quote:
Auch.quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een h ertussen lieverdEn nee, jij komt uit Twente
Er is niets interessants te melden vrees ikquote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, laten we het over jou hebben
mja " de andere kant van het land" is nogal een groot (achterstands) gebied...quote:
Ga je nu je hele folder hier dumpen?quote:
En jij hebt niet zo'n hoofd, dus dat jij het niet was wist ik ook alquote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril. Maar ik draag nooit BHs, dat sluit mij ook uit.
ik draag een bril EN bh's.. wat maakt mij dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril. Maar ik draag nooit BHs, dat sluit mij ook uit.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets interessants te melden vrees ik
quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hap ook al niet meerquote:![]()
Interessantquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik draag een bril EN bh's.. wat maakt mij dan?
Morgen ben je jarigquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niets interessants te melden vrees ik
een fapper, obviously.quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik draag een bril EN bh's.. wat maakt mij dan?
Doe maar de Achterhoekquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja " de andere kant van het land" is nogal een groot (achterstands) gebied...
Om het af te leren:quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga je nu je hele folder hier dumpen?
Ja, dat zei ik, Twentequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij hebt niet zo'n hoofd, dus dat jij het niet was wist ik ook alNet als dat ik Mart, Wok en Symph uit kan sluiten
Alhoewel, ik weet natuurlijk niet hoe Symph er vroeger uitzag
Maar niet zo dicht als jij deedquote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev komt niet uit de buurt van boer Harms, maar boer Jelmer.
Ga maar door, ik sla wel op wat ik digg.quote:
Dat zou Koekiemonster nooit zeggenquote:
Nee, ik moet de hele dag en avond namelijk werken. Heb overdags wel vrij maar dan werken de meeste mensen die ik ken gewoonquote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen ben je jarigJEEJ
Ga je nog wat leuks doen?
fapper??quote:
Ik kon hem ruiken als hij weer tussen het pasvoer had gewerkt.quote:
Da's toch Twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |