quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen moet voor de kinderen zorgen en de man zorgt voor de centjes
Hijs wel topquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wie heeft die TT change gedaan?
ik gok op DMquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Pheno, denk ik!quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
dat compenseert, maar z'n moeder dan weer niet?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Huhu, sinds Vista is Microsoft echt de wereldbevolking non-stop aan het trollen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel dus.
Als ik mijn pc weer aan heb staan van de week, moet ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een oude versie heb.
Oh dear, ik heb iets verkeerds gezegdquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil jij een stomp op je oog voor je verjaardag
ben je nou eigenlijk tevreden?!?quote:
ja, hoe leg je dit uit als je geen werkende klonen hebt...quote:
er zit wel een spellingsfout inquote:
Jij zorgt voor kindertjes en strijkt kleren voor je centjes, doe je dan niet iets verkeerd volgens jezelf?quote:
Nee, dat ben ik namelijk nooitquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben je nou eigenlijk tevreden?!?
Nou, euh, nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, hoe leg je dit uit als je geen werkende klonen hebt...
Wou je zeggen dat ik het gedaan heb?quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zit wel een spellingsfout in
Nee, het zijn de ouders hier die het niet begrijpenquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zorgt voor kindertjes en strijkt kleren voor je centjes, doe je dan niet iets verkeerd volgens jezelf?
Oh, ik dacht al, DM toch niet, dan moet ik hem slaanquote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou, euh, niet
[..]
Wou je zeggen dat ik het gedaan heb?
ja, dat bedoelde ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zit wel een spellingsfout in
Oeh. Eensquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het zijn de ouders hier die het niet begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |