. Daar post je in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ehm.. dan wel in den haag he.. niet die nare buurt van jouils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
de ontdekking van de hemel heb ik 2x in 2 dagen uitgelezen, en hij ligt er weer voor de kerstvakantiequote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
Ik hou ook wel van lezen. Een boek als 'The Boy In The Striped Pyjamas' lees ik in een dag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |