Klopt, maar deze heb ik net gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Rock Band 3 versie is beterIk weet niet of er filmpjes van me zijn
Zo zijn de meeste hier hoor. Die vorige keken me niet eens aan of schudden me nog niet eens de hand. Nee, ze voelen zich allemaal heel wat hoor, die lui met geldquote:
Nogal. Ik ben nu over mijn slaap heen, maar hopelijk raak ik straks een kussen aan en dan kan ik slapen... Niet dat gewoel zoals gisteren.quote:
kwam jij nou ook de 24ste??quote:
Ik voel me nietsquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste hier hoor. Die vorige keken me niet eens aan of schudden me nog niet eens de hand. Nee, ze voelen zich allemaal heel wat hoor, die lui met geld
Ik kan er niet meer naar kijken. Ook VoH niet meerquote:
Is dit een gevalletje "KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE PIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
SHIT. Pillen vergeten te halen. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Kip door de verbinding gepikt?quote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn internet lag er weer eens uit
Ja, maar ik wil haar niet op FB hebben dus ze is niet mijn 'vriendje'quote:
Neuh, al slaap ik dan ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje "KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE PIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"?
Altijd irritant als dat gebeurdquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn internet lag er weer eens uit
Waarschijnlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaappillenquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Ik ben nu over mijn slaap heen, maar hopelijk raak ik straks een kussen aan en dan kan ik slapen... Niet dat gewoel zoals gisteren.
Nee, maar ik kan haar wel even vertellen dat je morgen jarig bentquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil haar niet op FB hebben dus ze is niet mijn 'vriendje'
quote:
quote:
Neuh, het betere pijnstilgedoe.quote:
idd vooral als je net iets postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |