liedjezingen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb verkeerd gekindslingerd![]()
Hij is nog steeds klaar wakker
Dat is wel balenquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
da's toch niet zo moeilijk?quote:
Doe ikquote:
Vlug wat pammetjes in zijn limonade doen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
lukt mij vast wel voor het nieuw jaarquote:
Wel als er iemand continu roept dat je moet gaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's toch niet zo moeilijk?
quote:
WOohoo, dank u dank uquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Gefeliciteerd Stuart.
ah, herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als er iemand continu roept dat je moet gaan
quote:
Mijn zoon drinkt geen limonadequote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vlug wat pammetjes in zijn limonade doen.
Mij nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lukt mij vast wel voor het nieuw jaar
Dan kun je een paar mooie gedichten voor me schrijven voor mijn verjaardagquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
morgen trouwens eerste 4 uur vrij bedenk ik me net
Wat een pech toch weerquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
morgen trouwens eerste 4 uur vrij bedenk ik me net
Dacht ik alquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon drinkt geen limonade
wokkiequote:
ja hè?quote:
volgens mij ben je er nu welquote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Nog 2, wat post ik veel
Ben jij zo'n eco-moeder die alleen maar verantwoorde producten aan haar kind opdringt?quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zoon drinkt geen limonade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |