okokok.quote:
nee, ik mis hem ook al steeds.quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wok is er niet hoor![]()
de hele dag niet gezien
HALLO WOKquote:
jezellufquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En een nog grotere hamvraag.. Wie gaat dat allemaal afstoffen?
Hai bijna jarige Stu!quote:
Nja, Ik vind het dan lekker jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom mag jij geen quiche maken?
Das toch lekker? En al helemaal als jij het maakt, toch
?
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja. Is dat zo vreemd?
[..]
Mee eens
[..]
Tof! Ik ga voor je duimen!
[..]
Op alle subsites, gewoon, omdat het kan.
[..]
Toffe functie.
[..]
Ik gewoon MPG
Je poets miepquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En een nog grotere hamvraag.. Wie gaat dat allemaal afstoffen?
Mevrouwtjequote:
Hai lieverdjequote:
eet zequote:
nu al?!?quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb allemaal snoep gekregen alvast voor mijn verjaardag van een kind. Skittles, Starburst (3 zakken), chocola, after 8
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.quote:
Skittles!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb allemaal snoep gekregen alvast voor mijn verjaardag van een kind. Skittles, Starburst (3 zakken), chocola, after 8
Lekker. Laat het je smaken Phenoquote:
Wanneer was jij ook alweer jarig?quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Stuart het volgende:
zeg.. dat je (bijna) jarig bent betekend nog niet dat je mag vloeken!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen moet voor de kinderen zorgen en de man zorgt voor de centjes
Was opgestuurd en ik kon niet wachten met openenquote:
Ik heb er nu al genoeg moeite mee om mijn mini-appartementje geen baggerbende te laten worden. Word helemaal prachtig als ik zo'n intellectueel paleisje ga bezitten.quote:
Als je zwart betaald, dan hoiquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.
Morgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer jarig?
Ja..DUUUR man, die krengenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |