quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga je nog niet feliciteren hoor, Stu
Ja, wel twee keer per jaarquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zelf dan gewoon groene ranja drinken
Waarom nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga je nog niet feliciteren hoor, Stu
verwend nestquote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar in de TT staat het met een kleine letter
ik heb hem nog nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Wat een wanprestatie is die nieuwe MSN zeg....
Dat snap ik want dan wil je kind ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel twee keer per jaar![]()
En niet eens thuis
Bah, ik vind de vrouwen die bij de lokale eco-winkel binnenstappen altijd heel eng eruit zien.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet![]()
en zo te horen maar goed ook
Daarom gebruik ik Adium. Werkt prima!quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Wat een wanprestatie is die nieuwe MSN zeg....
Luister knul. Als je zo belangrijk bent als ik dan is dat gewoon een issuequote:
Wazzda?quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik Adium. Werkt prima!
Ja, dat heeft ST ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bah, ik vind de vrouwen die bij de lokale eco-winkel binnenstappen altijd heel eng eruit zien.Je ziet toch altijd dat ze apart zijn op één of andere manier.
Wel in Rusland/China/Japan/Australiequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister knul. Als je zo belangrijk bent als ik dan is dat gewoon een issue
Wat denk je? Een koelkastmanager natuurlijk!quote:
ik heb een neefje in Japan, ik bel 'm wel evenquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel in Rusland/China/Japan/Australie
Jij en belangrijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister knul. Als je zo belangrijk bent als ik dan is dat gewoon een issue
Mushi mushi!quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb een neefje in Japan, ik bel 'm wel even
Zeg, wat is dat voor uitsloverig gedoe met die titel bij je naamquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk je? Een koelkastmanager natuurlijk!
Je kan je schermnaam niet meer aanpassen, niet meer zien wie jou hebben toegevoegd, standaard word je geconfronteerd met de MSN-site, en als je die uitzet staan je contacten van links naar rechts geordend i.p.v. gewoon netjes onder elkaar. Offline een bericht versturen kan ook al niet meer... dus geniet van de oude versie zolang het kanquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet![]()
en zo te horen maar goed ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |