quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stiekem ookMaar dat wist je al
Maar wel een BH?quote:
Oh, dat is waar, ik doe alleen maar alsof ik ze wil, jij wilt ze ook echtquote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Neh, want ik val op ouder dan waar jij op val en aangezien er al iets thuiszit nu voor jou is er geen enkel probleem
waar was die buurt ook al weerquote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zei dat het hier een nare buurt is maar dat is het helemaal niet
quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
En overmorgen de TT:'Zijn we gisteren helemaal de verjaardag van Stuart vergeten!'
Die is wel goedquote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
En overmorgen de TT:'Zijn we gisteren helemaal de verjaardag van Stuart vergeten!'
Ik vind die drempels anders ontzettend vervelend in jullie dorp.quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zei dat het hier een nare buurt is maar dat is het helemaal niet
kon je mooi even bijlezen, lief van mij he?quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. ik heb 3 topic van voor naar achter kunnen lezen totdat de FiPo van je kwam
quote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is waar, ik doe alleen maar alsof ik ze wil, jij wilt ze ook echt
quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
Alleen in het weekendquote:
altijd fijn!quote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kon je mooi even bijlezen, lief van mij he?
Weekendhobbies.quote:
waar boer harms ook woontquote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar was die buurt ook al weer
De andere kant van het landquote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar was die buurt ook al weer
die 30 krengen waar je ook met 80 over kan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind die drempels anders ontzettend vervelend in jullie dorp.
Nee, dat jij het niet bent wist ik al, jij bent niet gadver de gadverquote:
Ik kom niet uit drentequote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar boer harms ook woont
ook alleen maar als je in het kippenhok zitquote:
Ja donder toch op man met die dingen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
De andere kant van het land
[..]
die 30 krengen waar je ook met 80 over kan?
Wie??quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar boer harms ook woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Kom, laten we het over jou hebbenquote:
Met een h ertussen lieverdquote:
Ik draag wel een bril. Maar ik draag nooit BHs, dat sluit mij ook uit.quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat jij het niet bent wist ik al, jij bent niet gadver de gadverAlhoewel, met BH en in zo'n pose vind ik een man al gauw gadver de gadver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |