Als aapquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe ga jij als ik dat mag weten?
Zo veel weeg ik nou ook weer nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen met bonussen van meer dan 1 miljoen pond per jaar
Bah bah bahquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste hier hoor. Die vorige keken me niet eens aan of schudden me nog niet eens de hand. Nee, ze voelen zich allemaal heel wat hoor, die lui met geld
quote:
OVquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe ga jij als ik dat mag weten?
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik leuk moet gaan doen met haar op mijn verjaardagquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan haar wel even vertellen dat je morgen jarig bent
Kun jij je elleboog met je neus aanraken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik leuk moet gaan doen met haar op mijn verjaardag
Minder pijnstillers wil wel eens helpenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen met bonussen van meer dan 1 miljoen pond per jaar
Ik zou dat natuurlijk ook nooit vertellen...quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bijt nog liever mijn arm af dan dat ik leuk moet gaan doen met haar op mijn verjaardag
Op dit moment mag het eens pondje meer zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Minder pijnstillers wil wel eens helpen![]()
Als ik mijn arm breekquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun jij je elleboog met je neus aanraken?
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |