Gebruik het like-knopje!quote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga maar door, ik sla wel op wat ik digg.
das bij tubbergen enzo??quote:
Net zo als je zegtquote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kon hem ruiken als hij weer tussen het pasvoer had gewerkt.
Beter als limburgquote:
Ik zal wel even een hyves respect voor dit topic achterlaten.quote:
En je bent rond de 30 he?quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik draag een bril EN bh's.. wat maakt mij dan?
Noem je d'r nu rond?quote:
Hou je nooit voorraad van je medicijnenquote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
SHIT. Pillen vergeten te halen. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik moet de hele dag en avond namelijk werken. Heb overdags wel vrij maar dan werken de meeste mensen die ik ken gewoon
quote:
Ik moest een herhaalrecept ophalen, maar door wat andere zaken geheel vergeten?quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou je nooit voorraad van je medicijnen
Ik dacht dat jij niet meer ging happenquote:
Whahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor
Maar gaat het gezin waar je werkt het nog met je vieren denk je?
OMG!quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
SHIT. Pillen vergeten te halen. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat is wel vervelendquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest een herhaalrecept ophalen, maar door wat andere zaken geheel vergeten?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Zij gaat morgen t/m donderdagavond naar Milaan en ze 'weten' het zgn. waarschijnlijk niet eens. Staat natuurlijk wel in mijn CV maar dat kan ze waarschijnlijk geen zak schelen
De Rock Band 3 versie is beterquote:
Soms moet dat gewoonquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging happen
quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest een herhaalrecept ophalen, maar door wat andere zaken geheel vergeten?
Hebben ze Facebook?quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahaha
Zij gaat morgen t/m donderdagavond naar Milaan en ze 'weten' het zgn. waarschijnlijk niet eens. Staat natuurlijk wel in mijn CV maar dat kan ze waarschijnlijk geen zak schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |