Is het daar zo,n ramp?quote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.
morgen, verwent nestquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer jarig?
Zo'n apparaat heb ik.quote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb serieus met het idee gelopen om eens iemand aan te nemen. Of zo'n stofzuigerrobot te kopen, die zijn ook wel tof.
Daar was ik vroeger echt verslaafd aan. Dan at ik zo'n hele zak achter elkaar opquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Skittles!
Taste the rainbow
ja tell him girl en anders gewoon stompenquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. dat je (bijna) jarig bent betekend nog niet dat je mag vloeken!!!!
En ze zuigen niet eens alles!quote:
ik ook!quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger echt verslaafd aan. Dan at ik zo'n hele zak achter elkaar op
Ik ook, en dan kreeg ik altijd een zere tongquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger echt verslaafd aan. Dan at ik zo'n hele zak achter elkaar op
quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, en dan kreeg ik altijd een zere tong
En met Starburst ben ik ook heel slecht. Die eet ik ook zo leeg. Soort Fruittella zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, en dan kreeg ik altijd een zere tong
Ik vond ze niet te vretenquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeren Luie donders, dat zijn het!quote:
ken ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
En met Starburst ben ik ook heel slecht. Die eet ik ook zo leeg. Soort Fruittella zeg maar
hehehequote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tell him girl en anders gewoon stompen
smaken verschillenquote:
tja dan kan ik net zo goed toegeven dat ik een beetje mee leesquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik mis hem ook al steeds.
HEEL ERG
werken?quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
zo'n vent zou het bij mij iig niet lang volhouden..
zeg stuart.. jij zit toch in london??
doe je daar dan??
huisvrouwtje spelenquote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
doe je daar dan??
Ik werk in de prostitutiequote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
doe je daar dan??
quote:
Dan moet het voor mij dus geen probleem zijn om daar lang te blijvenquote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
doe je daar dan??
The London Docks ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |