Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
morgen toch pas?quote:
Morgen pas maar ik vier het nu alvast voor julliequote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
Is Stu jarig? Niets van gemerkt?
gefeliciteerd
hoeveel moet je er nog?quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Dilemma: gaan of eerst 2000 posts halen
Ik zou doorgaan tot 10,000quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Dilemma: gaan of eerst 2000 posts halen
Rum erin mieterenquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb verkeerd gekindslingerd![]()
Hij is nog steeds klaar wakker
liedjezingen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is wel balenquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
da's toch niet zo moeilijk?quote:
Doe ikquote:
Vlug wat pammetjes in zijn limonade doen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
lukt mij vast wel voor het nieuw jaarquote:
Wel als er iemand continu roept dat je moet gaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's toch niet zo moeilijk?
quote:
WOohoo, dank u dank uquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Gefeliciteerd Stuart.
ah, herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als er iemand continu roept dat je moet gaan
quote:
Mijn zoon drinkt geen limonadequote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vlug wat pammetjes in zijn limonade doen.
Mij nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lukt mij vast wel voor het nieuw jaar
Dan kun je een paar mooie gedichten voor me schrijven voor mijn verjaardagquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
morgen trouwens eerste 4 uur vrij bedenk ik me net
Wat een pech toch weerquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
morgen trouwens eerste 4 uur vrij bedenk ik me net
Dacht ik alquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon drinkt geen limonade
wokkiequote:
ja hè?quote:
volgens mij ben je er nu welquote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Nog 2, wat post ik veel
Ben jij zo'n eco-moeder die alleen maar verantwoorde producten aan haar kind opdringt?quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon drinkt geen limonade
jaaaaaquote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kun je een paar mooie gedichten voor me schrijven voor mijn verjaardag
wie roept dat?quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als er iemand continu roept dat je moet gaan
mama/papaquote:
waarschijnlijk haar moederquote:
quote:
Papa, mama is er woensdag pas weer. RN houdt van bedrijfsuitstapjes van mama's werkquote:
Am youquote:
getuigd wel weer wat voor leven jij hebtquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Feliik heb er alleen maar bijna 48000 meer
Proficiatquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef TheFamousMan het volgende:
heb net post 7900 gehad zie ik net
quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Papa, mama is er woensdag pas weer. RN houdt van bedrijfsuitstapjes van mama's werk
Misschienquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haal ik vanavond nog de 8000?
nee.quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo erg is hetquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Am you
Geen indirect commentaar op mijn feestje huh![]()
Yup, werken en fokkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
getuigd wel weer wat voor leven jij hebt
Als we even een paar topic volflooden moet dat toch wel lukken.quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Natuurlijk. Easyquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik hoop het nietquote:
maar m'n iPhone is kaduuk, en de laptop is maar tijdelijk beschikbaar.quote:
Sweet dreams RNquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
Nou gaat RN, daaag mensen
Doei TFMie (met schattige krulletjes)![]()
Whaa, hip, jezelf quotenquote:
Trusten RNquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje opschieten dusquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar m'n iPhone is kaduuk, en de laptop is maar tijdelijk beschikbaar.
Want die gaat ook stuk?quote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar m'n iPhone is kaduuk, en de laptop is maar tijdelijk beschikbaar.
Droom zacht SteenKonijntjequote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
zit veel suiker in hequote:
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij zo'n eco-moeder die alleen maar verantwoorde producten aan haar kind opdringt?
jaaa, iTunes is aan het kutten...quote:
ahh, vandaarquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zit veel suiker in he![]()
hij is nu al druk zat
quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Feliik heb er alleen maar bijna 48000 meer
Neem een banaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa, iTunes is aan het kutten...
ik haat Apple.
Wie niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaa, iTunes is aan het kutten...
ik haat Apple.
Stuart.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
Mijn naam is met een hoofdletter PLEASE
Steve Jobs?quote:
En zelf dan gewoon groene ranja drinkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zit veel suiker in he![]()
hij is nu al druk zat
[..]
Ja
Ja, maar in de TT staat het met een kleine letterquote:
Nou, wat bied je?quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
Mijn naam is met een hoofdletter PLEASE
trusten rockyquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
iddquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Wat een wanprestatie is die nieuwe MSN zeg....
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga je nog niet feliciteren hoor, Stu
Ja, wel twee keer per jaarquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zelf dan gewoon groene ranja drinken
Waarom nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga je nog niet feliciteren hoor, Stu
verwend nestquote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar in de TT staat het met een kleine letter
ik heb hem nog nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Dat snap ik want dan wil je kind ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel twee keer per jaar![]()
En niet eens thuis
Bah, ik vind de vrouwen die bij de lokale eco-winkel binnenstappen altijd heel eng eruit zien.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet![]()
en zo te horen maar goed ook
Daarom gebruik ik Adium. Werkt prima!quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Luister knul. Als je zo belangrijk bent als ik dan is dat gewoon een issuequote:
Wazzda?quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik Adium. Werkt prima!
Ja, dat heeft ST ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bah, ik vind de vrouwen die bij de lokale eco-winkel binnenstappen altijd heel eng eruit zien.Je ziet toch altijd dat ze apart zijn op één of andere manier.
Wel in Rusland/China/Japan/Australiequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister knul. Als je zo belangrijk bent als ik dan is dat gewoon een issue
Wat denk je? Een koelkastmanager natuurlijk!quote:
ik heb een neefje in Japan, ik bel 'm wel evenquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel in Rusland/China/Japan/Australie
Jij en belangrijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister knul. Als je zo belangrijk bent als ik dan is dat gewoon een issue
Mushi mushi!quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb een neefje in Japan, ik bel 'm wel even
Zeg, wat is dat voor uitsloverig gedoe met die titel bij je naamquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk je? Een koelkastmanager natuurlijk!
Je kan je schermnaam niet meer aanpassen, niet meer zien wie jou hebben toegevoegd, standaard word je geconfronteerd met de MSN-site, en als je die uitzet staan je contacten van links naar rechts geordend i.p.v. gewoon netjes onder elkaar. Offline een bericht versturen kan ook al niet meer... dus geniet van de oude versie zolang het kanquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet![]()
en zo te horen maar goed ook
Ze is belangrijker dan jijquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor uitsloverig gedoe met die titel bij je naam
Dat is niet waarom ik dat niet doe, meneer taart drinkt ook gewoon limonade.quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
Dat snap ik want dan wil je kind ook
Je zit nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg, wat is dat voor uitsloverig gedoe met die titel bij je naam
back to basic.quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan je schermnaam niet meer aanpassen, niet meer zien wie jou hebben toegevoegd, standaard word je geconfronteerd met de MSN-site, en als je die uitzet staan je contacten van links naar rechts geordend i.p.v. gewoon netjes onder elkaar. Offline een bericht versturen kan ook al niet meer... dus geniet van de oude versie zolang het kan.
Dat dus, komt m'n vader aan dat ie 'm heeft ge-update nadat ik met veel moeite de oude weer heb teruggezetquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan je schermnaam niet meer aanpassen, niet meer zien wie jou hebben toegevoegd, standaard word je geconfronteerd met de MSN-site, en als je die uitzet staan je contacten van links naar rechts geordend i.p.v. gewoon netjes onder elkaar. Offline een bericht versturen kan ook al niet meer... dus geniet van de oude versie zolang het kan.
je tagjequote:
Valt me meequote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet waarom ik dat niet doe, meneer taart drinkt ook gewoon limonade.
En dat hoeft Thijs ook niet
en kom daar ook niet uitquote:
Wat een bijzonder kindquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet waarom ik dat niet doe, meneer taart drinkt ook gewoon limonade.
En dat hoeft Thijs ook niet
Je hoeft helemaal niet te werkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief dat je het voor me opneemt![]()
Hmmmzquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
Vooruit, krijgt Stuart een verjaardagscadeau van me.
Wel dusquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
back to basic.
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus gemeend is door MSN.
Kloptquote:
Ik vind het niksquote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik moet er zelf nog even aan wennen
Crewbash, doeiquote:
Ik heb nog lekker de oudequote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel dus.
Als ik mijn pc weer aan heb staan van de week, moet ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een oude versie heb.
Vrouwen moet voor de kinderen zorgen en de man zorgt voor de centjesquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Hij lust ook geen pannenkoeken
quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen moet voor de kinderen zorgen en de man zorgt voor de centjes
Hijs wel topquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wie heeft die TT change gedaan?
ik gok op DMquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Pheno, denk ik!quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
dat compenseert, maar z'n moeder dan weer niet?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Huhu, sinds Vista is Microsoft echt de wereldbevolking non-stop aan het trollen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel dus.
Als ik mijn pc weer aan heb staan van de week, moet ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een oude versie heb.
Oh dear, ik heb iets verkeerds gezegdquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil jij een stomp op je oog voor je verjaardag
ben je nou eigenlijk tevreden?!?quote:
ja, hoe leg je dit uit als je geen werkende klonen hebt...quote:
er zit wel een spellingsfout inquote:
Jij zorgt voor kindertjes en strijkt kleren voor je centjes, doe je dan niet iets verkeerd volgens jezelf?quote:
Nee, dat ben ik namelijk nooitquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben je nou eigenlijk tevreden?!?
Nou, euh, nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, hoe leg je dit uit als je geen werkende klonen hebt...
Wou je zeggen dat ik het gedaan heb?quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zit wel een spellingsfout in
Nee, het zijn de ouders hier die het niet begrijpenquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zorgt voor kindertjes en strijkt kleren voor je centjes, doe je dan niet iets verkeerd volgens jezelf?
Oh, ik dacht al, DM toch niet, dan moet ik hem slaanquote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou, euh, niet
[..]
Wou je zeggen dat ik het gedaan heb?
ja, dat bedoelde ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Oeh. Eensquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het zijn de ouders hier die het niet begrijpen
Dat is zijn cadeau!quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iddquote:
Waar kunnen we hem ophalen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist de bibliotheek waar mijn globebar kan staan gevonden.
Amerika. Maar de hamvraag is, waar kan ik hem kwijt?quote:
Waarom mag jij geen quiche makenquote:
Waarvoor?quote:
Ja. Is dat zo vreemdquote:
Mee eensquote:
Tof! Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, solliciteren bij een bedrijf dat zich bezighoudt met advisering op wmo-gebied, letselschade, detachering en trainingen.
En daar dan op het secretariaat
Op alle subsites, gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de index zetten! En sitenieuwtjes!
Toffe functiequote:
Ik gewoon MPGquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ace, maar dat is alleen met mijn achternaam erbij
quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering het gaat weer hard in MEN
Hup naar bed jijquote:
Nu welquote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wok is er niet hoor![]()
de hele dag niet gezien
Wij hebben nog wel ergens wat opslagruimtequote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Amerika. Maar de hamvraag is, waar kan ik hem kwijt?
Ik paste hem gelijk met de werkelijke dader aan, maar mijn hoofdletter S werd overruled.quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al, DM toch niet, dan moet ik hem slaan
Deja vu-post.quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom mag jij geen quiche maken?
Das toch lekker? En al helemaal als jij het maakt, toch
?
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja. Is dat zo vreemd?
[..]
Mee eens
[..]
Tof! Ik ga voor je duimen!
[..]
Op alle subsites, gewoon, omdat het kan.
[..]
Toffe functie.
[..]
Ik gewoon MPG
een paar topics al nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wok is er niet hoor![]()
de hele dag niet gezien
megaquotequote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
?
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja. Is dat zo vreemd?
[..]
Mee eens
[..]
[..]
[..]
Toffe functie.
[..]
Ik gewoon MPG
Okeequote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
OA kan trots op je zijnquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
?
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja. Is dat zo vreemd?
[..]
Mee eens
[..]
[..]
[..]
Toffe functie.
[..]
Ik gewoon MPG
een paar topics zegt niks, met 3 topics per uur mis je er al snel een paar als je een weekje niet komtquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een paar topics al niet![]()
dadelijk verdwijnt hij ook uit de OP
okokok.quote:
nee, ik mis hem ook al steeds.quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wok is er niet hoor![]()
de hele dag niet gezien
HALLO WOKquote:
jezellufquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En een nog grotere hamvraag.. Wie gaat dat allemaal afstoffen?
Hai bijna jarige Stu!quote:
Nja, Ik vind het dan lekker jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
?
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja. Is dat zo vreemd?
[..]
Mee eens
[..]
[..]
[..]
Toffe functie.
[..]
Ik gewoon MPG
Je poets miepquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En een nog grotere hamvraag.. Wie gaat dat allemaal afstoffen?
Mevrouwtjequote:
Hai lieverdjequote:
eet zequote:
nu al?!?quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb allemaal snoep gekregen alvast voor mijn verjaardag van een kind. Skittles, Starburst (3 zakken), chocola, after 8
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.quote:
Skittles!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb allemaal snoep gekregen alvast voor mijn verjaardag van een kind. Skittles, Starburst (3 zakken), chocola, after 8
Lekker. Laat het je smaken Phenoquote:
Wanneer was jij ook alweer jarig?quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
zeg.. dat je (bijna) jarig bent betekend nog niet dat je mag vloeken!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was opgestuurd en ik kon niet wachten met openenquote:
Ik heb er nu al genoeg moeite mee om mijn mini-appartementje geen baggerbende te laten worden. Word helemaal prachtig als ik zo'n intellectueel paleisje ga bezitten.quote:
Als je zwart betaald, dan hoiquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.
Morgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer jarig?
Ja..DUUUR man, die krengenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.
Is het daar zo,n ramp?quote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
morgen, verwent nestquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer jarig?
Zo'n apparaat heb ik.quote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger echt verslaafd aan. Dan at ik zo'n hele zak achter elkaar opquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Skittles!
Taste the rainbow
ja tell him girl en anders gewoon stompenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. dat je (bijna) jarig bent betekend nog niet dat je mag vloeken!!!!
En ze zuigen niet eens alles!quote:
ik ook!quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger echt verslaafd aan. Dan at ik zo'n hele zak achter elkaar op
Ik ook, en dan kreeg ik altijd een zere tongquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger echt verslaafd aan. Dan at ik zo'n hele zak achter elkaar op
quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, en dan kreeg ik altijd een zere tong
En met Starburst ben ik ook heel slecht. Die eet ik ook zo leeg. Soort Fruittella zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, en dan kreeg ik altijd een zere tong
Ik vond ze niet te vretenquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeren Luie donders, dat zijn het!quote:
ken ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
En met Starburst ben ik ook heel slecht. Die eet ik ook zo leeg. Soort Fruittella zeg maar
hehehequote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tell him girl en anders gewoon stompen
smaken verschillenquote:
tja dan kan ik net zo goed toegeven dat ik een beetje mee leesquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik mis hem ook al steeds.
HEEL ERG
werken?quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
zo'n vent zou het bij mij iig niet lang volhouden..
zeg stuart.. jij zit toch in london??
doe je daar dan??
huisvrouwtje spelenquote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
doe je daar dan??
Ik werk in de prostitutiequote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
doe je daar dan??
quote:
Dan moet het voor mij dus geen probleem zijn om daar lang te blijvenquote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
doe je daar dan??
The London Docks ja?quote:
waar???quote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet het voor mij dus geen probleem zijn om daar lang te blijven
Hai!quote:
Wat schuift hetquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Marijke had ooit tegen mij gezegd dat ze goed kon schoonmaken en koken. Misschien dat die wel kan helpen?
trusten lovelyquote:
zuigen zuigen, niet kopen??quote:
slaap zacht LLquote:
Bubba? Is that you?quote:
Gratis een cognacje bij mij komen nuttigen?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja dan kan ik net zo goed toegeven dat ik een beetje mee lees![]()
maar eigenlijk is dit de ware reden:
suikertje
![]()
![]()
![]()
hier ben ik
je moet je prijs gaan delen met trevquote:
Slaap zequote:
Wok!quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja dan kan ik net zo goed toegeven dat ik een beetje mee lees![]()
maar eigenlijk is dit de ware reden:
[..]
suikertje
![]()
![]()
![]()
hier ben ik
quote:
Liebchen!quote:
Lekker slapen meisquote:
Slaap lekker LovelyLadyquote:
Vloekenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. dat je (bijna) jarig bent betekend nog niet dat je mag vloeken!!!!
Nee, sorry, daar word ik echt niet blij vanquote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gratis een cognacje bij mij komen nuttigen?
daarom wil je voor mij komen werkenquote:
Slaap ze.quote:
Mijn chocoladefontijn, wat doe je!quote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet je prijs gaan delen met trev
Hahahaquote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom wil je voor mij komen werken
quote:
Vloeken!quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet je prijs gaan delen met trev
Ik ben al 18 geweest dus boeit ze niks meerquote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn chocoladefontijn, wat doe je!
Want naar de seksclub mag ie toch niet van z'n ouders, dus komt vast goed
Oh sorry.. Ik had het duidelijker moeten aangeven.quote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sorry, daar word ik echt niet blij van![]()
dan heeft hij niks gewonnenquote:Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn chocoladefontijn, wat doe je!
Want naar de seksclub mag ie toch niet van z'n ouders, dus komt vast goed
en je denkt dat de reacties serieus zijn??quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Stuart het volgende:
Ik zal maar niets meer zeggen wat te serieus kan worden opgevat hier
Bij mij mag de dame zelf haar drankje kiezen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ik had het duidelijker moeten aangeven.
Samen met mij in mijn privé-werkkamer een cognacje komen 'nuttigen'.
Oh, okeequote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ik had het duidelijker moeten aangeven.
Samen met mij in mijn privé-werkkamer een cognacje komen 'nuttigen'.
je hebt alleen koffie in huis!quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mij mag de dame zelf haar drankje kiezen.
Das niet eerlijkquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft hij niks gewonnen
quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft hij niks gewonnen
Ik denk ook niet dat er veel cognacjes genuttigd zullen worden...quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
*huppelt richting MPG*quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Van sommige mensen wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je denkt dat de reacties serieus zijn??
bij mij ookquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
quote:
Je ligt na de eerste slok al voor pampus?quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er veel cognacjes genuttigd zullen worden...
me??quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*huppelt richting MPG*Hey, verlaat je mij nu maar zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*huppelt richting MPG*Je mag em al hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks niet struikelen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En jullie zijn ook wel een stelletje haters.
Flirt ik eens met Marijke, gaan jullie direct weer haar verleiden door mij als een gierigaard die maar één drankje zou willen aanbieden.
Het nuttigen van bepaalde elixers kunnen voor sommige mensen een zeer inspannende bezigheid zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ligt na de eerste slok al voor pampus?
Afleidingsseks nodig?quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En jullie zijn ook wel een stelletje haters.
Flirt ik eens met Marijke, gaan jullie direct weer haar verleiden door mij als een gierigaard die maar één drankje zou willen aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |